Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,faina cursa,mai ales in comparatie cu ce a fost pana acum.

Bine,locul 1 nu cred sa fi fost amenintat real.Daca mai scapa 1-2 curse in genul asta,Hamilton poate sa-si ia adio de la titlu.Sa speram.

Nu mi s-a parut sa fi fost vina lui Vettel la acel incident,el doar a reactionat,Kvyat a vazut un gap si l-a exploatat la interior,Kimi l-a strans pe ext,el efectiv nu a mai avut pe unde mere.Era stresat probabil de prezenta lui Marchionne la cursa si de aia si-a cerut atatea scuze.

Realist vorbind insa,cred ca AMG are inca juma de secunda pe tur fata de Ferrari.

 

Honda cred ca il asteapta pe Marquez .Cu tot cu motocicleta :D

Vad ca usor usor devin o a doua Toyota F1.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O fi plecat cu ceva ascuns pe sub izmenele ignifuge de la RedBull si acum ii platesc aia politele! :D

Pe un site de motorsport autohton scrie ceva de "Rosberg invincibil". Cred ca avansul tehnologic al hitleristilor de la Mercedes e atat de mare incat isi permit sa-i lase manelarului ciocolatiu cate un surub slab ca sa iasa campioni cu un arian. Cam de kko competitia, numai de la locul 3 in jos se mai intampla cate ceva.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) avansul tehnologic al hitleristilor de la Mercedes (...)

 

"Hitleriștii" de la Mercedes (echipa de F1) sunt 90% britanici - cred că-l preferă pe cocalar, fiind unul de-al lor :)

 

Nici măcar banii nu prea vin din Germania, acționarii majoritari la Mercedes Benz fiind arabi.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Hitleriștii" de la Mercedes (echipa de F1) sunt 90% britanici - cred că-l preferă pe cocalar, fiind unul de-al lor :)

 

Nici măcar banii nu prea vin din Germania, acționarii majoritari la Mercedes Benz fiind arabi.

True.

Zvonurile alea ca i-au sabotat masina lui Hamilton sunt prostii.Presa urzeste vorbe ca alta treaba nu are.Daca nu se intampla nimic in cursa propriu-zisa,trebuie sa scrie ceva.

 

90% din echipele din F1 (sedii,oameni,etc) sunt british si au sediile undeva in jurul Silverstone-ului.In afara de Ferrari cu Maranello.Si mai nou Haas.

Bine,cu o mica observatie,piesa de rezistenta a AMG si anume motorul,se face in Germania si vine la asamblat la fabrica din UK.La fel cred ca e cazul cu toate motoarele - Honda in Japonia,nu stiu Renault.

 

Si pentru ca nici noi nu avem altceva de comentat (avand in vedere faptul ca AMG efectiv a zdrobit competitia,in calif timpi cu 0.8s/tur mai bun,deja e o enormitate),pun o poza funny :

post-27208-0-23013900-1462277318_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

True.

Zvonurile alea ca i-au sabotat masina lui Hamilton sunt prostii.Presa urzeste vorbe ca alta treaba nu are.Daca nu se intampla nimic in cursa propriu-zisa,trebuie sa scrie ceva.

 

90% din echipele din F1 (sedii,oameni,etc) sunt british si au sediile undeva in jurul Silverstone-ului.In afara de Ferrari cu Maranello.Si mai nou Haas.

Bine,cu o mica observatie,piesa de rezistenta a AMG si anume motorul,se face in Germania si vine la asamblat la fabrica din UK.La fel cred ca e cazul cu toate motoarele - Honda in Japonia,nu stiu Renault.

 

Si pentru ca nici noi nu avem altceva de comentat (avand in vedere faptul ca AMG efectiv a zdrobit competitia,in calif timpi cu 0.8s/tur mai bun,deja e o enormitate),pun o poza funny :

attachicon.gif0..jpg

 

Tare poza :laugh:

 

Haas au de fapt și ei centrul operațional tot în UK, la Banbury, după ce au cumpărat fosta fabrică Marussia. Sunt "peste drum" (vreo 25km) de Milton Keynes, sediul RBR. Doar sediul oficial al firmei Haas a rămas în Kannapolis (Carolina de Nord).

