Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Pai cum sa nu-ti bagi lula in el de Ferrari si sa mergi la misto,cand ordinele sunt sa-l lasi pe marele campion Vettel in fata,tot timpul!

A stricat socoteala cand a scos fara sa vrea timpul de pole!Dar a fost adus repede pe calea cea buna!

Marca si el banul gros de la macaronari iar apoi ura si la gara!

Sau crede cineva ca nemtalaul a venit la Ferrari sa se bata cu Kimi si restul lumii!Ca nu a pus conditii de number one!Mai ales dupa ce la tavalit Ricci la RB!

In rest curse de trei lei,decise de stategii basite!Acelasi F1 de rahat!

De ce iti place sa aberezi? Kimi trebuia sa puna 3-4 secunde inainte de pitstop si putea sa isi mentina pozitia fara stres...dar stai, nu a fost in stare. Pam pam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca 'onda e 'onda indiferent de competitie. :)


» Post actualizat in 28 May 2017 19:35

Macar Alonso se poate consola cu faptul ca si-a facut norma de viraje de stanga pana la finalul carierei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce iti place sa aberezi? Kimi trebuia sa puna 3-4 secunde inainte de pitstop si putea sa isi mentina pozitia fara stres...dar stai, nu a fost in stare. Pam pam.

Putea sa puna si 10 secunde ,ca tot in spatele lui Vettel i-l scoteau de la boxe,cadea pistolul,i-l scoteau in pluton,feaceau ei smecheria care trebuia!

Sa ne intelegem ,la ora actuala Kimi e sub Vettel,dar cursa asta pe circuitul fara depasiri,Kimi trebuia sa castige!Nici una din primele trei echipe nu ar fi pierdut locul intai

avand pole!Mai ales fara ploaie si busituri majore!

Nu stiu de cand te uiti la F1,dar eu am vazut magarii si mai mari decat asta!Iar regele lor a fost Schumacher si Todt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,asta cu strategia ferarri ar fi de inteles,dar cum explici "depasirea" lui Ric la Bot si Ver?L-o fi sabotaat cei de la merc pe Bot sa iasa in spatele lui Ric? Ham a castigat 5 pozitii tot prin aceeasi strategie. Sa punem jos totusi ochelarii de cal👍😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danypop : Nu te mai chinui ca te bati cu morile de vant.

Ferrari have 'potential cold war' between Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen after Monaco GP

Fata lui Kimi spune tot :

18788854_766079930232602_621939944_n.jpg

 

Pe de o parte e normal,pe de alta parte,trebuiau sa il lase pe Kimi sa castige aici la Monaco,mai ales aici,mai ales ca a plecat din pole,ce sa mai spun.

Kimi e funny si carismatic dar nu mai e demult un pilot cu adevarat bun,insa are sclipiri.Iata ca cea de la Monaco.Desi nu sunt deloc un fan al sau,aici cred ca trebuiau sa il lase in pace,si cine castiga sa castige,fair.

Ferrari astia si cand castiga ceva,ceea ce se intampla foarte rar,victoria lor pare cheap,de calcat.Tigani italieni :P

 

P.S. Buna printzesa,buna...

 

P.S.S. Si ce ti se poate intampla cand ii iei interviu lui Ricci :

 

https://www.youtube.com/watch?v=MXM4S0eSkxE

 

:tempted:

A zis ca i-o datora de anul trecut...ce s-a intamplat anul trecut??

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aș fi preferat să câștige Kimi. A avut o formă de zile mari la Monaco și nu știu când va mai fi atât de aproape de victorie. Totuși, să nu fim lăutari: cursa nu a pierdut-o din cauza echipei sau a strategiei.

După start și-a păstrat poziția, dar Vettel a fost în mod constant în spatele lui. A controlat distanța față de locul 1 și mi se pare evident faptul că era ceva mai rapid. Asta s-a văzut când a rămas singur în față: înainte de a intra Kimi, liderii făceau 1:17.0 în mod constant. După ce Vettel a rămas singur pe pistă, a coborât instant la 1:16.5.

Undercut-ul este util când ești blocat pe pistă de o mașină mai lentă, iar făcând oprirea la standuri ai ajunge într-o zonă liberă, în care ai putea merge în ritmul tău. Fix asta a încercat RBR cu Verstappen, care era mai rapid în spatele lui Bottas: l-au băgat mai devreme decât ar fi fost nevoie la standuri pentru a-i oferi posibilitatea de a merge în clean air mai jos în pluton. Strategia nu a funcționat pentru că Mercedes au răspuns și l-au chemat pe Bottas în turul imediat următor. Max nu a reușit să facă diferența într-un singur tur și a rămas tot în urma lui Valtteri. În acest timp, Daniel a rămas pe pistă singur în zona lui și a putut să facă ture rapide în continuare. Crede cineva că Red Bull l-au favorizat în cursă pe Ricciardo față de Verstappen? Puțin probabil :)


