Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

Nimeni, sau aproape nimeni nu merge pe offroad cu motor peste 1000 si 200kg. Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum indiferent de starea acestuie, in conditii de siguranta si oarece confort. Vstromul 1000ABS este cel mai reprezentativ exemplar in clasa, puternic, usor (cel mai usor), cu suspentii foarte bune si pozitie comoda.

 

Faptul ca tu nu mergi pe offroad nu inseamna "nimeni" si nici "aproape nimeni" uite aici :

 

 

Si nu e un filmulet luat random de pe youtube, ci e chiar filmat de un coleg forumist. Poti sa intri pe topicul de 9x0 si o sa mai vezi acolo filme.

 

In clasa Vstromului de 1000 nu intra decat KTM-ul 9x0 pentru ca restul lumii are mobre in clasa 1200. Cele doua mobre oricum ajung in aceeasi clasa fortat pt ca Strom-ul e o mobra de sosea cozmetizata sa para adventure, pe cand KTM-ul 9x0 este o mobra adventure de adevaratelea.

 

Asta, cica e fisa tehnica a Stromului : http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2014/DL1000A.aspx#Specs

 

Nu se pomeneste nimic despre chestii elementare cum ar fi cai putere, cuplul maxim si la ce turatie este el atins dapai chestii mai de finete cum ar fi cursa la suspensii diametru furca si cat este de regalabila.

 

Sa vorbesti despre suspensii in clasa in care este doar Stromul si KTM-ul mi se pare WOW .....esti deja suprarealist.

 

Si uite cum, privind in urma nu am inteles de fapt unde exceleaza Strom-ul.

 

Ah cred ca m-am prins e reprezentativ, asta clar nu poate fi combatut, dar reprezentativ pt cine sau pt ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

zece d rosu de unde ti-ai luat blugii aia moto?Vreau si io...

 

Sunt luati de pe Louis - marca VANUCCI si au fost la reducere (nu mai tin minte exact, dar parca de la 79 eur i-am luat cu 49 eur).

Eu sunt indragostit de ei, foarte, foarte comozi, protectii la genunchi prin buzunar exterior cu fermoar si intarituri cu kevlar in zonele expuse.

RECOMAND pt. oras sau ture scurte de vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, sau aproape nimeni nu merge pe offroad cu motor peste 1000 si 200kg. Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum indiferent de starea acestuie, in conditii de siguranta si oarece confort. Vstromul 1000ABS este cel mai reprezentativ exemplar in clasa, puternic, usor (cel mai usor), cu suspentii foarte bune si pozitie comoda.

 

Ma faci sa mi-l doresc Bogdane si sa uit de Yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca tu nu mergi pe offroad nu inseamna "nimeni" si nici "aproape nimeni" uite aici :

 

 

Si nu e un filmulet luat random de pe youtube, ci e chiar filmat de un coleg forumist. Poti sa intri pe topicul de 9x0 si o sa mai vezi acolo filme.

 

In clasa Vstromului de 1000 nu intra decat KTM-ul 9x0 pentru ca restul lumii are mobre in clasa 1200. Cele doua mobre oricum ajung in aceeasi clasa fortat pt ca Strom-ul e o mobra de sosea cozmetizata sa para adventure, pe cand KTM-ul 9x0 este o mobra adventure de adevaratelea.

 

Asta, cica e fisa tehnica a Stromului : http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2014/DL1000A.aspx#Specs

 

Nu se pomeneste nimic despre chestii elementare cum ar fi cai putere, cuplul maxim si la ce turatie este el atins dapai chestii mai de finete cum ar fi cursa la suspensii diametru furca si cat este de regalabila.

 

Sa vorbesti despre suspensii in clasa in care este doar Stromul si KTM-ul mi se pare WOW .....esti deja suprarealist.

 

Si uite cum, privind in urma nu am inteles de fapt unde exceleaza Strom-ul.

