Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 51 minute, Leon a spus:

....spuneam doar ca KTM puteau s-o rezolve elegant din fabrica (de exemplu cu silicon transparent la interior sau altceva...

 

... MIE MI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS cand tin putin ambreiajul tras si daca nu erai tu, nu stiam de recall...

Poți încerca să arunci o privire, dacă nu, soliciți înlocuire.

 

Da, puteau rezolva să faca un display mult mai calitativ, dar nu o vor face din cine stie ce motive.

 

Acum 47 minute, ERU a spus:

...in sensul ca sunt firme aftermarket cu prestigiu care ofera asa ceva [cel putin pentru 790/890], insa ma intreb, nu mai bine rezolvi cauza in loc sa incerci sa reduci simptomele. Am vazut ca pentru 790/890 se gasesc tevi pentru inlocuirea catalizatorului relativ ieftin la chinezi, foarte probabil au si pentru 390. In locul tau/vostru nu as sta pe ganduri, intrucat mizeria aia face doar rau motocicletei si F Greta anyway....

Am căutat asta, aftetmarket calitativ nu prea am găsit, sau singura optiune era mult prea scumpa.

Pe aliexpress sunt cateva tevi cat-delete de calitate bună (zic oamenii) la preț rezonabil până in 100€ insa nu au un fitment tocmai potrivit și nu am chef sa mai fac alte adaptări, mai aștept oleacă.

Dar, da, am luat in calcul si aspectul asta.

 

P.S.: Mai aflu noutăți de la frații indieni, la ei apar prima data "Fix-urile" si rezolvările problemelor. Oricat de aiurea sunt clipurile lor se pot extrage informații ok.

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

...Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

 

Oficial e un recall din 2018 pentru modelul.. duke daca am citit bine, ori nu e actualizat nimic pe nicaieri, ori e nepasare pe undeva.

 

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Nu i placebo, in general cand umblii la evacuare, afectezi. SI teoretic trebuie resoftat ecu , pentru amestec corect.

Ideal ar fi sa faci un DECAT total, sa iei un kit complet de evacuare, toba ,intermediara, racord, cu eliminare catalizator, si apoi resoftare. vreo 400 euro kitul, vreo 300 resoftarea :)))

Dar in Bucuresti devine problematic, ca nu s omologate, si dai in altele la un filtru Rar....

 

 

Nu se pune problema de asa ceva la KTM, respectiv modelul din topic.

Soluția conform la ce spui tu este full system de la Dominator.. vreo 200-300€.. iar soft nu se poate face, decat cumparat alt Ecu programabil sau sisteme dedicate care modifica automat AFR ul, alea mai costa tot pe la 200-300€ si atat. Dar.. nu vad rostul investiției. Doar daca ai vreo pasiune deosebită despre asta si dispui de sumele respective pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 302
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-au sunat cei de la GoRacing, ei nu stiu nimic de nici un recall.

 

Am cautat pe net si nu am gasit nimic oficial (insa ma minuneaza ca KTM are anual recall-uri la anumite modele).

Daca ma poate ajuta cineva, ar fi perfect.

 

Maine ar trebui sa le las motocicleta (ca sa imi verifice faza cu ambreiajul)

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

Am cautat pe Gogu si am gasit doar la indieni.

Pe siteul oficial KTM nu zice nimic de 390 Adv

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

Poți încerca să arunci o privire, dacă nu, soliciți înlocuire.

 

P.S.: Mai aflu noutăți de la frații indieni, la ei apar prima data "Fix-urile" si rezolvările problemelor. Oricat de aiurea sunt clipurile lor se pot extrage informații ok.

 

Oficial e un recall din 2018 pentru modelul.. duke daca am citit bine, ori nu e actualizat nimic pe nicaieri, ori e nepasare pe undeva.

Pai nu ma apuc sa fac eu cercetari, ii las pe ei...insa se pare ca nu stiu nimic de faza cu ambreiajul, etrierii sau ghidonul cu probleme.

 

Daca ai gasit ceva oficial, te rog sa postezi aici.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, tzunoi a spus:

incearca aici https://www.ktm.com/en-ro/service/Service-and-safety-check.html

Mie nu imi merge cu vin-ul meu..dar e mai vechi

 

Ce naiba este "DELIVERY CERTIFICATE NUMBER" si unde il gasesc?

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

vedeti ca sunt mai multe recalluri pentru 390:

1-schimbare sistem montare ghidon-cedeaza nu stiu ce pe acolo, au schimbat fixarea. Risc de fisuri, si cedare completa.

2-ceva suruburi pe la etrieri, risc blocare!

3-bordul vietii

4-ce zice mai sus colegul cu opritul in mers.

 

KTM zice ca anunta proprietarii, si ei sa vina la dealeri! Deci e clar ca la noi nu anunta nimeni pe nimeni, trebuie voi sa va plangeti la service partener, care nu i KTM. O mizerie.

 

Salut.

Unde ai vazut astea?

Pe site-ul oficial am vazut doar faza cu ghidonul dar la KTM 390R din 2018.

Nimic despre restul...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Microbec a spus:

Il gasesti pe factura originala eliberata de KTM catre dealerul din Romania. Nu pe factura ta. Daca nu o ai pe cea originala sunt slabe sperante. 

Nu o am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

Poți încerca să arunci o privire, dacă nu, soliciți înlocuire.