Și la Ferrari s-a întâmplat ceva similar, dar din motive diferite. Echipa dorea să scape cât mai repede de pit-stop-ul unuia dintre piloți pentru a fi la adăpost în cazul unui Safety Car: dacă ar fi apărut, ar fi trebuit să-și cheme ambii piloți la standuri în același timp, iar asta ar fi însemnat automat pierderea locului 2. De ce l-au chemat întâi pe Kimi? Probabil pentru că au observat că Sebastian mai avea ceva rezerve în gume și putea să fie mai rapid dacă avea cale deschisă în față. Logic deci, au chemat pilotul cel mai lent dintre cei doi. Mai departe, Kimi nu a fost neapărat dezavantajat de această strategie: a ieșit într-o zonă liberă în spate, a putut să meargă în ritmul lui. Dealtfel, când Sebastian a intrat la rândul lui, Kimi făcea deja 1:15 pe tur. Sebastian a fost mai rapid decât Kimi (mai ales pe US uzate), de-asta a reușit să câștige. Echipa i-a dat doar posibilitatea să o facă.

Din nou, aș fi preferat să-l văd pe Kimi pe locul 1. Victoria lui Vettel a părut cam falsă, deși nu a fost. Mai mult, sunt sigur că pe viitor dacă vor fi situații în care #7 va fi în fața lui #5, Ferrari nu va ezita să-i spună (mai mult sau mai puțin voalat) lui Räikkönen să se dea într-o parte. Așa este în F1, indiferent de echipă: sunt mulți bani în joc, iar interesele echipei primează intereselor individuale ale piloților. De-asta nici nu sunt interzise ordinele de echipă: cei de la standuri vor găsi oricum metode de a le impune (Fernando is faster than you).

Mi se par puțin penibile declarațiile prințesei #44, care a spus după cursă, cu un ton acuzator, că Ferrari a demonstrat că are o ierarhie clară în echipă, că-l susține clar pe Vettel în defavoarea lui Räikkönen. Păi bine măi Luisică măi, știu că scopul declarațiilor era să-l zgândări la orgoliu pe Kimi și să le dai ceva de mâncare jurnaliștilor după o cursă în care ai fost anonim, dar ești puțin lipsit de tact: ai uitat de etapa etapa trecută când Valterică și-a sacrificat strategia ca să te ajute? Sau în Bahrain, când ți-a cedat pe față poziția în cursă? Asta în cazul în care diferența în campionat dintre voi este de vreo 29 de puncte, nu 62 ca între Kimi și Seb.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou, aș fi preferat să-l văd pe Kimi pe locul 1. Victoria lui Vettel a părut cam falsă, deși nu a fost. Mai mult, sunt sigur că pe viitor dacă vor fi situații în care #7 va fi în fața lui #5, Ferrari nu va ezita să-i spună (mai mult sau mai puțin voalat) lui Räikkönen să se dea într-o parte. Așa este în F1, indiferent de echipă: sunt mulți bani în joc, iar interesele echipei primează intereselor individuale ale piloților. De-asta nici nu sunt interzise ordinele de echipă: cei de la standuri vor găsi oricum metode de a le impune (Fernando is faster than you).

 

Mi se par puțin penibile declarațiile prințesei #44, care a spus după cursă, cu un ton acuzator, că Ferrari a demonstrat că are o ierarhie clară în echipă, că-l susține clar pe Vettel în defavoarea lui Räikkönen. Păi bine măi Luisică măi, știu că scopul declarațiilor era să-l zgândări la orgoliu pe Kimi și să le dai ceva de mâncare jurnaliștilor după o cursă în care ai fost anonim, dar ești puțin lipsit de tact: ai uitat de etapa etapa trecută când Valterică și-a sacrificat strategia ca să te ajute? Sau în Bahrain, când ți-a cedat pe față poziția în cursă? Asta în cazul în care diferența în campionat dintre voi este de vreo 29 de puncte, nu 62 ca între Kimi și Seb.

:agree:

 

Da,ai dreptate,m-a luat si pe mine valul cu declaratiile prin presa,si nu am fost deloc atent la Ferrari si strategiile llor din cursa,ma uitam cam la Ricci,Bottas,Verst si Perez,ca na,de acolo ar fi putut iesi ceva.

Dar da,chiar in cazul in care hai sa spunem ca l-au chemat pe Kimi repede,Vettel a mers avion dupa aia.Iar la sf cursei nu mai zic,s-a departat masiv.Si de 2 ori,odata la iesire de la boxe si din nou dupa SC.

Kimi daca stau bine sa ma gandesc,cred ca ar fi avut probleme mari cu Ricci daca nu venea SC sa-i strice fengshuiu lu ala cu gumele.

 

Despre Hamilton,e perversa diva...cum facea si anii trecuti cu Rosberg.Baga fitile.Finutz asa,stie foarte bine ce trebuie si ce nu trebuie sa zica.

Anul asta insa,se pare ca totusi Vettel are mai mari sanse sa castige campionatul.

