Sari la conținut

Postări Recomandate

Ti-am urmat sfatul si m-am uitat peste topic [oare tu ai vazut topicurile la care am facut eu referire ??]. Se poate descrie intr-un singur cuvant TOURING.

Peste 95% din poze sunt pe asfalt. Cateva pe iarba in camping organizat cu masute si bancute , "foarte Adventure". Mai sunt cateva poze pe niste drumuri pe care poti merge cu orice autoturism cu 120km/h. WOW

Cumva topicul in cauza e un argument dar in favoarea mea.

 

Sa nu se inteleaga gresit. Mi se pare o super tura si o experienta din aia "once in a lifetime" doar ca e touring si nu Adventure asta neinsemnand ca e mai buna sau mai slaba ...pur si simplu este altceva.

Nu inteleg inversunarea unora de a isi include mobrele cu forta intr-o anumita categorie. De ex mobra mea este Adventure asta nu inseamana ca este Enduro, pt asta imi doresc o a doua mobra si foarte multi oameni care au o mobra Adventure au si o a doaua mobra enduro sau cross, care nu e mai buna sau mai proasta, este altceva, o completeaza.

 

 

 

Fii mai putin agresiv te rog, nu de alta dar agresivitatea altora o trezeste pe a mea.

nu te supara dar din cate stiu eu Adventure= aventura nicidecum ,, inafara drumului,, off road, dar na ma rog daca pentru unii este tot una atunci......

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Erule, postac de serviciu ce esti...ia defineste ma ,,Adventure''! Ce intelegi matale prin Adventure? Ai cumva o carte cu deontoligia adventure-riding-ului si eu nu stiu? Pentru informatia ta, Adventure Riding nu se refera la Rally Ride!!! Adventure nu inseamna doar off-road in tundra la 140 km/h.Crezi ca in calatoria lui Micadu se rupea Vstromul daca o dadea pe namoale? Postarile dumitale sunt doar de dragul de a te contrazice!!

 

P.S

 

Adventure-Riding poate sa insemne si turul Romaniei iarna cu un CBR(putin preparat) facut cu cortul si pe drumuri laturalnice.

 

 

As putea sa va dau cateva idei despre ce inseamna o mobra adventure, dar cumva simt ca imi irosesc neuronii.

Nu am zis nimic ca tura lui Micadu a fost nasoala, am zis ca a fost Touring. Nu stiu ce se intampla daca se baga pe namoale si oricine zice ca stie e cititor in cafea. Am pus mai inainte un post gasit de Andrei cu unu care si-a rupt Stromu in 2 cand a incercat sa faca adventure cu el, asta e un fapt, ce s-ar putea intampla daca ......

 

Turul Romaniei iarna la cort cu CBR-ul pe drumuri laturalnice iarna ar fi o dovada de ambitie. Merita oarecare admiratie cel care o va face dar cam atat. In continuare voi sustine ca nu si-a ales bine scula, la fel ca si nordicul ala cu nume impronuntabil care se chinuie cu R1. Dar pana la urma daca-l face fericit sa-i fie de bine. Cel putin omul ala nu are pretentia ca are o mobra de adventure si stie/recunoaste ca nu a ales mobra potrivita pt ceea ce face. Dar e fixatia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea sa va dau cateva idei despre ce inseamna o mobra adventure, dar cumva simt ca imi irosesc neuronii.

Nu am zis nimic ca tura lui Micadu a fost nasoala, am zis ca a fost Touring. Nu stiu ce se intampla daca se baga pe namoale si oricine zice ca stie e cititor in cafea. Am pus mai inainte un post gasit de Andrei cu unu care si-a rupt Stromu in 2 cand a incercat sa faca adventure cu el, asta e un fapt, ce s-ar putea intampla daca ......

