Taz Asg Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 "Frate fratelo" ăştia nu-s fraţi cu noi, motocicliştii nu-s fraţi între ei. Peste tot auzi "frate" de parcă-ar fi semn de punctuaţie în multe din discuţiile multor motocicl deţinători de motocicletă ( că mulţi nici măcar proprietari nu sunt ). Fraţi sunt ciobanii aia "de după blocuri". Gangsterii româneşti. Iar strict ce ţine de subiect : păcat de şofer, acum trebuie să tragă de asiguratori până-şi repară maşina pe barba prostului. Dacă o fi avut asigurare jmenaru. Şi nu-i mai luaţi la pendulă pe şoferi, sigur sunteţi mulţi dintre voi şi conservari şi vedeţi cât de greu este să observi din maşină orişice vehicul care se întâmplă să fie poziţionat în dreptul stâlpilor de susţinere a plafonului sau a unghiurilor moarte. Am început şcoala de şoferi cat. B anul acesta şi încă mă minunez cât de mult îţi obstrucţionează caroseria unei maşini vizibilitatea. Este ca naiba în maşină, sincer îi compătimesc pe şoferii acestora atunci când vine vorba de a te asigura în trafic! Mai lasaţi naibii citarea pozelor! bine zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=601453353258092&set=pcb.601453473258080&type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Ce poze o pus si ingerasul dracusor pe facebook.... oricum ii fara nici o protectie, doar casca. R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Dumnezeu sa-l ierte si sal odihneasca..Condoleante familiei. V-am mai spus colegi..Nu mai judecati il judeca acum cine trebuie sa-l lasam sa se odihneasca. Cel mai import este sa invatam ca totusi inca nu e de iesit cu ele e februarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 masina ..... nu a trecut peste cele DOUA LINII CONTINUE?????????? virand in fata motociclistului....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Da, un caz cat se poate de familiar. Vina lui. Punct. Cine are minte sa invete, sa invete! Cine nu, sa experimenteze! Ce motociclist merge cu viteza legala? Eu unul clar nu. Ii dau si eu in gorna cat pot, dar acolo unde imi permite drumul. Nu intr-o zona cu 7 supermarketuri, benzinarii, spatii de servicii, etc., etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) masina ..... nu a trecut peste cele DOUA LINII CONTINUE?????????? virand in fata motociclistului....... si mie tot asa imi pare..cam asta se poate deduce din pozele de pe FB am trecut de nenumarate ori pe acolo, majoritatea participantilor la trafic circula cu cel putin 20km peste limita.. R.I.P Editat Februarie 10, 2014 de ovideu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Nu stiu de unde au scos-o ziaristii p-aia cu 200 km/h, dar de data asta au cam nimerit-o. Ala nu e impact la 100 km/h. Dumnezeu sa-l ierte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 masina ..... nu a trecut peste cele DOUA LINII CONTINUE?????????? virand in fata motociclistului....... si eu iti zic ca daca avea 100km/h poate il vedea, putea opri.. sau trecea pe langa el. Mai conteaza cate linii continue erau?!? Amandoi au gresit.. la unu se face coliva, altul o mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Nu stiu de unde au scos-o ziaristii p-aia cu 200 km/h, dar de data asta au cam nimerit-o. Ala nu e impact la 100 km/h. Dumnezeu sa-l ierte. scriau pe fb (de unde au fost luate pozele) ca motociclistul a trecut pe langa masina martorilor cu 130 si accelera, deci sub 160 nu avea. Cum naiba de a rezistat doar cu blugi pe 7grade la acea viteza.. nu stiu. RIP Editat Februarie 10, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MICHELE Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 http://www.ziarelive.ro/stiri/motociclist-spulberat-de-un-sofer-grabit-nu-a-avut-nicio-sansa-sa-supravietuiasca-in-urma-impactului.html RIP ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Sa te dai iarna e deosebit, lafel