 

Ah cred ca m-am prins e reprezentativ, asta clar nu poate fi combatut, dar reprezentativ pt cine sau pt ce ?

 

Nu te ambala iara... Harea a scris de motoare 'peste 1000 si 200kg' , KTM-ul e sub limita la ambele criterii (cel putin cel de 950) ! :peace:

 

Iar despre V-strom-ul cel nou - l-am vazut acilea in show-room si pentru mine e clar: e motor gandit pentru nemti care se dau in germanica sau nu foarte departe: garda la sol e minuscula...si restul nu mai conteaza deja cand vine vorba de drumuri mai grele. Sincer as prefera sa merg cu SV-ul meu pe un drum rau, decat cu un V-strom dinasta (garda la sol mai mare si greutatea mai mica). O fi bun sa mergi cu el prin Alpi, prin Grecia si, de ce nu, si prin Romania (unde suspensia si saua confortabila + puterea si alte puncte pozitive ale motorului stralucesc), dar in momentul in care ai iesit de pe drumurile cat de cat intretinute, s-a cam terminat distractia.

 

Nu zic ca e musai un motor prost, dar: 1. (din punctul meu de vedere) motocicleta este mai degraba rezultatul sudorii departamentul de marketing, nu al celui de test-ride (sau poate a fost testat doar in germanica, unde nu ai voie pe off?!?) 2. mobra nu e nici pe departe ceea ce vrea sa para; 3. nu e ceva ce mi-as dori.

 

Da, sunt subiectiv!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADV-ule da matele nu citesti nici macar reviewurile altora daca tot nu vrei sa il conduci? toti testeri au fost de acord ca doar garda RELATIV mica la sol este cea mai mare limita in off a vstromului. de altfel este a treia aleasa la off dupa KTM si Tiger. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADV-ule da matele nu citesti nici macar reviewurile altora daca tot nu vrei sa il conduci? toti testeri au fost de acord ca doar garda RELATIV mica la sol este cea mai mare limita in off a vstromului. de altfel este a treia aleasa la off dupa KTM si Tiger. :)

 

Am scris ca sunt subiectiv!

» Post actualizat in 08 Jul 2014 21:34

Si mai si baui ceva in seara asta... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai si baui ceva in seara asta... :alcy:

i

da s la altiii..

» Post actualizat in 08 Jul 2014 21:54

uite aici :

 

asa. si? pe cine vezi facand replica? pe harea? pe restul in test drive?

» Post actualizat in 08 Jul 2014 21:56

asa. si? pe cine vezi facand replica? pe harea? pe restul in test drive?

 

successuri cu asta. sau cum s-o zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, un motor excelent si numai pt ca este alaturat in discutii de KTM. Adaugand si o fiabilitate legendara, mult peste KTM si BMW, rezulta un motor foarte bun la toate, potrivit pt plecari "adventuroase" si intoarceri pe doo roti, nu la container.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sunt luati de pe Louis - marca VANUCCI si au fost la reducere (nu mai tin minte exact, dar parca de la 79 eur i-am luat cu 49 eur).

Eu sunt indragostit de ei, foarte, foarte comozi, protectii la genunchi prin buzunar exterior cu fermoar si intarituri cu kevlar in zonele expuse.

RECOMAND pt. oras sau ture scurte de vara!!!

Aha!Merci de info!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 08 Jul 2014 21:54

 

asa. si? pe cine vezi facand replica? pe harea? pe restul in test drive?

 

 

Am râs merci.

» Post actualizat in 09 Jul 2014 17:26

In concluzie, un motor excelent si numai pt ca este alaturat in discutii de KTM. Adaugand si o fiabilitate legendara, mult peste KTM si BMW, rezulta un motor foarte bun la toate, potrivit pt plecari "adventuroase" si intoarceri pe doo roti, nu la container.

 

 

Auzi, recunoaste ca ca ti-au dat astia de la Suzuki de-o ciorba. E cel mai favorabil scenariu pt tine, altfel nu vad nici un motiv sa continui sa debitezi chestiile astea.

