Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Acum 12 minute, sasesase a spus:

Tu ce astepari ai de la F1? Ca in cursa au cam fost de toate, depasiri, recuperari, safty car pe final, strategii, cateva atingeri etc.

Ce alte asteptari ar mai fi din partea ta pentru a-ti place o cursa de F1?

Safety car și strategii, mirobolant... Eu sunt mai pe old school, când erau dueluri, nu depășiri când trec unul pe lângă altul ca acceleratul prin haltă (bine, nu în Ro unde și ăla trece cu 30 km/h). Aseară am văzut ceva băiețeală gratuită și am auzit smiorcăieli radio... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, sasesase said:

Acuma are nevoie de multe curse si mult fair play ca sa demonstreze ca nu este un rahat monumental

 

Probabil că nu va face niciun efort în sensul ăsta, va fi în continuare la fel. Vezi contactul cu Hamilton. Deși sunt în continuare convins că a fost incident de cursă (telemetria spune că a frânat prea târziu, dar nici #44 nu i-a lăsat destul loc), putea să-l evite. Nu a făcut-o.

 

4 hours ago, danypop said:

 

Puțin blabla pentru presă. Practic nu au spus nimic. Nu sunt sigur că Pérez a făcut intenționat manevra la Monaco, deși indiciile cam asta arată.

 

 

Oricum ar fi, Verstappen a avut mai mult de pierdut din abordarea asta decât dacă se conforma.

 

Se pare că decizia la Haas a fost luată: Schumacher out, Hülkenberg in.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

 

.... a fost incident de cursă

corect, 2 cocosi :)

 

 

 

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

 Verstappen a avut mai mult de pierdut din abordarea asta decât dacă se conforma.

cel putin dpdv moral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, ENEOS said:

Safety car și strategii, mirobolant... Eu sunt mai pe old school, când erau dueluri, nu depășiri când trec unul pe lângă altul ca acceleratul prin haltă (bine, nu în Ro unde și ăla trece cu 30 km/h). Aseară am văzut ceva băiețeală gratuită și am auzit smiorcăieli radio... 

 

Si eu sunt old school, dar sincer nu imi amintesc ca acea perioada sa fi fost presarata de nu stiu cate dueluri. Dimpotriva, DRS a fost introdus pentru ca efectiv se depasea prea putin si prea rar iar cursele erau mai mult procesiuni. Iar inainte de asta, cand alimentarea era permisa, majoritatea bataliilor se dadeau defapt la strategie. 

Nu prea erau rasturnari de situatie, SC abia iesea. Acuma, din cauza asta abuzeaza de SC, deorece compacteaza si poate genera un pic de spectacol. 

In mare, statistic vorbind, sunt si acuma curse boooring...una cu adevarat boooring va urma in 2 sapt

 

50 minutes ago, PzKpfW said:

Probabil că nu va face niciun efort în sensul ăsta, va fi în continuare la fel. Vezi contactul cu Hamilton. Deși sunt în continuare convins că a fost incident de cursă (telemetria spune că a frânat prea târziu, dar nici #44 nu i-a lăsat destul loc), putea să-l evite. Nu a făcut-o.

 

Si eu sunt de parere ca a fost incident de cursa. Noi analizam reluari din 20 de unghiuri si date de telemetrie, pentru baietii astia decizia, manevra, etc. se calculeaza in fractiuni de secunda si acela este rezultatul. 

 

A vazut un GAP, a incercat sa depaseasca, nu i-a iesit. 

Eu insa consider foarte interesant un singur fapt. Max ne-a aratat tot anul 2022 niste dueluri faine cu Leclerc, Sainz si chiar si cu Russel sambata. Cu niciunu nu a ajuns sa aiba contact.

Cu Lewis mereu iasa scantai...

57 minutes ago, PzKpfW said:

Se pare că decizia la Haas a fost luată: Schumacher out, Hülkenberg in.

 

Nu ma pricep, dar cred ca mai bine era cu Schumacher decat cu Hulk. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schumacher în afară de nume n-a moștenit nimic de la tac-su.

Acum 5 ore, sasesase a spus:

 

Si eu sunt old school, dar sincer nu imi amintesc ca acea perioada sa fi fost presarata de nu stiu cate dueluri. Dimpotriva, DRS a fost introdus pentru ca efectiv se depasea prea putin si prea rar iar cursele erau mai mult procesiuni. Iar inainte de asta, cand alimentarea era permisa, majoritatea bataliilor se dadeau defapt la strategie. 

Nu prea erau rasturnari de situatie, SC abia iesea. Acuma, din cauza asta abuzeaza de SC, deorece compacteaza si poate genera un pic de spectacol. 

Unii se uită la F1 mai demult, au prins și vremurile când nu exista SC iar Nurburgringul era lung.

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

corect, 2 cocosi

Cârciuma din Străulești?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, ENEOS said:

(...) au prins și vremurile când (...) Nurburgringul era lung.

 

Bați spre 60 de ani? :blink: 

 

26 minutes ago, ENEOS said:

Schumacher în afară de nume n-a moștenit nimic de la tac-su.

 

Din contră, a moștenit cam tot - mai puțin talentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Bați spre 60 de ani? :blink: 

Mă apropii.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Din contră, a moștenit cam tot - mai puțin talentul.

Ca pilot m-am referit, deci da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, ENEOS said:

Unii se uită la F1 mai demult, au prins și vremurile când nu exista SC iar Nurburgringul era lung.