sa nu te protejezi decat de lege in privinta echipamentului. Deosebit este si sa tragi gazul la blana pana-ti crapa blugii in genunchi de frig incercand sa impresionezi pe cineva. Dar este ordinar sa mori asa ca zmeul, doar ca sa umpli statistica. Nici macar dusmanilor mei nu mai dau cu RIP, mi s-au terminat. PS Este foarte probabil ca ala cu masina sa se fi asigurat corect in ce priveste aprecierea distantei si prezenta vreunui vehicul care sa se apropie din acea directie, chiar si intentionand o manevra interzisa de regulamentul de circulatie. Oricum eu vad doar partea plina a paharului, macar a crapat facand ce-i place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Dupa cum arata moto si masina, viteza era respectabila, cel putin 100 km/h. Indiferent daca era in localitate sau nu, era prea mult in acea zona "comerciala". Asta tine de prevederea fiecaruia. Nu cred ca mai era semnificativ faptul ca temperatura era scazuta sau ca avea sau n-avea echipament. Este drept ca nu s-a acordat prioritate, teoretic, dar ca sa acorzi prioritate trebuie sa si ai timp de reactie ca sa faci chestia asta. Nu iau apararea celui cu auto dar... tu, ca motociclist acorda-i sansa aluia sa te vada. Nu degeaba sunt stabilite acele limite de viteza. O sa spuneti ca aceste limite sunt ridicol de mici dar sunt pentru cei mai putin ageri, sa spunem asa, mai normali, adica "o medie" destul de joasa. Toti "sarim" peste aceste viteze "legale" cu cativa km/h dar daca le multiplici, atunci te joci cu oasele tale si cateodata cu viata ta, cum, din pacate, s-a intamplat acum. Cred ca nicio data n-a "inceput" sezonul asa de devreme. D-zeu sa-l odihneasca si putere sufleteasca de a trece peste aceasta tragedie, familiei si celor apropiati. Nu s-au aflat amanunte despre identitatea motociclistutlui ? Nimeni nu pomeneste nimic, in sensul asta. Adevarat, este pacat ca s-a pierdut o viata, indiferent de nume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 am trecut de nenumarate ori pe acolo, majoritatea participantilor la trafic circula cu cel putin 20km peste limita.. Intre Mol si Bussines se circula foarte "curat", radarul e acolo zilnic ... culmea chiar unde s-a petrecut accidentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) După cum scrie în articolul de mai sus comisarul a declarat că ...din nou un autoturism a trecut peste liniile continue ,dacă este în afara localităţii şi mergea cu 80 legal tot murea ..la impact frontal mori şi cu 50 la oră ..poate avea şanse să evite poate apuca să franeze ...poate poate ...în orice caz codul rutier e fix pix pt majoritatea ...acum să-l blamam că era în blugi Editat Februarie 10, 2014 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 scriau pe fb (de unde au fost luate pozele) ca motociclistul a trecut pe langa masina martorilor cu 130 si accelera, deci sub 160 nu avea. Cum naiba de a rezistat doar cu blugi pe 7grade la acea viteza.. nu stiu. RIP Banuiam ca viteza e undeva in jurul celor 200 km/h vehiculati in presa, pt ca din pacate am vazut cateva accidente live, la viteze mici sau mari si cam am o idee despre cum se deformeaza o masina. Pacat de el ca si-a pierdut viata tragand de gaz in aceasta perioada si mai ales in acea zona. Pacat de sofer ca trebuie sa treaca prin asta si sa traiasca cu viata unui om pe constiinta. Este evident ca daca as putea, as fi partinitor cu motociclistul, dar imi este imposibil sa-i gasesc vreo vina soferului, deoarece sunt sigur ca s-a asigurat si stiu cum 'se vede" o motocicleta care vine cu ~ 200 km/h ~ . Nu are rost sa explic pt a 10000-a oara pe acest forum, ca astfel de viteze ar trebui rezervate strict circuitului sau cata aderenta aveti la aceste temperaturi in caz de franare (nici vorba sa ma mai leg de faptul ca o mare parte a vitezanelor din Romania sunt incaltate cu