Sari la conținut

Postări Recomandate

Dupa succesul rasunator al topicului de la "clasa regina" 1200 m-am gandit sa deschid un topic si pt clasa 1000 insa cum erau foarte putini concurenti, iar in acest topic este vorba doar de mobre aflate inca in fabricatie, am ajuns la solutia de compromis de a merge pe o "plaja" de cilindree intre 800 si 1000.

 

Asadar competitorii sunt deja anuntati in tag-uri. Sper ca nu am uitat pe nimeni .

 

Dupa ideile din capul meu topul arata cam asa :

 

1 KTM 990

2 BMW F800GS

3 Triumph Tiger XC

4 V-Strom 1000

 

Si o sa vin si cu o argumentatie. Cu cat coboram cilindreea in mintea mea trebuie sa creasca capacitatile offroad. Din acest motiv situez KTM 990 pe primul locmai ales daca le comparam "out of the box". BMW F800 GS are ca avantaj fata de KTM greutatea redusa care este inestimabila pt orice aventurier. Cu multa munca in opinia mea BMW-ul F800GS ar putea ajunge pe primul loc daca i se schimba suspensiile, acesta fiind punctul slab al acestei mobre si daca posesorul nu este ahtiat dupa CP.

Triumph-ul detine locul al treilea din cauza motorului stradal.

Si la final Vstrom-ul care este cel mai stradal dintre toate.

 

Acum puteti da cu pietre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca tu ca initiatorul topicului poti sa faci, fara Admin

 

Oricum la mine e clar ce votez :P

 

 

Nu prea imi iese sa adaug pool-ul si oricum, sa stii ca de data asta nu mai votam KTM .

 

Da auzi ca cica daca au pus ABS pe Vee strom nu mai avem nici o sansa :funny: .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e foarte important ce vrea fiecare sa faca cu aceste mobre. In cazul in care ai abilitatile necesare cu siguranta varianta castigatoare in orice teren este 990 R sau ADV. Probabil singurele minusuri in cazul lui ar fi greutatea maricica (pentru amatori ai off-road-ului) si consumul mare (dupa gustul meu). E foarte subiectiva alegerea si cred ca tine de ce iti place sa faci atunci cand te sui pe moto.....pentru mai mult asfalt probabil vei alege v-strom sau tiger, pentru ceva mai mult off vei alege KTM sau f800



De data asta polul este inutil. Vstromul-ul 1000 ABS lider incontestabil.

Incontestabil pentru tine, insa dupa cum am observat nu detii adevarul absolut, ba dimpotriva reusesti sa atati pe toata lumea si mai nou nu mai ai nici argumente.

Parerea mea personala si am mai spus-o, noul v-strom 1000 este URÂT, iar pentru o mobra 90% stradala este un mare minus.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Parerea mea personala si am mai spus-o, noul v-strom 1000 este URÂT, iar pentru o mobra 90% stradala este un mare minus.

e adavarat ca stroama nu e un standard de frumusete, da sa o spui tu, care calaresti un bmw (astia au monopolul asupra uratului), asta pare o erezie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca tu spuneai ca 1200-le gs este mobra italienilor de iesit la terasa, apai daca nici astia nu au gusturi fiind cei mai cei la design de masini, moto si haine.....probabil stiu ei ceva :blbl:

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate,dar printre altele mai au o problema. le place sa fie opulenti. iar asta o faci ori cu un harley ori cu un bmw. mai bine de jumatate din cei ce detin aceste mobre le folosesc exclusiv in acest scop: duminica la bar sa vada lumea ce au ei. ;)

 

http://www.moto.it/moto-usate/bmw/r-1200-gs/r-1200-gs--2004-07/index.html?d=1&o=0

 

uite si tu kilometraje la astia, cate mobre de 10 ani au 30-40.000 km. astea au fost folosite numai de expozitie, asa.

gata ca iar suntem off.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate mobre de 10 ani au 30-40.000 km.

Aaaa.... daca ma uit pe bikeshop, cam 80% din mobrele din Romania :laugh:

 

Si on, dintre candidati probabil as alege KTM-ul. M-as orienta probabil insa catre Vstrom doar daca as face mult touring 99% asfalt si cu pasager, la mers mai domol.

Iar daca as merge mult in off sau nu m-ar interesa prea mult caii, probabil f800 ar fi solutia. Foarte fain de asemenea si pt oras din ce m-am jucat cu el. Mic, usor si fasnet.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aiurea sa faci comparatii, altele decat cele bazate pe specificatii si recenzii de pe www, de vreme ce V-Strom inca nu e disponibil si de la Triumph nu poti testa in Romania decat varianta de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incontestabil pentru tine, insa dupa cum am observat nu detii adevarul absolut, ba dimpotriva reusesti sa atati pe toata lumea si mai nou nu mai ai nici argumente.

Argumentele sunt mereu aceleasi, dar nu pt surzi sau chiori. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Argumentele sunt mereu aceleasi, dar nu pt surzi sau chiori.

Ai probleme! Probabil ti-ar prinde bine o cura de dezintocsicare a creierulu, prea mult motociclism strica.

Ia si tu o pauza....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine, dar nu cred. Probabil ai vrut sa fii caustic, in lipsa de alte argumente, dar mersul cu viteza mica intr-a sasea este singurul test pe care orice utilizator il poate face pt a verifica zicerea "trage de jos". Ca sa vezi ca nu este chiar o exagerare, insusi BMW la lansarea K1600 a folosit sloganul publicitar " prima motocicleta la care cutia de viteza poate fi optionala, "trage de la 50 la max intr-a sasea". Ca orice reclama, ... mincinoasa, nu e prima. Evident testul il faci o data, de doua ori, dar in rest mergi normal, ce naiba. Singurul care mi-a zis ca poate merge in vit 6 cu 30 a fost un unguroi (din RO) pe un Stelvio, dar nu prea cred.

 

Ai probleme! Probabil ti-ar prinde bine o cura de dezintocsicare a creierulu, prea mult motociclism strica.

Ia si tu o pauza....

Ai dreptate, valabil pt noi toti. Ma tratez zilnic, 1h pe bicicleta. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles.

Este vorba de a testa cuplul la turatii mici, nicidecum de a utiliza astfel mobra in viata de zi cu zi.

Inteleg ca e pt testare .........si ce inseamna, daca la mine la testare e diferenta de 100 de km/h? Sa stiu sa cobor la el cu toporul sau nu :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca e pt testare .........si ce inseamna, daca la mine la testare e diferenta de 100 de km/h? Sa stiu sa cobor la el cu toporul sau nu :whip:

 

Se vorbea pur si simplu de cea mai la indemana modalitate de a testa cuplul la turatii mici. Nu-ti inteleg revolta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vorbea pur si simplu de cea mai la indemana modalitate de a testa cuplul la turatii mici. Nu-ti inteleg revolta.

 

Nu m-am revoltat, serios, pur si simplu nu prea inteleg care-i faza cu testarea cuplului la turatii mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...