emylyo Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Cine a facut de curand sui stie pretul precis al identificarii in vederea inmatricularii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am facut-o in septembrie si a fost sub 100 lei daca nu ma insel, nu cred ca s-a modificat intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am fost eu vinerea trecuta(29.02), omologarea si ITP ul au costat 217,30 RON si a durat cam vreo 2 ore.Suni la 9672, ai la indemana nr de shasiu si iti faci programare, de obicei o primesti repede la motocicleta.Cand mergi la ei(in Voluntari) la poarta iti dau un formular de completat apoi te asezi la coada(de motociclete) la poarta nr. 2. Mai multe vezi si aici:http://www.rarom.ro/RO/article--Programare--132.html Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Imi cer scuze, eu vorbeam de certificarea autenticitatii, nu cred ca e acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 6, 2008 Autor Share Postat Martie 6, 2008 Intreb inca odata desi am fost destul de explicit-cat costa identificarea?Se face la RAR la schimbarea propietarului unui motor.Este pana intr-un milion ,dar cat anume?3,5,7 sute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 identificarea costa 75 de lei noi (adica 750.000 lei vechi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 identificarea costa 75 de lei noi (adica 750.000 lei vechi) Corect, daca moto a mai fost inmatriculata in RO, daca nu a mai fost atunci costa 230 RON! Am fost eu Luni la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Intreb inca odata desi am fost destul de explicit-cat costa identificarea?Se face la RAR la schimbarea propietarului unui motor.Este pana intr-un milion ,dar cat anume?3,5,7 sute? Frate ei nu stiu intre ei acolo cum stau lucrurile, la tel inainte cand mi-am facut programarea mi-au spus ca ma costa 300 RON, si am platit 217,30 cu totul Deci asta scrie pe factura mea: Verificari tehnice: 43,90 RON Certificarea autenticitatii documente: 25,10 RON Certificarea autenticitatii vehicul: 71,80 RON Tva ul este inclus.Alegeti ceva din lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Al treilea din lista este cel facut de mine. Adica motorul este inmatriculat in Romania, eu vreau sa-l cumpar, ii fac certificarea autenticitatii - nu e furata cu alte cuvinte. Ar fi fost o idee sa o faca fostul proprietar inainte de semnarea contractului si datul banilor, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 6, 2008 Autor Share Postat Martie 6, 2008 Mult rau.Anul trecut am dat 230 de mii.Acum inspectia tehnica auto este 750 de mii,iar la moto unde nu sunt la fel de multe chestii...in fine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Salutare! Am un Suzuki adus din Italia si vreau sa-l inmatriculez. Mi-am facut programare la RAR pt joi. Nu stiu ce acte imi vor trebui si nici cat o sa coste. Daca ati avut experiente similare pls help me! Multumesc anticipat pt lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Salutare! Am un Suzuki adus din Italia si vreau sa-l inmatriculez. Mi-am facut programare la RAR pt joi. Nu stiu ce acte imi vor trebui si nici cat o sa coste. Daca ati avut experiente similare pls help me! Multumesc anticipat pt lamuriri Arunca o privire aici pentru a afla de ce acte ai nevoie. Pentru preturi, citeste tot postul, caci s-a discutat . Sau mai suna odata la RAR si intreaba .Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Eu momentan nu am cablu de kilometraj la F650-ul meu. Are careva idee daca e vreo problema daca merg asa cu ea la identificare ? Comenteaza aia de la Rar ? Am dat comanda la Bavaria..dar in stilul lor caracteristic...nu stiu cat va dura pana il aduc (2-3 zile..sau cateva saptamani cica).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Eu momentan nu am cablu de kilometraj la F650-ul meu. Are careva idee daca e vreo problema daca merg asa cu ea la identificare ? Comenteaza aia de la Rar ? Am dat comanda la Bavaria..dar in stilul lor caracteristic...nu stiu cat va dura pana il aduc (2-3 zile..sau cateva saptamani cica).. daca vrei sa faci doar identificarea nu il intereseaza nici daca merge, tre sa ai motoreta nemodificata si cauciucurile din talon te costa 70-80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 si unde se platesc banii astia? direct acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 sebicozaurus: da, banii ii platesti acolo, la casieria RAR. CosX: stai linistit, nu se uita la kilometraj & stuff... doar iti verifica seriile de pe motor & sasiu, si le trage cate o poza. emylyo: astazi am fost eu la RAR pentru certificarea autenticitatii, si costa 75 RON . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 sebicozaurus: da, banii ii platesti acolo, la casieria RAR. CosX: stai linistit, nu se uita la kilometraj & stuff... doar iti verifica seriile de pe motor & sasiu, si le trage cate o poza. emylyo: astazi am fost eu la RAR pentru certificarea autenticitatii, si costa 75 RON . Si la cauciucuri nu se uita? Eu am de 170 pe ea si in carte zice ceva de 150 Sa inteleg ca am pus-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Si la cauciucuri nu se uita? Eu am de 170 pe ea si in carte zice ceva de 150 Sa inteleg ca am pus-o? Deci, daca te duci doar pentru certificarea autenticitatii, nu se uita la nimic in afara de seriile motorului si sasiului. Daca te duci pentru ITP, obligat se vor uita, printre altele, si la gume sa fie omologate si cum scrie in carte. Cat am asteptat ieri actele la ghiseele RAR - vreo 2 ore, au fost cazuri de RESPINS pe seama cauciururilor neomologate, a placutelor de frana aflate in stare necorespunzatoare, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Deci, daca te duci doar pentru certificarea autenticitatii, nu se uita la nimic in afara de seriile motorului si sasiului. Daca te duci pentru ITP, obligat se vor uita, printre altele, si la gume sa fie omologate si cum scrie in carte. Cat am asteptat ieri actele la ghiseele RAR - vreo 2 ore, au fost cazuri de RESPINS pe seama cauciururilor neomologate, a placutelor de frana aflate in stare necorespunzatoare, etc. Dap...am scapat...Aveam programare la 12juma...din cauza traficului am intarziua DOO ore!!...nu au vrut sa ne mai primeasca (eram cu doo Suzuki`uri)...am rezolvat cu o atentie care ne`a costat cate 150ron/pers, ne-au bagat ne-au facut (conform facturii): -completare civ -20 -certificarea autenticitatii-62.77 -atribuire nr registru-45.21 -verificari tehnice-38.40 -certificarea autenticitatii documente-21.93 total cu tva=224.10 Si abia maine ne dau actele...pt k am ajuns ultimii...nu a mai stat nimeni sa ne scaneze doc si sa ne dea cartea,certif etc.... Traim in Romania...si asta ne ocupa tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Deci, daca te duci doar pentru certificarea autenticitatii, nu se uita la nimic in afara de seriile motorului si sasiului. Daca te duci pentru ITP, obligat se vor uita, printre altele, si la gume sa fie omologate si cum scrie in carte.Cat am asteptat ieri actele la ghiseele RAR - vreo 2 ore, au fost cazuri de RESPINS pe seama cauciururilor neomologate, a placutelor de frana aflate in stare necorespunzatoare, etc. Ba da, se uita si la cauciucuri. Pe site-ul RAR scrie asa: "In cadrul certificarii autenticitatii se verifica daca: 1. Principalele elemente de identificare ale vehiculului sunt originale si/sau nu au fost supuse unor modificari neautorizate; 2. Formularul-tip al documentului care confirma inmatricularea anterioara a vehiculului, eliberat de autoritatile competente din tara de provenienta, este autentic. 3. Vehiculul nu figureaza ca dat in urmarire pe plan intern si international conform bazelor de date la care RAR are acces pe baza de protocoale incheiate cu autoritatile care administreaza aceste baze." Cauciucurile mele au alte dimensiuni si uite-asa mi-au respins identificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriandracul Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 identificare este acelasi lucru cu certificat de autenticitate. si cum s a spus mai sus costa 75 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Am achizitionat un Kawasaki z440 din 1983,motorul ii neinmatriculat in Romania,problema ii ca seria de pe motor nu corespunde cu seria din Fahrzeugbrief.Vreau sa stiu daca pot sa inmatriculez motoru sau o sa am probleme la rar cu identificarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Cea de pe sasiu corespunde?.. Are cadrul suduri straine sau modificari? In principiu la autentificare se uita la cea de pe sasiu si la starea cadrului. Chiar daca reusesti s-o inmatriculezi, pe viitor este foarte posibil sa ai probleme mult mai grave. Editat Iunie 25, 2010 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 De ce sa aiba? Motorul e consumabil, din ce stiu eu... daca aia de pe cadru corespunde , ura si la gara . Doar sa nu fie pus un motor de cilindree diferita sau alt model, atunci chiar e naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Cel mai bine suna la RAR si intreaba.Eu stiu ca este verificata seria de la motor si daca nu corespunde te trimit la omologare individuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.