Am desfacut adineauri piesa si arata la fel ca in filmuletul postat de indian (totul pare corect)....nu are jeg in el, insa pare ca nu are lubrifiant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, pepsi a spus:

mda, asa am citit si eu, ca o evacuare mai putin restrictiva, scade back pressure-ul si ca consecinta scade cuplul in turatie mica.

am vazut asta si la cbr954-le care l-am avut acu cativa ani, cu exup-ul scos la ~3000 ture era varza.

 

 

 

Aia cu back presure e un mit, prima data am auzut de el pe topicul de 790. Conform mitului propagat de niste baieti care faceau teste pe dino, daca scoteai cat-ul urma sa iti explodeze motorul, 7 ani de gninion si alte alea. S-a demonstrat practic de catre baieti care nu au citit sau nu cred in blesteme ca nu e asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am făcut și revizia de 1.000km, n-am pierdut nici o garanție pe seama tuturor accesoriilor adaugate, a sugru alb pe "tableta" bordului (care plange pe interior orice i-aș face) sau a aluminiului adăugat protectiv amortizorului. 

Am stat vreo 15-20min la povesti cu mecanicul, un om foarte deschis, totul a decurs minunat. 

Mai ramane aspectul quickshifter+ care costa si e un alt deranj financiar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 29.03.2023 la 14:12, Cristian C. a spus:

... sugru alb pe "tableta" bordului (care plange pe interior orice i-aș face)...

Pai de ce nu le-ai zis nimic? Poate ti-l schimba pe garantie.... 

 

Cat costa Quickshifter+ ? Ma gandesc ca poate nu merita..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Leon a spus:

Pai de ce nu le-ai zis nimic? Poate ti-l schimba pe garantie.... 

 

Cat costa Quickshifter+ ? Ma gandesc ca poate nu merita..

 

"Condiția" ar fi sa curga apa șiroi, ca ploaia pe geam, dar pe interior ca sa il înlocuiască, mi au spus sa urmaresc, sa ma rog sa intre apa in el. De la condens/umezeala nu se întâmplă nimic.

Cu discount de la atvrom m-a costat 1100 lei parca opțiunea.

Nu știu ce sa zic.. daca se merita sau nu. Personal nu-mi prea place. (La cat de mișto schimba cu ambreiaj.. 😅)

Am avut motor cu qs programabil, functiona ca un animal, dar era 4in linie, pentru un cilindru e cam overkill 😅

Dacă vrei un upgrade de 1000 si ceva de lei, mai bine ii pui o pompa radiala 15rcs. E mai utila.

 

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Cristian C. a spus:

De la condens/umezeala nu se întâmplă nimic

Cât e în garanție. Știm cu toții cât e de prietenoasă umezeala cu circuitele electronice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, ENEOS a spus:

Cât e în garanție. Știm cu toții cât e de prietenoasă umezeala cu circuitele electronice.

Da, macar de era parțial digital. 

Problema e ca la spălătorie nu are nici pe naiba, eh la drum fie ca s 3° sau 20°, fie ca a fost sau nu acoperita in parcare, nu are importanță:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2023 la 13:13, warlock a spus:

cat de des nu gasesti neutrul-ul? 

50%? 

La 22.02.2023 la 13:13, warlock a spus:

cat de des nu gasesti neutrul-ul? 

50%? 

 

 

O întrebare referitoare la discuția voastră. Este normal ca motocicleta să pornească numai în poziția asta care se găsește mai rar, respectiv neutrul?  

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, pepsi a spus:

nu, porneste si daca e bagat intr-o treapta de viteza cu conditia ca ambreiajul sa fie tras si piciorul ridicat.

Mulțam' fain. 

Acum 1 minut, babinu nx650 a spus:

Mulțam' fain. 

Al meu este din 2020 și nu vrea să pornească decât în poziția N. L-am omorât de câteva ori până m-am obișnuit cu ambreiajul și mi s-a părut ciudată treaba cu repornirea în poziția N, poziție care se găsește destul de greu la motocicleta asta. 😁😁

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, babinu nx650 a spus:

Mulțam' fain. 

Al meu este din 2020 și nu vrea să pornească decât în poziția N. L-am omorât de câteva ori până m-am obișnuit cu ambreiajul și mi s-a părut ciudată treaba cu repornirea în poziția N, poziție care se găsește destul de greu la motocicleta asta. 😁😁

 

e foarte posibil ca intrerupatorul ambreiajului sa fie defect si sa nu vada ca e tras ambreiajul.

din cate stiu mai multi au avut problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.04.2023 la 14:44, Cristian C. a spus:

Cu discount de la atvrom m-a costat 1100 lei parca opțiunea.

Cam mult...nu merita! 

Parerea mea!

La mine merge sa schimb lejer si fara sa trag de ambreiaj...

Maneta de ambreiaj merge ca unsa, asa ca nu e deranjanta treaba cu schimbatul normal al vitezelor  :)

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% de acord. La mine au activat QS-ul gratis, ca si bonus, altfel nu as fii dat bani pe ea.


Mai pun niste poze cu stricaciunile la plimbare... sa vedem daca observati ce piesa noua am montat pe motoreta :D 
(ktm-ul alb)

IMG-20230416-WA0021.thumb.jpg.b9a0031e1729a30f9252e03039139787.jpg 20230414_101744.thumb.jpg.bc750bb3afb9240b9e25a273d98f0918.jpg 20230413_203333.thumb.jpg.17382bf6c74a8f8cd3b945881ab34a8b.jpg

IMG-20230416-WA0064.thumb.jpg.bc4a78eef2fca2354ce17f7466998f18.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...