Sari la conținut

Enduro touring sau SoftEnduro mic de inaltime


Postări Recomandate

Buna,

 

Puteti sa imi recomandati ceva modele care inaltimea scaunului mai mica, aproximativ ca la un CBR F1 sau GSXF

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Puteti sa imi recomandati ceva modele care inaltimea scaunului mai mica, aproximativ ca la un CBR F1 sau GSXF

 

Multumesc mult

Eu i-ti recomand BMW F650 pt ca se poate regla telescopul din spate: rigid, semirigid sau moale. Pe pozitia moale inaltimea scaunului este evident mai mica decat pe pozitia rigid.

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si f2 si f3 ,merge si kawasaki zzr se mai regleaza garda la ele:)

pe mine m-ar interesa modele mai spre enduro cum a spus zeus, gen tdm dar cu inaltimea ca la modele ce le-am mentionat, si pretul acolo in 1300 - 1800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum s-a spus, F650 GS-ul vine cu optiune de sa joasa si reglaje pe suspensie. Dar una in mintile ei depaseste bugetul alocat.

asa e din pacate :(

 

as vreaa sa schimb gsxf-ul pe ceva sub 200 kg :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freewind-ul pare interesanta. Nu m-am urcat pe asa ceva, insa am studiat deaproape unul.

 

TDM-ul nu merge la ceea ce zici tu. Un forestier sa zic ca merge, insa e destul de grea. Nici nu se compara pe drumuri din astea cu F650-ul. E un fel de struto-camila, bun la toate, dar nu exceleaza la nimic :) Iti recomand macar un TDM 4tx, nu 3vd-ul, la 1800 gasesti ceva destul de ok.


PS: ai dat gsxf-ul? Ce nu te-a multumit? Ma gandeam la un momentdat la unul de 750...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu pentru Suzuki Freewind. Nu am avut probleme cu el, te descurci de minune intre masini, urci o bordura cand ai nevoie. E usor si prietenos. Si as zice toate astea si daca nu l-as avea de vanzare. :10: Motivul pentru care il vand este ca simt nevoia sa trec la 1000 cm3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freewind-ul pare interesanta. Nu m-am urcat pe asa ceva, insa am studiat deaproape unul.

 

TDM-ul nu merge la ceea ce zici tu. Un forestier sa zic ca merge, insa e destul de grea. Nici nu se compara pe drumuri din astea cu F650-ul. E un fel de struto-camila, bun la toate, dar nu exceleaza la nimic :) Iti recomand macar un TDM 4tx, nu 3vd-ul, la 1800 gasesti ceva destul de ok.

 

PS: ai dat gsxf-ul? Ce nu te-a multumit? Ma gandeam la un momentdat la unul de 750...

nu am dat inca GSXF-ul, e prea greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.75

Cu KLE-ul n-o sa ai nicio problema cu inaltimea. Eu am 1.70 si merg cu el de 4 ani cu amortizorul spate pe maxim-tare si cu 1 atm bagata in amortizoarele fata. Cu exceptia primei luni cand am scapat-o pe jos de doua ori de pe loc (nu mai mersesem decat pe IJ, CB 500 si Virago 535, toate foarte joase), n-am avut nicio belea. O mai tavalesc pe cateun coclau mai nasol, dar asta e inevitabil, orice ti-ai lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.75

 

La 1.75 poti sa-ti iei orice aproape enduro touring [o mica rezerva fata de KTM-urile mari 9x0]. Am 1.69 si calaresc un F800GS.

 

F650GS are 178kg fara benzina si incategoria ei [asta insemnand mobra de ~650 cmc mono care sa duca pasager si bagaje fara ranfosari suplimentare ale cadrului si sa aiba motor racit cu apa] este cea mai usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am 1,70 si merg de ceva timp pe vaci d'astea. La 1,75 ai tai esti chiar inalt ! :D

Eu zic sa te concentrezi pe ceva cu centrul de greutate cat mai jos gen BMW F650GS, Transalp ... sau din categoria mai dual sport DRZ400, LC4 ...

La 2000 euro iti poti cumpara un Transalp de 650 care te va suporta mult timp.

Poti lua in considerare si un Suzuki Dr 800 S !

... oricum toate mobrele se pot cobora din suspensii, mai mult sau mai putin.

Nu exista mobra de enduro sau enduro turing cu saua la inaltimea unui CBR sau GSXF !

 

Ce ironie ?! ... toate piticaniile (sunt si eu inclus) se dau cu vite d'aste inalte, iar palugile le vezi pe supersporturi ! :scratch:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1,70 si merg de ceva timp pe vaci d'astea. La 1,75 ai tai esti chiar inalt ! :D

Eu zic sa te concentrezi pe ceva cu centrul de greutate cat mai jos gen BMW F650GS, Transalp ... sau din categoria mai dual sport DRZ400, LC4 ...

La 2000 euro iti poti cumpara un Transalp de 650 care te va suporta mult timp.

Poti lua in considerare si un Suzuki Dr 800 S !

... oricum toate mobrele se pot cobora din suspensii, mai mult sau mai putin.

Nu exista mobra de enduro sau enduro turing cu saua la inaltimea unui CBR sau GSXF !

 

Ce ironie ?! ... toate piticaniile (sunt si eu inclus) se dau cu vite d'aste inalte, iar palugile le vezi pe supersporturi ! :scratch:

ce mi s-a pus mie pata pe 990 ...dar acum chiar ca ma gandesc serios sa schimb V-stromul pe un 990 din 2010-2011

ktm990 cu suspensii joase hyperpro ajunge la 810mm la sea, deci cineva cu 1.75 sta chiar cu genunchii flexati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ironie ?! ... toate piticaniile (sunt si eu inclus) se dau cu vite d'aste inalte, iar palugile le vezi pe supersporturi ! :scratch:

Pana la urma nu inaltimea conteaza ! :peace:

Am un prieten care mergea cu Dominatorul si la semafor punea doar 1 picior jos, ca celalalt era pe sea. Si mergea asa, bine-mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...