liviu_m2002 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 da asa este este foarte frumos, nu mi-o lua in nume de rau Transalpul a fost si va ramane in sufletul meu ca ceva special, oricand daca ar fi sa incep acel drum as alege tot Transalp, indiferent de ce model este vorba. Stai linistit ca sunt perfect constient de ce poate si de ce nu poate TA-ul. NU te poti aventura pe nu stiu ce trasee cu el, repet nu te face de ras, dar nici cross nu este. Cel mai indicat ar fi sa nu se arunce direct pe 1000 ca nu e indicat sa sari asa de mult in clase. Mai ales ca inainte nu a a vut nu stiu cati cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Vad ca au aparut si posesorii de Honda si de fiabilitate nici nu se vorbeste. E vorba de o "fiabilitate HONDA".. Va intreb acum fara nici un pic de rautate sau misto, chiar nu ati avut si in general nu prea au probleme motoarele Honda? Eu find in Germania, aici e greu cu off roadul si la o eventuala viitoare achizitie,a-si avea mai multe optiuni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Vad ca au aparut si posesorii de Honda si de fiabilitate nici nu se vorbeste. E vorba de o "fiabilitate HONDA".. Va intreb acum fara nici un pic de rautate sau misto, chiar nu ati avut si in general nu prea au probleme motoarele Honda? Eu find in Germania, aici e greu cu off roadul si la o eventuala viitoare achizitie,a-si avea mai multe optiuni.... am avut 3 Honda acum am cumparat a -4 Honda si inca sta neinmatriculata in garaj sa vin caldura. Da sunt fiabile, nu am vut probleme cu ele care sa ma opreasca sa ma tina amanet undeva sa coste o avere, si in cercul cu care umblam erau multe alte Honda si este idem si pentru alea, fara probleme. Eu zic ca exista ,, fiabilitate HONDA,, Honda este un brand moto fiabil , poate cel mai fiabil insa asta se resimte si in motoare sunt mai putin puternice. Si da!! cred cu tarie ca sunt peste BMW la fiabilitate Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 @ ianachim ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Vad ca au aparut si posesorii de Honda si de fiabilitate nici nu se vorbeste. E vorba de o "fiabilitate HONDA".. Va intreb acum fara nici un pic de rautate sau misto, chiar nu ati avut si in general nu prea au probleme motoarele Honda? Eu find in Germania, aici e greu cu off roadul si la o eventuala viitoare achizitie,a-si avea mai multe optiuni.... O sa incerc sa-ti raspund la fel, fara rautate sau misto, la modul cel mai sincer. "Fiabilitatea HONDA" oricum nu e inventata in Romania. Da, se stie, HONDA este o marca fiabila. La fel si SUZUKI in opinia mea. Eu ma raportez mult la piata italiana, cu foarte multi ani de traditie, piata si tara pe care o cunosc bine, cu care am avut si am contacte, unde am lucrat....etc. Activez in domeniu(in tara) din 2006 si am avut ocazia sa "trec" prin mai multe marci : Yamaha, KTM, BRP, Polaris, Kymco, Peugeot....si ultimii 4-5 ani HONDA, SUZUKI si Kawasaki. Nu stiu daca am enumerat chiar tot....oricum Aprilia, Ducati...sau chinezariile....Linhai...etc...nu se pun la socoteala. La fel nici ce e pe 4 roti. Am avut ocazia sa-mi fac o idee despre fiecare....din practica(vanzari si ceva mecanica...hobby sau nu), cursuri de pregatire, dealer-meeting, expozitii locale sau SMAEB in echipa HONDA...etc Fiecare are plusurile si minusurile sale, nu exista marca sau motocicleta suprema. Nu exista nimeni care sa le stie pe toate, mereu avem de invatat.....m-am convins de asta de multe ori. In rest, ne confruntam cu un fenomen slab dezvoltat in Romania din pacate. Eu zic sa se bucure fiecare cu ce are... indiferent de marca sau model. Am cautat sa ajut mai mereu, ma pun in locul motociclistului....clientul vine la tine ca la doctor... sa-l ajuti sa-si rezolve problema. Mai ales la partea de piese de schimb, mecanica, unde trebuie sa ai habar cu ce se mananca. Acum, daca stau sa ma gandesc...am foarte multi pe care nu stiu cum sa-i numesc : clienti...sau prieteni. Am cautat sa-i fac sa vina clienti....si sa plece prieteni ! Nu am reusit mereu...Este imposibil sa fii pe placul tuturor, asta e clar ! Stima Editat Ianuarie 9, 2014 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Honda este un brand moto fiabil , poate cel mai fiabil insa asta se resimte si in motoare sunt mai putin puternice. Si da!! cred cu tarie ca sunt peste BMW la fiabilitate Epic !!!! )) Eu recunosc ca am avut un ghinion cu penele, ceva de nedescris, 3 intr-un an, dar asta n-are nicio legatura cu fiabilitatea. Honda.... motoare bulet proof...motociclete pentru sfarsitul lumii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 cel mai mult la honda imi place bataia de la oala honda este cea mai buna motoreta pentru cine nu stie ce inseamna o motocicleta dati le foc oala de ambreiaj asa este suna,apropoo la Honda ta suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Transalp 700: /index.php?