Sari la conținut

DN7 Râmnicu Vâlcea - PiteÂşti, la kilometrul 162


noro
 Share

Postări Recomandate

Gresesti grav cand afirmi ca acest topic a fost deschis in ideea ca unii sa invete din tragediile altora.

Pai daca dai un clic aici: /index.php?/forum/14-accidente/ (prima pagina a sectiunii accidente) scrie cat se poate de clar sub titlul sectiunii:

 

"Accidente

Sa invatam din greselile altora ..."
Deci...
Partea cu condoleantele si compasiunea o inteleg, omul ala a avut prieteni, cunoscuti, are familie, OK, e nasol. Si topicul celalalt e foarte bine pus pe "regionala", pentru ca probabil majoritatea celor pe care-i afecteaza emotional accidentul sunt de pe acolo. Si nici n-as fi postat pe topicul ala daca s-ar fi explicad de la bun inceput aici ce si cum cu accidentul. Asa cum nici n-am mai postat acolo dupa ce am aflat ce ma interesa, respectiv succesiunea faptelor.
Si de acum n-am sa mai scriu nici aici, pentru ca oricum am batut apa-n piua suficient pentru gustul meu.
Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am zis ca nu ma mai bag, da' uite ca nu pot.

Fara a fi 100% de acord cu Kollar, redau mai jos descrierea acestei sectiuni a forumului:

 

"Accidente
Sa invatam din greselile altora ..."
Asta ofera cateva indicii cu privire la scopul avut in vedere de cei care l-au initiat.
Iar apoi, aspectul lui practic, pe langa discutiile interminabile si de multe ori, inutile: eu (si mai multi din cei care il citesc), invat enorm din descrierea accidentelor.
Compasiunea, chiar daca nu o afisez aici, exista cred eu, in sufletul fiecaruia dintre noi, indiferent de varsta/ sexul/ vinovatia decedatului.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am zis ca nu ma mai bag, da' uite ca nu pot.

Fara a fi 100% de acord cu Kollar, redau mai jos descrierea acestei sectiuni a forumului:

 

"Accidente
Sa invatam din greselile altora ..."
Asta ofera cateva indicii cu privire la scopul avut in vedere de cei care l-au initiat.
Iar apoi, aspectul lui practic, pe langa discutiile interminabile si de multe ori, inutile: eu (si mai multi din cei care il citesc), invat enorm din descrierea accidentelor.
Compasiunea, chiar daca nu o afisez aici, exista cred eu, in sufletul fiecaruia dintre noi, indiferent de varsta/ sexul/ vinovatia decedatului.

Nu ai ce sa inveti din accident,experienta se capat prin practica,asa se formeaza reflexele .Teoria si eventualele concluzii trase din accidentele altora-care oricum de cele mai multe ori sunt lipsite de acuratete-sunt irelevante. Daca tu cosderi ca acest topic te te ajuta sa dobandesti deprinderi care sa te perfectioneze ca motociclist,continua sa-l urmaresti insa gresesti.Te rog si pe tine ca si pe Koolar ca eventualele discutii pe aceasta tema sa le mutam pe PM

 

 

Pai daca dai un clic aici: /index.php?/forum/14-accidente/ (prima pagina a sectiunii accidente) scrie cat se poate de clar sub titlul sectiunii:

 

"Accidente

Sa invatam din greselile altora ..."
Deci...
Partea cu condoleantele si compasiunea o inteleg, omul ala a avut prieteni, cunoscuti, are familie, OK, e nasol. Si topicul celalalt e foarte bine pus pe "regionala", pentru ca probabil majoritatea celor pe care-i afecteaza emotional accidentul sunt de pe acolo. Si nici n-as fi postat pe topicul ala daca s-ar fi explicad de la bun inceput aici ce si cum cu accidentul. Asa cum nici n-am mai postat acolo dupa ce am aflat ce ma interesa, respectiv succesiunea faptelor.
Si de acum n-am sa mai scriu nici aici, pentru ca oricum am batut apa-n piua suficient pentru gustul meu.