 

Nu fac umbra pamanutului de atata vreme, dar cu tehnologia de azi se pot urmari cursele din acea perioada fara mari dificultati. 

Eu m-am uitat la cateva, cap coada, nu montaje de 3-4 min dintr-un sezon intreg. Nu se compara cu ce este acuma, iar cel putin la capitolul spectacol e mult mai anost. Este adevarat ca nu existau miile de camere si transmisiuniile din ziua de azi, dar nu asta era singurul motiv. Cred ca era mai fain atunci sa fi efectiv pe circuit in tribuna, decat azi...cu asta sunt de acord.

 

Cat despre Ring, mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, sasesase a spus:

 

Nu fac umbra pamanutului de atata vreme, dar cu tehnologia de azi se pot urmari cursele din acea perioada fara mari dificultati. 

Eu m-am uitat la cateva, cap coada, nu montaje de 3-4 min dintr-un sezon intreg. Nu se compara cu ce este acuma, iar cel putin la capitolul spectacol e mult mai anost. Este adevarat ca nu existau miile de camere si transmisiuniile din ziua de azi, dar nu asta era singurul motiv. Cred ca era mai fain atunci sa fi efectiv pe circuit in tribuna, decat azi...cu asta sunt de acord.

 

Cat despre Ring, mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul

Fiecare cu ale lui. Dpmdv un ozn pe care pun țșpe ventilatoare de când se oprește nu se compară cu cele care erau încă mașini, mai ales că atunci conta mult mai mult pilotul, nu strategia, galoșii și it-știi masteri of probabilities.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, ENEOS said:

atunci conta mult mai mult pilotul

 

Asta este într-adevăr cea mai mare problemă în F1 actuală; pus în cel mai rapid monopost cam orice pilot de pe grilă poate câștiga curse. Nu campionate, dar curse. Singura parte pozitivă este faptul că de vreo 2 ani încoace nu mai avem o dominație clară a unui monopost anume. În același timp, diferențele dintre piloți sunt mult mai mici acum decât erau cu 50 de ani în urmă. Piloții sunt mult mai dedicați și antrenați. O discuție prea lungă și fără sens însă.

 

Strategii existau și atunci, dar erau mai simple și mai limitate în efect. Personal apreciez jocul de șah și elementul de noroc care intervine la nivelul ăsta. Păcat că este nevoie de obicei de factori independenți (meteo, sau măcar un SC) ca să fie pus în valoare.

 

12 hours ago, sasesase said:

mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul

 

Mugello este superb, dar nu prea are sens în F1, s-a văzut acum 2 ani. Imola este puțin mai bine. Spa este și el foarte fain, dar nu ca spectator

 

În afară de problemele de siguranță, Nordschleife a devenit prea îngust, lent și denivelat pentru monoposturile actuale de F1 - care au devenit niște camioane bazate pe aerodinamică.

 

Ultima cursă în acest week-end pentru Seb Vettel, Mick Schumacher (Hülkenberg a fost confirmat în locul lui) și Daniel Ricciardo. O să-mi lipsească doar Vettel.

 

Ricciardo devine pilot de teste și "brand ambassador" pentru Red Bul Racing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă o labă de cursă în care nu s-a întâmplat nimic (în afară de faptul că nu s-a amendat ceva ce în trecut s fost - fia/f1/cineplmdecide style).

Ricciardo a fost mare speranță, dispare în neant, Schumacher jr nici o treabă, Vettel expirat de mult, they all can go fishing! Or curling, știți voi, sportul ăla cu limbile, pardon, pietrele. 😇

Cel mai notabil fapt în 2022 e că n-a câștigat sir manele nici o cursă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis că aveam așteptări?!? Dar ploua și vremea era numai bună pt.. f1. 🤭 Plus plăcerea de a-i asculta pt ultima oară (în 20 22 😜) pe aiogura ion și safety car putinică care iar a țipat "safety car! safety car!" când au dansat sincron cizmaru' jr cu cine o fi fost. :crack:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, ENEOS said:

Mda, dacă ar fi fost șefu' la motorul campion poate, așa poa' să dispară liniștit în neant.

 

Ai uitat ca Haudi e pe vine. 

Daca nu ma crezi, cauta online ofertele de job pentru echipa de formula 1.

Hai ca te ajut eu, ca ma uitasem zilele astea peste

https://www.motorsportjobs.com/de/jobs/audi-formula-racing-gmbh

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având în vedere rezultatele, sunt surprins că a rezistat atât. Probabil că a avut înțelegere din partea conducerii (mai ales pentru sezonul 2020, dezastruos) cu condiția de a aduce titlul o dată cu schimbarea de regulament în 2022. Nu doar că nu s-a întâmplat, dar performanța echipei s-a degradat constant de-a lungul sezonului: greșeli la standuri, greșeli de strategie (o constantă de cel puțin 4-5 ani încoace), greșeli ale piloților și greșeli în dezvoltarea tehnică. Binotto - care avea atât rolul de șef de echipă cât și de șef tehnic, este clar principalul vinovat. Problema este că Ferrari și-au creat renume în a acorda doar câțiva ani personalului de la vârf pentru a aduce trofee. Mă întreb totuși cât mai rezistă în funcții persoane precum Iñaki Rueda (director pe partea de strategie) și Laurent Mekies (asistentul lui Binotto ca șef de echipă), mai ales că nu au naționalitatea corespunzătoare.

 

MP al Chinei ar putea fi anulat în 2023 datorită restricțiilor anti-covid și înlocuit cu o etapă la Portimão:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...