Nu imi place in mod special de nici unul dintre ei.Ca pilot cred ca il prefer pe Ham.Ca om,Ham e pervers,dar nici Vettel nu e mai prejos.Dar Ham e foarte bun pilot.Mai bun ca Vettel as spune,chiar daca e manelist si enervant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu dacă mai este relevant ce s-a întâmplat după pitstop: când a văzut că Seb a ieșit în fața lui, Kimi și-a dat seama că a pierdut victoria. A pus probabil fața pe care a avut-o și pe podium și a dus doar mașina acasă:

 

“I had nothing to gain [sic]. I had nothing to worry about at that point, I lost the position so I just brought it back today.”

 

De înțeles ofuscarea lui, dar cel mai bun timp pe care l-a reușit pe US a fost 1:16.4, în turul 12. În comparație, Seb a reușit 1:15.2 - în turul 38.

 

Balerina a dat-o în bară singur de data asta. S-a plâns că nu reușea să aducă pneurile în temperatură în quali... dar coechipierul lui a reușit. Iar la final a eșuat la doar 0,1s de pole. O victorie ar fi fost improbabilă, Ferrari a avut în mod evident (după mult timp) cea mai rapidă mașină la Monaco. Dar un podium (poate chiar un loc 2) era tangibil dacă ducea mașina unde trebuia în calificări. Trebuie să-și facă mai bine temele.

 

Meanwhile, în America mașinile zboară.

 

usp_indycar__101st_running_of_the_indian

 

Arată ca un bug dintr-un joc de curse :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a vazut din avion magaria,dar unora le place sa fie mintiti!Sa fie sanatosi!

Se invoca ca-l prindea Ricci,nu doar ca-l prindea ,dar cred ca-l lasa sa treaca!

Kimi a lasat pedala din momentul in care nemtalaul a iesit in fata lui!Nici macar nu a incercat sa stea langa el!

Ca doar nu era fraierul lui Vettel sa stea in poponeata lui,fara sa-l atace,ca Barrichelo pe timpuri!

Sau sa mimeze lupta si sa credibilizeze o magarie!Normal ca Vettel si scuderia vroiau ca sa stea la o secunda,sa mimeze doua

trei incercari de a se apropia(dar nu prea aproape) si sa para ca e Senna cu Mansell!

 

Pentru experti - ce se intampla daca Kimi mai statea 4-5 tururi?Vettel sigur nu putea sa-l depaseasca,dar se duceau sulii de suflet cauciucurile,prindeau si ceva trafic

si mai facea o laie 0.5 neamtul!Sau mai rau,daca-l scoteau pe Kimi.inainte de Button si cine mai era in fata lui!Si-o lua in barba neamtul.

Asta asa de amorul conversatiei!La baza e faptul ca pe timp bun,cu masina buna si cu un cauciuc bunicel nu ai cum sa pierzi locul intai,doar daca echipa greseste sau

i-ti face manevra(ca acum)!Restul sunt doar amanunte de cancan si fara insemnatate!


» Post actualizat in 29 May 2017 14:49

Cursa asta mi-a adus aminte de ce a ajuns in halul asta F1!Din cauza lui Schumi si Ferrari ,a strategiilor imputite,a magariilor lui Barrichelo,care tinea plutonul pe loc!

Tare as fi vrut sa-l vad pe Barrichello daca incerca porcariile alea cu Senna,Mansell sau Prost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as fi vrut sa-l vad pe Barrichello daca incerca porcariile alea cu Senna,Mansell sau Prost!

 

cu mansell inteleg, dar pe prost si senna cred ca eu ii vad altfel decat ii vezi tu

 

magarii au fost mereu si ieri a castigat pilotul care a fost mai rapid in cursa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Am impresia că matale ești genul de personaj conspiraționist care este satisfăcut doar de varianta lui :)

 

Dacă intra Vettel primul și tot ieșea în față, ai fi comentat că l-au săpat pe Kimi pentru că l-au lăsat prea mult pe circuit pe gume vechi, că undercut-ul este în general strategia mai rapidă (lucru adevărat dealtfel), că "neamțul" a primit gume proaspete mai repede și că a putut să-și clădească un avantaj, ș.a.m.d.

 

Noi trăim în minciună. La fel și Toto Wolff, care a spus elegant ceea ce crede:

 

"They are finally where we were back in the days where you finish one and two and have to explain why the right guy won. (...) They needed to pit one of the two drivers and put one on the super-soft and how it all planned out, the super-soft was not quick enough and Sebastian was able to pull out some stunning laps on the used ultra-soft and that gave him the advantage over Kimi -- I don't think they saw that coming. At the end of the day, it was the right result for the team and for the driver championship but I do not think it was orchestrated."

 

Nu prea văd ce avantaj ar fi avut să le cânte-n strună aiurea adversarilor, dar cine știe? :)

 

magarii au fost mereu si ieri a castigat pilotul care a fost mai rapid in cursa

 

Exact. Oricât de mult aș fi vrut să câștige Kimi, în cursă Vettel a fost pilotul mai rapid.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cate comentarii am eu la F1 in general ca sa afirmi ca sunt gica Contra!Tu si altii sunteti specialisti!