Am spus odata si nu o sa ma repet scrii mult si exprimi putin. Imbogateste-ti palmaresul de post-uri in continuare o sa batem medalie si o sa ti-o acordam...vis-a-vis de Dl.Nastase....nu o sa ajungi niciodata sa te ridici la nivelul lui. Scrie-mi pe PM

P.S. Nu te-ai nascut si nici nu o sa ajungi motociclist adevarat asa cum afrmi pe pagina de FaceBook

Editat de ritz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din negocierea proasta a unei curbe (viteza,grad de inclinare, capcane pe suprafata de rulare, etc) poti ajunge sa iesi larg pe contrasens unde din impactul frontal cu o masina cel mai probabil mori. Asta e invatatura care se desprinde din acest accident.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus odata si nu o sa ma repet scrii mult si exprimi putin. Imbogateste-ti palmaresul de post-uri in continuare o sa batem medalie si o sa ti-o acordam...vis-a-vis de Dl.Nastase....nu o sa ajungi niciodata sa te ridici la nivelul lui. Scrie-mi pe PM

P.S. Nu te-ai nascut si nici nu o sa ajungi motociclist adevarat asa cum afrmi pe pagina de FaceBook

Haha, doamne fereste sa ajung ca Nastase...

 

Din negocierea proasta a unei curbe (viteza,grad de inclinare, capcane pe suprafata de rulare, etc) poti ajunge sa iesi larg pe contrasens unde din impactul frontal cu o masina cel mai probabil mori. Asta e invatatura care se desprinde din acest accident.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Voila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.facebook.com/alexandru.kollar?ref=tn_tnmn

Asta sunt. Tu?

 

Daca veniti la MAN puteti sa-mi multumiti acolo.

 

Sfaturile sunt binevenite. Dar prefer sa le dau ascultare numai celor care vin de la oameni pe care-i cunosc si in a caror ratiune am incredere ca e OK. Altfel nu au nicio valoare.

PS Super-shit mi-a zis "forumu'" in functie de numaru' de postari, irelevant, dealtfel dupa mine. Deci n-are nicio legatura cu discutia. Cat despre autoironia vis-a-vis de stilul Zeului Nastase, n-ai prins-o...

 

Oricum, acu' ca m-au lamurit baietii pe topicul celalalt despre cum s-a intamplat accidentul, a devenit neinteresant pentru mine. Cine are de invatat sa invete!

 

Am uitat sa va spun: nu sunt "prieten" pe feisbuc decat cu cine sunt prieten si-n realitate. Deci intai ne cunoastem for real si dupa aia "ne imprietenim" pe feisbuc... Sorry!

M-am uitat la profilul tau de fb si nu am avut nicio surpriza,te ascunzi în spatele castii,degeaba te dai viteaz,eram curios dacă ai CURAJ să îți asumi comentariile si posturile de pe acest forum.

Editat de cod03c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din negocierea proasta a unei curbe (viteza,grad de inclinare, capcane pe suprafata de rulare, etc) poti ajunge sa iesi larg pe contrasens unde din impactul frontal cu o masina cel mai probabil mori. Asta e invatatura care se desprinde din acest accident.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

 

le trebuia explicit

 

M-am uitat la profilul tau de fb si nu am avut nicio surpriza,te ascunzi în spatele castii,degeaba te dai viteaz,eram curios dacă ai CURAJ să îți asumi comentariile si posturile de pe acest forum.

 

:lol:

ca fara casca ar schimba ceva?

sau te simti atras de el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din negocierea proasta a unei curbe (viteza,grad de inclinare, capcane pe suprafata de rulare, etc) poti ajunge sa iesi larg pe contrasens unde din impactul frontal cu o masina cel mai probabil mori. Asta e invatatura care se desprinde din acest accident.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

 

Ce spui tu e corect, dar invatatura e alta: NU INTRATI LA MAXIM INTR-O CURBA PE DRUMURILE PUBLICE. INTR-O CURBA E BINE SA AI DE UNDE SA MAI LASI (deci nu intrati cu viteza si grad de inclinare la maxim). Pentru ca poti da de multe lucruri care sa te arunce pe contrasens. Sau pentru ca ai calculat gresit acel maxim, cum pare ca s-a intamplat in cazul de fata. La maxim e pentru circuit. Dar e greu sa te stapanesti, mai ales in grup. RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii care e chestia?

ca nu stii unde e maximul

si nu stii cum reactioneaza corpul si capul

 

invataturile sunt multe

si "vinde motocicleta" poate fi invatatura

important e motivul expus extrem de concis de niko

mai departe.. fiecare cum il taie capul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din negocierea proasta a unei curbe (viteza,grad de inclinare, capcane pe suprafata de rulare, etc) poti ajunge sa iesi larg pe contrasens unde din impactul frontal cu o masina cel mai probabil mori. Asta e invatatura care se desprinde din acest accident.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Ar mai fi una: nu iesi sa "te dai pe curbe" la inceput si mai ales final de minivacanta. Fie ca-i 1 mai, paste, 23 august sau orice combinatie dintre ele. Cu ocaziile astea sunt prea multi melteni in trafic. Iar daca chiar trebuie sa iesi, o faci precaut, nu pentru fun. Distractia mai bine o amani pe weekendul urmator!

