Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 nu prea inteleg, au schimbat astia regulile de ieri? eu am fost cu o enduroaica care arata ca un cross la autentificare: nu oglinzi, nu semnalizatoare, nu faruri, alte cauciucuri, plastice rupte, toba lipita cu powertape etc. au inteles ca treaba lor e sa certifice ca mobra din fata lor e aia din carte, nimic altceva. fara atentii sau alte minuni. Pai da. Si daca in carte scrie KLE 500, tre sa am gume si toba de KLE 500, nu de KLX, de ex. Tu cand ai fost? Brasov... 'Aidi, bre, lasa-ne cu prostiile astea. Crdedeam ca in Bucale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 1. Anvelopele - nu ai ce sa faci, trebuie sa fie conforme 2. LeoVince (daca e model cu silencer) a venit de la inceput cu certificat de omologare (e un sticker argintiu care se lipeste pe mobra si un certificat de omologare printat pe o foaie - ca acesta http://www.leovince.com/files/F16803/CO-8731-8732.pdf ) . Daca are silencer dar nu mai ai omologarea, poti sa cauti pe site-ul producatorului fix toba ta, printezi omologarea si te prezinti cu ea. Ramane si solutia - o toba stoc imprumutata si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Sa o aduci in starea originala? I-ai raspuns sau l-ai intrebat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana Orghidan Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 I-ai raspuns sau l-ai intrebat? Cred ca mi-a raspuns Oricum m-am lamurit,ori gasesc pe cineva de unde sa imprumut ce am nevoie,ori...mama masii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) De ani de zile urlu p-aici sa nu va cumparati mobre decat dupa ce vanzatorul are certficatul de autenticitate in mana. Si majoritatea se ia de mine ca-s nebun. E, uite ca nu sunt. Editat Mai 10, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Nasol, se apropie momentul in care o sa-mi iau alt motor si nu ma asteptam sa mai am si problemele astea pe cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 1. Anvelopele - nu ai ce sa faci, trebuie sa fie conforme 2. LeoVince (daca e model cu silencer) a venit de la inceput cu certificat de omologare (e un sticker argintiu care se lipeste pe mobra si un certificat de omologare printat pe o foaie - ca acesta http://www.leovince.com/files/F16803/CO-8731-8732.pdf ) . Daca are silencer dar nu mai ai omologarea, poti sa cauti pe site-ul producatorului fix toba ta, printezi omologarea si te prezinti cu ea. Ramane si solutia - o toba stoc imprumutata si aia e. daca avea silencer nu il intreba nimeni de sanatate pentru ca stiau ca toba e omologata...dar cu silencer poate sa se duca si in alt judet ca tot nu rezolva nimic pentru ca apare in sistem de ce a fost rejectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 I-ai raspuns sau l-ai intrebat? Era o intrebare retorica deci un raspuns adresat ei nu lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 daca avea silencer nu il intreba nimeni de sanatate pentru ca stiau ca toba e omologata...dar cu silencer poate sa se duca si in alt judet ca tot nu rezolva nimic pentru ca apare in sistem de ce a fost rejectat. Negativ, vede toba "sport" si zice ca nu e omologata din start. Daca isi da interesul, se poate uita si pe ştanţele de pe toba, unde sunt trecute omologarile E , etc. Dar la Voluntari e o mare durere in pwla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Era o intrebare retorica deci un raspuns adresat ei nu lui. Aaa, am inteleees, american-shit-style... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salutare, Si eu am fost respins de cei din Voluntari in acelasi stil in care te-au respins pe tine. Tot pentru toba sport, care e omologata pentru strada si au mai zis ei pentru suportul de numar. Nu a contat daca aveam silencer sau nu...nici macar nu a pornit motoreta...pur si simplu vor sa te duci cu ea stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 si eu trebuie sa fac utenticitatea la moto.. si am toba sport leo vince sbk ! doar toba e schimbata in rest totul e original pe moto ! sunt curios.. daca ma respinge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cred ca mi-a raspuns Oricum m-am lamurit,ori gasesc pe cineva de unde sa imprumut ce am nevoie,ori...mama masii De parbriz nu stiu ce sa zic,dar daca ai xenon si toba soprt nu o sa primesti autentificarea.Singura solutie e sa pui becuri halogen si o toba stoc cand mergi la rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana Orghidan Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 De parbriz nu stiu ce sa zic,dar daca ai xenon si toba soprt nu o sa primesti autentificarea.Singura solutie e sa pui becuri halogen si o toba stoc cand mergi la rar Cel mai probabil asa voi face Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 faptul ca toba scrie pe ia SBK (superbike nu iti spune nimc?). Leovince prodice tobe onologate care un stanzat pe ele E3 sau ceva de genu, exact ca castiele si tot ce e omologat. pe langa asta ar trebui sa ai intodeauna o foaie de omologare care scrie ca modelul de pe motor e exact compatibil cu motorul