vlady_80 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) pentru ca subit devi frustrat cand cineva indrazneste sa spuna ca pur si simplu nu ii place BMW pentru ca esti gica contra pe toate topicurile altor marci pentru ca te comporti ca un BMW-is pentru care altceva nu mai exista pentru ca te crezi din alt film in care ai face bine sa ramai si sa il iei si pe ianachim cu tine valabil si pentru ianachim Editat Decembrie 30, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 S-o dus pe plua si topicul asta hmm… s-au remediat derapajele, se pare. In mediu virtual multi uita ca bataia data cu simt de raspundere doare ... si datul cu mobra. si bautura. si alte chestii nu inseamna ca renuntam la ele da mai mult ca sigur nu se ajunge acolo frumos ar fi sa ajungem la concluzii, chestii constructive sau macar provocari motociclistice… nu injuraturi si raca de 2 bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 hmm… s-au remediat derapajele, se pare. si datul cu mobra. si bautura. si alte chestii nu inseamna ca renuntam la ele frumos ar fi sa ajungem la concluzii, chestii constructive sau macar provocari motociclistice… nu injuraturi si raca de 2 bani Eu am alte probleme Cum imi spal mobra pe vremea asta fara sa inghete? ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Stie cineva ce putere si ce moment are aceasta "bijuterie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv cred ca daca comentez ceva aici chiar si in gluma iar ma trezesc cu injuraturi Stie cineva ce putere si ce moment are aceasta "bijuterie"? neoficial ar fi 99 cai la 8000 rpm si 76Nm la 4000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 N-am fost eu foarte atent sau nu se spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 http://motorrad.suzuki.de/modelle/sport-enduro-tourer/v-strom-1000-abs/technische-daten 100 de cai si 103 Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 ..Multumesc! Cam ca Banditul de 1250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) neoficial ar fi 99 cai la 8000 rpm si 76Nm la 4000 rpm. gresisem unitate de masura mai sus. sunt ftlb mai sus adica vreo 103 Nm Editat Decembrie 30, 2013 de Kali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Eu am alte probleme Cum imi spal mobra pe vremea asta fara sa inghete? ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv mergi la OMV au alea cu jet cu apa calda si apoi o stergi bine si nu ingheata, pune si un uscator de par in top case Editat Decembrie 30, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Da.. pentru ca e facut de un personaj care nu e afiliat nici unei publicatii si opiniile lui poate sunt mai obiective si ies din tiparele jurnalistilor asa ca mi se pare relevant. Pt astia care se cearta.. un drivetest insemana si niste curbe, sa mai schimbi vitezele in panta si pe dealuri, sa o mai rupi' usor si in rosu ...... si SA MAI SI FRANEZI...... dar ... pentru unii pe de aici .... TEST LA MOTOCICLETE inseamna sa se ridice parbrizul..... PREVAD VANZARI EXACT CA SUPERTENERE....... Eu am alte probleme Cum imi spal mobra pe vremea asta fara sa inghete? ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv varianta 1 mergi la OMV si pentru uscare il rogi pe un motociclist de cursa lunga cu 2. varadero sa le porneasca pe post de FEON 2. mergi la o spalatorie in subteran unde o lasi o zi dupa ce au spalat o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 http://motorrad.suzuki.de/modelle/sport-enduro-tourer/v-strom-1000-abs/technische-daten 100 de cai si 103 Nm WOW 103 Nm la 4000 RPM. Asta ar insemna un cuplu foarte de jos, de fapt cea mai mica turatie de cuplu maxim de care am auzit eu pana acum la mobre era la 4500 rpm si asta la un motor oarecum lobotomizat ca sa zic asa dpdv al puterii maxime. Asta l-ar face un super propulsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) WOW 103 Nm la 4000 RPM. Asta ar insemna un cuplu foarte de jos, de fapt cea mai mica turatie de cuplu maxim de care am auzit eu pana acum la mobre era la 4500 rpm si asta la un motor oarecum lobotomizat ca sa zic asa dpdv al puterii maxime. Asta l-ar face un super propulsor. hmm, intr-adevar cred ca e ceva ciudat / gresit ori nu stiu. pe specs din link de pe site nemtesc vad si un suprascript de trimite la o nota in dreptul cifrelor dar lipseste din josul paginii ce