Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

Bogdane, lasa-i si tu , sunt inca stresati cu ultimul recall. :D

 

La 2014 nu e niciun recall :blbl:

Dupa mai mult de 9000km in putin mai mult de doua luni, totul e perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu Mobra 50S acum 30 ani am mers 17500km intr-un an fara nici o problema. Te apropii, bravo !

» Post actualizat in 10 Jul 2014 16:51

La 2014 nu e niciun recall :blbl:

Dupa mai mult de 9000km in putin mai mult de doua luni, totul e perfect!

I-a dat lepsa lu RT. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu-l visezi dintr-a doua si te-ai mutat langa service, sa aiba grija de el, ca-i cam sensibil din fire. :)

» Post actualizat in 10 Jul 2014 15:43

Tocmai de aia am spus ca suspensia reglabila complet permite acele mici ajustari datorate micilor diferente ale geomeriei articulatiilor. Dar pe ansamblu nu se simte nici o diferenta. in conditii de Vstrom si turing on/off, ca la Paris Dakar e alta mancare de peste.

 

 

Esti pe langa la partea cu suspensiile.

 

Este exact cum iti spune B374. Daca ii schimbi oasele il poti inalta. Dar asta nu te ajuta prea tare. Daca te+ar ajuta ai putea face si dintr+o vitezana mobra de Paris Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca castigi 30 - 40 mm in garda la sol doar din oase - adica suspensie spate, si nu lungesti si fatza... e o gogomarla - faci geometrie de vitezana.

"inginerii" romani are solutii la toate.

Mergi la nenea fabio si ti-o face ktm faca vrei.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti as astepti mult si bine. Nu cred ca exista experti pe forumul asta. Iar daca ar exista, oricum probabilitatea ca ei sa fie interesati de topicul asta tinde iar spre zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ridici mobra 4 cm cricul central oricum nu mai e bun, asa ca mai bine il faci dupa, la comnda exact cum iti trebuie si la jumatate din pret.

:funny:

si daca tot e sa fie ieftin, lasi si furca din triple vre-o 3-4cm ca sa nu mai bagi bani in alte modificari facute cu cap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi credeti ca daca ridicati cu 2-3 centrimetri un enduro touring devine de necondus? o sa fie mai rau ca vitezana? mai mici lorenzo ce sunteti, nu aveti voi sensilitatea asta!

 

2-3 ( desi erau mentionati 4 ) spate SI fatza. eu cu xt-ul am exeprimentat destul pe suspensii - si cu mobra mea si cu a amicilor. intamplator am avut cel putin doi cu care sa fac schimb oricand vreau. si aveam mileage la fiecare modificare facuta pe mobra mea de intelegeam exact ce si cum am schimbat. si cu wr-ul oarecum... ah si da, m-am mai dat si cu alte mobre inaite sa fie inaltate din oase sau nu. si da. era diferenta. si dah, cand am simtit ca chestiile astea chiar conteaza am mai si citit niste chestii. care cu mintea inginereasca suna cel putin rezonabil. si da. sunt interesat de vstrom de 1000 asta nou. asa ca am dreptul sa postez aici.

» Post actualizat in 10 Jul 2014 23:23

Daca ridici mobra 4 cm cricul central oricum nu mai e bun, asa ca mai bine il faci dupa, la comnda exact cum iti trebuie si la jumatate din pret.

 

so, pt ridicat. avem oase pe spate. de prelungit tuburile de la suspensie pe fata. cric central. cric lateral ca oricum la 4 fatza-spate cam cade de pe el? simplu. go back. ziceai ca e o simpla treaba de oase schimabate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine, dar de obicei este ridicata la max. Nu am fost atent la Vstrom 1000ABS daca are rezerva, dar daca mai sunt 10-15 mm disponibili, problema este ca si rezolvata. Propun s-o lasam balta cu garda la sol, 165 este destul pt cei mai multi, pt ceilalti se pot face modificari sau KTM, GS, etc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit in mai multe locuri 165, inclusiv aici la reprezentanta Motor Team:

 

Alezaj x Cursa 100.0mm x 66.0mm

Alimentare Fuel injection

Capacitate Cilindrica 1037cm3

Capacitate Rezervor 20.0L

Frane Fata Disc, twin

Frane Spate Disc

Garda La Sol 165mm

Pornire Electric

Raport De Compresie 11.3 : 1

Roata Fata 110/80R19M/C 59V

Roata Spate 150/70R17M/C 69V

Suspensie Fata Inverted telescopic, coil spring, oil damped

Suspensie Spate Link type, coil spring, oil damped

Tip Motor 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 90˚ V-twin

Transmisie 6-speed constant mesh

Greutate 228kg

 

Dar si aberatii de genul:

General information

Model: Suzuki V-Strom 1000 ABS

Year: 2014

Category: Super motard

..............................

Front suspension travel: 237 mm (9.3 inches)

Rear suspension travel: 125 mm (4.9 inches)

Fuel capacity: 22.00 litres (5.81 gallons)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit in mai multe locuri 165, inclusiv aici la reprezentanta Motor Team:

 

Alezaj x Cursa 100.0mm x 66.0mm

Alimentare Fuel injection

Capacitate Cilindrica 1037cm3

Capacitate Rezervor 20.0L

Frane Fata Disc, twin

Frane Spate Disc

Garda La Sol 165mm

Pornire Electric

Raport De Compresie 11.3 : 1

Roata Fata 110/80R19M/C 59V

Roata Spate 150/70R17M/C 69V

Suspensie Fata Inverted telescopic, coil spring, oil damped

Suspensie Spate Link type, coil spring, oil damped

Tip Motor 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 90˚ V-twin

Transmisie 6-speed constant mesh

Greutate 228kg

Exceptand cateva amanunte gen furca setabila, transmisie pe lant, injectie, ABS, TC + plus alte maruntisuri, nu este prea departe de batranul meu VX800 (1992). Nici macar garda la sol nu ar fi vreun avantaj, V-Stromul este doar cu 2 cm mai inalt dar pierde 1 cm daca are si scut. Greutate asemanatoare, motor tot V2, consumul nu prea difera, ciclistica si franele ar fi punctele forte al V-Stromului fata de vechitura mea.

Dupa cum spuneau unii, noul V-Strom se adreseaza mai degraba tot posesorilor de V-Strom care isi doresc un upgrade.

http://www.advpulse.com/adv-bikes/2014-v-strom-1000-best-adventure-bike-value/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce vrea sa inteleaga fiecare

ca daca ar fi sa traducem, ar insemna "in afara drumului"

deci daca nu-i drum, mai poate fi doar poteca sau de-a dreptu', pe unde vezi cu ochii

daca am accepta asta ca o definitie, mersul pe orice fel de drum, fie ca-i de tara, forestier sau de exploatare, nu s-ar putea numi off road

la fel ca si faza cu "enduro"

unii spun ca au facut enduro mergand pe drumuri de tara drepte

altii spun enduro mergand asa:

in concluzie, chiar daca e corect sau nu, fiecare intelege ce are chef din orice, ca vorba aia, traim intr-o lume asa zis libera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu, mergi pe drum esti onroad, mergi in afara drumului esti off. Drumul nu inseamna doar asfalt, poate fi pietruit, macadam, pamant batut, dar tot drum este. Pe oricare dintre aceste drumuri, motocicleta in discutie, face fata cu brio. Pt off adevarat putini, spre nimeni, s-ar incumeta cu peste 200 kg de fier sub poponeata, si atunci la ce ar folosi o cursa mai mare a suspensiei sau o garda la sol mai mare? Doar pt imagine, parerea mea. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...