Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi ca am tovaras tot cu honda, zici ca are magneti in roti. Eu am schimbat 3 seturi de gume, 0 pene. El in 10mii km a facut vreo 3-4 pene. Degeaba e bun motorul daca nu ai aer in roti sa mergi cu el :laugh: (si tot el a trebuit saracu sa schimbe si motorul mobrei...)

 

Chestia asta tine de "noroc" dupa cum am mai spus :)

Desi sunt extrem de enervante, iti dau ziua peste cap, sunt si utile. Stii ce trebuie sa faci, stii de ce scule ai nevoie, stii sa schimbi o camera pe marginea drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ia sa vedem ce s-a mai intamplat :

 

Se pare ca Transalpul a mai coborat in preferintele lui Radu , pentru ca nici ea nu exceleaza in nimic . E populara , dar puturoasa si cam grasa... zic posesorii ei . Dar si grasele au suflet , nu-i asa ?

 

Ramane in carti KTM .... dar aici avem o problema pentru ca nu stim dimensiunile lui Radu . KTM nu e pentru oameni scunzi , are vreo 10 cm mai mult la inaltimea seii decat majoritatea mobrelor . Avantaj in off , dezastru si pericol mare in oras .

 

Radu , ce inaltime ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vedem ce s-a mai intamplat :

 

Se pare ca Transalpul a mai coborat in preferintele lui Radu , pentru ca nici ea nu exceleaza in nimic . E populara , dar puturoasa si cam grasa... zic posesorii ei . Dar si grasele au suflet , nu-i asa ?

 

Ramane in carti KTM .... dar aici avem o problema pentru ca nu stim dimensiunile lui Radu . KTM nu e pentru oameni scunzi , are vreo 10 cm mai mult la inaltimea seii decat majoritatea mobrelor . Avantaj in off , dezastru si pericol mare in oras .

 

Radu , ce inaltime ai ?

 

Salut

 

am 1.80 si 70kg cu tot cu geaca cu protectii si pantaloni de piele, deci o slabatura de om, sunt oase si fibra.

Momentan studiez KTM 990 LC8.

 

Marea mea problema: nu stiu principiile montarii, demontarii, intretinerii si ajustarii lantului. Nu stiu nimic despre lantul de motocicleta cu alte cuvinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim seriosi, nu cred ca asta ar trebui sa fie un criteriu pt excluderea tuturor modelelor cu lant, mai ales tinand cont ca 90% din mobre au lant. E adevarat, la categoria in cauza, procentul ar fi mai mic dar, totusi...

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hey, fii mai atent

nu am exclus motocicleta cu lant, din contra aleg o motocicleta cu lant

Esentialul: nu stiu despre lant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Departe de mine gandul de a-ti sugera prudenta exagerata , insa spun ca 990 e un animal fioros cu cei 1000 cc si 115 cp ai lui fata de Dragstarul de 650 pe care l-ai avut .

 

Vezi daca atingi bine cu talpile pe pamant . Urca-te pe el , mergi si incearca sa-l domini . Daca te domina el pe tine, mai gandeste-te .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt multe de stiut despre lant, trebuie doar sa stii ca trebuie uns (pui un ungator automat) si trebuie spalat din cand in cand (cel mai tare spalator mi s-a parut castravetele murat) http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ in rest, ia in calcul faptul ca la cardan e posibil sa ai costuri mai mari cand e nevoie de facut cate o revizie (simeringuri si alte cele ce mai intra in componenta cardanului/basculei e posibil sa fie costisitoare), un alt avantaj la lant (multi colegi mi-au justificat astfel) : cand se strica il schimb cu 200 de euro (tot kitul), daca imi pica nenorocirea de cardan, ala cat costa? (stiu,cardanul e cam lifetime,dar nu stii niciodata ce nimeresti). Spor, nu te grabi,de acum in colo cauta sa incaleci motoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim seriosi, nu cred ca asta ar trebui sa fie un criteriu pt excluderea tuturor modelelor cu lant,

La mine a fost si asta un criteriu :) Nu mai vreu sa aud de lant multa vreme de acum incolo, eventual pana or inventa astia lantul care trebuie uns la 5000 km. Imho cardanul face toti banii. M-am saturat de uns, curatat, codita/janta/bascula si multe alte chestii mereu jegoase, pierdut timp cu intinsul samd...