opinci), deoarece teoria o stiti toti deja si tot ceea ce vreti voi veti face. Ceea ce trebuie sa invete cei care inca sunt printre noi, aceia care peste o saptamana, doua, trei vor uita de acest incident si vor trage de gaz, asa cum voi face si eu, asa cum vom face toti de fapt, este ca sunt foarte rare momentele si locurile in care poti face asta avand o minima siguranta. Evitati intersectiile, zonele cu stradute laterale si evident locuri intens circulate... Incetiniti cand va apropiati de popasuri, benzinarii si alte astfel de locuri. Insa, chiar si atunci cand veti fi voi si 3 masini la orizont, pe o sosea cu 4 benzi in mijlocul campului, fiti siguri ca unul din aia 3 a uitat sa-si ia tigari de la benzinaria pe langa care a trecut si o sa intoarca, probabil in graba. Stiu ca am citit undeva acum ceva vreme, o chestie care in timp a devenit adevarul propriu. Imagineaza-ti ca fiecare masina cu care te intalnesti in drumul tau, va incerca intr-un fel sau altul sa te loveasca. Este greu sa explici tehnic cand si unde poti scapa mana in gaz, deoarece fiecare situatie este unica, iar eu nu pot sustine ca detin adevarul suprem cand vine vorba de motociclism stradal. Intelegerea traficului vine odata cu trecerea km-lor, iar de unii se va prinde mai repede, de altii mai greu. Las-o moale. Au trecut vremurile cand oamenii erau impresionati de o motocicleta ce accelereaza insotita de zgomote infernale. Acum probabil o sa-si bage ... in sor-ta si o sa-ti doreasca sa te infigi in primul Volkswagen. Nu poti sa te abtii? Ti-ai luat sportiva sa gusti din senzatia aia de accelerare ce nu se poate compara cu altceva? Ok, uita-te in jur. Cand nu vezi altceva decat soseaua pe care mergi tu la orizont, baga mana in gaz, Dar chiar si atunci, un caine vagabond pierdut pe camp o sa traverseze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) motociclistul e vinovat pt excesul de viteza (dpdv legal), iar dpdv moral ,ca nu purta echipament si asa mai departe e alta poveste... dar de ce dracu tot incercati sa acordati circumstante atenuante jegului ala care a intors pe linia continua? cate accidente trebuie sa se intample din cauza cretinilor care fac manevre fara sa se asigure pana sa cadem de acord ca este o problema? Nu era zi sa nu-mi intoarca MACAR unul sau doi tampiti din astia pe linie continua,sau sa-mi faca stanga in fata mea,din scurt. Si nu,nu aveam nici 200,nici 100, nici 80 macar.Credeti ca tre sa ai peste 70 km/h ca sa cazi sau sa te accidentezi tare? Cati nu au cazut si si-au busit motoarele din cauza unor dobitoci care pe langa faptul ca au incalcat legea si n-au acordat prioritate,si-au luat si talpasita rapid de la locul unde s-a petrecut, de te trezesti in c.ur,in intersectie si nu stii pe cine sa iei la pumni? Atunci ce circumstante atenuante o sa gasiti soferului? ca riderul nu are experienta? ca nu avea guma cu DOT corespunzator? ca avea par in nas? ...........atata ipocrizie pe forumul asta....... Nu are rost sa explic pt a 10000-a oara pe acest forum, ca astfel de viteze ar trebui rezervate strict circuitului sau cata aderenta aveti la aceste temperaturi in caz de franare (nici vorba sa ma mai leg de faptul ca o mare parte a vitezanelor din Romania sunt incaltate cu opinci), deoarece teoria o stiti toti deja si tot ceea ce vreti voi veti face. Ceea ce trebuie sa invete cei care inca sunt printre noi, aceia care peste o saptamana, doua, trei vor uita de acest incident si vor trage de gaz, asa cum voi face si eu, asa cum vom face toti de fapt, este ca sunt foarte rare momentele si locurile in care poti face asta avand o minima siguranta. Evitati intersectiile, zonele cu stradute laterale si evident locuri intens circulate... Incetiniti cand va apropiati de popasuri, benzinarii si alte astfel de locuri. Insa, chiar si atunci cand veti fi voi si 3 