Asa povesteai si despre cosumul legendar de mic al Dl-ului de 650, pana cand am constatat la prima mâna ca e o gogorita.

 

Fiabilitate legendara pt un model nou . WTF

Peste KTM si BMW spune cine ? Ah, ma scuzati Bogdan Harea, care este o referinta in mobre Adventure.

80% din turele de adventure se fac cu KTM [9x0 69], BMW[800 650 mono] si Yamaha Tenere 660 [Vorbesc doar de mobrele aflate in fabricatie]

 

Pai, pe unde se plimba KTM-urile si BMW-urile DL-ul nu viseaza sa ajunga decat in container.

 

Revin cu un link , unde se vede clar ce se intâmpla, cand DL-ul intalneste mobrele adventure : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=540312

 

So keep dreaming about V Strom and adventure.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aventura este una, tampenia alta ! Citeste cum a reusit sa rupa cadrul (primul pe care-l vad) si o sa ne dai dreptate. Sa te intreci nebuneste cu KTM-uri de doua ori mai potente, evident mai scumpe si sa patesti doar atat, e de bine.

» Post actualizat in 10 Jul 2014 05:56

Cu observatia ca aici este vorba de Vstrom 1000ABS si nu de vechiul 650.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aventura este una, tampenia alta ! Citeste cum a reusit sa rupa cadrul (primul pe care-l vad) si o sa ne dai dreptate. Sa te intreci nebuneste cu KTM-uri de doua ori mai potente, evident mai scumpe si sa patesti doar atat, e de bine.

» Post actualizat in 10 Jul 2014 05:56

Cu observatia ca aici este vorba de Vstrom 1000ABS si nu de vechiul 650.

 

 

Pai din raspunsul tau, inteleg ca daca ai Vstrom si incerci sa te dai pe offroad faci o tampenie.

 

Am citit tot topicul ala si partea mea favorita din el este : I learned a valuable lesson. When riding with these guys don't even show up with something like the strom. ride a real bike.

 

KTM-urile alea nu sunt asa de scumpe cum iti place tie sa crezi : http://motorcycles.findthebest.com/l/1517/2013-KTM-990-Adventure-Baja-Special-Edition

Daca stau bine sa ma gandesc, diferenta e chiar mai mica daca iei in calcul ca 990 e gata "out of the box", având deja crashbar-uri, handguard-uri, scut [si scut nu prostia aia de plastic] oglinzi rabatabile etc.

 

Chestia cu primul pe care-l vad, e asa de demonetizata incat Andrei Belcic la o replica asemanatoare a altui fan V Strom, a prezentat o serie de cadre rupte. Adevarul e ca nu prea se rup, intrucât nu prea ies de pe asfalt.

 

Intrecerea nu a fost o intrecere, ci o plimbare. NU a fost o competitie, ci o plimbare intre prieteni.

 

Da e vorba de Vstom 650, ca asta nou, e prea nou sa existe ride reporturi cu el, dar ca si cel de 650 cel nou e o mobra de strada facuta sa para adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, lasa-l tata in pace ca altceva nu stie, el nu are ce sa pateasca ca inca nu a iesit cu mobra. trei intai sa isi termine ratele si abia pe urma sa inceapa sa mearga. te tot lupti cu morile de vant. sta in casa, se plictiseste si scrie si el pe aici. :cheers:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, lasa-l tata in pace ca altceva nu stie, el nu are ce sa pateasca ca inca nu a iesit cu mobra. trei intai sa isi termine ratele si abia pe urma sa inceapa sa mearga. te tot lupti cu morile de vant. sta in casa, se plictiseste si scrie si el pe aici. :cheers:

:lies:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti doresc sa traiesti atatea decenii cate rate mai am eu de platit la mobra. Acu stai si intreaba-te daca ti-am urat sau nu viata lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din raspunsul tau, inteleg ca daca ai Vstrom si incerci sa te dai pe offroad faci o tampenie.

