apriliacluj Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Vezi ca Groenlanda este in europa. Cauta-ti alt continent sau ceva...daca tot vrei.. ) 50% adevarat intr-un fel.... dpdv politic-economic apartine Regatului Danemarcei dar dpdv al locatiei --geografic-- apartine continentului Nord American desi Danemarca face parte din UE, Groenlanda nu face parte.... situatie tare complicata cu Groenlanda putea colegul Panzer sa dea un alt exemplu mai simplu Editat Octombrie 22, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salut! Ma gandeam sa imi aduc motorul in tara sa il folosesc aici, si ma intrebam daca oare as putea trece revizia la RAR Motorul cu pricina e un enduro, 250 2timpi. Are nr de inmatriculare, indicatoare,far si oglinzi, DAR dar1. Pe talon scrie ca are 8 cai, el in realitate are vreo 50 dar2. stopul de pe spate nu merge dar3. face mult zgomot si fum Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Slabe sanse din cauza 2 si 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Slabe sanse din cauza 2 si 3. hmm farul il pot repara, scap si de fum, ar mai ramane numai zgomotul. acum eu nu stiu ce considera ei "prea tare", suna ca orice 250 2t. evident daca pui un 250 2t langa un scuter 125 4t o sa ti se para foarte tare aici se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 (editat) Motorul este inmatriculat in Romania? Din ce ai scris nu-mi dau seama. Scuza-ma te rog, acum am citit mai atent titlul acestui topic, urmeaza sa-l inmatriculezi. Rezolva problema cu stopul, iar daca toba nu este modificata, atunci nu-ti fa probleme in legatura cu zgomotul si fumul. Asa cum spuneai, este totusi un motor in 2 timpi. Bafta. Editat Octombrie 25, 2015 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 (editat) Salut! Ma gandeam sa imi aduc motorul in tara sa il folosesc aici, si ma intrebam daca oare as putea trece revizia la RAR Motorul cu pricina e un enduro, 250 2timpi. Are nr de inmatriculare, indicatoare,far si oglinzi, DAR dar1. Pe talon scrie ca are 8 cai, el in realitate are vreo 50 dar2. stopul de pe spate nu merge dar3. face mult zgomot si fum Ce ziceti ? Salut, am adus 2 motociclete si poti sa iti spun ca la RAR se verifica: - sistemul de frinare - sistemul de iluminare si semnalizare Valabil indiferent ca moto este din UE sau deja inmatriculata RO. Nu exista tehnic notiunea "face mult zgomot si fum". Daca se masoara se poate spune ca depaseste limita de zgomot si de noxe prevazute in specificatiile motocilcletei. Am ramas si eu surprins ca nu se verifica noxele si zgomotul. E drept ca nu stiu daca nu exista vreo norma interna sa verifice totusi noxele daca ii afumi pe aia de nu se mai vad unii cu altii. Dar sa stii ca RAR are acces la baza de date a oricarui vehicul si verifica daca ceea ce prezinti spre omologare este conform cu ceea ce exista in baza de date la seria de sasiu a moto. Am vazut cum a respins moto din fata mea intrucat: toba de esapament nu era conforma si cauciucurile nu erau conform specificatiei originale. Asa ca eu zic sa mergi cu seria de sasiu la RAR si pune intrebarea. Editat Octombrie 25, 2015 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Motorul este inmatriculat in Romania? Din ce ai scris nu-mi dau seama. Scuza-ma te rog, acum am citit mai atent titlul acestui topic, urmeaza sa-l inmatriculezi. Rezolva problema cu stopul, iar daca toba nu este modificata, atunci nu-ti fa probleme in legatura cu zgomotul si fumul. Asa cum spuneai, este totusi un motor in 2 timpi. Bafta. nu, toba e originala, are si numarul omologarii incis pe ea stiti cumva cam ce teste fac ei ? trebuie sa fiu si eu de fata ? parca vad deja cum se chinuie jumate de ora sa o porneasca, si abia ce porneste o ambaleaza la maxim sa vada ce si cum si o gripeaza » Post actualizat in 25 Oct 2015 09:09 Salut, am adus 2 motociclete si poti sa iti spun ca la RAR se verifica: - sistemul de frinare - sistemul de iluminare si semnalizare Valabil indiferent ca moto este din UE sau deja inmatriculata RO. Nu exista tehnic notiunea "face mult zgomot si fum". Daca se masoara se poate spune ca depaseste limita de zgomot si de noxe prevazute in specificatiile motocilcletei. Am ramas si eu surprins ca nu se verifica noxele si zgomotul. E drept ca nu stiu daca nu exista vreo norma interna sa verifice totusi noxele daca ii afumi pe aia de nu se mai vad unii cu altii. Dar sa stii ca RAR are acces la baza de date a oricarui vehicul si verifica daca ceea ce prezinti spre omologare este conform cu ceea ce exista in baza de date la seria de sasiu a moto. Am vazut cum a respins moto din fata mea intrucat: toba de esapament nu era conforma si cauciucurile nu erau conform specificatiei originale. Asa ca eu zic sa mergi cu seria de sasiu la RAR si pune intrebarea. multumesc pentru raspuns. sistemul de franare e ok, lumina din fata ok, lumina din spate merge dar nu se aprinde cand pun frana pe fata (am dat jos cablu de la senzor, dar il pot pune inapoi). toba e originala, are nr de omologare pe ea, cauciucurile sunt uzate, dar au dimensiunile de pe talon (le pot schimba oricum). deci sa inteleg ca or sa o scoata sa faca o tura cu ea.. cu mine de fata sau.. ? » Post actualizat in 25 Oct 2015 09:20 ah, si nu am nici lumina de iluminat tablita :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 (editat) Salut, Pentru a intocmi cartea de