Ma doare in cot de toti pilotii din F1!Ma uit detasat de cand nu mai sunt Mansell si Jaques Villeneuve!

Iar Jaques mi-a placut doar pentru ca a luptat sa iasa campion in numele mai talentatului sau tata!

Mai simpatizez cu astia tineri,care am sperat si sper sa iasa macar unu pilot adevarat!Din pacate sunt repede pervertiti si pusi cu botul pe

labe ori de echipe ,ori de investigatiile pentru orice basina ale stapanirii!

Ca sa ma repet,ca vad ca nu ai inteles,ORICINE(inclusiv Vettel) daca pleca din pole nu avea cum sa piarda si deci nu ar fi fost nici o surpriza daca ar fi castigat fara o mare greseala,de pilotaj sau de echipa pe acest circuit!

Circuit care personal mi se pare o porcarie,tocmai pentru ca nu permite depasiri,deci fara spectacol in afara de crashuri si tatonari imposibile!Atat!


» Post actualizat in 29 May 2017 16:42

PS - la Monaco nu trebuie sa fi cel mai rapid,trebuie sa fi primul in calificari!Asta spune istoria si duelul istoric Senna-Mansell!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mizerie de grand prix...pai astia asteapta sa mai crape careva ca sa poata retrage "circuitul" asta obosit?

Nu era foarte complicat sa ne luam adio de la inca un tanar, Wherlein sa zica merci ca a pupat doar bariera si nu a fost pupat la randul lui de alta/alte masini...iar comisarii aia pe traseu...nici n-are sens sa incep.

 

Ce sa mai zic, epic fail, nu tu depasiri, spectacol, numai riscuri. De departe cel mai boring circuit din calendar, pana si Hungaroring e fain in comparatie cu asta.

Inteleg ca la Monaco au avut loc curse epice de-a lungul anilor...dar actualemente este un circuit depasit, masinile de acum sunt prea rapide pentru ce ofera strada aia cu parapeti...

 

Bine ca au scos circuite faine din calendar dar au pastrat mizeria asta, trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - la Monaco nu trebuie sa fi cel mai rapid,trebuie sa fi primul in calificari!

 

Este al 3-lea an la rând când cel care pleacă din pole nu câștigă :)

 

Pe pistă este plictiseală așa cum a fost cam dintotdeauna, nu știu ce vă miră. De obicei aveam totuși joc strategic datorită gumelor, ploii, Safety Carului, etc. Anul ăsta am avut gume andurante, soare și un singur SC. Și totuși, prefer Monaco față de Sochi sau Baku.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mizerie de grand prix...pai astia asteapta sa mai crape careva ca sa poata retrage "circuitul" asta obosit?

Nu era foarte complicat sa ne luam adio de la inca un tanar, Wherlein sa zica merci ca a pupat doar bariera si nu a fost pupat la randul lui de alta/alte masini...iar comisarii aia pe traseu...nici n-are sens sa incep.

 

Ce sa mai zic, epic fail, nu tu depasiri, spectacol, numai riscuri. De departe cel mai boring circuit din calendar, pana si Hungaroring e fain in comparatie cu asta.

Inteleg ca la Monaco au avut loc curse epice de-a lungul anilor...dar actualemente este un circuit depasit, masinile de acum sunt prea rapide pentru ce ofera strada aia cu parapeti...

 

Bine ca au scos circuite faine din calendar dar au pastrat mizeria asta, trist.

E un circuit epic.E un exercitiu de bravery si de precizie.Aproape toti pilotii au declarat ca le place.Scuza-i ca nu danseaza sau ceva ca sa iti faca tie pe plac.cheap thrills,plm

Ai vazut un tur onboard,ai vazut cum trec aia pe langa bariere,ai vazut cata arta iti trebuie ca sa meri asa acolo?

Aaa,ca e greu de depasit,deh.Asta e treaba.Tot timpul la Monaco a fost greu de depasit,draq,e o strada normala,daca o masina de 2m latime se pune pe mijlocul ei efectiv nu ai cum sa mai depasesti.

Efectiv riscul o face spectaculoasa.Mi se pare o cursa emblematica a F1.

Masinile de oricand sunt prea rapide pentru acel circuit,e extrem de greu pentru piloti,asta il face spectaculos.

 

Nush ce pretentii ai tu de la F1,nu prea stiu cat intelegi sportul asta.E un sport foarte complicat si in care sunt aruncati o gramada de bani,mai multi decat in oricare alt sport din lume.Si prin urmare,echipele au o armata de ingineri,strategi,ganditori,nush,spune-le cum vrei si care sunt platiti cu foarte multi bani si al caror singur scop este sa dea un edge pilotului.Sa il faca sa castige incercand sa elimine cat mai mult neprevazutul,sa incercce sa controleze tot.

