Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

 

 

pentru ca subit devi frustrat cand cineva indrazneste sa spuna ca pur si simplu nu ii place BMW

pentru ca esti gica contra pe toate topicurile altor marci

pentru ca te comporti ca un BMW-is pentru care altceva nu mai exista

 

pentru ca te crezi din alt film in care ai face bine sa ramai si sa il iei si pe ianachim cu tine

 

valabil si pentru ianachim

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

S-o dus pe plua si topicul asta

 

hmm… s-au remediat derapajele, se pare.

 

In mediu virtual multi uita ca bataia data cu simt de raspundere doare ...

 

si datul cu mobra. si bautura. si alte chestii :) nu inseamna ca renuntam la ele :P

 

da mai mult ca sigur nu se ajunge acolo :D

 

frumos ar fi sa ajungem la concluzii, chestii constructive sau macar provocari motociclistice… nu injuraturi si raca de 2 bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm… s-au remediat derapajele, se pare.

 

 

si datul cu mobra. si bautura. si alte chestii :) nu inseamna ca renuntam la ele :P

 

 

frumos ar fi sa ajungem la concluzii, chestii constructive sau macar provocari motociclistice… nu injuraturi si raca de 2 bani

 

Eu am alte probleme :D

Cum imi spal mobra pe vremea asta fara sa inghete? ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv

 

cred ca daca comentez ceva aici chiar si in gluma iar ma trezesc cu injuraturi :D

 

Stie cineva ce putere si ce moment are aceasta "bijuterie"?

 

neoficial ar fi 99 cai la 8000 rpm si 76Nm la 4000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alte probleme :D

Cum imi spal mobra pe vremea asta fara sa inghete? ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv

mergi la OMV au alea cu jet cu apa calda si apoi o stergi bine si nu ingheata, pune si un uscator de par in top case :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da.. pentru ca e facut de un personaj care nu e afiliat nici unei publicatii si opiniile lui poate sunt mai obiective si ies din tiparele jurnalistilor asa ca mi se pare relevant.

 

 

 

 

Pt astia care se cearta.. :P

aVOxOn8_460sa.gif

 

un drivetest insemana si niste curbe, sa mai schimbi vitezele in panta si pe dealuri, sa o mai rupi' usor si in rosu ...... si SA MAI SI FRANEZI......

dar ... pentru unii pe de aici .... TEST LA MOTOCICLETE inseamna sa se ridice parbrizul.....

 

PREVAD VANZARI EXACT CA SUPERTENERE.......

 

 

Eu am alte probleme :D

Cum imi spal mobra pe vremea asta fara sa inghete? ca materialul antiderapant de kko este foarte coroziv

varianta 1 mergi la OMV si pentru uscare il rogi pe un motociclist de cursa lunga cu 2. varadero sa le porneasca pe post de FEON

2. mergi la o spalatorie in subteran unde o lasi o zi dupa ce au spalat o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

WOW 103 Nm la 4000 RPM. Asta ar insemna un cuplu foarte de jos, de fapt cea mai mica turatie de cuplu maxim de care am auzit eu pana acum la mobre era la 4500 rpm si asta la un motor oarecum lobotomizat ca sa zic asa dpdv al puterii maxime. Asta l-ar face un super propulsor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW 103 Nm la 4000 RPM. Asta ar insemna un cuplu foarte de jos, de fapt cea mai mica turatie de cuplu maxim de care am auzit eu pana acum la mobre era la 4500 rpm si asta la un motor oarecum lobotomizat ca sa zic asa dpdv al puterii maxime. Asta l-ar face un super propulsor.

hmm, intr-adevar cred ca e ceva ciudat / gresit ori nu stiu. pe specs din link de pe site nemtesc vad si un suprascript de trimite la o nota in dreptul cifrelor dar lipseste din josul paginii ce inseamna…. @eru, rocket III are cuplu max la 2500rpm si puterea max la 6000rpm…

 

 

oare la cuplul ala merge la 30km/h intr-a 6-a? :D

 

 

da' nu gasesc date care sa contrazica faza cu 4000 rpm… o fi… fain daca e.