 

 

PS: luni am traversat aproape toata tara de-a latul. O buna bucata de drum a fost pe coclauri si judetene. In momentul in care am pus roata pe primul european, a inceput panica si credeti-ma, nu ma sperii asa usor. Spre seara am trecut pe la locul accidentului. Din putinele urme ramase am dedus ca era vorba de o mobra. Mi-a parut rau pentru baiat insa... a cam cautat-o.

 

Sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slaparilor, muriti pe capete si dupa aia vreti sa va ridice lumea statuie ?

nu cumva il amenintati pe Kollar cu bataia sau mi se pare mie ? :)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slaparilor, muriti pe capete si dupa aia vreti sa va ridice lumea statuie ?

nu cumva il amenintati pe Kollar cu bataia sau mi se pare mie ? :)

 

Acum am vazut ca cei care anticomentau ce zicea Kollar erau de AG.

 

Cred ca sectiunea asta a forumului pentru mine personal a fost educativa intr-o oarecare masura. Daca citesti ca 25 din 20 mor pt ca nu au avut casca pe cap, iti pui dracu o casca pe cap si o legi sub barba. Daca 150 din 125 au murit pentru ca mers mult peste limita legala, incerci sa o lasi mai incet. Daca mergi pe motor mare din prima (nu specific greutate, capacitate cilindrica etc pentru ca sar unii de c.r in sus: "c.oaie eu am permis de la 17.5 ani si merg pe hayabusa si nu am trantit-o niciodata") e foarte posibil sa nu ai timp sa capeti experienta.

 

Ma gandesc ca totusi pe aici mai baga un ochi si un incepator care citind, sintetizeaza ceva: "Ba! Nu e bine fara echipament, cu motor mare, viteza mare, pasager etc etc. Ia sa o iau eu mai incet!"

 

 

Apropo de accident, pe baicsop am vazut o vanzare destul de numeroasa in ultima vreme a motoarelor din AG (poate e doar coincindenta).

 

In rest,sa-i fie tarana usoara si sa se odihneasca in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slaparilor, muriti pe capete si dupa aia vreti sa va ridice lumea statuie ?

nu cumva il amenintati pe Kollar cu bataia sau mi se pare mie ? :)

Relax, man, daca era vreo amenintare le dadeam adresa, nu contu' de feisbuc... Dar n-a fost, baietii sunt oameni seriosi...

 

M-am uitat la profilul tau de fb si nu am avut nicio surpriza,te ascunzi în spatele castii,degeaba te dai viteaz,eram curios dacă ai CURAJ să îți asumi comentariile si posturile de pe acest forum.

Esti off topic! Parca nu trebuia sa poluam topicul...

 

La maxim e pentru circuit. Dar e greu sa te stapanesti, mai ales in grup. RIP

Voila again!

 

Si gata, cu asta chiar am incheiat. Sper ca incepatorii care citesc pe aici, pe la "Accidente - Sa invatam din greselile altora", sa invete cu adevarat. Scuze ca nu m-am tinut de cuvant prima oara!

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa il ierte. Nu imi vine sa cred. Statea in chirie cu parintii mei pe scara. Ma imprietenisem vara trecuta cu el. Aveam un MZ cu atas si il dadeam sa se plimbe cu el. Isi schimbase de curand motorul. O Honda cu nr. de Galati. A mai avut un accident in urma cu 1 luna, farul carenele... Inca o dat Dumnezeu sa il ierte. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slaparilor, muriti pe capete si dupa aia vreti sa va ridice lumea statuie ?

nu cumva il amenintati pe Kollar cu bataia sau mi se pare mie ? :)

Cred ca jignirile nu isi aveau locul aici.

 

 

Apropo de accident, pe baicsop am vazut o vanzare destul de numeroasa in ultima vreme a motoarelor din AG (poate e doar coincindenta).

Care e lagatura dintre accident si vanzarea motoarelor din AG ?