 

Echipele bazate în afara Regatului Unit sunt trei: Ferrari (Maranello, Emilia-Romagna, Italia), Toro Rosso (Faenza, Emilia-Romagna, Italia) și Sauber (Hinwil, Zürich, Elveția).

 

Nu știu dacă motorul de la Honda se asamblează în UK sau nu, dar sigur se fabrică în Japonia. În schimb, motorul Renault se fabrică și se asamblează la Viry-Châtillon în Île-de-France (câțiva km de Paris).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca am gandit ca si presa, nu citisem nimic. Pana la urma Mercedes e perceputa oricum ca fiind marca germana, indiferent unde isi are sediul echipa de F1 si cine munceste acolo, interes pt succes cu pilot neamt poate exista f bine, de sabotat ciocolata la fel, si poate din alte motive decat nationalitatea (de englez sadea, uitat de ma-sa pe plajele insorite ale insulei :D ).

Si pana la urma motorul ala made in doiciland pare sa faca diferenta de cand cu 1.6 turbo.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tare poza :laugh:

 

Haas au de fapt și ei centrul operațional tot în UK, la Banbury, după ce au cumpărat fosta fabrică Marussia. Sunt "peste drum" (vreo 25km) de Milton Keynes, sediul RBR. Doar sediul oficial al firmei Haas a rămas în Kannapolis (Carolina de Nord).

 

Echipele bazate în afara Regatului Unit sunt trei: Ferrari (Maranello, Emilia-Romagna, Italia), Toro Rosso (Faenza, Emilia-Romagna, Italia) și Sauber (Hinwil, Zürich, Elveția).

 

Nu știu dacă motorul de la Honda se asamblează în UK sau nu, dar sigur se fabrică în Japonia. În schimb, motorul Renault se fabrică și se asamblează la Viry-Châtillon în Île-de-France (câțiva km de Paris).

Exact.Uitasem de Sauber si Torro Rosso.chiar era o emisiune a celor de la topgear in care Clarckson statea pe un deal de pe care se vedeau cam toate sediile echipelor de F1.

Clar motorul Honda se face in Japonia si se pune pe masina la "McLaren tehnology cakcat" ala al lor.De Renault nu eram sigur.La Viry-Châtillon nu se face cumva si Bugati?Sau confund.Oricum era tot o denumire ceva in genul tot din Franta.

 

 

Inseamna ca am gandit ca si presa, nu citisem nimic. Pana la urma Mercedes e perceputa oricum ca fiind marca germana, indiferent unde isi are sediul echipa de F1 si cine munceste acolo, interes pt succes cu pilot neamt poate exista f bine, de sabotat ciocolata la fel, si poate din alte motive decat nationalitatea (de englez sadea, uitat de ma-sa pe plajele insorite ale insulei :D ).

Si pana la urma motorul ala made in doiciland pare sa faca diferenta de cand cu 1.6 turbo.

Da,Mercedes este perceputa ca o marca germana,si este o marca germana,interes pentru un pilot neamt exista,dar nu se poate spune ca l-au sabotat in vreun fel.Hamilton a avut foarte mult noroc de-a lungul carierei lui,atat de mult noroc incat atunci cand are putin ghinion deja acesta e perceput ca sabotaj.Aceste lucruri nu sunt specifice nemtilor.Singurele echipe care stiu ca si-au sabotat pilotii cu buna stiinta sunt Renault,Ferrari si McLaren.

E foarte adevarat,motorul e cel care face diferenta,nu e tot pachetul.Daca nu era motorul,ii bateau Ferrari si RB numa in cap.no comment aici,nemtii sunt buni la motoare.