 

 

Cica asa e si pe dyno:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=MbwUwZrshIE[/media]

Editat de Kali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW 103 Nm la 4000 RPM. Asta ar insemna un cuplu foarte de jos, de fapt cea mai mica turatie de cuplu maxim de care am auzit eu pana acum la mobre era la 4500 rpm si asta la un motor oarecum lobotomizat ca sa zic asa dpdv al puterii maxime. Asta l-ar face un super propulsor.

 

 

Baieti mobrele alea nu sunt in aria mea de interes [Enduro Touring & Adventure]. Oricum mi se pare o realizare remarcabila, cuplul in cauza, mai ales ca nici caii nu sunt prea putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pe specs din link de pe site nemtesc vad si un suprascript de trimite la o nota in dreptul cifrelor dar lipseste din josul paginii ce inseamna….

 

min -1 = rotatii pe minut, rpm, nu e nota explicativa

 

si da, propulsorul e misto, pacat de cioc ..., poate scot un facelift la botul de woody woodpecker pina in 5-6 ani cind o sa vreau sa schimb dl-ul actual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la OMV au alea cu jet cu apa calda si apoi o stergi bine si nu ingheata, pune si un uscator de par in top case :crack:

am acasa karcher nu ma duc la omw problema este ca imediat cum ajunge apa pe cadru ingheata si asta cam la orice moment al zilei :D incetez si eu ca deja au inceput discutiile on topic

 

Modelul vechi avea cuplul asemanator dar ceva mai sus pe la 6400, acum cu cilindreea marita si un tunning corespunzator le-a dat un cuplu mai mare pe la 4000. Se vede clar nu au urmarit sa scoata cai multi, acum vreo 15 ani scoteau din V2-ul de 996cmc de pe TLR 1000 aprox 135 de cai ce e drept cu alt consum

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

min -1 = rotatii pe minut, rpm, nu e nota explicativa

 

posibil, in cazul ala sa moara bibu si formatarea lu' peste… ori pui x * y-1 ori pui x / y … dar nu x / y-1 pana mea, inginer, inginer da pana la o limita :)

 

pacat de cioc

 

mie nu mi se pare naspa. si pp ca se poate da jos. pp ca o sa apara si mods de removal. asta sa fie baiul. hi hi, stiu si d-alea "nu-pomenesc-marca-pe-aici-ca-iau-injuraturi" ajunse fara cioc din varii motive… si merg f. bine si asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Modelul vechi avea cuplul asemanator dar ceva mai sus pe la 6400, acum cu cilindreea marita si un tunning corespunzator le-a dat un cuplu mai mare pe la 4000. Se vede clar nu au urmarit sa scoata cai multi, acum vreo 15 ani scoteau din V2-ul de 996cmc de pe TLR 1000 aprox 135 de cai ce e drept cu alt consum

In viata reala 100 CP, la genul asta de motor, este arhisuficient. Apreciez cuplul maxim la turatie mai mica pe care l-au scos si faptul ca au ramas cu picioarele pe pamant, pastrand cilindria si puterea vechiului model. Abia astept o plimbare de test. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un drivetest insemana si niste curbe, sa mai schimbi vitezele in panta si pe dealuri, sa o mai rupi' usor si in rosu ...... si SA MAI SI FRANEZI......

dar ... pentru unii pe de aici .... TEST LA MOTOCICLETE inseamna sa se ridice parbrizul.....

 

PREVAD VANZARI EXACT CA SUPERTENERE.......

Pe unii-i intereseaza parbrizul reglabil pt ca nu au probleme cu motorul. Cand stai cu frican-n san pt cutie, cardan si alte alea... ce mai conteaza confortul. "Vanzarile" merg bine pe forum la SH, de curand si LC, de bune ce sunt.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...