Asta inseamna sa ii dea o masina mai performanta decat a competitiei pentru a se califica primul si a nu fi ajuns din urma,un "strategy team" al carui singur scop este sa scoata pilotul in fata fara ca acesta sa riste nimic.Ori depasirea e cea mai riscanta manevra.

Deci mai pe scurt,sunt resurse imense ale echipelor angrenate fix pentru a impiedica depasirile si spectacolul dorit de noi.Iar oamenii aia isi fac treaba la un nivel extrem de inalt.Prin urmare,au cam sters spectacolul din ecuatie,iar asta nu tine de vreun circuit anume.

Sigur ca la Monaco e mai greu de depasit,dar asta nu inseamna ca trebuie scos din calendar.Problema depasirilor e o problema majora de fapt a disciplinei care e F1.Si este o concluzie logica a banilor imensi din acest sport.Simplu - pentru maximizarea sanselor pilotilor se elimina toate situatiile neprevazute,luptele intre piloti fiind primele pe lista.

Despre pericol....haida-de.Sunt circuite mult mai periculoase ma lesi?La Monaco nu a mai murit nimeni in F1 din 67 de cand a ars de viu Bandini intr-un Ferrari.Si nici aceea nu a fost problema circuitului,a fost problema masinii care s-a aprins ca o torta la un crash foarte lejer.Vitezele de impact cu barierele sunt de in jur de 100kmh,iar unghiurile de incidenta nu sunt niciodata perpendiculare,deci pericol ZERO.Iar daca o masina de F1 loveste alta masina,e un scenariu bun,pentru ca amandoua sunt facute sa se dezintegreze si sa disipeze energia.

O doza de pericol va fi intotdeauna,si asa si trebuie sa fie.Daca nu sunt dispusi sa infrunte pericolul sa se faca soferi de autobuz de elevi,ca acolo nu e problema.

Da,Jules Bianchi.Bianchi a murit pentru ca un idiot a dat drumul la 17t de vola de FER pe circuit,nu pentru ca sunt circuitele nesigure.Hai sa fim seriosi.

Ce sa-ti spun,a fost Wehrlein prost si a tras in Button si asta l-a intors pe o parte,vai ce pericol iminent,hai sa scoatem Monaco din F1,sa se faca la Bucuresti curse in locul Principatului.Sau la Baku,da :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un circuit epic.E un exercitiu de bravery si de precizie.Aproape toti pilotii au declarat ca le place.Scuza-i ca nu danseaza sau ceva ca sa iti faca tie pe plac.cheap thrills,plm

Ai vazut un tur onboard,ai vazut cum trec aia pe langa bariere,ai vazut cata arta iti trebuie ca sa meri asa acolo?

Aaa,ca e greu de depasit,deh.Asta e treaba.Tot timpul la Monaco a fost greu de depasit,draq,e o strada normala,daca o masina de 2m latime se pune pe mijlocul ei efectiv nu ai cum sa mai depasesti.

Efectiv riscul o face spectaculoasa.Mi se pare o cursa emblematica a F1.

Masinile de oricand sunt prea rapide pentru acel circuit,e extrem de greu pentru piloti,asta il face spectaculos.

 

Nush ce pretentii ai tu de la F1,nu prea stiu cat intelegi sportul asta.E un sport foarte complicat si in care sunt aruncati o gramada de bani,mai multi decat in oricare alt sport din lume.Si prin urmare,echipele au o armata de ingineri,strategi,ganditori,nush,spune-le cum vrei si care sunt platiti cu foarte multi bani si al caror singur scop este sa dea un edge pilotului.Sa il faca sa castige incercand sa elimine cat mai mult neprevazutul,sa incercce sa controleze tot.

Asta inseamna sa ii dea o masina mai performanta decat a competitiei pentru a se califica primul si a nu fi ajuns din urma,un "strategy team" al carui singur scop este sa scoata pilotul in fata fara ca acesta sa riste nimic.Ori depasirea e cea mai riscanta manevra.

Deci mai pe scurt,sunt resurse imense ale echipelor angrenate fix pentru a impiedica depasirile si spectacolul dorit de noi.Iar oamenii aia isi fac treaba la un nivel extrem de inalt.Prin urmare,au cam sters spectacolul din ecuatie,iar asta nu tine de vreun circuit anume.

Sigur ca la Monaco e mai greu de depasit,dar asta nu inseamna ca trebuie scos din calendar.Problema depasirilor e o problema majora de fapt a disciplinei care e F1.Si este o concluzie logica a banilor imensi din acest sport.Simplu - pentru maximizarea sanselor pilotilor se elimina toate situatiile neprevazute,luptele intre piloti fiind primele pe lista.