masini la orizont, pe o sosea cu 4 benzi in mijlocul campului, fiti siguri ca unul din aia 3 a uitat sa-si ia tigari de la benzinaria pe langa care a trecut si o sa intoarca, probabil in graba. Stiu ca am citit undeva acum ceva vreme, o chestie care in timp a devenit adevarul propriu. Imagineaza-ti ca fiecare masina cu care te intalnesti in drumul tau, va incerca intr-un fel sau altul sa te loveasca. Este greu sa explici tehnic cand si unde poti scapa mana in gaz, deoarece fiecare situatie este unica, iar eu nu pot sustine ca detin adevarul suprem cand vine vorba de motociclism stradal. Intelegerea traficului vine odata cu trecerea km-lor, iar de unii se va prinde mai repede, de altii mai greu. Las-o moale. Au trecut vremurile cand oamenii erau impresionati de o motocicleta ce accelereaza insotita de zgomote infernale. Acum probabil o sa-si bage ... in sor-ta si o sa-ti doreasca sa te infigi in primul Volkswagen. Nu poti sa te abtii? Ti-ai luat sportiva sa gusti din senzatia aia de accelerare ce nu se poate compara cu altceva? Ok, uita-te in jur. Cand nu vezi altceva decat soseaua pe care mergi tu la orizont, baga mana in gaz, Dar chiar si atunci, un caine vagabond pierdut pe camp o sa traverseze. +1 Editat Februarie 10, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 motociclistul e vinovat pt excesul de viteza (dpdv legal), iar dpdv moral ,ca nu purta echipament si asa mai departe e alta poveste... dar de ce dracu tot incercati sa acordati circumstante atenuante jegului ala care a intors pe linia continua? cate accidente trebuie sa se intample din cauza cretinilor care fac manevre fara sa se asigure pana sa cadem de acord ca este o problema? Nu era zi sa nu-mi intoarca MACAR unul sau doi tampiti din astia pe linie continua,sau sa-mi faca stanga in fata mea,din scurt. Si nu,nu aveam nici 200,nici 100, nici 80 macar. Credeti ca tre sa ai peste 70 km/h ca sa cazi sau sa te accidentezi tare? Cati nu au cazut si si-au busit motoarele din cauza unor dobitoci care pe langa faptul ca au incalcat legea si n-au acordat prioritate,si-au luat si talpasita rapid de la locul unde s-a petrecut, de te trezesti in c.ur,in intersectie si nu stii pe cine sa iei la pumni? Atunci ce circumstante atenuante o sa gasiti soferului? ca riderul nu are experienta? ca nu avea guma cu DOT corespunzator? ca avea par in nas? ...........atata ipocrizie pe forumul asta....... +1 Ai inteles gresit, nu cauta nimeni sa ii dea dreptate aluia cu masina dar daca el, ca la urma urmei era viata lui in joc, mergea catusi de cat preventiv poate acum comenta pe forum legat de cum s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 alooo, astia cu "lastati omu sa se odihneasca in pace" si alte sintagme d-astea... aici se discuta cauze si se doreste intelegerea si evitarea unor situatii similare, pentru a nu ne "odihni" prea devreme. nu judeca nimeni pacatele omului...(scrie sus in descrierea sectiunii ) este regretabil ca un om si-a pierdut viata prea devreme intr-un astfel de accident. asa ce intampla cand te mananca-n palme si nu sti cum si unde sa te scarpini. unii scapa altii dau coltu... se intampla de atata vreme incat a devenit un tipar!... smecher in blugi circula cu viteza mare si s-a lipit ca musca de parbriz... ASA E IN TENIS! apropos, la viteza aia faci peste 50m/ secunda, adica vrea sa zica cineva ca vede o motoreta la 100m si ii acorda prioritate?????? cine credeti ca poate aproxima viteza cu care vine??? poate isi zice omu, da domle, vine mai tare, o avea 80-100 dar cand el vine cu 200....plm, lambada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Pacat de sofer ca trebuie sa treaca prin asta si sa traiasca cu viata unui om pe constiinta. Este evident ca daca as putea, as fi partinitor cu motociclistul, dar imi este imposibil sa-i gasesc vreo vina soferului, deoarece sunt sigur ca s-a asigurat si stiu cum 'se vede" o motocicleta care vine cu ~ 200 km/h ~ . la ce dracu s a asigurat"............ ca TRECE PESTE LINIE DUBLA CONTINUA????????? Editat Februarie 10, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Vorbiti de linia asta de parca ar fi calcat pe icoane, daca nu era linia continua tot cu aceeasi viteza venea motociclistul stati voi linistiti, nu cred ca s-a gandit el "Las ca ii linie continua si pot sa merg tare". Zice bine trotinel ... era sa patesc faze de genu, te asiguri, ai impresia ca ar timp dar daca dupa ce te-ai uitat si in sensul opus mai arunci odata privirea deja e in dreptul tau, eu m-am (cuvant urat) pe mine ca prima data nu imi sarise in ochi. Cand esti pe dreapta si il vezi cum trece, cu privirea tintita asupra lui ti se pare o vesnicie, chiar si la 200, dar in masina din automatism iti arunci doar o privire, nu stai 2-3-5 sec sa vezi clar ce se intampla, sa aproximezi exact viteza raportata la distanta, etc. Editat Februarie 10, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 la ce dracu s a asigurat"............ ca TRECE PESTE LINIE DUBLA CONTINUA????????? Hai sa ne deconectam de la aceasta lume perfecta dar imaginara la care tot visam si sa acceptam faptul ca in lumea asta in care traim, incalcarea liniei continue este o practica extrem de uzuala. Faptul ca acea linie imaginara exista pe sosea, n-ar trebuie sa-ti dea falsa siguranta ca poti rula cu dublul vitezei legale. Desi initial n-am observat aceasta informatie, cum ca soferul ar fi intors pe linie continua, ceea ce este de blamat, imi mentin parerea ca este imposibil sa acorzi prioritate unei motociclete ce se apropie cu astfel de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Hai sa ne deconectam de la aceasta lume perfecta dar imaginara la care tot visam si sa acceptam faptul ca in lumea asta in care traim, incalcarea liniei continue este o practica extrem de uzuala. Faptul ca acea linie imaginara exista pe sosea, n-ar trebuie sa-ti dea falsa siguranta ca poti rula cu dublul vitezei legale. Desi initial n-am observat aceasta informatie, cum ca soferul ar fi intors pe linie continua, ceea ce este de blamat, imi mentin parerea ca este imposibil sa acorzi prioritate unei motociclete ce se apropie cu astfel de viteze. NU TREBUIA sa ACORDe PRIORITATE!!!!! in cazul de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 NU TREBUIA sa ACORDe PRIORITATE!!!!! in cazul de fata Subscriu!! RIP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 NU TREBUIA sa ACORDe PRIORITATE!!!!! in cazul de fata Iti inteleg si respect punctul de vedere. Din pacate, in opinia mea, distribuirea vinovatiei exclusiv conducatorului auto, nu elimina faptul ca fratele nostru motociclist circula cu o viteza mult prea mare in acea zona. Daca o luam din punct de vedere legal, depasirea vitezei legale cu peste 50 km/h este o contraventie ce se pedepseste mult mai aspru decat efectuarea manevrei de intoarcere peste linia continua. Asa cum a mai spus cineva mai sus, daca scoatem din ecuatie linia continua, rezultatul ar fi fost la fel de tragic. Altfel, o minte necoapta dornica sa-si alimenteze dorinta de a schimba cateva trepte pe rosu unde apuca, ar putea intelege ca linia continua il protejeaza, iar el poate merge linistit cu xxx km/h, atata timp cat toti acesti nenorociti respecta codul rutier, numai el nu. Consider ca e mai sanatos sa ai certitudinea ca toti vor incalca acea linie continua, decat sa-ti atribui singur dreptul de a rula mult prea tare, doar pt ca e linia aia acolo. Dupa ce te izbesti de Volkswagen, nu te mai ajuta cu nimic linia aia, iar pe rudele tale, cele cateva mii de lei cu titlu de despagubiri, nu le vor alina durerea, decat in cazul in care decesul tau nu e chiar o tragedie pt ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.