Dar uite ca know-how-ul lor specific in aceasta ramura combinata cu regulile astea ale F1 si cu apucarea celorlalti constructori parca special pe cai gresite au creat un "perfect storm" care ne omoara spectacolul iata,deja de 3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Method

- sisteme dry-sump de ungere fara baie de ulei,cu melc si pompe hidraulice sau electrice,ar permite o ungere mai buna,un randament mai bun al motorului,si pozitionarea acestuia mai jos in caroserie.Aici avantajele nu sunt asa mari,aceasta tehnologie se fol doar la masini de curse deocamdata ,la motoare doar bmw foloseste pe cateva modele,si lucru ciudat nu pe S1000RR.

 

 

Vezi ca esti in eroare, sunt mai multe moto cu dry-sump, inclusiv KTM-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Viry-Châtillon nu se face cumva si Bugati?Sau confund.Oricum era tot o denumire ceva in genul tot din Franta.

 

La Viry a fost doar Renault - inițial fabrica Gordini, devenită apoi Renault Sport. Bugatti sunt la Molsheim în Alsace (Elsaß), la granița cu Germania. Iar Ettore Bugatti (născut și crescut la Milano) este la fel de francez precum Enzo Ferrari - dar asta este altă discuție :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Method

- sisteme dry-sump de ungere fara baie de ulei,cu melc si pompe hidraulice sau electrice,ar permite o ungere mai buna,un randament mai bun al motorului,si pozitionarea acestuia mai jos in caroserie.Aici avantajele nu sunt asa mari,aceasta tehnologie se fol doar la masini de curse deocamdata ,la motoare doar bmw foloseste pe cateva modele,si lucru ciudat nu pe S1000RR.

 

 

Vezi ca esti in eroare, sunt mai multe moto cu dry-sump, inclusiv KTM-ul meu.

Da,stiu ca sunt mai multe moto cu dry sump,iti dai seama ca nu le stiu pe toate,eu vroiam sa atrag atentia asupra faptului ca nu s-au pus niciodata sisteme dry sump pe motoare sport.Cu adevarat sport,uite,am dat ex gen S1000RR..Daca imi spui tu unul,il mananc.

 

 

La Viry a fost doar Renault - inițial fabrica Gordini, devenită apoi Renault Sport. Bugatti sunt la Molsheim în Alsace (Elsaß), la granița cu Germania. Iar Ettore Bugatti (născut și crescut la Milano) este la fel de francez precum Enzo Ferrari - dar asta este altă discuție :)

A bine,iti dai seama.Si-au batut joc si de Maserati si de multe alte firme.Vezi englezii cu MG,ce sa mai zic...

Da,stiu ca Bugatii se facea in Franta.La o fabrica VW :D

Normal ca Bugatti era italian si s-ar rasuci in mormant sa-si vada firma facand aceste camioane hidoase care au mare appeal la negri si parveniti pe care le face acum.

Bugatti e damblaua lui Ferdinand Piech fostul (parca) sef al VW care le-a dat inginerilor o foaie cu niste cifre - trebuie sa mearga 400 la ora si sa aiba 1000 de cai.Iar inginerii (cu aprobarea lui Piech) s-au gandit ca numai un suv ca Veyron ar face aceste lucrui.In fine.

Lui Ettore Bugatti ii placeau masinile subtirele,elegante,usoare,cu forme slim,punand mai mult accentul pe zveltete si handling decat pe putere,adica exact opusul a ceea ce e azi Bugatti.

Dupa o cursa de LeMans in care masinile lui au fost surclasate de un Bentley Blower (primele modele turbo, care erau foarte matahaloase inca de atunci insa aveau turbina si deci forta bruta),intrebat ce parere are despre aceasta,a declarat "Da,intradevar,Bentley face cele mai rapide camioane din lume " :crack:

 

O stire proaspata,nu stiu daca sa o cred sau nu - din cauza ultimelor prestatii ale lui Kvyat,RB face rocada - Verstappen la RB si Kvyat retrogradat inapoi la TR.