identitate a motocicletei, aceasta nu trebuie pornita. Se verifica seria de cadru si seria de motor, franele, aspectul general, dimensiunile cauciucurilor, luminile...si gata. Nu se da nimeni cu motorul tau, asa ca stai linistit. Bafta. Editat Octombrie 25, 2015 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 eu cand i-am facut rar-ul, m-a pus pe mine sa o,mut la/de la standul de frana,sa o scot afara, sa actionez frana, sa semnalizez, sa claxonez, etc. nici macar nu am pornit motorul ........el nici nu a atins motorul ), m-a si intrebat daca e ok sa treaca culoarea gri-albastru in talon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Personal, dupa ce am facut eu RAR-ul si dupa ce am fost si cu altii la RAR + stat si asteptat ore bune acolo, am ajuns la urmatoarele concluzii: A) Difera mult de la un sediu RAR la altul Depinde si de persoana care iti face RAR-ul (aka mecanic. tehnician sau ce e el). Pe un cunoscut l-a picat pentru ca nu avea bec la numarul din spate si pe timp de noapte cica "nu se vede numarul". La altii cum au spus si colegii de mai sus, verifica frane, semnalizatoare, seria, etc. Ma rog, primul mentionat caz extrem dar chiar i-a dat revenire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 (editat) Inca ceva: poti sa iti faci omologarea la orice reprezentanta RAR, adica in orice judet doresti. Pentru lumina de la nr. tragi si tu un fir si pui o lampa mica ca nu este mare lucru si gata. Dar legat de putere da mai intai o tura la orice RAR, da-i numarul de sasiu si vei afla excat cum figureaza motocicleta in baza lor de date. Si sa stii ca atunci cand vei face omologarea ai de asteptat cam 2 ore daca moto este din import intrucat se face o interogare catre Interpol daca moto este data ca fiind furata. Editat Octombrie 25, 2015 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 am inteles, multumesc tuturor. faza e ca eu nu am baterie, deci ca sa actionez luminile,clacsonul etc trebuie sa pornesc motorul xD oricum mai bine merg la rar aici in cluj si vb cu cei de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Nu inteleg cum naiba va duceti la RAR fara baterie, cauciucuri vechi si mancate, tobe neomologate, motorul fumega, fara bec la numar, altii n-au lumini si pun xenoane chinezesti, or fi astia de la RAR bulangii, si multi sunt, dar aici chiar au dreptate sa faca pe nebunii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Nu inteleg cum naiba va duceti la RAR fara baterie, cauciucuri vechi si mancate, tobe neomologate, motorul fumega, fara bec la numar, altii n-au lumini si pun xenoane chinezesti, or fi astia de la RAR bulangii, si multi sunt, dar aici chiar au dreptate sa faca pe nebunii... motorul meu a iesit din fabrica fara baterie, merge pe altternator, toba e omologata, nu am bec la numar fiindca asa am cumparat-o, are doar stop-ul, doar guma pe spate e tocita, si pot regla carburatorul sa nu mai faca asa mult fum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Asta e problema ta personala, repara tot, pune-o la punct si daca te respinge poti sa te vaiti sau sa-i injuri,dar altfel nu-mi dau seama cum poti sa dai vina pe fostul proprietar,soarta,parinti,guvern,horoscop, ca ai mobra jaf si vrei sa mergi asa cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifanandreidaniel Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Asta e problema ta personala, repara tot, pune-o la punct si daca te respinge poti sa te vaiti sau sa-i injuri,dar altfel nu-mi dau seama cum poti sa dai vina pe fostul proprietar,soarta,parinti,guvern,horoscop, ca ai mobra jaf si vrei sa mergi asa cu ea. mersi de ajutor, ai fost extrem de util, dar o cam iei pe aratura, hai pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 am inteles, multumesc tuturor. faza e ca eu nu am baterie, deci ca sa actionez luminile,clacsonul etc trebuie sa pornesc motorul xD oricum mai bine merg la rar aici in cluj si vb cu cei de acolo mai ales la clacson sa ai grija oricum n-ar strica sa-ti pui la punct mobra..... si nu pentru cei de la RAR.... mai ales pentru TINE si siguranta TA !!!! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Salut! Ma gandeam sa imi aduc motorul in tara sa il folosesc aici, si ma intrebam daca oare as putea trece revizia la RAR....Ce ziceti ? Cred ca RAR-ul nu face revizii dar nu ti-ar strica una. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Face si ITP. Dar nu stiu daca e indicat... mai ales daca ai o vechitura cu eventuale mici probleme ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Face si ITP. Dar nu stiu daca e indicat... mai ales daca ai o vechitura cu eventuale mici probleme ) Ma refeream la revizie. Inspectia Tehnica Periodica este una iar revizia este alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Cat costa acum RARul pentru moto? Am un pegaso si vreau sa stiu cat e....merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 106 lei parca era in vara... autentificarea adica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 pentru autentificare trebuie data jos de pe platforma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Tu ce crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 pentru autentificare trebuie data jos de pe platforma? depinde de om ...si de ce spaga ii dai.... dar chiar asa de greu e sa dai jos o mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.