/topic/706230-outletmotoro-honda-transalp-2011-6990-euro/ http://www.honda-moto.ro/modele/view/enduro/transalp#descriere Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Eu recunosc ca am avut un ghinion cu penele, ceva de nedescris, 3 intr-un an, dar asta n-are nicio legatura cu fiabilitatea. Honda.... motoare bulet proof...motociclete pentru sfarsitul lumii Vezi ca am tovaras tot cu honda, zici ca are magneti in roti. Eu am schimbat 3 seturi de gume, 0 pene. El in 10mii km a facut vreo 3-4 pene. Degeaba e bun motorul daca nu ai aer in roti sa mergi cu el (si tot el a trebuit saracu sa schimbe si motorul mobrei...) Pt initiatorul topicului - fusei oarecum de curand cam in aceeasi situatie. Stiam cam ce vreau in mare si pe langa turele date cu mobrele prietenilor, m-am pus pe testat diverse marci si modele care am crezut ca s-ar putea potrivi. De pe multe am coborat cu impresia de "nu e rea, dar..." . Am luat-o pe singura care, cum ziceau baietii pe aici, mi-a pus un ranjet tamp pe fata de nu-mi mai venea sa ma dau jos de pe ea. Am avut si vreo 3 tentative de a-mi lua vstrom, model care imi e simpatic. Acu vreo 2 ani unul de 650 si unul de 1000 si anul asta am mai testat inca o data un 1000 mai nou. Dar nu a fost sa fie poveste de dragoste intre noi Ideea e ca ai deja o lista de "suspecti". Acu' pun'te pe testat cat poti de mult. Si daca chiar nu ti-o face nici una cu ochiul din prima, gandeste-te ca poate te indragostesti pe parcurs de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Vezi ca am tovaras tot cu honda, zici ca are magneti in roti. Eu am schimbat 3 seturi de gume, 0 pene. El in 10mii km a facut vreo 3-4 pene. Degeaba e bun motorul daca nu ai aer in roti sa mergi cu el (si tot el a trebuit saracu sa schimbe si motorul mobrei...) Chestia asta tine de "noroc" dupa cum am mai spus Desi sunt extrem de enervante, iti dau ziua peste cap, sunt si utile. Stii ce trebuie sa faci, stii de ce scule ai nevoie, stii sa schimbi o camera pe marginea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Ia sa vedem ce s-a mai intamplat : Se pare ca Transalpul a mai coborat in preferintele lui Radu , pentru ca nici ea nu exceleaza in nimic . E populara , dar puturoasa si cam grasa... zic posesorii ei . Dar si grasele au suflet , nu-i asa ? Ramane in carti KTM .... dar aici avem o problema pentru ca nu stim dimensiunile lui Radu . KTM nu e pentru oameni scunzi , are vreo 10 cm mai mult la inaltimea seii decat majoritatea mobrelor . Avantaj in off , dezastru si pericol mare in oras . Radu , ce inaltime ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 Ia sa vedem ce s-a mai intamplat : Se pare ca Transalpul a mai coborat in preferintele lui Radu , pentru ca nici ea nu exceleaza in nimic . E populara , dar puturoasa si cam grasa... zic posesorii ei . Dar si grasele au suflet , nu-i asa ? Ramane in carti KTM .... dar aici avem o problema pentru ca nu stim dimensiunile lui Radu . KTM nu e pentru oameni scunzi , are vreo 10 cm mai mult la inaltimea seii decat majoritatea mobrelor . Avantaj in off , dezastru si pericol mare in oras . Radu , ce inaltime ai ? Salut am 1.80 si 70kg cu tot cu geaca cu protectii si pantaloni de piele, deci o slabatura de om, sunt oase si fibra. Momentan studiez KTM 990 LC8. Marea mea problema: nu stiu principiile montarii, demontarii, intretinerii si ajustarii lantului. Nu stiu nimic despre lantul de motocicleta cu alte cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) Sa fim seriosi, nu cred ca asta ar trebui sa fie un criteriu pt excluderea tuturor modelelor cu lant, mai ales tinand cont ca 90% din mobre au lant. E adevarat, la categoria in cauza, procentul ar fi mai mic dar, totusi... Editat Ianuarie 10, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 hey, fii mai atent nu am exclus motocicleta cu lant, din contra aleg o motocicleta cu lant Esentialul: nu stiu despre lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Departe de mine gandul de a-ti sugera prudenta exagerata , insa spun ca 990 e un animal fioros cu cei 1000 cc si 115 cp ai lui fata de Dragstarul de 650 pe care l-ai avut . Vezi daca atingi bine cu talpile pe pamant . Urca-te pe el , mergi si incearca sa-l domini . Daca te domina el pe tine, mai gandeste-te . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Nu sunt multe de stiut despre lant, trebuie doar sa stii ca trebuie uns (pui un ungator automat) si trebuie spalat din cand in cand (cel mai tare spalator mi s-a parut castravetele murat) http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ in rest, ia in calcul faptul ca la cardan e posibil sa ai costuri mai mari cand e nevoie de facut cate o revizie (simeringuri si alte cele ce mai intra in componenta cardanului/basculei e posibil sa fie costisitoare), un alt avantaj la lant (multi colegi mi-au justificat astfel) : cand se strica il schimb cu 200 de euro (tot kitul), daca imi pica nenorocirea de cardan, ala cat costa? (stiu,cardanul e cam lifetime,dar nu stii niciodata ce nimeresti). Spor, nu te grabi,de acum in colo cauta sa incaleci motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 In otet sau saramura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Harea nu stiu sigur, probabil ca in otet ca mi-e ca sarea ataca "ringurile". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Sa fim seriosi, nu cred ca asta ar trebui sa fie un criteriu pt excluderea tuturor modelelor cu lant, La mine a fost si asta un criteriu Nu mai vreu sa aud de lant multa vreme de acum incolo, eventual pana or inventa astia lantul care trebuie uns la 5000 km. Imho cardanul face toti banii. M-am saturat de uns, curatat, codita/janta/bascula si multe alte chestii mereu jegoase, pierdut timp cu intinsul samd... si trebuie spalat din cand in cand (cel mai tare spalator mi s-a parut castravetele murat) http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ in rest, ia in calcul faptul ca la cardan e posibil sa ai costuri mai mari cand e nevoie de facut cate o revizie Cred ca se gaseste pe la Touratech suport special pt borcan de muraturi de 5L, extensibil la 10L Legat de costuri, cred ca daca pun la socoteala sprayuri de uns/curatat, perii, motorina si pensule, carpe, sapun, timp, nervi, certat cu muierea ca iar i-am murdarit chiuveta etc... s-ar putea sa ies mai scump cu lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 .,. ! ? Daca ai folosi chestiile de mai sus ne-ar fi la toti mai usor sa te intelegem. Daca isi intretine motocicletele in aceeasi maniera in care scrie, atunci nu va gasi niciodata o motocicleta care sa-i reziste Exista oameni pe lumea asta care sunt distrugatori consacrati Cat despre acest topic, e inca unul dintr-o serie interminabila E mult mai simplu sa deschizi un topic nou decat sa rasfoiesti imensa baza de cunostinte acumulate in acest forum Apoi vin din nou aceleasi discutii ca a mea mai mare decat a ta si recomandarea finala a unuia mai inteligent: fiecare sa-si cumpere ce vrea sau ce poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Marea mea problema: nu stiu principiile montarii, demontarii, intretinerii si ajustarii lantului. Nu stiu nimic despre lantul de motocicleta cu alte cuvinte. Astea-s mici detalii Radule, si se invata usor, important e sa-ti placa. Daca mergi pe ideea ca nimic nu-i mai bun decit cardanul trebuie sa te gindesti si la greutatea lui pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Daca isi intretine motocicletele in aceeasi maniera in care scrie, atunci nu va gasi niciodata o motocicleta care sa-i reziste Exista oameni pe lumea asta care sunt distrugatori consacrati Eu scriu frumos, corect. Motocicleta... Aş alege fără doar şi poate cardan pentru o motocicletă de touring / adventure, lanţul e bun doar la gât. Mărimea 530, ca să fie gros-de-boss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 KTM 950 ADV "motorul cu probleme la fiabilitate": http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html Aş alege fără doar şi poate cardan pentru o motocicletă de touring / adventure, lanţul e bun doar la gât. Mărimea 530, ca să fie gros-de-boss. Sunt destui oameni (inclusiv eu) care nu curata lantul niciodata si il ung doar cand isi aduc aminte. Lantul meu de pe ST are vreo 20k si nu da semne de oboseala. Pe de alta parte, e 530, gros-de-boss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html Ce ai facut, ai dat repede un serch la gugli cu KTM issues, si cu scroll down ai vazut ce e cu rosu? Cunosc siteul inca din 2009, e cel mai bun pt LC8 (il am la bookmaks, din cand in cand mai citesc ca sunt multe chestii folositoare, nu la issues ci la HOW) ,citeste tot de la cap la coada si vezi la ce concluzie ajungi....... KTM..... nu recomand .......nici pana acum nu i-am recomandat, i-am zis ca am fost cam in acelasi situatie ca si el, doar ca am vrut mai mult offroad,.I-am explicat de ce am ales LC8-ul, am dat un link sa vada ce am facut pana acum cu un KTM si intr-un final am enumerat problemele avute. Editat Ianuarie 10, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) Harea nu stiu sigur, probabil ca in otet ca mi-e ca sarea ataca "ringurile".Si sarea si otetul sunt corozive, intr-o oarecare masura, pt metal nu pt O-ringuri. Probabil clatirea cu apa elimina neajunsurile. Interesant daca merge si cu castraveti proaspeti. Ma gandesc la drum lung cativa castravet uitati pe fundul sacului pot face minuni. Pare hilar, dar poate functioneaza. Un utilizator de lant uns cu spray-ul sau ulei poate incearca si comunica rezultatul. Patria (sectiune pe lant) va fi recunoscatoare! Editat Ianuarie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.