Sari la conținut

Imbinare cartere


Cercelush
 Share

Postări Recomandate

Salutari; oameni buni, povestea e urmatoarea: vreau sa folosesc carterele de la 2 motoare diferite. Intrebare: pot sa asamblez carterul din dreapta de la un motor cu cel din stanga de la alt motor? Poate pare o intrebare stupida, dar mai bine intreb pentru ca nu stiu daca sunt prelucrate individual sau perechi. Inca ceva: ce solutie pot folosi pentru etansare? Acum ceva timp am folosit Loctite 5920; alte idei? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carterele vin de regula set, pentru ca au fost turnate din fabrica in aluminiu, si probabil taiate din aceeasi matrita..

Crezi ca vor corespunde unele diferite?

In mod sigur nu se va "pupa" una cu cealalta, si vorbesc aici de simetria lagarelor de la vibrochen, unde ai tolerante foarte mici, de cea a cutiei de viteze...



Este munca in van sa faci lucrul asta, care oricum nu va tine prea mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru putin.

In concluzie ai doua optiuni:

- ori schimbi motorul cu totul si il treci prin RAR pentru omologare

- ori iei un motor la proba, in mintile lui, si muti toate piesele in carterele originale. Treaba asta presupune multa munca din partea unui calificat (mecanic) + investitie in diverse, precum: planare chiulasa, garnitura chiulasa, semeringuri supape, set de garnituri noi, oring-uri noi, manopera mecanic si multe altele... Costa de 2-3 ori mai mult decat inlocuirea motorului. Stiu asta din proprie experienta.

 

Toate bune.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carterele, dupa turnare, sunt prelucrate prin aschiere asamblate impreuna. Adica alezajele unde sunt montate lagarele arborelui cotit sau ale axelor din cutia de viteze.Din acest motiv ele sunt pereche si nu este recomandat sa se foloseasca cartere din motoare diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a facut topicul, am si eu o nelamurire. Mi-a spus mecanicul ca ajungeau gaze de carter in motor si de aceea nu pornea. Cum naiba se intampla asta? Solutia pe termen scurt a fost de a pune epuratorul cat mai jos cat sa nu intoxic motorul dar as vrea sa stiu daca e ceva de remediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a facut topicul, am si eu o nelamurire. Mi-a spus mecanicul ca ajungeau gaze de carter in motor si de aceea nu pornea. Cum naiba se intampla asta? Solutia pe termen scurt a fost de a pune epuratorul cat mai jos cat sa nu intoxic motorul dar as vrea sa stiu daca e ceva de remediat

In ce context, ce faceau gazele alea, etc? Gaze de carter in motor, e ca si cum ai spune gaze din motor ajung in motor :))

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vrea sa spuna :

Gazele din epurator ajung in airbox si ineaca motorul.

Asta se intampla cand motorul scapa compresie in baie,si nivelul de gaze din epurator este destul de consistent si dezechilibreaza amestecul.

Lucru destul de grav ce sugereaza probleme interne!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cum ar fi putut crea probleme la pornire, ce gaze sa ajunga in aribox... daca motorul e oprit?

Tocmai de asta am intrebat, daca ii baga gaze in airbox nu cred ca e asa mare problema in mers ... lasand la o parte ca motorul nu e in conditii optime de functionare ar trebui totusi sa mearga, dar daca are totusi compresie cat sa porneasca la rece nu cred ca ii scapa asa multa presiune in carter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, nu chiar oprit, scuzati mi exprimarea. Il porneam dar mai mult de 15 secunde nu ramanea pornit, area ca pierde compresie,

Daca pierdea asa multa compresie nu pornea deloc, faptul ca statea doar 15 secunde pornit cred eu ca i se trage din altceva, carburatie, soc nefunctional(in cazul in care iti facea la rece), etc ... Ai incercat la alt mecanic sa vezi ce iti zice legat de problema?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este semn de motor "obosit". La rece, amestecul este bogat si daca se mai adauga si gazele scapate in baie si revenite in admisie prin epurator, se ineaca. Incearca sa scoti furtunul care duce in carcasa filtrului de aer si lasa-l liber, vezi daca iti mai face. Toata treaba porneste de la temperatura scazuta, asa ca n-o mai chinui. Admisia prin carburator este foarte "delicata" la temperaturi scazute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata treaba nu porneste de la temperatura scazuta, ca a inceput sa faca asa in plina vara(+30). Daca scoate furtunul din airbox merge foarte bine. El vroia sa intrebe de ce scoate gaze asa multe incat sa se opreasca motorul dupa 10-15 secunde cu furtunul bagat in airbox. Oricum s-a raspuns deja la problema asta, pentru detalii mai multe trebuie desfacut motorul, restul sunt speculatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Da, am rezolvat-o ca la dacie, am tras furtunul din airbox si l-am pus sub sa. am inteles acum ce se intampla. In rest, motoreta merge bine, trage calumea. Am facut test d compresie si a iesit foarte ok.

Este o solutie,dar asta nu a rezolvat adevarata problema!

Un test de compresie pe un motor care consuma ulei si are depuneri in camera, nu este chiar asa de "exact".

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...