Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Incerdibilul s-a întâmplat. După mulți (mulți) ani de zvonuri, Hamilton merge să moară își termine cariera la Ferrari, în 2025.

 

Calcul simplu: Ferrari câștigă publicitate (că altceva nu câștigă), Hamilton mulți bani și bifează că a condus și pentru italieni (e clar că și-a dorit de mult timp). Dacă mai era vreun dubiu, asta înseamnă că nu mai câștigă niciun titlu.

 

Implicit, asta înseamnă că Mercedes rămâne cu un loc liber, iar Sainz rămâne monopost. Vai fi interesant.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, PzKpfW a spus:

Incerdibilul s-a întâmplat.

inca tot nu-mi vine sa cred, mai ales ca acum cateva zile am citit ca negociaza cu Mercedes pt inca 2 ani si 100mil+ la salar :) :)

 

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

asta înseamnă că nu mai câștigă niciun titlu.

exact! :) :)

 

astept cu nerabdare confirmarile oficiale!

 

 

PS. 

1958 Mike Hawthtorn

1964 John Surtees (care a fost si septuplu campion mondial la motociclism, 4x500cc si 3x350cc campion)

sunt britanicii care au castigat titlul la Formula1 cu Ferrari

adica de 60 de ani n-a mai castigat un britanic titlul la F1 cu Ferrari :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până în 2026 oricum nu prea au nicio șansă în raport cu Red Bull. Apoi se schimbă puțin regulamentul, se mai redistribuie cărțile. Dar în 2026, Sir Lewis va avea 42 de anișori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

Până în 2026 oricum nu prea au nicio șansă în raport cu Red Bull. 

nimeni nu prea are sanse, asa de bun e pachetul Wax + Honda + RedBull

_________

 

 

 

 

 

 

Da, cica e oficial, au batut palma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/2/2024 at 7:38 PM, Speedy.K said:

Io sunt curios ce face Sainz.

 

Nici el nu știe încă.

 

49 minutes ago, apriliacluj said:

nu mai intra ca echipa de uzina, ci in parteneriat cu Sauber, in 2026

 

Nu chiar. Scopul a rămas același: achiziția pachetului majoritar al Sauber. Anul trecut au cumpărat 25%, anul ăsta este planificat încă 25%, iar în 2025 Audi ar trebui să ajungă să dețină 75% din echipă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt conspiraționist, dar sunt destul de sigur că lui Hamilton nu i s-a permis să câștige titlul din 2007 din cauza Spygate. Acea "problemă" pe care a avut-o la începutul cursei din Brazilia mi s-a părut suspectă și atunci. FIA, Ecclestone și Mosley nu puteau să accepte ca o echipă care a trișat prin spionaj (și care urma să fie pedepsită pentru asta) să câștige campionatul. Ar fi generat o mare problemă pentru brand și pentru competiție. Totuși, s-au revanșat în 2008, când i-au oferit practic titlul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.02.2024 la 11:54, PzKpfW a spus:

Nu sunt conspiraționist, dar sunt destul de sigur că lui Hamilton nu i s-a permis să câștige titlul din 2007 din cauza Spygate. Acea "problemă" pe care a avut-o la începutul cursei din Brazilia mi s-a părut suspectă și atunci. FIA, Ecclestone și Mosley nu puteau să accepte ca o echipă care a trișat prin spionaj (și care urma să fie pedepsită pentru asta) să câștige campionatul. Ar fi generat o mare problemă pentru brand și pentru competiție. Totuși, s-au revanșat în 2008, când i-au oferit practic titlul.

 

Ar fi turnat hamilton de mult, nu pare genul care tine secrete. A mai zis el ca intr-o zi o sa povesteasca, poate dupa ce se retrage, dar nu am mari sperante, nu prea are sanse sa iasa ca personajul pozitiv din sezonul ala. Asta e teorie de fan englez suparat din 2007, la fel ca aia ca mclaren nu l-au lasat sa castige in china. Ignora complet ideea ca hamilton si-a consumat cauciucurile mult mai rau ca alonso sau kimi in china, ca apoi dupa o greseala personala sa ajunga in pietris, si ca a plecat execrabil in brazilia, cu tot cu plimbare pe iarba. Totul se explica prin pilot tanar si echipa condusa de ron dennis.

 

https://streamable.com/9f98h

Din a 7-a a iesit pe neutru, cand si-a revenit era tot in a 7-a, pare mai degraba desincronizare a mecanismului de selectare a vitezei cauzata de mersul pe offroad de mai devreme. Sistemul e relativ sensibil la vibratii si poate fi resetat doar la capete (a 1-a sau a 7-a). Iesitul pe neutru al cutiei si revenirea dupa cateva secunde se intampla cam o data la cativa ani de cand ma uit. Parca anul ala i-a crapat de doua ori cutia aia lui alonso.

 

 

Si, sa fim seriosi, i-ar fi stricat masina lui alonso prima data. In momentul ala erau in stare mclaren sa-i taie conductele de frana lui alonso.