 

Turul Romaniei iarna la cort cu CBR-ul pe drumuri laturalnice iarna ar fi o dovada de ambitie. Merita oarecare admiratie cel care o va face dar cam atat. In continuare voi sustine ca nu si-a ales bine scula, la fel ca si nordicul ala cu nume impronuntabil care se chinuie cu R1. Dar pana la urma daca-l face fericit sa-i fie de bine. Cel putin omul ala nu are pretentia ca are o mobra de adventure si stie/recunoaste ca nu a ales mobra potrivita pt ceea ce face. Dar e fixatia lui.

Tot nu mi-ai raspuns... Descrie-mi te rog din puncul tau de vedere o tura ,,Adventure'' asa cum o vezi tu!

 

P.S.

 

Lasa stromul rupt ca s-a discutat deja despre ce era vorba acolo(Daca vorbesti cel care a luat ditai santul la 100km/h). Asa e plin internetul de BMW-uri rupte...

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu mi-ai raspuns... Descrie-mi te rog din puncul tau de vedere o tura ,,Adventure'' asa cum o vezi tu!

 

P.S.

 

Lasa stromul rupt ca s-a discutat deja despre ce era vorba acolo(Daca vorbesti cel care a luat ditai santul la 100km/h). Asa e plin internetul de BMW-uri rupte...

wikipedia zice asa: http://en.wikipedia.org/wiki/Adventure

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ridermagazine.com/category/style/dual-sport-adventure/

 

Dual–Sport + Adventure Motorcycles

Dual–Sport + Adventure Motorcycles are street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road (the “dual” in dual–sport or dual–purpose). Dual–sport motorcycle guides discuss the fact that these are typically single–cylinder motorbikes with engine displacements ranging from 250cc to 650cc. Adventure motorcycles, also known as adventurer tourers or travel enduros, have larger, multi–cylinder engines (650cc and up) and are often equipped for long–distance travel with windshields, comfortable seats, saddlebags or side cases. Due to the rigors of off–road use, dual–sport and adventure motorcycles often have durable bodywork and protective elements such as hand guards, engine guards and skid plates – something to look for when reading Dual–Sport + Adventure Motorcycle reviews. Their tires often have a large–block tread pattern that provide grip on pavement and in dirt or gravel; those ridden almost exclusively off–road usually run knobby tires like those found on dirt bikes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@Adriane, nu-i iau apararea lui @Eru, dar el are moto ce intra in discutie si dupa cite stiu are si ceva experienta. Tu ai ceva cu care sa sustii ca trebuie sa ne indreptam spre o motoreta ca ata? sau esti doar impotriva celor care au bmw.?

 

 

faptul ca are motoreta care e enduro-touring si ca are experienta nu ii da dreptul automat sa vorbeasca prostii (legat de alti membri, de motoretele lor)

 

Eu nu i-am pus la indoiala nici motocicleta nici experienta lui (sau daca crezi asta, as dori sa-mi dai quote exact, ca sa argumentezi afirmatia ta).

 

Iarasi,ce legatura are motoreta mea, in discutie, nu stiu... Eu nu am venit sa defilez cu experienta sau sa dau sfaturi despre cum sa mearga cineva pe motor enduro touring...

 

Imi dau cu parerea in masura in care isi permit sa-si dea toti cu parerea.

 

Si nu am nimic cu cei care au BMW, am specificat la inceput ca aparent EI au altceva cu ceilalti si se simt foarte usor lezati si cred ca BMW e un fel de buricul pamantului in materie de motociclete...

