Sari la conținut

Salvati Un Biet Incepator


Postări Recomandate

:crack: salut dragi prieteni,

astazi era sa iau foc !!!

NU GLUMESC !!!

eram pe la Timpuri Noi si la liceul Sincai ma opream - pe aceasta bucata de drum am simtit un miros de plastic intens - nu am dat importanta, ma uitam in jur era o masina de gunoi, si........ nu am oprit.

Cand am ajuns la liceu, unul din colegii de munca mi-a zis vezi ca iese fum de sub sa,... "hai ba lasa glumele...." si cand ma uit, sa ma ia transpiratia- fum ca la balamuc !

nici nu am mai oprit motorul, s-a oprit singur, s-a ars o siguranta de 25.

 

.......... in fine, desfak releul cu 3 fire galbene, 1 maro, 1 verde, 1 rosu cu alb, si pe partea de interior era o pata carbonizata care mi-a topit plasticul pe care statea insurubat.

 

l-am lasat sa se raceasca, am schimbat siguranta, l-am intors cu gura in jos si iam bat omorul, dar ...... motorul nu mai mergea asa de rotund.

 

In concluzie: Daca puteti un releu sau o idee, O ASTEPT URGENT !

 

LA BMW COSTA CAM 140 eur bucata, ce drak sa fac fratilor?, ca banii astia io nu-i dau !

 

va rog AJUTATI-MA, ca poate si eu am sa va ajut cu ceva ........ nu se stie niciodata, atentie ! nu vreau releu cu lumanare, dara nici cu 140 eur !!

salut pe toti cititorii ! vulturul argintiu ;) :banana: :banana: :lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce fel de alternator are motorul respectiv, dar chiar daca nu se poate adapta releu de dacie se poate face unul care sa functioneze f bine.

Era chiar pe aici pe la service un anunt dat de cineva care facea aprinderi si relee la comanda pt orice motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu stiu ca si releul electronic de DACIE are 3 fire. Totul e sa stim care unde vin fiecare...

 

Sau niste scheme electronice... pentru relee... o sa mai caut si eu sau poate o fii vreo-un electronist printre noi?

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.de/E-44-Aprilia-Pegaso-Reg...VQQcmdZViewItem

 

...de exemplu....

 

Dar in nici un caz sa nu te gindesti sa pui releu de Dacie. Nu are cum sa mearga, pur si simplu.

Vorbeste cu baietii care pot cumpara de pe E-bay (sau fa-ti cont si card) si gasesti acolo tot ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul este punct sensibil la mai multe motoare occidentale. Personal experimentez aceeasi problema...la modelul meu e deja un lucru stiut ca te poti astepta sa crape incepand cu 30.000 km parcursi. Singura solutie viabila pe care am gasit-o e un alt releu nou , adus de afara de preferat (100-110 euro) decat din tara (150-->200+). Eu nu am vrut sa caut SH pentru ca la Africa Twin e "consumabil" si risc sa-l iau 99% consumat. Trebuie sa existe si chichite de-astea sa te mai faca sa scoti un ban, chiar daca motorul in cazul meu trece lejer de 100.000 km fara reparatii si de 200.000 cu schimbat accesorii gen lanturi de distributie, ambreiaj etc, eventual segmentare la 150.000 :lol:

 

 

PS. Tu ai noroc, modelul tau poate fi gasit mai ieftin pe afara, se stie ca nu e foarte cautat. Dar la Honde se cer intr-o veselie ;)

 

PS2: Fata de releul de dacie, releele moto de care vorbim contin si puntea de diode, de unde rezulta ca trebuie sa aiba minim 5 fire, 3 fiind fazele de la alternator, unul iesire plus si unul masa. De obicei la moto alternatorul e bazat pe un magnet permanent, fie rotorul fie statorul, la Dacie alternatorul e numai cu infasurari deci cu excitatie...diferentele sunt de principiu de functionare si nu cred ca merge sa adaptezi de dacie , chair daca ii adaugi si o punte redresoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu recomand Autonet

 

+

sfatul meu, cumpara un lucru original construit special pentru motoreta ta.

 

 

Incearca la www.electrexworld.co.uk, ei construiesc unele aftermarket super bune si la preturi decente

la Hondita mea cu tot cu shipping pana in Bucuresti ma costa aprox 100euro.NOU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cu trei fire de o singura culoare si inca trei de culori diferite inseamna ca e si releu de incarcare si punte de redresare iar generatorul e de tip alternator (2 fire colorate de la r.r., trei fire de la punte si un fir la bacterie)

 

in principiu, se poate adapta de la Dacia (releul regulator+puntea de diode)

 

nu sariti ca dacia are turatii mai putine ca va inselati, alternatorul la Dacia are de 2-3 ori turatia motorului

 

P.S. este o parere nu un o certitudine cei experimentati in ale electicii sa se pronunte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cu trei fire de o singura culoare si inca trei de culori diferite inseamna ca e si releu de incarcare si punte de redresare iar generatorul e de tip alternator (2 fire colorate de la r.r., trei fire de la punte si un fir la bacterie)

 

in principiu, se poate adapta de la Dacia (releul regulator+puntea de diode)

 

nu sariti ca dacia are turatii mai putine ca va inselati, alternatorul la Dacia are de 2-3 ori turatia motorului

 

P.S. este o parere nu un o certitudine cei experimentati in ale electicii sa se pronunte

 

Puntea de redresare tine si de freqventa de rotatie a alternatorului. In principiu nu sunt probleme. Diodele sunt destul de rapide.