 

 

Spre seara am trecut pe la locul accidentului. Din putinele urme ramase am dedus ca era vorba de o mobra. Mi-a parut rau pentru baiat insa... a cam cautat-o.

Ce inseamna a cam cautat-o ? Cam ce viteza crezi ca a avut ?

 

Nu vreau sa-i iau apararea lui Cosmin, nimeni nu mai poate da timpul inapoi, insa despre morti numai de bine. Nu stiu ce viteza a avut, insa spre deosebire de multi dintre voi stiu drumul acela foarte bine. Acolo e o curba care se inchide brusc, nu iti trebuie viteza foarte mare sa iesi pe contrasens, plus ca pe acea coborare inainte de locul accidentului e o inlantuire de curbe stranse care nu iti permite o viteza foarte mare, deci ca urmare nu cred ca a cautat-o. In plus de asta baietii cu care era nu sunt niste "raceri"..... in concluzie poate un pic de viteza si ghinionul au transformat totul intr-o nenorocire.

 

Dumnezeu sa-l Ierte si sa vegheze asupra noastra de acolo de sus.

 

attachment=919383:E81.JPG]

post-36734-0-38891000-1368046553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e lagatura dintre accident si vanzarea motoarelor din AG ?

 

Poate accidentul baiatului a avut o reactie in lant: "Daca a patit-o el cred ca nu e de gluma cu motoretele, poate ar fi cazul sa ma las."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce viteza a avut, insa spre deosebire de multi dintre voi stiu drumul acela foarte bine. Acolo e o curba care se inchide brusc, nu iti trebuie viteza foarte mare sa iesi pe contrasens, plus ca pe acea coborare inainte de locul accidentului e o inlantuire de curbe stranse care nu iti permite o viteza foarte mare, deci ca urmare nu cred ca a cautat-o. In plus de asta baietii cu care era nu sunt niste "raceri"..... in concluzie poate un pic de viteza si ghinionul au transformat totul intr-o nenorocire.

 

attachment=919383:E81.JPG]

 

Accidentul nu s-a petrecut unde ai marcat tu pe harta, ci la iesirea din Cazanesti. Nu-i o curba stransa, ci una de viteza, fara vizibilitate, dupa o linie dreapta destul de lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce viteza a avut. precum spuneam n-am vazut decat cateva urme pe asfalt pe sensul Valcea-Pitesti. Acolo in dreapta e si un drum de tara si am crezut initial ca de pe drumul respectiv a iesit o masina care nu a acordat prioritate.

 

Insa nu asta am vrut sa spun prin a "cautat-o". Baietii s-au dus pana la Valcea sa bea un suc insa nu pentru sucul in sine ci pentru curbele de pana acolo, pentru senzatiile de pe drum. Ori, cand te dai pentru fun, esti tentat sa fortezi putin nota si sa lasi garda jos, iar chestia asta e periculoasa in contextul traficului in care multe neveste conduc din cauza ca sotii s-au alcoolizat, multi pusti fara experienta conduc din cauza ca parintii sunt "obositi" dupa sarbatori, multi soferi normali conduc nervosi din cauza primilor care de-abea se tara si de-abea reusesc sa scoata o medie de 50 pe ora, multi melteni si-au scos la plimbare loganul cu eleron si au ceva de demonstrat. Pe scurt nu viteza in sine a fost o problema ci conditiile de trafic. Acestea ar fi trebuit sa impuna un stil de mers mai defensiv decat de obicei insa, asta ar fi dus naibii toata distractia.

[...]

Ce inseamna a cam cautat-o ? Cam ce viteza crezi ca a avut ?

[...]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce viteza a avut. precum spuneam n-am vazut decat cateva urme pe asfalt pe sensul Valcea-Pitesti. Acolo in dreapta e si un drum de tara si am crezut initial ca de pe drumul respectiv a iesit o masina care nu a acordat prioritate.

