Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

O varianta buna ar fi daca ar scoate Suzuki o versiune la asta de 1000 cu roata de 21 pe fata, garda la sol mai mare si cursa marita la suspensii.. gen Adventure R de la KTM sau GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

,,arata ca un BMW,, nu sunt rau dar celor de la BMW le mai trebuie încă o viață sa ajunga fiabilitatea Suzuki,in general fiabilitate unei japoneze.

Daca fiabilitate inseamna acelasi lucru pentru amandoi , cauta pe mobile.de motociclete peste 200 000 km. Nu sunt fan BMW ,dar daca ar fi sa aleg un lucru care e al lor , e fiabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca fiabilitate inseamna acelasi lucru pentru amandoi , cauta pe mobile.de motociclete peste 200 000 km. Nu sunt fan BMW ,dar daca ar fi sa aleg un lucru care e al lor , e fiabilitatea.

 

Orice mootocicleta "moderna" trece lejer de pragul celor 100000 km fara probleme. Diferenta e ca inginerii de la Bmw au proiectat bordul cu 6 cifre pe cand concurenta, in marea majoritate se bucura doar de 5. De aici si multitudinea de bembeuri cu km cvasi-real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sa copiem un Gs si sa-i dam o nota mica de Multistrada, dar sa lasam aceiasi baza tehnica "consacrata" zise japonezul in tip ce desena cu un ochi inchis :)

Din moment ce aproape 20% din actiunile Suzuki sunt detinute de grupul VAG, care mai nou a preluat si Ducati, la ce te asteptai? :D Nu trebuia s-o dea si Suzuki in "familie"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca fiabilitate inseamna acelasi lucru pentru amandoi , cauta pe mobile.de motociclete peste 200 000 km. Nu sunt fan BMW ,dar daca ar fi sa aleg un lucru care e al lor , e fiabilitatea.

Acu 20 de ani,da. Vremurile s-au schimbat.

Poate initial aveau ceva idei bune cei de la Suzuki cu pretul mai redus si cu mai putina tehnologie, dar nu stiu daca le-au iesit calculele......om vedea

 

Din pacate Enduro Touringurile ("Moto-SUV-urile") astea noi sunt orientate mai mult spre asfalt.

 

Sunt prea mari,prea joase,prea grele, prea confortabile,prea complicate,au prea multa electronica si senzori, prea multe butoane,ca sa fie eficiente si fiabile pe offroad. Din pacate aceste lucruri influenteaza si pretul final.si a cam devenit "standard"(aprox 15.000 eur).

 

Trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa nu mai visam/speram la un big dualsport calumea.

Motoarele sunt ca oamenii, in schimbare. Unde s-o mai iei pe coclauri cand si cararile sunt asfaltate (afara nu la noi). Adevarul este ca peste 100 CP, fara suspensii, ABS si TC adevarate, e naspa, cel putin pt cea mai mare parte dintre noi. De aici si complicatiile, preturile in crestere. Iar unde drumurile sunt intradevar proaste, sau dispar complet din peisaj, nu ai ce sa faci cu 100 CP si schimbi clasa. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa nu mai visam/speram la un big dualsport calumea.

 

Pe tine chiar nu te inteleg! Ai deja un big dual-sport foarte tare. Intretine-l si baga drumuri/noroaie orice te face fericit :D

Referitor la pretul noului v-strom oricum este mai mic decat la concurenta, ABS-ul si TC-ul costa la fel indiferent de marca, la fel si ambreiajul slippery, la fel si furca full reglabila. Ca se puteau pune niste roti spitate, sau un cardan e adevarat dar si alea mai saltau pretul... Clar nu s-a vrut un concurent pentru clasa 1200 unde este marele scandal si marea competitie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe tine chiar nu te inteleg! Ai deja un big dual-sport foarte tare. Intretine-l si baga drumuri/noroaie orice te face fericit :D

Referitor la pretul noului v-strom oricum este mai mic decat la concurenta, ABS-ul si TC-ul costa la fel indiferent de marca, la fel si ambreiajul slippery, la fel si furca full reglabila. Ca se puteau pune niste roti spitate, sau un cardan e adevarat dar si alea mai saltau pretul... Clar nu s-a vrut un concurent pentru clasa 1200 unde este marele scandal si marea competitie :D

 

Nu am probleme cu motorul meu, sunt super multumit de el, si chiar il folosesc peste tot. Cu acest motor am cele mai bune amintiri din viata mea, poate o sa mai mearga si 20-30 de ani, dar candva tot o sa trebuiasca sa iau ceva mai nou nu?