Despre pericol....haida-de.Sunt circuite mult mai periculoase ma lesi?La Monaco nu a mai murit nimeni in F1 din 67 de cand a ars de viu Bandini intr-un Ferrari.Si nici aceea nu a fost problema circuitului,a fost problema masinii care s-a aprins ca o torta la un crash foarte lejer.Vitezele de impact cu barierele sunt de in jur de 100kmh,iar unghiurile de incidenta nu sunt niciodata perpendiculare,deci pericol ZERO.Iar daca o masina de F1 loveste alta masina,e un scenariu bun,pentru ca amandoua sunt facute sa se dezintegreze si sa disipeze energia.

O doza de pericol va fi intotdeauna,si asa si trebuie sa fie.Daca nu sunt dispusi sa infrunte pericolul sa se faca soferi de autobuz de elevi,ca acolo nu e problema.

Da,Jules Bianchi.Bianchi a murit pentru ca un idiot a dat drumul la 17t de vola de FER pe circuit,nu pentru ca sunt circuitele nesigure.Hai sa fim seriosi.

Ce sa-ti spun,a fost Wehrlein prost si a tras in Button si asta l-a intors pe o parte,vai ce pericol iminent,hai sa scoatem Monaco din F1,sa se faca la Bucuresti curse in locul Principatului.Sau la Baku,da :moron:

 

Am inteles ce ai punctat si din unele puncte de vedere ai dreptate, citesc sectiunea forumului dar rareori postez, printre altele ma uit la F1 de vreo 20 de ani, nu-s retard, pot sa inteleg ce se intampla in F1.

Revenind la ale noastre, tu ziceai ca o cursa trebuie sa fie spectaculoasa, pai unde a fost spectacolul duminica? E adevarat ca si alte curse sunt boring, dar asta le depaseste pe celelate...tot rezumatul cursei e la boxe unde castiga cei mai buni strategi si mecanici, ce treaba are asta cu pilotii si cu masinile? Nu asta e F1 in esenta?

 

Legat de accidente, pai cate steaguri rosii au fost de-a lungul timpului la Monaco? Cate accidente pe iesirea de la boxe sau fix in prima curba de la start, cate masini efectiv blocate in acul de par dinaintea tunelului? Accidente grave la iesirea din tunel unde ai aproape 300 Km/h si in prima secunda esti orbit de soare...nu inteleg despre ce accidente la 100 Km/h vorbesti; numa acolo cati puteau da coltul, tu zici ca circuitul protejeaza pilotii, eu sunt de parere ca masinile fac asta...si pana la urma nu trebuie sa mori ca sa-ti ratezi viata, sa ne gandim doar la Schumi. Monaco are rata de safety care de 80% +, mai trebuie completat ceva?

 

Este un circuit de indemanare si dexteritate, balls and skills, e adevarat...dar in egala masura e si de noroc, da ce conteaza toate astea daca cursa e boring si 2 din 3 spectatori adorm in fata TV-ului? :))

 

Ca sa nu ma lungesc, pot spune ca prefer un circuit ca cel din Turcia (Istambul Ring), modern, mult mai safe ca Monaco si clar mai fun, de Hockenheim nici nu are sens sa incep discutia ca numa ne lungim.

 

P.S astia de la Honda cred ca-si fac sepuku de rusine :crack:

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la ale noastre, tu ziceai ca o cursa trebuie sa fie spectaculoasa, pai unde a fost spectacolul duminica? E adevarat ca si alte curse sunt boring, dar asta le depaseste pe celelate...

 

Poate si fiindca nivelul de calitate al pilotilor este suficient de mare astfel incat sa ai o cursa de 70 de ture pe un circuit atat de dificil precum Monte Carlo si sa nu vezi decat cateva greseli de pilotaj care sa lase o sansa de depasire celui aflat in spate ( Perez-Kvyat , Button-Weh ). ?

Editat de bimbominkia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate si fiindca nivelul de calitate al pilotilor este suficient de mare (...)

 

Tind să-ți dau dreptate, dar apoi îmi aduc aminte că-i avem pe Stroll și Palmer pe grilă: dacă nu au băgat-o ei în zid (în cursă) nu cred că mașinile sunt atât de greu de pilotat :laugh:

 

Legat de Jolyon, se pare că și Abiteboul și-a cam pierdut răbdarea cu el. De obicei chestiile se vorbesc în cadrul echipei, dacă se ajunge la declarații în presă e cam nasol. Sună a ultimatum de 1-2 curse.

 

Foarte interesant: Ricciardo explică ce i s-a întâmplat în pantaloni când a atins zidul.

 

“I think I touched cloth, they're old underwear so I normally race with older stuff because I know these moments may happen.”

 

Adorabil. Ceva mai puțin interesant dar demn de menționat, din același articol:

 

“The excuse I guess is just cold tyres. We can see the temperatures on our dash, so we're aware when they're cold.”

 

Tare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ce ai punctat si din unele puncte de vedere ai dreptate, citesc sectiunea forumului dar rareori postez, printre altele ma uit la F1 de vreo 20 de ani, nu-s retard, pot sa inteleg ce se intampla in F1.

