Sari la conținut

Despre SuperBike-uri


wtf?
 Share

Sa alegem  

193 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Method nu rade, Duke ul ala e o motoreta serioasa..

 

Da,exact,n-a zis nimeni ca Duke-ul nu e o moto serioasa.E un hooligan bike.Moto foarte competenta chiar si pe circuit as zice.Dar de aici si pana la a o compara cu S1000RR....

Faptul ca unul mere mai tare si altul mai incet,sau ca un baiat cu Duke ii intoarce casca in cap altuia cu bmw-ul,asta nu spune nimic despre respectivele motorete.Am vazut live baieti cu Hornet care intorc casca-n cap racerilor de duminica cu miare foarte smechere.Asta nu inseamna ca Hornetul e un super-motor.Inseamna doar ca un baiat are mult mai mult skill decat celalalt.Simplu.

Pt a se compara 2 mobre pe circuit,se ia un pilot (nu un baiat care face track-days,un pilot care cunoaste respectivul circuit si poate scoate timpi constanti pe el) si se pune pe respectivul circuit unde face macar o sesiune de 20 de min cu fiecare din ele.Si dupa aia te uiti la timpi.

Punem pariu ca Duke-ul va fi cu multe-multe secunde in spate.

Asta nu inseamna,repet,ca Duke-ul nu e o moto smechera.Dar e pe alt segment.

bmw pus in dificultate de duke pe circuit,normal ca ma corupe rasul.Macar daca era un RC8,dar nici asa.

A,bine,ne putem uita la filmuletze din astea pe tube cat e ziua de lunga,cu buse,cu r1 vechi,cu r6,etc,cum "calca in picioare" S1000-le.Asta nu inseamna insa nimic,inseamna ca niste baieti pe care ii chinuia talentul si-au pus niste filme pe uitube si noi n-avem altceva mai bun de facut decat sa ne chiombim la ei si pe deasupra sa ne si contrazicem.Asta e ca alea de cand eram mic cu "Brusli il bate pe Vandam".Era si o melodie pe tema asta,foarte haioasa :D

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca in filmul ala un jurnalist de la 1000ps (revista/site moto austriac) a ginit un Super Duke R 1290 prototip in teste pe circuitul Red Bull Ring (cred ca asa ii zice acum) si a stat special pe langa el ca sa il filmeze. Se vede in mai multe locuri ca lasa gazul ca sa nu treaca de el si ca se lasa depasit ca sa il poata filma mai mult. Exista multe naked-uri care pot tine pasul cu superbike-urile pana intr-un anumit punct (Tuono, Super Duke, Brutale), dar odata ce se trece de punctul ala, nu mai au ce face, se lovesc de limitarile constructive. Acestea fiind zise, pentru 80% strada/20% circuit, fara ambitii de podiumuri la curse si timpi record, as lua oricand un Super Duke in loc de orice supersportiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si poze spion cu GSR 1000, cu motorul de 185 de cai de pe GSX-R, probabil re-tusat pentru mai multa putere low si mid-range, insa probabil nu va avea componentele premium ca BMW, Aprilia, KTM sau Streetfighter S. Ma refer la traction control, Ohlins, etrieri Brembo monobloc samd, ci mai degraba vor sa fie un concurent pentru Z1000 sau CB1000R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, uite aici diferenta intre un SBK si naked :)

 

 

Perfecta comparatia. Pe estrada, cu circulatie normala, lucrurile stau invers, Tuono accelereaza mai repede, are cutia mai scurta, viteze de peste 200km/h sint greu de atins pe drumuri le publice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce marca preferi tu bre?

Citisem parca, ca productia dintr-un anume an de la astea mai noi gen over 2009 ar veni vulnerabila din fabrica, nu mai stiu unde dar tot pe forum scris de unul din voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000RR 2008. Si la 600rr 2007 2008 le crapau motoarele destul de devreme. In afara de cunoscuta problema cu pierdutul uleiului pe la segmenti, vibrochenul de la primele motorete, din 2008, nu se ungea corespunzator, crapa repede. Alt mare defect era netratarea termica a danturii rotii de pe vibrochen, la 4000km, scotea un zgomot infernal. Recall-ul cu dantura l-am vazut personal, venea de la Honda Japonia catre un service din Ungaria , unde un prieten de-al meu si-a schimbat vibrochenul. Erau in recall, inclusiv loturi de mobre 1000rr din 2011. Honda are ciclistica buna, la propulsor au probleme mari.

Cele dinainte de 2008 aveau motoare mult mai robuste, compresie mai mica, masa mai are, normal ca se stricau greu. Cind le-au usurat, au inceput sa crape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba o sa le trimit la no-name-urile astea pe nume Honda un mail prin care o sa le explic ca firma lor e de tot kktul fiindca aici exista un "mecanic" cunoscut la nivel satesc care spune cu argumente clare ca acest lucru e adevarat!

Si degeaba vin ei cu milioane de clienti multumiti ca e vrajeala de marketing....si ei stiu ca "mecanicul" nostru are dreptate...si chiar si noi stim asta!

HONDA e naspa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se anunta si un Monster 1198, deci o perioada foarte buna pentru iubitorii de naked-uri premium (fie ele V2 sau I4)

Este un Monster 1200, iar KTM-ul a urcat puterea pentru 1290 la 192 cp printr-o varianta racing edition. O sa vedem toate noutatile zilele astea la salonul de la Milano - EICMA.

post-29807-0-00600600-1383585398_thumb.jpg

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bune specificatile Monstrului, poate doar puterea cam mica raportat la ceilalti, insa personal preferam designul Streetfighter-ului, mai avandgardist. Insa pe de-o parte ii inteleg, ca la Porsche 911, nu poti schimba designul ca iti sar 'puristii' in cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati 1199 Superleggera peste 200 de cai, 155 kg la gol, 66.000 euro, 75% din cele 500 de bucati care se vor produce deja au fost vandute. Suzuki au lansat o editie limitata a Hayabusei doar in Japonia cu controlul tractiunii si daca am citit eu bine 155 Nm.

post-29807-0-22281000-1383589216_thumb.jpg

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...