pizzaru Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2013 nu trebuie sa te superi, eu doar mi-am dat cu parerea crezand ca poate nu m-am exprimat bine, iti multumesc de sfat si am sa-l pun in practica diseara sau maine cand o sa fiu liber si o sa revin cu un replay o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Stai linistit eu nu ma supar asa usor,si imi cer scuze daca ti-am lasat aceasta impresie.Am vrut doar sa te ajut. O zi buna si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Eu fac servizare la Florin de 2 ani si e un om si un mecanic de nota 11. Eu nu cred ca ti-a umblat prin mobra sa-ti ia lucruri de pe ea nici daca te juri pe rosu. TNG, Cesar, Florin si inca cativa pe care pot sa ii numesc si niste mecanici rari. Cu Cesar si Florin am lucrat si am vazut cu ochii mei ce oameni si mecanici sunt iar despre TNG n-am auzit niciodata nimic rau, numai laude. Bafta multa in rezolvarea problemei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 naspa...daca a inceput sa bage mana in borcanul cu miere(extra cash) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 eu stiam ca de la servisare la mecanica e cale lunga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 mai exact imi dadea in nas cand o acceleram" asa ca i-am curatat eu carburatoarele ca la carte, si merge ca uns motoru acum, insa nu-mi mai debraiaza ambreiajul deloc acum. de aici si intrebarea mea ce rol are contactul de ambreiaj din imagine. Scoate mufa de pe contactul ala si baga o agrafa, o sarma in pinii de la mufa, sa inchida circuitul, apoi incearca s-o pornesti si sa vezi daca mai face figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Scoate mufa de pe contactul ala si baga o agrafa, o sarma in pinii de la mufa, sa inchida circuitul, apoi incearca s-o pornesti si sa vezi daca mai face figuri Ai citit ce s-a scris mai sus? Eu zic ca nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 io propun sa facem 'TNG facts'. Incep eu cu primul: 1. 'fara sfaturile userului TNG numarul motocicletelor functionale din ro scadea cu 70%' 2. 'am auzit ca a reparat o moto doar uitandu-se la ea' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 io propun sa facem 'TNG facts'. Incep eu cu primul: 1. 'fara sfaturile userului TNG numarul motocicletelor functionale din ro scadea cu 70%' 2. 'am auzit ca a reparat o moto doar uitandu-se la ea' god joke.....ti-l recomand cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 La fel si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 ............ si a doua zi am vazut ca aveam cablu ambreiaj taiat,.......... presupun ca l-ai schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) Ai citit ce s-a scris mai sus? Eu zic ca nu.... Nu are relevanta faptul ca am citit sau nu, eu doar am venit cu o idee. Problema asemanatoare provocata de switch-ul de la ambreiaj am avut-o si eu, de 1 an mobra merge cu o agrafa de sarma in mufa care intra in switch. Desi este o mobra relativ noua (2007) switch-ul a avut defect de fabricatie si erau momente in care nu pornea mobra nici cu slujbe sau se oprea in mers, sau, dadeam sa plec de pe loc si murea motorul. P.S.: initial tot pe ambreiaj s-a dat vina. Editat Noiembrie 30, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Nu are relevanta faptul ca am citit sau nu, eu doar am venit cu o idee. Problema asemanatoare provocata de switch-ul de la ambreiaj am avut-o si eu, de 1 an mobra merge cu o agrafa de sarma in mufa care intra in switch. Desi este o mobra relativ noua (2007) switch-ul a avut defect de fabricatie si erau momente in care nu pornea mobra nici cu slujbe sau se oprea in mers, sau, dadeam sa plec de pe loc si murea motorul. P.S.: initial tot pe ambreiaj s-a dat vina. ))))ember!!ce treaba are debreierea, cu kill switch-ul de la maneta de ambreiaj..?))nu mai veniti cu idei dinastea ca va faceti de caterinca...si iarasi se lungeste topicul pe 10 pagini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 ''ce treaba are debreierea, cu kill switch-ul de la maneta de ambreiaj..?'' La mobra de care vorbesc eu de la switch era problema. Si nu avea nici o treaba cu debreierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) Nu are relevanta faptul ca am citit sau nu, eu doar am venit cu o idee. Problema asemanatoare provocata de switch-ul de la ambreiaj am avut-o si