 

Se poate face chiar RTW si cu o comunista de 30 de ani, dar totusi e de preferat cu ceva mai nou.

 

De ex. in Germania fiind, inconjurat de tehnologia avansata in trafic, acuma incep parca sa simt nevoia unui ABS.(mai ales pe autostrazi peste 150 km/h)

 

Problema mea e, ca cu trendul asta nou, daca nu se schimba nimic, 9XX din pacate o sa ramana numai in amintirile noastre ca fiind ultimul big dual sport care s-a descurcat destul de bine pe off.

 

Imi retrag ultima afirmatie din postul precedent.

 

Din pacate e iarna, frig, ploua si bate vantul .....ca altfel a-si baga o tura :P

 

On topic: Pt mine personal nu e o dezamagire Vstromul asta nou, nu ma asteptam sa tinda spre off, pt ca niciodata nu era super tare pe off.

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sa copiem un Gs si sa-i dam o nota mica de Multistrada, dar sa lasam aceiasi baza tehnica "consacrata" zise japonezul in tip ce desena cu un ochi inchis :)

 

A vazut cineva masinile care circula in China? Acele copii de Mercedes S cu alura de seia 7 si faruri de A8? Yep, ati prins ideea :)

gxu, lasa prafurile, da?

 

hondaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand te faci mare , iti vei lua si tu motocicleta, prespun ca pana atunci va fi al model mai nou de vstrom.

 

sincer, apreciez ca nu esti inconstient si incepi de jos, cu masina, in trafic e bine sa ai experienta mai intai pe 4 si apoi pe 2 roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca un GS

Sa nu jignim totusi GS-ul :D

Sper ca l-au concediat pe galbejitul care a desenat-o, pe motiv de abuz de ciuperci in timpul seerviciului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am deschis curios topicul sa vad despre ce e vorba si ce opinii aveti in legatura cu VSTROM 1000 2014.

Dar stilul clasic romanesc si-a spus si aici cuvantul. Caut mere gasesc pere care sunt prune care de fapt sunt nuci.

Am vazut ca DL-UL nu e ca Yamaha care e copiata dupa BMW care la randul lui e cel mai fiabil si ma bun, dar totusi exista Ducati de 1000 care rupe baltile, dar care seamana cu Transalpul ca "ë toate la fel".

Totusi nu am aflat, cu exceptia catorva date, de fapt cum este DL 1000 2014.

Daca vreau sa mi-o cumpar ce sa fac? Sa ma dau cu capul ca nu are cardan ca varul neamt sau ca nu are decat 4 suruburi la frame deci e proasta sau ce?

Voi nu v-ati saturat sa cititi zeci de pagini de forum care nu au nici o legatura cu punctul de plecare?

Dragi moderatori hai sa facem un singur topic unde fiecare sa scrie "obiectiv" despre ce vrea el.

Si topicul sa se numeasca Frustrare sau sa moara capra vecinului ca a mea e unica sau poate mai gasiti voi.

Imi cer scuze daca am deranjat, dar am zis sa imi spun si eu parerea despre dl1000 2014 daca tot e vorba despre el.

Bozoro data viitoare sa incepi discutia despre gemul de topolovenisi crema doina ca poate aflam cum e dl-ul japonez in final.

Gata cu aciditatile din partea mea ca nu vreau sa corodez topicul si nu am nici wd 40.

Abia astept injuraturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare honda asta noua 4in v! mie unul cel putin..!

Pentru ca masini

 

bla bla blu

 

... am zis sa imi spun si eu parerea despre dl1000 2014 daca tot e vorba despre el.

bla blu

Pai si parerea unde e ? Ai scris un post cat toti la un loc dar nu ai zis nimic :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si pentru ca filme.

Aceea era parerea mea!

Dimineata la TV am vazut ceva pe la italieni despre noul vstrom. Din imagini si dintr-o propozitie care semana a lb. romana am inteles ca omul era foarte multumit de tc. In reportaj se vorbea despre cum sa iti pregatesti motorul pentru a merge cu el iarna si ca motocicleta de test era vstromul nou. Si mai spunea ca a ales acest motor datorita centrului de greutate care din punctul lui de vedere era perfect.

CapOne e bine acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...