 

si trebuie spalat din cand in cand (cel mai tare spalator mi s-a parut castravetele murat) http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ in rest, ia in calcul faptul ca la cardan e posibil sa ai costuri mai mari cand e nevoie de facut cate o revizie

Cred ca se gaseste pe la Touratech suport special pt borcan de muraturi de 5L, extensibil la 10L :laugh:

 

Legat de costuri, cred ca daca pun la socoteala sprayuri de uns/curatat, perii, motorina si pensule, carpe, sapun, timp, nervi, certat cu muierea ca iar i-am murdarit chiuveta etc... s-ar putea sa ies mai scump cu lantul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.,. ! ?

 

Daca ai folosi chestiile de mai sus ne-ar fi la toti mai usor sa te intelegem.

 

Daca isi intretine motocicletele in aceeasi maniera in care scrie, atunci nu va gasi niciodata o motocicleta care sa-i reziste

Exista oameni pe lumea asta care sunt distrugatori consacrati

 

Cat despre acest topic, e inca unul dintr-o serie interminabila

E mult mai simplu sa deschizi un topic nou decat sa rasfoiesti imensa baza de cunostinte acumulate in acest forum

Apoi vin din nou aceleasi discutii ca a mea mai mare decat a ta si recomandarea finala a unuia mai inteligent: fiecare sa-si cumpere ce vrea sau ce poate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Marea mea problema: nu stiu principiile montarii, demontarii, intretinerii si ajustarii lantului. Nu stiu nimic despre lantul de motocicleta cu alte cuvinte.

Astea-s mici detalii Radule, si se invata usor, important e sa-ti placa.

Daca mergi pe ideea ca nimic nu-i mai bun decit cardanul trebuie sa te gindesti si la greutatea lui pe motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre acest topic, e inca unul dintr-o serie interminabila

E mult mai simplu sa deschizi un topic nou decat sa rasfoiesti imensa baza de cunostinte acumulate in acest forum

Apoi vin din nou aceleasi discutii ca a mea mai mare decat a ta si recomandarea finala a unuia mai inteligent: fiecare sa-si cumpere ce vrea sau ce poate :)

Asta cam asa e. In Romania, cu cateva mici exceptii, nu sunt motociclete de drive-test. Lumea, neavand posibilitatea sa testeze....tasteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca isi intretine motocicletele in aceeasi maniera in care scrie, atunci nu va gasi niciodata o motocicleta care sa-i reziste

Exista oameni pe lumea asta care sunt distrugatori consacrati

 

Eu scriu frumos, corect.

Motocicleta... :crack:

 

Aş alege fără doar şi poate cardan pentru o motocicletă de touring / adventure, lanţul e bun doar la gât. Mărimea 530, ca să fie gros-de-boss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 950 ADV "motorul cu probleme la fiabilitate":

 

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

 

Aş alege fără doar şi poate cardan pentru o motocicletă de touring / adventure, lanţul e bun doar la gât. Mărimea 530, ca să fie gros-de-boss.

 

Sunt destui oameni (inclusiv eu) care nu curata lantul niciodata si il ung doar cand isi aduc aminte. Lantul meu de pe ST are vreo 20k si nu da semne de oboseala. Pe de alta parte, e 530, gros-de-boss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce ai facut, ai dat repede un serch la gugli cu KTM issues, si cu scroll down ai vazut ce e cu rosu?

 

Cunosc siteul inca din 2009, e cel mai bun pt LC8 (il am la bookmaks, din cand in cand mai citesc ca sunt multe chestii folositoare, nu la issues ci la HOW) ,citeste tot de la cap la coada si vezi la ce concluzie ajungi.......