eu, de 1 an mobra merge cu o agrafa de sarma in mufa care intra in switch. Desi este o mobra relativ noua (2007) switch-ul a avut defect de fabricatie si erau momente in care nu pornea mobra nici cu slujbe sau se oprea in mers, sau, dadeam sa plec de pe loc si murea motorul. P.S.: initial tot pe ambreiaj s-a dat vina. Are relevanta daca ai citit sau nu!Daca ai fi citit ai fi stiut ca moto care este in discutie,este pe carburatie,si ca acel intrerupator are o anumita functie,care pentru motocicletele pe carburatie defectarea lui nu duce la oprirea motorului,sau intreruperi. Tot la fel de bine daca ai fi citit ai fi vazut ca pentru cele pe injectie eu am mai specificat o functie pe care o are acel intrerupator.... Legat de moto tau eu te sfatuiesc sa inlocuiesti acel intrerupator si sa nu mergi cu contactul inchis....de ce? Ai fi aflat daca ai fi citit. Respect! Editat Noiembrie 30, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Nu are relevanta faptul ca am citit sau nu, eu doar am venit cu o idee. Problema asemanatoare provocata de switch-ul de la ambreiaj am avut-o si eu, de 1 an mobra merge cu o agrafa de sarma in mufa care intra in switch. Desi este o mobra relativ noua (2007) switch-ul a avut defect de fabricatie si erau momente in care nu pornea mobra nici cu slujbe sau se oprea in mers, sau, dadeam sa plec de pe loc si murea motorul. P.S.: initial tot pe ambreiaj s-a dat vina. si cum ar putea sa fie de acolo problema la opririle din mers? atit timp cit cricul e ridicat, nu conteaza pozitia manetei. tu ai alta belea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 ''ce treaba are debreierea, cu kill switch-ul de la maneta de ambreiaj..?'' La mobra de care vorbesc eu de la switch era problema. Si nu avea nici o treaba cu debreierea. tocmai de aceea iti spune lumea ca esti putin pe langa subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) si cum ar putea sa fie de acolo problema la opririle din mers? atit timp cit cricul e ridicat, nu conteaza pozitia manetei. tu ai alta belea acolo. Ca s-o pornesc trebuia sa indeplineasca 2 conditii, sa fie pe cric si in Neutru sau daca e cricul ridicat sa fie ambreiajul tras chiar daca e in Neutru. Surubul de fixare al switch-ului atingea uneori una din lamele si dadea la masa. De cand am eliminat switch-ul nu mai are probleme. tocmai de aceea iti spune lumea ca esti putin pe langa subiect Tocmai de aceea am zis ca e doar o idee. Editat Noiembrie 30, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Ca s-o pornesc trebuia sa indeplineasca 2 conditii, sa fie pe cric si in Neutru sau daca e cricul ridicat sa fie ambreiajul tras chiar daca e in Neutru. Surubul de fixare al switch-ului atingea uneori una din lamele si dadea la masa. De cand am eliminat switch-ul nu mai are probleme. Tocmai de aceea am zis ca e doar o idee. ai zis ca se oprea in mers. odata pornita si cricul ridicat senzoul de ambreiaj nu mai are treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 rolul contactului e sa existe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 rolul contactului e sa existe! CORECT! chiar si hONDA are contact de cric )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 CORECT! chiar si hONDA are contact de cric )) Aia e ceva separat, nu se pune, aici vorbim de motociclete. . De cand am eliminat switch-ul nu mai are probleme. Strada Maica Domnului (în Bucureşti) e plină de magazine care vând switchuri din astea la 2 lei bucata. Nu de alta, poate la ambreiaj nu e necesar dar cel de la frână e identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Aia e ceva separat, nu se pune, aici vorbim de motociclete. Strada Maica Domnului (în Bucureşti) e plină de magazine care vând switchuri din astea la 2 lei bucata. Nu de alta, poate la ambreiaj nu e necesar dar cel de la frână e identic. Nu tocmai, e fix in oglinda fata de cel de la frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 switchul de pe motorul meu nu are nici o legatura cu alea. plus ca cel de la frina e complet diferit de cel de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 switchul de pe motorul meu nu are nici o legatura cu alea. plus ca cel de la frina e complet diferit de cel de la ambreiaj. Am pierdut legătura cu tehnica modernă ? Pe vremea mea... erau identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.