 

Eu nu i-am spus cuiva cum sa stea in scarite, cum sa mearga pe sleauri sau sa-mi dau cu parerea care motocicleta e mai potrivita pt un anume tip de teren. Daca faceam asta, puteam sa fiu acuzat de ipocrizie pe buna dreptate,pt ca am vitezana si nu se cade sa dau eu sfaturi celor care calaresc enduro...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki V-Strom 650
From Wikipedia, the free encyclopedia
The Suzuki DL650, currently marketed as the V-Strom 650, was launched in 2004 as a mid-weight, dual-sport motorcycle[1] with a standard riding posture, fuel injection and an aluminum chassis — now in its second generations since model year 2012. Marketed in Europe, Oceania and the Americas, the DL650 is manufactured at Suzuki's ISO 14001 certified final assembly plant in Toyokawa, Japan.
The name V-Strom combines V, referring to the bike's V engine configuration, with the German word Strom, meaning stream or current.
Category
The V-Strom 650 trades strength in a single area for adaptability to a variety of riding conditions: commuting, cruising, adventure touring and—to a lesser degree—off-road riding.The bike is variously categorized as a "Sport Enduro Tourer"and "Street/Adventure, Commuter, Entry-Level."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati-l ma in pace. el nu stie ca astia cu bemveurile se lauda cand fac o tura dinasta ca e mirare ca s-au intors toti acasa teferi. la astia care fac ture cu vstromul nu se lauda nimeni ca e normal sa te intorci cu el acasa. intreg.

exemplu:

 

de vazut gipu care merge dupa ei. de asemenea a se nota si drumul de TAF pe care se mergea!!! :D

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu mi-ai raspuns... Descrie-mi te rog din puncul tau de vedere o tura ,,Adventure'' asa cum o vezi tu!

 

P.S.

 

Lasa stromul rupt ca s-a discutat deja despre ce era vorba acolo(Daca vorbesti cel care a luat ditai santul la 100km/h). Asa e plin internetul de BMW-uri rupte...

 

Ma iei cu postac de serviciu si dupa aia ai pretentii? Eu zic sa te mai gandesti. Nu imi amintesc sa fi vorbit lipsit de respect la adresa ta.

dl1000 are 236 kg la plin iar dl650 are cu ~20 kg mai putin. de unde ai tabelul asta?

 

Este facut de mine. Informatiile trecute cu alta culoare decat negru nu sunt din surse/site-uri oficiale.

Referitor la DL 650 nu imi mai aduc aminte exact [tabelul este facut acum cativa ani] dar sunt 2 posibilitati un prieten care avea Strom l-a cantarit pe al lui si a ajuns la concluzia asta, si varianta 2 pe ADVRider stiu ca am citit de niste baieti care le-au cantarit avand suspiciunea ca producatorul minte in specificatii si cam aveau dreptate.Ceea ce nu imi amintesc exact este de unde este numarul de acolo.

 

post-47250-0-06685700-1389272150_thumb.jpg

 

In ideea de a compara mai usor si mobre mai apropiate unele de altele .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, ia si citeste: /index.php?/topic/680354-lumea-noua/?hl=micadu

 

57.000 km

18 tari

3 continente

 

Si acum da-ti un cap in gura !!

 

Nu mai dati exemple din astea.

 

Oricat ati vrea, puteti sa-mi ziceti zi si noapte, Vstromul nu e cea mai buna alegere pt genul de ture enumerate de ERU. Am incercat si Vstromul, intr-un timp chiar m-am si gandit vreo doua zile sa-mi iau, dar mi-am dat seama ca nu cel mai ok pt cea ce vreau. Daca era asa de bun, trebuia sa fiu nebun sa dau dublu pe KTM nu?

 

:crack:

 

 

Aventura MICADU e superfaina, i-am urmarit inca de la inceput, DAR

 

 

Privind categoria "drumurilor" in turele enumerate de ERU, in nici un caz nu se pot compara cu tura asta.

 

Se putea face tura asta si cu un Dragstar 650? Ca fost proprietar de Dragstar va pot spune ca da.

 

Atunci omul nostru(initiatorul topicului) de ce sa mai schimbe mobra?

 

 

@ Slash28 vad ca mai mult vrei touring, ai vrea si cardan, nici sa nu repari la ea......., daca nu vrei sa te dai pe off, numai cateodata pe forestiere,cate o trecere de parau pe unde poate si un logan, eu te sfatuiesc sa-ti iei un cruiser de 1000+ cu fotoliu, coburi mari cu un ditamai windscreen si nu ai treaba.