Daca teoria ta ar fi ca mclaren i-au sabotat masina lui alonso dar in timpul noptii ala a intrat in garaj si a inversat pozitiile masinilor si numerele de pe ele, aia as crede. La fel cum cred ca alonso a planificat tot crashgate-ul. Sa nu uitam ca e acelasi om care facea asta

 

 

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, prafrau said:

Ar fi turnat hamilton de mult, nu pare genul care tine secrete.

 

A spus relativ recent (anul trecut?) că "înțelege ce s-a întâmplat în 2007 și de ce nu a câștigat acel campionat". Că merita sau nu să câștige este o discuție separată: personal sunt destul de convins că nu (cu precădere după ce s-a întâmplat în Ungaria și în China în acel an), dar cine sunt eu?

 

Nu fac decât să observ (obiectiv, zic eu) că acea problemă tehnică a fost cel puțin ciudată. De când mă uit la F1 nu am mai văzut așa ceva: o defecțiune care să îți blocheze practic transmisia timp de vreo jumătate de minut, după care să funcționeze perfect până la sfârșitul cursei. Asta, coroborat cu faptul că Formula 1 (în sensul de competiție/afacere) s-ar fi aflat într-o situație foarte urâtă din punct de vedere mediatic, cu un campiuon mondial de la o echipă care a trișat, a recunoscut că a trișat, și a primit cea mai mare amendă din istoria întrecererii. Abu Dhabi 2021 a fost nimic pe lângă ceea ce s-ar fi întâmplat acolo.

 

Îmi aduc de asemenea aminte de modul calm și așezat în care Dennis vorbea cu presa după cursă. Nu cred că un șef de echipă ar fi putut să fie atât de liniștit după ce a pierdut la mustață un titlu pe care îl aveau practic în buzunar: începuseră cursa cu ambii piloți pe primele locuri în clasament, Räikkönen fiind al 3-lea, la 7 puncte (pe vremea când pentru o victorie se acordau 10 puncte).

 

2 hours ago, prafrau said:

Iesitul pe neutru al cutiei si revenirea dupa cateva secunde se intampla cam o data la cativa ani de cand ma uit.

 

Câteva secunde este una. Hamilton a pierdut cel puțin o jumătate de minut acolo.

 

2 hours ago, prafrau said:

Si, sa fim seriosi, i-ar fi stricat masina lui alonso prima data.

 

Nu știu cât ar fi fost nevoie. Era cu oricum cu 4 puncte în urma lui Hamilton (pe atunci, era ceva), iar Alonso era atât de supărat încât nu știu cât de mult și-ar mai fi dorit să câștige titlul cu echipa care practic l-a umilit. Îmi aduc aminte că a avut o cursă foarte ștearsă. Nu arăta deloc ca un pilot care se gândea că putea să câștige campionatul acolo. I-ar fi fost destul să-l depășească doar pe Massa, indiferent de ceea ce făcea Kimi.

 

2 hours ago, prafrau said:

La fel cum cred ca alonso a planificat tot crashgate-ul.

 

Nah, Briatore a fost capul acolo. Era cunoscut pentru tactici ilegale de pe vremea când era "om de afaceri" în anii '80, a fost și condamnat pentru fraudă, dat în urmărire internațională ani întregi, ș.a.m.d. Faptul că Alonso știa și că a fost de acord cu planul este însă la fel de clar.

 

Însă și acel incident a fost ținut sub tăcere la momentul respectiv, tot pentru a apăra imaginea de integritate a competiției. S-a aflat recent că Ecclestone și Mosley au aflat aproape imediat că accidentul lui Piquet fusese premeditat și au tăcut mâlc. Acolo a ieșit totul la suprafață datorită familiei Piquet, care nu mai avea nimic de pierdut după ce Briatore îl dăduse afară pe Jr. de la Renault.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercedes a prezentat monopostul W15 pentru 2024. Practic toată lumea are acum aceleași tipuri de sidepods ca Red Bull. Newey a nimerit-o din nou de la început, din 2022.

 

image.thumb.png.9431ea1079d6093f34bb3cd2e34d8be5.png image.thumb.png.760245cc1d4d2404f40e5216f9ec682c.png image.thumb.png.66bd7471165ac10d198725654fe4a0f0.png

 

Iar Red Bull...

 

image.thumb.png.f85925bf1f692edfac2591b53e088c7c.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, prafrau said:

https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-rb20-f1-best-team-reset-the-bar-again/10576379/

 

pare ca newey trolleaza, vrea sa demonstreze ca ideea mercedes era buna dar aplicata prost

 

Interesant. Dar este diferită de ideea celor de la Mercedes, care-și doreau "zero pods", suprafață frontală cât mai redusă. Aici este doar o evoluției a ideii inițiale (dirijarea fluxului de aer prin forma sidepod-urilor). Secțiunea orizontală/frontală pare chiar mai importantă decât cea de anul trecut. Asemănarea este legată de prizele de aer în sine și de (cel mai probabil) poziționarea radiatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...