 

Insa nu asta am vrut sa spun prin a "cautat-o". Baietii s-au dus pana la Valcea sa bea un suc insa nu pentru sucul in sine ci pentru curbele de pana acolo, pentru senzatiile de pe drum. Ori, cand te dai pentru fun, esti tentat sa fortezi putin nota si sa lasi garda jos, iar chestia asta e periculoasa in contextul traficului in care multe neveste conduc din cauza ca sotii s-au alcoolizat, multi pusti fara experienta conduc din cauza ca parintii sunt "obositi" dupa sarbatori, multi soferi normali conduc nervosi din cauza primilor care de-abea se tara si de-abea reusesc sa scoata o medie de 50 pe ora, multi melteni si-au scos la plimbare loganul cu eleron si au ceva de demonstrat. Pe scurt nu viteza in sine a fost o problema ci conditiile de trafic. Acestea ar fi trebuit sa impuna un stil de mers mai defensiv decat de obicei insa, asta ar fi dus naibii toata distractia.

 

prietene, nu conditiile de trafic sunt problema - crezi ca el a fost singuru motociclist care s-a dat in ziua aia pe acolo?

 

Nu zice nimeni ca tre sa mergi cu 50 in localitati (bine, zic militienii) da din momentu cand ai facut alegerea constienta sa nu mergi cu 50 si sa tragi de ea cat te tine, atunci nu poti sa mai zici ca de vina au fost conditiile de trafic.

 

Fiecare e liber sa-si adapteze stilu de mers la ce vrea el - la conditiile de drum, la cainii care umbla cu covrigi in coada pe marginea drumului sau la indicatiile controlorilor de trafic aerian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa il ierte. Nu imi vine sa cred. Statea in chirie cu parintii mei pe scara. Ma imprietenisem vara trecuta cu el. Aveam un MZ cu atas si il dadeam sa se plimbe cu el. Isi schimbase de curand motorul. O Honda cu nr. de Galati. A mai avut un accident in urma cu 1 luna, farul carenele... Inca o dat Dumnezeu sa il ierte. .

Adica vara trecuta nu avea motor cand ii mai dadeai tu MZ-ul sau avea si i-l dadeai doar de fun sa mearga cu o motoreta cu atas?

Ce inseamna ca isi schimbase de curand motorul, de cat timp avea 919 sau 929 ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum(nu) se face scoala moto la noi in tara, nu e de mirare ca vedem tot mai des asemenea incidente, sa nu mai luam in calcul IQ!

am zis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum(nu) se face scoala moto la noi in tara, nu e de mirare ca vedem tot mai des asemenea incidente, sa nu mai luam in calcul IQ!

am zis

 

you can say that again!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se plimba cu Mz- ul meu de placere. O reparam 1 ora ne plimbam 10 minute... Avea o Honda de 500 cm dar de aproximativ 2 luni a aparut cu cea rosie, sport. Mergea bine nu era incepator cu motorul. Pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu coa', Bucale, torentiala, 10 cm de apa pe jos, straduta, eu 40 la ora, vita proasta iese de la bordura direct in fata mea fara sa se asigure, fandez, derapez cu spatele, poc jos. Daune zero. Sau asta nu e accident?

Mai am unu: ies de pe straduta in bulevard, fac dreapta, 20 la ora ca ma oprisem la "STOP", fandez sa ocolesc o masina care dubla parcarea, inclinat fiind roata fata intra intr-o gaura de 10 cm adancime in asfalt facuta de Strabag si nesemnalizata. Poc pe jos. Genunchi umflat.

 

Iti ajunge? Sau vrei niste desene?

 

.... n-ai inteles ca toate au fost in localitate, mai exact Bucale?

 

A se retine ca nu era nicio balega pe Dealu Negru luni...

Domnule,

1. In 10cm apa pe asfalt cu 40Km/h arunci apa de sub anvelopa ca salupa, fiindca nu are anvelopa ta profil de contact cum au barcile coca pe fata.

2. O balega de bun simtz la fo 4-5Kg, proaspat asternuta oriunde pe dealu negru, are o durata de viata de cca. 20min. Ai idee cum arata dupa ce o fleoscaie un camion si o terfelesc "melenii" cu loganele lor? Am vazut eu una "dragutza" acolo, cat am sudat doua tigari pe margine (nu fumez in casca). Mai intai a fleortzait-o un autotren (TIR) cu toate cele trei randuri de roti descarcand apoi anvelopele din loc in loc la intervale de cca. 2.5m. Apoi conservele au finisat forma ovala dealungul soselei aratand cumva ca o cometa desenata cu umezeala pe asfalt, lata de fo 2m si lunga de 15-20m. Apoi pojghitza/ pelicula fiind se usuca instant si turbioanele de aer de sub masini o matura catre acostament. Oricum, ca idee, mirosea mai bine ca apa de colonie turnata in cizme moto.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...