 

Luand in calcul ca-ti place cat. Chopper/Cruiser o sa fi cel mai fericit.

 

P.S. Pe unde trece un Logan iti zic eu din experienta, ca treci si tu cu cruiserul, poate si mai mult, pt ca ai numai 2 roti.

 

Ba da, un alt motor pe care sa te urmeze pasagerul in turele lungi, ca pe saua aceea.... ma rog, poti schimba/modifica saua sau lua o pernuta de gel pentru pasager.

Oricum, daca-i place, in cele din urma tot pe 2 motoare veti ajunge, dar pana atunci trebuie sa iei in calcul si comfortul ei. Nu va fi deloc distractiv sa te bata pe umar la fiecare 30 minute ca a intepenit.

 

E vorba de KTM 9X0, nu? :crack: :funny:

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este facut de mine. Informatiile trecute cu alta culoare decat negru nu sunt din surse/site-uri oficiale.

Referitor la DL 650 nu imi mai aduc aminte exact [tabelul este facut acum cativa ani] dar sunt 2 posibilitati un prieten care avea Strom l-a cantarit pe al lui si a ajuns la concluzia asta, si varianta 2 pe ADVRider stiu ca am citit de niste baieti care le-au cantarit avand suspiciunea ca producatorul minte in specificatii si cam aveau dreptate.Ceea ce nu imi amintesc exact este de unde este numarul de acolo.

 

attachicon.gifcomaprativ 2.jpg

 

In ideea de a compara mai usor si mobre mai apropiate unele de altele .

 

nu m-am gindit sa nu cred specificatiile "in mare", adica probabil se rotunjesc convenabil anumite valori dar cred ca 20 sint cam multe kg pentru o astfel de rotunjire; poate au cintarit cu toate accesoriile instalate (cric central, scut, protectii motor sau/si rezervor, bari pentru genti laterale, etc) sau poate au cintarit chiar cu bagaje ca sa vada cit are in realitate toata hardughia.

 

totusi pentru impartialitate eu as trece in tabel valorile din sursele oficiale pentru ca altfel ar trebui sa gasesti valori cintarite de proprietari pentru toate motocicletele (+ ca iar e ceva subiectiv daca nu respecta toti acelasi standard de cintarire).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se discuta de vstrom, imi permit sa mentionez o parere pur subiectiva: pentru mine, VStrom-ul nu este o motocicleta de "Adventure". Este o motocicleta fiabila, care consuma putin, confortabila la drumuri lungi, suficient de buna pentru a o scoate in afara asfaltului atunci cand trebuie, suficient de rezistenta sa care 2 oameni si bagaje pentru o calatorie de cateva luni, suficient de ieftina incat sa mi-o permit. Astea sunt lucruri pe care le pot spune acum, dupa "calatorie". Inainte de calatorie, VStrom-ul avea o alta "calitate" importanta: era motocicleta pe care o aveam la ora respectiva.

 

Noi am plecat la drum ca o familie (2 pe o motocicleta, bagaje multicele, cort, greutate, uneori si cauciucuri de rezerva). Nu suntem cel mai bun exemplu despre cum se poate folosi VStrom-ul ca motocicleta de "adeventure" (si sincer eu nici nu vad lucrurile asa, aventura noastra a fost de alta natura si nu are rost sa discutam aici). Dar asta nu inseaman ca in mainile cui trebuie VStromul nu poate sa ajunga prin locuri ce - asa cum cu mult tact observa un forumist- noua se pare ca ne-au fost inaccesibile :).