Revenind la ale noastre, tu ziceai ca o cursa trebuie sa fie spectaculoasa, pai unde a fost spectacolul duminica? E adevarat ca si alte curse sunt boring, dar asta le depaseste pe celelate...tot rezumatul cursei e la boxe unde castiga cei mai buni strategi si mecanici, ce treaba are asta cu pilotii si cu masinile? Nu asta e F1 in esenta?

 

Legat de accidente, pai cate steaguri rosii au fost de-a lungul timpului la Monaco? Cate accidente pe iesirea de la boxe sau fix in prima curba de la start, cate masini efectiv blocate in acul de par dinaintea tunelului? Accidente grave la iesirea din tunel unde ai aproape 300 Km/h si in prima secunda esti orbit de soare...nu inteleg despre ce accidente la 100 Km/h vorbesti; numa acolo cati puteau da coltul, tu zici ca circuitul protejeaza pilotii, eu sunt de parere ca masinile fac asta...si pana la urma nu trebuie sa mori ca sa-ti ratezi viata, sa ne gandim doar la Schumi. Monaco are rata de safety care de 80% +, mai trebuie completat ceva?

 

Este un circuit de indemanare si dexteritate, balls and skills, e adevarat...dar in egala masura e si de noroc, da ce conteaza toate astea daca cursa e boring si 2 din 3 spectatori adorm in fata TV-ului?

 

Ca sa nu ma lungesc, pot spune ca prefer un circuit ca cel din Turcia (Istambul Ring), modern, mult mai safe ca Monaco si clar mai fun, de Hockenheim nici nu are sens sa incep discutia ca numa ne lungim.

Ba da,o cursa de F1 trebuie sa fie spectaculoasa.Dar asta nu e problema circuitului,e problema sportului in general.Adica nu e ca si cum la celelalte curse am fi cu sufletul la gura.Am explicat anterior de ce nu prea exista spectacol in F1.Din acest punct de vedere F1 e ca un urias ce se prabuseste sub propria-i greutate.

Brawn vede si el ce vedem noi,de aia se duce la Dorna sa ia lectii de la motogp.Nu va putea imita insa motogp'ul pentru ca acolo pe de o parte tehnologia e in anii'70 ceea ce lasa loc la depasiri (am mai scris asta si acolo,dar vorba colegului,ma ard aia pe rug ca ma iau de motorete),iar fiind curse scurte unde nu sunt nec. intrari la boxe,strategiile sunt foarte limitate.Si mai ales lipsa comunicarii cu pitwall'ul pe care eu o tot propovaduiesc in pustie (cei de la DTM iata au inceput sa o aplice) face ca strategiile sa fie doar in mintea pilotului,deci la motogp efectiv nu poate exista un strategy team.Plus ca acolo e mai complicat pilotajul decat in F1,s-a si vazut,o mica inexactitate si esti pe jos,afara din cursa.Ceea ce in F1 nu e cazul.In afara de Monaco :P

Nu,asa e,Monaco nu e un circuit normal,e atipic si e foarte greu,dar e heritage.E istorie si mostenirea trecutului.E ca orice cladire veche de 1000 de ani dintr-un centru de oras : veche si rece si cu infiltratii de apa si alte probleme,dar e frumoasa si reprezinta mostenirea,nu o dai jos sa faci o cladire de birouri din fier si sticla in locul ei doar pentru ca nu mai merg instalatiile cum trebuie,nu?E "old glory days".

Lasa sa mai avem si de-astea old-school,nu tot creatii de-ale lui Tilke.

Privit dpdv al pilotului,Monaco cred ca este extrem de misto.urmareste niste tururi on-board,este incredibil.Ce vor pilotii,cum a zis Alonso?Monaco,Indy,LeMans. Nu imi amintesc sa fi zic nimic de Baku,sau Sochi sau vreun alt calcat de circuit din asta modern.E si normal.

Ca si safety,repet,normal ca e un risc mare de accidente,draq e o strada de 2 benzi,dar nu e risc de accidente urate.Normal ca red flags exista si vor exista,nu e ca Silverstone.daca unu da in parapet,pai gata,trebuie SC sau red flag pt ca blocheaza tot.Da,in tunel se atinge 290,dar niciodata nu va fi un accident la Monaco la 290.Repet,majoritatea accidentelor se intampla pe la 100kmh si se soldeaza doar cu nervi.

Nu a mai murit nimeni la Monaco de spe sute de mii de ani.Accidentati grav la F1 la Monaco nu am auzit.Perez a luat putin somnic in 2011 in quali parca,nush ce a facut pe franare la iesirea din tunel si nu prea a mai franat si a venit sageata in bariere.Dar a fost apt pentru cursa paremi-se.

Normal ca masinile sunt cei care ii protejeaza,deh...

Circuitul din Turcia este unul din favoritele mele.La fel si Sepang pe care il vor scoate.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa scoata Monaco ca sa le bage pe alea.Sochi?Ce e pocaria aia?Singapore?A1?Sa fim seriosi....