 

 

Intrecerea nu a fost o intrecere, ci o plimbare. NU a fost o competitie, ci o plimbare intre prieteni.

 

Da e vorba de Vstom 650, ca asta nou, e prea nou sa existe ride reporturi cu el, dar ca si cel de 650 cel nou e o mobra de strada facuta sa para adventure.

Curata plimbare intre prieteni!!! Aproape suta printre bolovani. Plimbare era cu 40-50 si sigur nu patea nimic.

"I hit it about 60mph and the bike cased right on the center section in front of the shock and on the rear skidplate mount. The hard hit knocked my lamineer shield off, the bike died, the handle bars where in my lap, the GPS came out of it's holder and was dangling around and I felt like I was sitting about 2 inches lower. Boy that was a hard hit".

» Post actualizat in 10 Jul 2014 11:17

Miarul nou are cadrul mai rigid, este mai usor si cel mai important are o suspensie performanta. Face fata mai bine tampeniilor generate de supra aprecierea tantalailor care le conduc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata plimbare intre prieteni!!! Aproape suta printre bolovani. Plimbare era cu 40-50 si sigur nu patea nimic."I hit it about 60mph and the bike cased right on the center section in front of the shock and on the rear skidplate mount. The hard hit knocked my lamineer shield off, the bike died, the handle bars where in my lap, the GPS came out of it's holder and was dangling around and I felt like I was sitting about 2 inches lower. Boy that was a hard hit".» Post actualizat in 10 Jul 2014 11:17Miarul nou are cadrul mai rigid, este mai usor si cel mai important are o suspensie performanta. Face fata mai bine tampeniilor generate de supra aprecierea tantalailor care le conduc.

si garda la sol numa buna pt offroad. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, poluam prea tare topicul asta. Este foarte limpede ca exista cerinte diferite de la mobre intre poluatorii acestui topic.

Adventure poate insemna sa mergi noaptea pe ploaie torentiala si buhuhu pe un drum forestier sau la fel de bine sa-i dai 100km/h pe o culme de deal/munte.

Intradevar 990 e un exemplu bun de enduro adventure iar V-stromul nou de 1000 adventure touring.

V-strom este o super mobra dupa parerea mea insa nu exceleaza la nici un capitol de distractie (650-ul vechi). Nu ma pot pronunta in ceea ce-l priveste pe noul miar, insa il urmaresc cu interes si sper sa am placerea de a-l testa.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, sau aproape nimeni nu merge pe offroad cu motor peste 1000 si 200kg. Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum indiferent de starea acestuie, in conditii de siguranta si oarece confort.

 

Multi, foarte multi merg(em) pe off-road cu aceste motoare. Am zis, ca si tine, "off-road"! Nu enduro, noroaie si alte bazaconii (am facut precizarea ca iar sar posedatii)

Apoi, te contrazici... in prorpozitia urmatoare zici: "Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum ..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. on topic....la ce dreq ai suspensii bune daca lasi garda la sol mica??!! pe mine m-a deranjat initial in offroad(forestier mai hard asa) garda la sol, nu cred ca am apucat sa acuz suspensia, care nu e dintre cele mai bune la vechiul 650. In consecinta constat o problema de bun simt, vai ce suspensii bune, bune dar scurte. Poate stie cineva care este cursa suspensiilor? oficial adica.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstromul 1000ABS este cel mai reprezentativ exemplar in clasa, puternic, usor (cel mai usor), ...

 

Asta cu "usor" este tare relativa, este cu numai 10-11kg mai putin decat GS, KTM... care au motoare mai mari, GS-ul chiar si cardanul.

Pai numai cricul central (care la V-strom nu este standard !!!) daca il mai adunam (probabil vreo 2-3kg?) si deja devine si mai mica diferenta. Deci argumentul asta se cam duce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...