 

Termenul asta de "adventure" este atat de larg incat mie mi se par (sa ma iertati) fara speranta de rezolvare toate discutiile astea cu "cea mai buna motocicleta pentru adeventure riding" sau "cea mai buna motocicleta cu care sa faci inconjorul lumii". Cel mai simplu e sa pleci cu motocicleta pe care o ai. De ce? Pentru ca din start ai mai multi bani sa dai pe benzina.

 

Revenind la problema pusa de initiatorul topicului: Nu cred ca ai o singura alegere corecta. Poti alege linistit din mai toate modelele enumerate de tine acolo, constient fiind ca va trebui sa te adaptezi la anumite "particualritati' ale motocicletei alese. Testeaza daca poti, vezi cum stai in sa, vezi ceea ce te intereseaza (ai enumerat destul de clar in topic deci cam stii ce vrei). Si dincolo de toate comparatiile seci si cifrele clare... alege si cu inima, alege ceva ce iti place, ce te atrage, alege o motocicleta la care sa te uiti dimineata si sa iti vinsa sa pleci cu ea de acasa. Undeva. Oriunde.

 

Restul e istorie.

Pax!

Editat de Anjin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am tot stat dar in final nu am rezistat si m-am pus pe scris. Sper ca nu am plictisit pe nimeni si nu am fost "off" topic.

 

Bine-ar fii sa ne dea detalii ca tine, mai multi care au avut mai multe tipuri de mobre.

Si nu, nu ma-i plictsit..A fost o placere sa-ti citesc postul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ridermagazine.com/category/style/dual-sport-adventure/

 

Dual–Sport + Adventure Motorcycles

Dual–Sport + Adventure Motorcycles are street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road (the “dual” in dual–sport or dual–purpose). Dual–sport motorcycle guides discuss the fact that these are typically single–cylinder motorbikes with engine displacements ranging from 250cc to 650cc. Adventure motorcycles, also known as adventurer tourers or travel enduros, have larger, multi–cylinder engines (650cc and up) and are often equipped for long–distance travel with windshields, comfortable seats, saddlebags or side cases. Due to the rigors of off–road use, dual–sport and adventure motorcycles often have durable bodywork and protective elements such as hand guards, engine guards and skid plates – something to look for when reading Dual–Sport + Adventure Motorcycle reviews. Their tires often have a large–block tread pattern that provide grip on pavement and in dirt or gravel; those ridden almost exclusively off–road usually run knobby tires like those found on dirt bikes.

deci V - Stromul este in categoria asta PUNCT.

 

PS. ce bine ca sunt in lista de ignore a domnului ERU nu ma poate contrazice ca nu vede :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu printesa lui :P , parerea mea e ca arata bine, chiar f bine fata de cea stock. Mie cel mai mult imi place TA-ul meu , ca doar e al meu :)

Vad ca si Radu are o slabiciune pt TA :)))

Nu pun poze ca devenim subiectivi si e si off topic deja.

 

salut! poti sa pui poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punct si virgula, ca eu inteleg altceva, sa fiu scuzat, din definitie de pe mareata wiki

''Dual–Sport + Adventure Motorcycles are street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road,'' iar definitia pentru ''Adventure motorcycles, also known as adventurer tourers or travel enduros'' este o continuare, adica completa ar fi: ''street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road with multi–cylinder engines (650cc and up) and are often..''. Elementul cheie e asadar designed, si nu folosit. Acum, trebuie sa se mai demonstreze ca V-Stromul a fost conceput pentru off-road, asa cu rotile turnate, suspensia mediocra, franele la fel si fara nici o protectie cat de mica la motor. Asta ca sa starnesc din nou pe V-Stromisti.

:tempted:


Semnat,

un fost BMW-ist si V-Stromist. :peace:

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM

 

STOP! Gata nu mai e de adaugat nimic.

 

V-Stromul ae cel mai bun in topicul comparativ de 600-800. In topicul comparativ de 800-1000 nici nu avea rost sa comparam, a castigat .inca pe prima pagina.

 

Surpriza, ghici cine a iesit castigator dintre toate mobrele enumerate in topicul acesta?