Stirea : http://www.f1today.net/en/news/f1/211278/exclusive-verstappen-takes-over-seat-of-kvyat-with-immediate-effect

Foarte tare daca e adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O stire proaspata,nu stiu daca sa o cred sau nu - din cauza ultimelor prestatii ale lui Kvyat,RB face rocada - Verstappen la RB si Kvyat retrogradat inapoi la TR.

Stirea : http://www.f1today.net/en/news/f1/211278/exclusive-verstappen-takes-over-seat-of-kvyat-with-immediate-effect

Foarte tare daca e adevarat.

 

Știrea este confirmată de toate site-urile importante. Chiar se întâmplă. De mult nu am mai văzut o asemenea schimbare în plin sezon. Asta este sigur manevra lui Marko :)

 

Aproape-mi pare rău de Kvyat. Era evident că s-a împușcat singur în picior cursa trecută, dar mă gândeam că RBR (adică Helmut Marko) va aștepta până-n 2017 să facă schimbarea. Partea proastă este că în afară de Vettel pe care l-a scos din cursă, i-a stricat ziua și lui Ricci. Acum va trebui să îl domine pe Sainz jr la STR pentru a putea spera să rămână în F1. Dacă nu, are să-l urmeze pe compatriotul Petrov.

 

Pe lângă impactul mutării în sine, manevra este în primul rând gândită să-l țină pe Verstappen la RedBull. McLaren și mai ales Ferrari îl vânează deja, și tare cred că promovarea de la STR la RBR a venit la pachet cu o prelungire de contract. Cert este că neica Max a ajuns la 18 ani într-o echipă de top din F1. Mai are 15-20 de ani de carieră înainte. Cred că o să ajungem să ne săturăm să-l tot vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pana la urma cine sustineti ca a fost vinovat de la Mercedes? Manelarul sau Rosberg?

 

Eu zic ca-s amandoi vinovati, dar mai mult manelarul :D

 

 

Asta mic a facut senzatie, a adus in F1 ceea ce era nevoie, sper sa o tina tot asa...toti il trag de maneca, oare o sa ramana la RedBull? greu de crezut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rosberg e de vina. A gresit ca boul 'engine setting' si apoi a tras dreapta cand Lewis avea deja aripa fata in acel spatiu.

 

Nu se știe a cui a fost vina cu acea hartă de motor. Posibil să fi fost a lui, dar nu e exclusă o greșală a echipei :)

 

Cu trasul de volan este subiectiv: și-a apărat agresiv dar corect (a schimbat trasa o singură dată) poziția. Nu este pentru prima dată când cei de la Mercedes se depășesc între ei în cursă, și cam tot timpul au fost la limita sportivității amândoi. La ce se aștepta #44? Să-l lase Rosberg să se bage pe interior? Chiar dacă la finalul cursei, din motive de PR și imagine, echipa nu a învinuit oficial pe niciunul dintre ei, la cald poziția lui Lauda (pe RTL) a fost clară: este supărat pe amândoi pentru că s-au pus într-o asemenea situație, însă este mult mai supărat pe #44 - pe care-l consideră principalul vinovat pentru incident. A apreciat prost situația și a greșit, cam așa s-a exprimat Niki. Personal sunt de acord cu el :)

 

Oricum, cred că discuțiile asupra incidentului sunt oarecum irelevante în sensul în care el va avea un impact relativ mic pentru Mercedes în cele două campionate: ar trebui ca #6 și #44 să mai repete faza de 3-4 ori anul acesta ca să ne dea reale emoții asupra rezultatului final. Mi se pare însă revelator în ceea ce privește starea de spirit a lui Lewis Hamilton: după un început de sezon influențat de problemele tehnice, Rosberg l-a cam distanțat în campionat și contrar declarațiilor conform cărora este relaxat și sigur pe el, cred că i s-au cam înmuiat picioarele după start când a văzut că #6 i-a subtilizat primul loc. Este un pilot foarte rapid (poate chiar cel mai rapid pe un singur tur), însă și foarte instabil emoțional, iar faptul că nu a mai câștigat nicio cursă de mai bine de jumătate de an a afectat sigur modul în care a judecat situația de după start.