inseamna…. @eru, rocket III are cuplu max la 2500rpm si puterea max la 6000rpm… oare la cuplul ala merge la 30km/h intr-a 6-a? da' nu gasesc date care sa contrazica faza cu 4000 rpm… o fi… fain daca e. Cica asa e si pe dyno: [media]http://www.youtube.com/watch?v=MbwUwZrshIE[/media] Editat Decembrie 30, 2013 de Kali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Banditul 1250 are 108 Nm la 3700 Rot/min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 WOW 103 Nm la 4000 RPM. Asta ar insemna un cuplu foarte de jos, de fapt cea mai mica turatie de cuplu maxim de care am auzit eu pana acum la mobre era la 4500 rpm si asta la un motor oarecum lobotomizat ca sa zic asa dpdv al puterii maxime. Asta l-ar face un super propulsor. Baieti mobrele alea nu sunt in aria mea de interes [Enduro Touring & Adventure]. Oricum mi se pare o realizare remarcabila, cuplul in cauza, mai ales ca nici caii nu sunt prea putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 pe specs din link de pe site nemtesc vad si un suprascript de trimite la o nota in dreptul cifrelor dar lipseste din josul paginii ce inseamna…. min -1 = rotatii pe minut, rpm, nu e nota explicativa si da, propulsorul e misto, pacat de cioc ..., poate scot un facelift la botul de woody woodpecker pina in 5-6 ani cind o sa vreau sa schimb dl-ul actual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) mergi la OMV au alea cu jet cu apa calda si apoi o stergi bine si nu ingheata, pune si un uscator de par in top case am acasa karcher nu ma duc la omw problema este ca imediat cum ajunge apa pe cadru ingheata si asta cam la orice moment al zilei incetez si eu ca deja au inceput discutiile on topic Modelul vechi avea cuplul asemanator dar ceva mai sus pe la 6400, acum cu cilindreea marita si un tunning corespunzator le-a dat un cuplu mai mare pe la 4000. Se vede clar nu au urmarit sa scoata cai multi, acum vreo 15 ani scoteau din V2-ul de 996cmc de pe TLR 1000 aprox 135 de cai ce e drept cu alt consum Editat Decembrie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 min -1 = rotatii pe minut, rpm, nu e nota explicativa posibil, in cazul ala sa moara bibu si formatarea lu' peste… ori pui x * y-1 ori pui x / y … dar nu x / y-1 pana mea, inginer, inginer da pana la o limita pacat de cioc mie nu mi se pare naspa. si pp ca se poate da jos. pp ca o sa apara si mods de removal. asta sa fie baiul. hi hi, stiu si d-alea "nu-pomenesc-marca-pe-aici-ca-iau-injuraturi" ajunse fara cioc din varii motive… si merg f. bine si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 (editat) Modelul vechi avea cuplul asemanator dar ceva mai sus pe la 6400, acum cu cilindreea marita si un tunning corespunzator le-a dat un cuplu mai mare pe la 4000. Se vede clar nu au urmarit sa scoata cai multi, acum vreo 15 ani scoteau din V2-ul de 996cmc de pe TLR 1000 aprox 135 de cai ce e drept cu alt consum In viata reala 100 CP, la genul asta de motor, este arhisuficient. Apreciez cuplul maxim la turatie mai mica pe care l-au scos si faptul ca au ramas cu picioarele pe pamant, pastrand cilindria si puterea vechiului model. Abia astept o plimbare de test. Editat Decembrie 31, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 si pret de EU 12.189 EUR am vazut in fuga, la dealer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Pretiul nu este chiar ceeace asteptam. Speram un 10, max 11 mii de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Mult prea mult din pacate. Ai toate sansele ca sa iei la banii astia un S10 sau un 1190 prinzand o oferta buna pe un model din anul anterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 un drivetest insemana si niste curbe, sa mai schimbi vitezele in panta si pe dealuri, sa o mai rupi' usor si in rosu ...... si SA MAI SI FRANEZI...... dar ... pentru unii pe de aici .... TEST LA MOTOCICLETE inseamna sa se ridice parbrizul..... PREVAD VANZARI EXACT CA SUPERTENERE....... Pe unii-i intereseaza parbrizul reglabil pt ca nu au probleme cu motorul. Cand stai cu frican-n san pt cutie, cardan si alte alea... ce mai conteaza confortul. "Vanzarile" merg bine pe forum la SH, de curand si LC, de bune ce sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Destul de greu de pronosticat acum ce vanzari va avea noul DL1000. Doar timpul ne va spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.