tau. http://www.google.com/imgres?um=1&sa=N&biw=1280&bih=863&hl=it&tbm=isch&tbnid=fNNd0ScV_Zr6jM:&imgrefurl=http://www.motoclub-tingavert.it/t42065s120s.html&docid=Q14gUOa-KqyuHM&imgurl=http://img25.imageshack.us/img25/6871/circolareministeroeo2.jpg&w=1000&h=1364&ei=cbWMUevQMPWu4AO_xoGICg&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:81&iact=rc&dur=162&page=1&tbnh=195&tbnw=143&start=0&ndsp=25&tx=110&ty=106 daca pe alonul nou nu o sa scrie ce marimi poti sa folosescti, asta nu schimba ca mototul tau din fabrica iese cu anumite marimi de anvelope care se potrivesc, nu numa din puntul de vedere al spaziului, incape hai bun! din punt de vedere structural, pe un z1000 nu ai pune o anvelopa de 120.... ar mfioi mai ieftin dar nu merge bine. deci nu conteza ca marimea nu e in actem ci ca sa fie compatibil cu motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 """ RAR Menţionăm că pentru activitatea de certificare a autenticităţii este necesară obţinerea în prealabil a unei programări care se face în baza datelor existente în documentele menţionate mai sus. Pentru protecţia investiţiei dumneavoastră, recomandăm ca această activitate să se deruleze înainte de semnarea actului de vânzare - cumpărare. """" si eu trebuie sa merg la rar sa fac autenticitatea, am Toba sport Leo Vince SBK fara Db Killer (silencer) .. dar in rest moto e stock ! oare ma respinge numai pentru toba.. mai am si itp facut pana in 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Aaa, am inteleees, american-shit-style... Dar of baicăre, ce al dracu esti! De cand retorica are oare legatura cu americanismul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_JAH Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 """ RAR Menţionăm că pentru activitatea de certificare a autenticităţii este necesară obţinerea în prealabil a unei programări care se face în baza datelor existente în documentele menţionate mai sus. Pentru protecţia investiţiei dumneavoastră, recomandăm ca această activitate să se deruleze înainte de semnarea actului de vânzare - cumpărare. """" si eu trebuie sa merg la rar sa fac autenticitatea, am Toba sport Leo Vince SBK fara Db Killer (silencer) .. dar in rest moto e stock ! oare ma respinge numai pentru toba.. mai am si itp facut pana in 2015 Exact aceeasi toba ca a mea... Ai toate sansele, insa bafta. Unde te duci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan.bocai Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Acum am facut RAR-ul cu un kawasaki care avea instalate de xenon, furtuna racing, la fel si sacrite, parbriz negru, dar aveam toba stoc si anvelope ca in carte si i-am auzit vorbind te tine. Cred ca o soluție ar fi fost o vb buna, eu la fel am fost respins, dar am insistat cu rugamintile. Stiu nu e barbatesc dar mi-am atins interesul. Succes si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Acum am facut RAR-ul cu un kawasaki care avea instalate de xenon, furtuna racing, la fel si sacrite, parbriz negru, dar aveam toba stoc si anvelope ca in carte si i-am auzit vorbind te tine. Cred ca o soluție ar fi fost o vb buna, eu la fel am fost respins, dar am insistat cu rugamintile. Stiu nu e barbatesc dar mi-am atins interesul. Succes si tie. furtuna racing, la fel si sacrite, parbriz negru bu-s o problema la rar, nu au nevoie de omologare. faruri da, toba da, cauciuciri da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Nasol, se apropie momentul in care o sa-mi iau alt motor si nu ma asteptam sa mai am si problemele astea pe cap Mda..si eu trebuie sa rezolv acest inconvenient..dar tu poti sa negociezi un certificat de autenticitate gata facut la cumparare, vorba lui kollar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cu ce ai tu pe ea nu poti trece rarul decat cu bani sau prin cineva!!! Dute altundeva si incearca sa uiti 50 prin acte... si eu l-am facut acum vre-o luna jumate tot cu xenon toba sport parbriz fumuriu....cauciucurile nu bateau...dar nu m-am dus de capul meu ; am un prieten de l-a respins pentru ca, nu avea bec la numar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baneteflorin Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ( cu problema asta ma confrunt si eu , ma chinui sa ,,strang,, originalele sa ma duc la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu ma gandeam chiar sa fac autentificarea in alt oras gen Bv, cand mai am drum pe cheia..ca in alte orase nu sunt asa fitzosi..cica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 daca tobele au certificatul de autenticitate (e o inscriptie pe ele E .. ) cica nu resping! Adica stiu caz la Iasi la care au cautat acel E si nu era, deci. .. go home! Xenoanele nu sunt nici la masini. Din fabrica sau deloc! Parbrizul e moft, ala nu au ce sa comenteze! Exista cica o problema daca parbrizul depaseste inaltimea motocicletei trecut in act (de producator) dar si-aici mi se pare ca o poti rezolva cu vorba buna! (dai jos parbrizul pe loc la o adica ... la cauciucuri comenteaza si te trimite acasa ... acum mai depinde si de noroc, insa ... ITP-ul se poate face si la alte centre decat la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.