 

Până la urmă cei de la Mercedes au avut un mare noroc cu RedBull: în primul rând pentru că i-au împiedicat pe cei de la Ferrari să câștige și apoi prin faptul că victoria lui Max a fost un eveniment care a eclipsat tot week-end-ul. Dacă am fi avut o dublă Ferrari, incidentul ar fi fost mult mai urmărit și discutat, iar lucrurile ar fi fost mult mai tensionate în această dimineață la Brackley.

 

Victoria lui Verstappen a fost într-adevăr de efect, însă calitățile care i-au permis să ajungă acolo au fost doar constanța și faptul că nu a făcut greșeli - lucru impresionant pentru un june de 18 ani dealtfel. În afara calităților personale despre care am menționat, în mod obiectiv a fost avantajat de șasiul superior al celor de la RedBull (în sectorul 3 al circuitului s-a jucat cursa) și de o strategie care a mers "mult mai bine decât trebuia": este clar că atât RedBull cât și Ferrari mizau pe victoria lui Ricciardo respectiv Vettel cărora le-au propus strategii mai agresive. Însă la final două opriri s-au dovedit a fi mult mai eficace decât trei, iar "secunzii" s-au regăsit în față. Deși mai rapid per total, Kimi a fost incapabil să treacă de o mașină mai lentă - scenariu deja destul de comun pe Circuit de Catalunya: vezi Hamilton vs. Vettel în 2011 sau Alonso vs. Maldonado în 2012. Verstappen nu și-a întrebuințat prea mult talentul pentru a rămâne în față. Având în vedere atributele lui, este aproape păcat că prima lui victorie să fi venit într-o cursă în care nu a făcut practic nicio depășire (nu pun la socoteală depășirea asupra lui Vettel din virajul 4 prin care și-a recăpătat practic poziția pierdută la start). Un pilot de calibrul lui ar fi meritat parcă o primă victorie în stilul lui Senna (Estoril '85), Schumacher (Spa '92) sau Vettel (Monza '08)...

 

...Ceea ce nu minimizează importanța rezultatului în sine. Este clar că băiatul este foarte rapid și agresiv și va deveni campion mondial la un moment dat, însă este absolut impresionant cât de calm și constant poate să fie la vârsta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F interesant video!

Acum, daca tot l-am vazut iar cursa o am inregistrata, mai are rost sa-mi pierd vremea cu vizionarea ei, sau cam asta a fost toata partea interesanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu se știe a cui a fost vina cu acea hartă de motor. Posibil să fi fost a lui, dar nu e exclusă o greșală a echipei :)

 

Cu trasul de volan este subiectiv: și-a apărat agresiv dar corect (a schimbat trasa o singură dată) poziția. Nu este pentru prima dată când cei de la Mercedes se depășesc între ei în cursă, și cam tot timpul au fost la limita sportivității amândoi. La ce se aștepta #44? Să-l lase Rosberg să se bage pe interior? Chiar dacă la finalul cursei, din motive de PR și imagine, echipa nu a învinuit oficial pe niciunul dintre ei, la cald poziția lui Lauda (pe RTL) a fost clară: este supărat pe amândoi pentru că s-au pus într-o asemenea situație, însă este mult mai supărat pe #44 - pe care-l consideră principalul vinovat pentru incident. A apreciat prost situația și a greșit, cam așa s-a exprimat Niki. Personal sunt de acord cu el :)

 

Oricum, cred că discuțiile asupra incidentului sunt oarecum irelevante în sensul în care el va avea un impact relativ mic pentru Mercedes în cele două campionate: ar trebui ca #6 și #44 să mai repete faza de 3-4 ori anul acesta ca să ne dea reale emoții asupra rezultatului final. Mi se pare însă revelator în ceea ce privește starea de spirit a lui Lewis Hamilton: după un început de sezon influențat de problemele tehnice, Rosberg l-a cam distanțat în campionat și contrar declarațiilor conform cărora este relaxat și sigur pe el, cred că i s-au cam înmuiat picioarele după start când a văzut că #6 i-a subtilizat primul loc. Este un pilot foarte rapid (poate chiar cel mai rapid pe un singur tur), însă și foarte instabil emoțional, iar faptul că nu a mai câștigat nicio cursă de mai bine de jumătate de an a afectat sigur modul în care a judecat situația de după start.