 

 

KTM..... nu recomand

 

.......nici pana acum nu i-am recomandat, i-am zis ca am fost cam in acelasi situatie ca si el, doar ca am vrut mai mult offroad,.I-am explicat de ce am ales LC8-ul, am dat un link sa vada ce am facut pana acum cu un KTM si intr-un final am enumerat problemele avute.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harea nu stiu sigur, probabil ca in otet ca mi-e ca sarea ataca "ringurile".

Si sarea si otetul sunt corozive, intr-o oarecare masura, pt metal nu pt O-ringuri. Probabil clatirea cu apa elimina neajunsurile. Interesant daca merge si cu castraveti proaspeti. Ma gandesc la drum lung cativa castravet uitati pe fundul sacului pot face minuni. Pare hilar, dar poate functioneaza. Un utilizator de lant uns cu spray-ul sau ulei poate incearca si comunica rezultatul. Patria (sectiune pe lant) va fi recunoscatoare! Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

.... o mica completare:

 

Asta sunt eu, asta am facut eu, asta spun din experienta proprie.

 

in rest INTERNETU' E MARE SI CEL MAI TARE puteam sa postez cateva filmulete si poze cu LC8, facand niste chestii ce nu vezi sigur facand cu alte mobre din categoria asta.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e cross?

Insist: omul vrea touring cu ceva capabilitati offroad. Parerea unanima, a lui si a celor de pe acest topic a fost excluderea monocilindrelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai facut, ai dat repede un serch la gugli cu KTM issues, si cu scroll down ai vazut ce e cu rosu?

 

Cunosc siteul inca din 2009, e cel mai bun pt LC8 (il am la bookmaks, din cand in cand mai citesc ca sunt multe chestii folositoare, nu la issues ci la HOW) ,citeste tot de la cap la coada si vezi la ce concluzie ajungi.......

 

Nu "am dat repede nimic", fiindca altfel postam atunci imediat. Asta "am dat" (te las sa iti dai seama singur ce cautam):

/search?q=ktm+950+vs+990&oq=ktm+950+vs+990&aqs=chrome ...

e antepenultimul link. Si apoi mi-am adus aminte de post-ul tau.

 

950-ul (sau 990-ul intr-o mai mica masura - conform cautarilor mele :laugh: ) e o mobra bazata pe care o respect. Dar faptul ca toata lumea (care nu e in barca diametral opusa, cu vstromul) o recomanda furibund, de parca initiatorul ar vrea sa rupa offroad-ul in doua cu bagaje, cu pasager, dar fara experienta, imi aduce aminte de discutiile mai vechi de pe coltul enduristilor, in care se recomandau intens exc-urile 2t in detrimentul celor 4t pentru "enduro serios".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e cross?

Insist: omul vrea touring cu ceva capabilitati offroad. Parerea unanima, a lui si a celor de pe acest topic a fost excluderea monocilindrelor.

Mea culpa. Nu am observat excluderea motocilindrelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu "am dat repede nimic", fiindca altfel postam atunci imediat. Asta "am dat" (te las sa iti dai seama singur ce cautam):

/search?q=ktm+950+vs+990&oq=ktm+950+vs+990&aqs=chrome ...

e antepenultimul link. Si apoi mi-am adus aminte de post-ul tau.

 

950-ul (sau 990-ul intr-o mai mica masura - conform cautarilor mele :laugh: ) e o mobra bazata pe care o respect. Dar faptul ca toata lumea (care nu e in barca diametral opusa, cu vstromul) o recomanda furibund, de parca initiatorul ar vrea sa rupa offroad-ul in doua cu bagaje, cu pasager, dar fara experienta, imi aduce aminte de discutiile mai vechi de pe coltul enduristilor, in care se recomandau intens exc-urile 2t in detrimentul celor 4t pentru "enduro serios".

Ok, no problem, inteleg, dar era vorba de probleme si fiabilitate :) si cum eu nu am avut prea multe probleme, nu prea imi place cand cineva care care nu are nici 100 de km cu un LC8(aici nu fac referire la tine, ci asa in general) da un copy/paste sau exemple din auzite sau de pe net.

 

Oricum, daca se foloseste un LC8 in asa fel incat o alta mobra din categoriea asta nici nu viseaza, fiabilitatea nici nu ar trebui sa fie pomenita.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...