Poate si fiindca nivelul de calitate al pilotilor este suficient de mare astfel incat sa ai o cursa de 70 de ture pe un circuit atat de dificil precum Monte Carlo si sa nu vezi decat cateva greseli de pilotaj care sa lase o sansa de depasire celui aflat in spate ( Perez-Kvyat , Button-Weh ). ?

Nu sunt usor de pilotat masinile,sa nu credeti asa ceva,treaba e ca mizele sunt atat de mari incat nimeni nu mai face haiducii.Lumea mere cf programului,nu risca.Ori la Monaco,ca sa faci o depasire,comporta risc major.

Perez,dupa cum s-a vazut,e singurul care are cohones.Dar si ala pentru ca KVyat a gresit si a lasat usa deschisa larg.Si tot s-a terminat prost.

 

 

Legat de Jolyon, se pare că și Abiteboul și-a cam pierdut răbdarea cu el. De obicei chestiile se vorbesc în cadrul echipei, dacă se ajunge la declarații în presă e cam nasol. Sună a ultimatum de 1-2 curse.

 

Foarte interesant: Ricciardo explică ce i s-a întâmplat în pantaloni când a atins zidul.

 

“I think I touched cloth, they're old underwear so I normally race with older stuff because I know these moments may happen.”

 

Adorabil. Ceva mai puțin interesant dar demn de menționat, din același articol:

 

“The excuse I guess is just cold tyres. We can see the temperatures on our dash, so we're aware when they're cold.”

Cu Palmer ar cam fi cazul sa pa.E slab.Mai sunt gugustiuci din astia.Vezi Ericsson.

 

Ricci e funny ca de obicei :bounce:

Nu stiam ca vad temp gumelor pe dash,foarte useful.

 

LW face arogante pe MVAgusta

» Post actualizat in 31 May 2017 16:11

Si apropo de Monaco,ceva ce mi s-a parut de-a dreptul fascinant - un "lap" al circuitului monegasc intr-o zi normala in circulatie normala,si fara barierele si modificarile de safety aduse pt F1.Peisajele sunt superbe :

 

 

Oare cum o fi sa mergi cu o masina de F1 pe aici? :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu dedicatie pentru Method (de la 4:30

 

:bow:

Pure art.

Am vazut-o,adica am vazut pe o pagina obscura proiectul celor de la AMG,am inteles ca vor translata cunostintele din F1 in ea,dar nu ma gandeam ca la asemenea nivel.

Deci motorul de 1,6 din F1 luat cu totul,vor mentine chiar si mgu-h'ul acela revolutionar cu split-turbo (are 80kw-110 cai,nush cat are cel de la F1,dar mi se pare enorma puterea acelui motorel care doar invarte turbina...bine si care colecteaza puterea de la turbina pe decel,oricum turbina aia nu va avea lag nimic garantat),mgu-k de 120kw,parca la fel e si in F1.Bateria de 800V,de 4 ori mai mare decat in F1...la baterii nu prea ma pricep,dar tre sa ma documentez si asupra acestui aspect,pentru ca iata,nu preea mai poti spune masina moderna fara sa spui curent si motoare electrice si etc.

Si au mai pus 2 motoare in fata,unul pe fiecare roata,au spus si ei,pe langa propulsie pentru a se juca pe viraje cu torque vectoring...

Pff,ce Bugatti....balena de Bugatti e deja depasita din nascare.Si Ferrari La Ferrari (doamne ce nume idiot) pare copil pe langa asta.

Nu credeam ca AMG sa scoata asa ceva pe strada.Va dati seama ce fiabilitate au pe ele daca deja le scot in productie mai mult sau mai putin similare cu ce e in F1.

Asta va fi un monstru.Imi place si numele : Project One.

Pfff...no comment.Jos palaria.

 

Haa,mi-a venit o idee : sa stea Honda frumos pana scot astia primele exemplare,sa cumpere unul si dupa aia sa ii dea jos mgu-h'ul ala cu care tot au ei probleme si sa il copieze la mm.Sau de fapt ce mai tura-vura,sa ii dea jos motorul si sa il ia cu totul,poate asa mai castiga si saracul Alonso vreun podium macar.

:bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au prezentat-o de prin 2015. Proiectul și mașina care va rezulta din el încearcă să genereze un "racing pedigree" pentru arhitectura hibridă care există acum în F1. Este o cauză pierdută din punctul meu de vedere, la fel ca și încercarea celor de la Audi cu diesel-ul. Și Porsche au făcut ceva asemănător cu 918: ca vitrină tehnologică este impresionantă, însă doar fidelii mărcii au preferat-o față de LaFerrari (da, stupid nume) sau P1, mașini care se bazează mai mult pe motorul termic. Personal nu cred că "Project One" se va ridica la nivelul ultimului hypercar de la MB.

 

mercedes-benz-clk-gtr-amg-c4665020720141

 

Tot pe o tangentă cu F1, vă mai amintiți de Robert Kubica? Un talent pierdut. În poza de mai jos se vede de ce a trebuit să renunțe la F1.

 

DBJ1F35XUAAJxGE.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...