 

Până la urmă cei de la Mercedes au avut un mare noroc cu RedBull: în primul rând pentru că i-au împiedicat pe cei de la Ferrari să câștige și apoi prin faptul că victoria lui Max a fost un eveniment care a eclipsat tot week-end-ul. Dacă am fi avut o dublă Ferrari, incidentul ar fi fost mult mai urmărit și discutat, iar lucrurile ar fi fost mult mai tensionate în această dimineață la Brackley.

 

Victoria lui Verstappen a fost într-adevăr de efect, însă calitățile care i-au permis să ajungă acolo au fost doar constanța și faptul că nu a făcut greșeli - lucru impresionant pentru un june de 18 ani dealtfel. În afara calităților personale despre care am menționat, în mod obiectiv a fost avantajat de șasiul superior al celor de la RedBull (în sectorul 3 al circuitului s-a jucat cursa) și de o strategie care a mers "mult mai bine decât trebuia": este clar că atât RedBull cât și Ferrari mizau pe victoria lui Ricciardo respectiv Vettel cărora le-au propus strategii mai agresive. Însă la final două opriri s-au dovedit a fi mult mai eficace decât trei, iar "secunzii" s-au regăsit în față. Deși mai rapid per total, Kimi a fost incapabil să treacă de o mașină mai lentă - scenariu deja destul de comun pe Circuit de Catalunya: vezi Hamilton vs. Vettel în 2011 sau Alonso vs. Maldonado în 2012. Verstappen nu și-a întrebuințat prea mult talentul pentru a rămâne în față. Având în vedere atributele lui, este aproape păcat că prima lui victorie să fi venit într-o cursă în care nu a făcut practic nicio depășire (nu pun la socoteală depășirea asupra lui Vettel din virajul 4 prin care și-a recăpătat practic poziția pierdută la start). Un pilot de calibrul lui ar fi meritat parcă o primă victorie în stilul lui Senna (Estoril '85), Schumacher (Spa '92) sau Vettel (Monza '08)...

 

...Ceea ce nu minimizează importanța rezultatului în sine. Este clar că băiatul este foarte rapid și agresiv și va deveni campion mondial la un moment dat, însă este absolut impresionant cât de calm și constant poate să fie la vârsta lui.

 

Vina accidentului ce a invigorat o cursa ce promitea sa fie beyond boring a fost dupa cum zici si tu a amandoura.Personal,desi nu sunt un mare fan al primadonei,ba din contra,nu prea il mai suport,nu il invinovatesc prea mult pe Ham.

Daca faza aia s-ar fi petrecut la start si Ros l-ar fi scos atat de violent pe iarba probabil toata lumea i-ar fi dat dreptate lui Ham,asa s-au schimbat treburile,vina a parut a fi mai diluata.

Bine,daca privim dpdv hardcore racing,nu a fost deloc vina lui Rosberg,si-a aparat locul si punct,chiar daca mai dur putin.

 

Rosberg a gresit in primul rand pentru ca s-a pus in acea postura,pai uita sa apese pe butoane?A ramas pe harta de tur de incalzire?Astea sunt greseli de cls.2.Si apoi s-a pus si in pozitia in care Ham iesit pe iarba l-a luat pe faras ca la popice.Vorba aia ,daca esti golan,fii pana la capat.Daca tot l-ai scos pe ala in iarba,evita-l cand vezi in retrovizoare ca vine gramada peste tine.