 

VSTROM, nu conteaza daca e comparat cu motoare de 140 kg sau 250 kg, suspenie de 160 sau 260, cu sau fara ABS (nu zic de restul electronicii)putere intre 60-150 CP, roata de 17 sau 21,turnata sau spite, manevrabilitate singur sau 2 persoane, cu sau fara bagaje,fiabilitate, frumusete,pret, accesorii,servisare, chiar e mai bine sa ai un Vstrom japonez in EU, decat o mobra de EU etc.... E CEA MAI BUNA.

 

 

In ochii mei tot e ca un Passat sa zicem (sa nu zic Logan sa nu se supere proprietarii), e buna la toate, dar .............

 

 

....si inca voi va luati de BMW-isti, ca isi apara sigla.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata !

 

m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. Daca tot iau un motor, sa aiba personalitate si sa faca ceva. Daca imi iau SUV ... pai imi iau un SUV cu garda la sol 30cm si motor de 4l. Daca imi iau masina sport, imi iau sa aiba 400cp....etc.

 

Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum).

 

Plusuri si Minusuri, si la ce sa ma astept mai intai.

 

Apropo, ce greutate poti sa pui in niste cutii de aluminiu ?

 

Ahahaha... ce m-as mai da cu chopperul, dar nu se jegareste asa ceva, e de plimbare doar.... adventure e pentru barbati disciplinati.

 

Deci la propriu: scandalizati-va si scrieti la modu subiectiv, laudativa puii ca cioara, injurati-va ... numai sa trag niste concluzii.

 

KTM este flower power, se vede ca e facut sa futa tot ce misca. Iar Transalpul este all rounder, un fel de v-strom dar frumos, inca ma indoiesc de locurile din spate pentru amandoua. Ce-ar trebui facut sa fie mai confortabil pasagerul, un scaun schimbat asa-i ?

 

Mecanicul meu de Yamaha avea Honda, si cred ca la capitolul fiabilitate nu sta prost, am dreptate. Iar despre KTM nu prea stiu. Am prieteni care au Honda de 650 si nu se plang, toti posesorii de 650 zic ca 700-ele e nasol.

 

Multumesc inca odata, pentru postarile serioase, puteti sa scrieti in continuare ce vreti si sa imi sugerati orice.

 

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu ,

 

S-a scris , s-a polemizat , s-au dat sfaturi , s-au dat contre , s-au pus poze s-au facut topuri , s-au adus argumente pro si contra , era cat pe ce sa curga benzina pe evacuarea incinsa ... s-au intamplat tot felul . Nu intentionez sa concluzionez o discutie atat de dinamica si instructiva ( pe bune ) , dar am incercat , dand ca exemplu filmuletul polonezilor, sa inteleg care este domnule, nivelul de off-road pe care il vizezi . Acela ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM

 

STOP! Gata nu mai e de adaugat nimic.

 

V-Stromul ae cel mai bun in topicul comparativ de 600-800. In topicul comparativ de 800-1000 nici nu avea rost sa comparam, a castigat .inca pe prima pagina.

 

Surpriza, ghici cine a iesit castigator dintre toate mobrele enumerate in topicul acesta?

 

VSTROM, nu conteaza daca e comparat cu motoare de 140 kg sau 250 kg, suspenie de 160 sau 260, cu sau fara ABS (nu zic de restul electronicii)putere intre 60-150 CP, roata de 17 sau 21,turnata sau spite, manevrabilitate singur sau 2 persoane, cu sau fara bagaje,fiabilitate, frumusete,pret, accesorii,servisare, chiar e mai bine sa ai un Vstrom japonez in EU, decat o mobra de EU etc.... E CEA MAI BUNA.

 

 

In ochii mei tot e ca un Passat sa zicem (sa nu zic Logan sa nu se supere proprietarii), e buna la toate, dar .............

 

sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special.

Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...