 

Mai conteaza tensiunea generata de alternator. Poate sa fie la unele modele si 4-500volti.

 

Scopul puntii este sa transforme un curent alternativ (de la alternator) in curent continuu. Acest curent continuu este "trimis" la regulatorul de tensiune.

 

Acest regulator de tensiune transforma tensiunea mare de la alternator intr-o tensiune controlata (intre 12-14.5 volti). Totul este in functie de consumatori (bateria este consumator daca este descarcata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otomane, alternatorul de dacie primeste excitatie de la releu, deci releul comanda alternatorului ce tensiune sa scoata, iar alternatorul de moto de obicei e cu magnet permanent , deci releul taie curentul si-l stabilizeaza, excesul se transforma in caldura ;) De aia au radiator pe ele si se mai si prajesc. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul este punct sensibil la mai multe motoare occidentale. Personal experimentez aceeasi problema...la modelul meu e deja un lucru stiut ca te poti astepta sa crape incepand cu 30.000 km parcursi. Singura solutie viabila pe care am gasit-o e un alt releu nou , adus de afara de preferat (100-110 euro) decat din tara (150-->200+). Eu nu am vrut sa caut SH pentru ca la Africa Twin e "consumabil" si risc sa-l iau 99% consumat. Trebuie sa existe si chichite de-astea sa te mai faca sa scoti un ban, chiar daca motorul in cazul meu trece lejer de 100.000 km fara reparatii si de 200.000 cu schimbat accesorii gen lanturi de distributie, ambreiaj etc, eventual segmentare la 150.000 :burnout:

PS. Tu ai noroc, modelul tau poate fi gasit mai ieftin pe afara, se stie ca nu e foarte cautat. Dar la Honde se cer intr-o veselie ;)

 

PS2: Fata de releul de dacie, releele moto de care vorbim contin si puntea de diode, de unde rezulta ca trebuie sa aiba minim 5 fire, 3 fiind fazele de la alternator, unul iesire plus si unul masa. De obicei la moto alternatorul e bazat pe un magnet permanent, fie rotorul fie statorul, la Dacie alternatorul e numai cu infasurari deci cu excitatie...diferentele sunt de principiu de functionare si nu cred ca merge sa adaptezi de dacie , chair daca ii adaugi si o punte redresoare.

Si in cazul tau n-o sa ai probleme( releul are probleme cu racirea ,se supraincalzeste),daca pui un cooler pentium,sa tina la temperatura normala releul,tot asa ca la Vfr vezi:/index.php?s=&showtopic=32357&view=findpost&p=346741

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, nu mai umbla cu prostii ca o sa te coste mai mult, deja ai luat o baterie degeaba, asa ca ia un releu original ca nu merge cu improvizatii (releu de dacii si specialisti care fac relee, sant povesti, si chiar daca fac ceva tot vei avea probleme).

Uite pe ebay eu ti-am gasit unul: http://cgi.ebay.de/KAWASAKI-Regler-Gleichr...1QQcmdZViewItem

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in cazul tau n-o sa ai probleme( releul are probleme cu racirea ,se supraincalzeste),daca pui un cooler pentium,sa tina la temperatura normala releul,tot asa ca la Vfr vezi:/index.php?s=&showtopic=32357&view=findpost&p=346741

 

 

 

Asta si am de gand sa fac, deja releul nou e pe drum iar coolere se gasesc. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otomane, alternatorul de dacie primeste excitatie de la releu, deci releul comanda alternatorului ce tensiune sa scoata, iar alternatorul de moto de obicei e cu magnet permanent , deci releul taie curentul si-l stabilizeaza, excesul se transforma in caldura :D De aia au radiator pe ele si se mai si prajesc. ;)

 

Ai dreptate. E ca la nipru. Uitasem. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adimotori din brasov (am inteles ca au si in buc. atelier ) mi-au dat repede si bun releu incarcare ptr honda cbr 600 f facut de ducati electrica.

 

si de la ei au mai luat si altii.

 

m-a costat 60 euro nou-nout.

 

ia cauta-i !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sfatul meu, cumpara un lucru original construit special pentru motoreta ta.

Incearca la www.electrexworld.co.uk, ei construiesc unele aftermarket super bune si la preturi decente

la Hondita mea cu tot cu shipping pana in Bucuresti ma costa aprox 100euro.NOU

 

 

De acord, eu al luat tot electrex . Au o reputatie chiar mai bunadecat cele originale de pe japoneze.

 

Pt racire ,recomand ca sa se foloseasca si pasta termoconductoare (folosita si la calculatoare,la placi grafice si procesoare) care se pune intre releu si placa pe care se aseaza.

 

Un articol interesant despre racirea releului : http://www.geocities.com/MotorCity/Speedwa...8/reg-rect.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...