 

Iar Ham a gresit ca a iesit pe iarba,nu trebuia.E ok faptul ca "he went for a gap" dupa cum bine a zis Senna in acel interviu vestit,trebuia insa sa bage nasul si sa nu mai miste cand venea Rosberg peste el.Pentru ca iesitul si apoi franatul pe iarba la 180-200kmh nu e o solutie iata,dupa cum s-a vazut.

 

Verstappen,nu sunt in continuare fanul lui,mi se pare un pilot gen Vettel,bine,cred ca e putin mai bun decat Vettel,insa are noroc,ca si Vettel,si Vettel a luat 4 campionate mondiale pentru ca a fost la momentul potrivit in locul potrivit,in dauna unor piloti mai buni.Verst iata,vine la RB dintr-un bulan si iarasi dintr-un bulan,impusca prima victorie.As vrea ca bulanul sa nu mai joace un rol asa mare pe viitor in obtinerea victoriilor lui,astia de la Sky faceau comparatie intre el si Maldonado care a impuscat iar la bulan acea victorie faimoasa a lui din 2013.

Intre el si Ric,il vad pe Ric superior din toate punctele de vedere,in afara de noroc desigur.

Verst a castigat aceasta cursa ,e adevarat ,si dovedind o constanta si o siguranta pe care nu am vazut-o la 18 ani decat la Hamilton la debut,dar si pe o greseala de strategie a celor de la RB,care au crezut ca va fi o diferenta mare intre soft si medium ca timpi pe tur.Ceea ce daca isi faceau temele corect la simulare vineri,aveau de unde sa isi dea seama ca nu e cazul.L-au incaltat pe Ric cu soft la al 2-lea stint si pe Verst cu medium.Softu lu Ric nu a rupt gura targului si a rezistat si putin,iar mediumul lui Verst a mers bine si a rezistat ff mult.De aia a castigat Verst.Ferrari s-au transformat rapid din favoriti in urmaritori si au intuit corect faptul ca nu au ce comenta in fata celor de la RB pe aceasta pista.Dar Ferrari au intuit corect greseala,dar tarziu,pentru ca au apucat sa o faca si ei cu Vettel.Dar l-au retras rapid pe acesta,dupa 8 tururi pe soft,si asta i-a permis sa iasa pe 3 in dauna lui Ric.Insa aceasta si-a aratat coltii si plonjand pe interior specific Senna si atragand protestele lui Vettel.

 

Deci as spune mai mult victorie de imprejurari a lui Verst,bine tot victorie se numeste,dar mai are multe de dovedit.Insa vom vedea pe parcursul sezonului cat de bun este in luptele din calif si cursa cu Ric.Pentru ca se vor da lupte crancene va garantez,Ric e un pilot caruia ii place mult dogfight-ul si Verst la fel.Deci cel putin la RB vom avea la ce ne uita.

Insa e adevarat,pustiul e bun.Dar are acum si un coechipier pe masura care va scoate untul din el.Sa nu utiam ca in 2014 Ric efectiv l-a umilit pe Vettel cu care era coechipier la RB.Deci mai e mult pana departe si eu spun ca sunt foarte mari sanse sa fie eclipsat de Ric anul acesta la RB.Bine,asta nu ii va scadea meritele,sa nu uitam varsta ff frageda.

 

OFF :

In alta ordine de idei,la motogp,Pedrosa ramane la Honda,Vinales mere la Yamaha in 2017 iar Dovi ramane la Ducati in dauna lui Iannone al carui fan sunt.Pacat de Iannone,sper sa-si gaseasca loc si sa aiba o moto competitiva la anul pentru ca este un pilot exceptional in ciuda gafelor.Sper sa-l ia Suzy.

http://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2016/may/confirmed-dovi-to-partner-lorenzo-at-ducati-next-year/

» Post actualizat in 28 May 2016 04:38

Ricciardo a pus motorul cel nou si e smecher prin FP.Sa vedem cat il tine.

Renault avea foarte multe tokenuri,parca 24,deci s-ar putea sa iasa ceva.

Vedem azi in calif unde toti vor da totul pentru o pozitie mai buna.

 

We can only hope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...