KHK Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Bogdane, lasa-i si tu , sunt inca stresati cu ultimul recall. La 2014 nu e niciun recall Dupa mai mult de 9000km in putin mai mult de doua luni, totul e perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Cu Mobra 50S acum 30 ani am mers 17500km intr-un an fara nici o problema. Te apropii, bravo ! » Post actualizat in 10 Jul 2014 16:51 La 2014 nu e niciun recall Dupa mai mult de 9000km in putin mai mult de doua luni, totul e perfect! I-a dat lepsa lu RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Tu-l visezi dintr-a doua si te-ai mutat langa service, sa aiba grija de el, ca-i cam sensibil din fire. » Post actualizat in 10 Jul 2014 15:43 Tocmai de aia am spus ca suspensia reglabila complet permite acele mici ajustari datorate micilor diferente ale geomeriei articulatiilor. Dar pe ansamblu nu se simte nici o diferenta. in conditii de Vstrom si turing on/off, ca la Paris Dakar e alta mancare de peste. Esti pe langa la partea cu suspensiile. Este exact cum iti spune B374. Daca ii schimbi oasele il poti inalta. Dar asta nu te ajuta prea tare. Daca te+ar ajuta ai putea face si dintr+o vitezana mobra de Paris Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 (editat) daca castigi 30 - 40 mm in garda la sol doar din oase - adica suspensie spate, si nu lungesti si fatza... e o gogomarla - faci geometrie de vitezana. "inginerii" romani are solutii la toate.Mergi la nenea fabio si ti-o face ktm faca vrei. Editat Iulie 10, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 (editat) Asteptam cu totii sfaturi de la experti, da nu din'alea cu stie neamtu, japonezu si mai nou chinezu, ce face. Editat Iulie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Poti as astepti mult si bine. Nu cred ca exista experti pe forumul asta. Iar daca ar exista, oricum probabilitatea ca ei sa fie interesati de topicul asta tinde iar spre zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Cu Mobra 50S acum 30 ani am mers 17500km intr-un an fara nici o problema. Te apropii, bravo ! si cand te gandesti ca pana si mobra avea cric central )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 10, 2014 Autor Share Postat Iulie 10, 2014 (editat) voi credeti ca daca ridicati cu 2-3 centrimetri un enduro touring devine de necondus? o sa fie mai rau ca vitezana? mai mici lorenzo ce sunteti, nu aveti voi sensilitatea asta! Editat Iulie 10, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 si cand te gandesti ca pana si mobra avea cric central ))Daca ridici mobra 4 cm cricul central oricum nu mai e bun, asa ca mai bine il faci dupa, la comnda exact cum iti trebuie si la jumatate din pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Daca ridici mobra 4 cm cricul central oricum nu mai e bun, asa ca mai bine il faci dupa, la comnda exact cum iti trebuie si la jumatate din pret. si daca tot e sa fie ieftin, lasi si furca din triple vre-o 3-4cm ca sa nu mai bagi bani in alte modificari facute cu cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 voi credeti ca daca ridicati cu 2-3 centrimetri un enduro touring devine de necondus? o sa fie mai rau ca vitezana? mai mici lorenzo ce sunteti, nu aveti voi sensilitatea asta! 2-3 ( desi erau mentionati 4 ) spate SI fatza. eu cu xt-ul am exeprimentat destul pe suspensii - si cu mobra mea si cu a amicilor. intamplator am avut cel putin doi cu care sa fac schimb oricand vreau. si aveam mileage la fiecare modificare facuta pe mobra mea de intelegeam exact ce si cum am schimbat. si cu wr-ul oarecum... ah si da, m-am mai dat si cu alte mobre inaite sa fie inaltate din oase sau nu. si da. era diferenta. si dah, cand am simtit ca chestiile astea chiar conteaza am mai si citit niste chestii. care cu mintea inginereasca suna cel putin rezonabil. si da. sunt interesat de vstrom de 1000 asta nou. asa ca am dreptul sa postez aici. » Post actualizat in 10 Jul 2014 23:23 Daca ridici mobra 4 cm cricul central oricum nu mai e bun, asa ca mai bine il faci dupa, la comnda exact cum iti trebuie si la jumatate din pret. so, pt ridicat. avem oase pe spate. de prelungit tuburile de la suspensie pe fata. cric central. cric lateral ca oricum la 4 fatza-spate cam cade de pe el? simplu. go back. ziceai ca e o simpla treaba de oase schimabate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 si daca tot e sa fie ieftin, lasi si furca din triple vre-o 3-4cm ca sa nu mai bagi bani in alte modificari facute cu cap Discutia a inceput de la ridicat 3-4 cm. De coborat e chiar banal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Discutia a inceput de la ridicat 3-4 cm. De coborat e chiar banal. pai si ca sa o ridici nu trebuie sa lasi furca mai jos in tripla? adica ridici tripla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Ar fi bine, dar de obicei este ridicata la max. Nu am fost atent la Vstrom 1000ABS daca are rezerva, dar daca mai sunt 10-15 mm disponibili, problema este ca si rezolvata. Propun s-o lasam balta cu garda la sol, 165 este destul pt cei mai multi, pt ceilalti se pot face modificari sau KTM, GS, etc. Editat Iulie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Si uite asa s-a gasit defectul la V-stromul de 1000 model 2014! Ridicat sau coborat 3-4 cm!? Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Poate gresesc dar la V Strom 1000 2014 garda e 155mm fata de 650 unde e 165mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Eu am gasit in mai multe locuri 165, inclusiv aici la reprezentanta Motor Team: Alezaj x Cursa 100.0mm x 66.0mm Alimentare Fuel injection Capacitate Cilindrica 1037cm3 Capacitate Rezervor 20.0L Frane Fata Disc, twin Frane Spate Disc Garda La Sol 165mm Pornire Electric Raport De Compresie 11.3 : 1 Roata Fata 110/80R19M/C 59V Roata Spate 150/70R17M/C 69V Suspensie Fata Inverted telescopic, coil spring, oil damped Suspensie Spate Link type, coil spring, oil damped Tip Motor 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 90˚ V-twin Transmisie 6-speed constant mesh Greutate 228kg Dar si aberatii de genul: General information Model: Suzuki V-Strom 1000 ABS Year: 2014 Category: Super motard .............................. Front suspension travel: 237 mm (9.3 inches) Rear suspension travel: 125 mm (4.9 inches) Fuel capacity: 22.00 litres (5.81 gallons) Editat Iulie 11, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Da, ai dreptate.Am citit eu gresit.E 165mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Ceva usor, de vara. » Post actualizat in 12 Jul 2014 20:59Mai multe filmulete on topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Eu am gasit in mai multe locuri 165, inclusiv aici la reprezentanta Motor Team: Alezaj x Cursa 100.0mm x 66.0mm Alimentare Fuel injection Capacitate Cilindrica 1037cm3 Capacitate Rezervor 20.0L Frane Fata Disc, twin Frane Spate Disc Garda La Sol 165mm Pornire Electric Raport De Compresie 11.3 : 1 Roata Fata 110/80R19M/C 59V Roata Spate 150/70R17M/C 69V Suspensie Fata Inverted telescopic, coil spring, oil damped Suspensie Spate Link type, coil spring, oil damped Tip Motor 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 90˚ V-twin Transmisie 6-speed constant mesh Greutate 228kg Exceptand cateva amanunte gen furca setabila, transmisie pe lant, injectie, ABS, TC + plus alte maruntisuri, nu este prea departe de batranul meu VX800 (1992). Nici macar garda la sol nu ar fi vreun avantaj, V-Stromul este doar cu 2 cm mai inalt dar pierde 1 cm daca are si scut. Greutate asemanatoare, motor tot V2, consumul nu prea difera, ciclistica si franele ar fi punctele forte al V-Stromului fata de vechitura mea. Dupa cum spuneau unii, noul V-Strom se adreseaza mai degraba tot posesorilor de V-Strom care isi doresc un upgrade. http://www.advpulse.com/adv-bikes/2014-v-strom-1000-best-adventure-bike-value/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Deocamdata nu are rival dpdv greutate + putere+ pret, luate impreuna. Ciclistica, suspensia, si fiabilitatea presupusa, (avand in vedere inaintasii) vin ca bonus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Ceva usor, de vara. » Post actualizat in 12 Jul 2014 20:59Mai multe filmulete on topic. ala-i offroad?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) Evident nu, dar seamana cu offroad-ul postat de eru ceva mai sus (pg17). Asta este definitia offroad-ului dupa el. Editat Iulie 13, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 depinde ce vrea sa inteleaga fiecare ca daca ar fi sa traducem, ar insemna "in afara drumului" deci daca nu-i drum, mai poate fi doar poteca sau de-a dreptu', pe unde vezi cu ochii daca am accepta asta ca o definitie, mersul pe orice fel de drum, fie ca-i de tara, forestier sau de exploatare, nu s-ar putea numi off road la fel ca si faza cu "enduro" unii spun ca au facut enduro mergand pe drumuri de tara drepte altii spun enduro mergand asa: in concluzie, chiar daca e corect sau nu, fiecare intelege ce are chef din orice, ca vorba aia, traim intr-o lume asa zis libera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) E simplu, mergi pe drum esti onroad, mergi in afara drumului esti off. Drumul nu inseamna doar asfalt, poate fi pietruit, macadam, pamant batut, dar tot drum este. Pe oricare dintre aceste drumuri, motocicleta in discutie, face fata cu brio. Pt off adevarat putini, spre nimeni, s-ar incumeta cu peste 200 kg de fier sub poponeata, si atunci la ce ar folosi o cursa mai mare a suspensiei sau o garda la sol mai mare? Doar pt imagine, parerea mea. Editat Iulie 13, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.