PoliBuc Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Mai baieti, cu presiunea de ulei nu-i de joaca. Daca nu este presiune de ulei, motorul se "termina" in cateva zeci de secunde. D'aia este bine ca dupa schimbul de ulei si, mai ales, filtrul, sa se porneasca motorul FARA A ACCELERA, la relanti. Ideal ar fi sa se dea la demaror pana se stinge becul (asa faceam la motoarele mai "impinse", vorbesc de auto), se scoate vreun fir, tocmai ca sa nu porneasca. Tocmai din cauza asta, la unele agregate, daca nu se stinge becul se taie alimentarea sau aprinderea. D'aia, cum bine a zis l.u.v. du-o la un doctor pentru ca, dupa cum se da cu presupusu', nu prea se atige subiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 maine ii schimb uleiul...desfac putin si filtru sa se amorseze...si revin cu detalii!daca nu o sa caut prin zona un mecanic ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Nu mai strica uleiul degeaba, mergi la un mecanic adevarat. Intelege ca nu exista aceasta solutie cu "desfacut filtrul de ulei ca sa se amorseze" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Cand ai facut schimbul de ulei inainte sa pui noul filtru de ulei ai turnat ulei nou in el sa se inbibe cartonul din el cu ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Eu tind sa cred ca nu ai schimbat corect filtrul de ulei ( nu ai pus ulei in el ) , si ca nu e amorsata instalatia . Si din cauza ca nu ai pus ulei in filtru , se amorseaza si mai greu . Ti-am spus , am zx6r , mai vechiut , si cam dupa fiecare schimb de ulei+filtru , trebuie sa o pornesc si sa o las la relanti cu filtrul de ulei usor desurubat , sa dea aerul afara .Si o las asa pana incepe sa dea uleiul pe langa . Am inteles ca la multe kawasaki 4 in linie e valabila treaba asta . Nu mai schimba uleiul inca o data , chiar nu are rost . Cel de masina nu are aditivi pentru ambreaj (avand ambreaj uscat) , si iti va aluneca ambreajul daca pui d-ala Editat Februarie 26, 2014 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) NU are nici o treaba ca a turnat sau nu ulei in filtru, se amorseaza singur la prima pornire, cat despre aerul pe instalatie ... ala iese singur la prima accelerare mai serioasa. Eu as merge un pic pe instalatie ... vezi unde vine senzorul si vezi daca e prins bine firul in el, cu cheia in contact si contactul pus desfa firul, vezi daca se stinge becul, daca nu incearca sa il pui pe sasiu sau pe motor intr-un loc unde sa fii sigur ca face contact. Daca in nici una din situatiile de mai sus nu se stinge becul inseamna ca problema e pe instalatie si nu in motor, daca se stinge mergi mai departe cu un test de presiune, sau macar slabit fie senzorul de presiune al uleiului, fie filtrul, cat sa vezi daca iti ajunge intradevar ulei acolo. Daca nu iti ajunge ulei desfaci mai departe in motor. Zicea cineva mai sus ca pompa e in mijlocul motorului si ca tre sa desfaci tot ... GRESIT de obicei pompa se afla in spatele ambreiajului si e angrenata de oala ambreiajului. Pentru demontarea pompei nu trebuie decat sa dai jos baia de ulei, dar pana la dat pompa jos ar fi bine de verificat daca intradevar se invarte, asta daca se ajunge asa departe, desi ma indoiesc, daca intradevar nu aveai presiune la ulei s-ar fi gripat pana acum si asa ramanea ... Editat Februarie 26, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Dar totusi dc nivelul nu scade? Adica cand il pornesc ramane acelasi! Iar la o accelerare pana in 10 mii de ture se opreste aproape brusc! Si inainte scotea fum albastru acum deloc! O sa verific cu senzorul! Am cautat si pompa se afla dupa pompa de apa! Sa vedem ce rezolv maine si revin cu detalii! Si da am pus ulei in filtru...mereu am pus ulei ca iam mai facut schimbul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Dar totusi dc nivelul nu scade? Adica cand il pornesc ramane acelasi! Iar la o accelerare pana in 10 mii de ture se opreste aproape brusc! Se opreste brusc motorul?Daca asta ai vrut sa spui,inseamna ca l-ai facut PRAF! Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2014 Admin Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) (... ...) Si inainte scotea fum albastru acum deloc! (... ...) Asta nu poate decit sa te bucure, ingerasul tau si-a facut treaba si o fi descoperit Kawasaki metoda intineririi odata cu trecerea timpului tocmai la tine! Editat Februarie 27, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Doh..... deci tu habar nu ai daca motorul are ungere si ii dai 10 mi rpm? Speram sa se insele domnul TNG dar tare imi este teama ca are dreptate cum are mereu . Editat Februarie 27, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 voi incerca azi....sper sa nu aiba dreptate....sper.....de pornit porneste......l-am turat cand nu statea aprins becul....ca am mai zis acum 1 sapt mergea ok si nu se aprindea becul si broblema a fost de atunci cu opritul brusc acum daca il turesz odata pe la 7 mii se opreste nu il mai pornesc pana nu verific exact presiunea de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Evita sa mai turezi motorul pana nu afli problema cu uleiul ptr ca risti sa faci segmentii albastrii si evita uleiurile auto , mai ales cele cu " minuni " ptr reducerea uzurii . Succes . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Demontat pompa ulei! Mie rupt axul ce invarte pompa de ulei si cea de apa! O sa incerc sa desfac sa dau jos axul sa il inlocuiesc sau sa il sudez daca se poate! Nu am mai pornit motorul ca nu are rost! Dar atata timp cat porneste nu e calat nu? Si stie cineva daca se scoate usor acel ax sa il inlocuiesc sau trebuie sa desfac motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 acum daca il turesz odata pe la 7 mii se opreste Dar atata timp cat porneste nu e calat nu? nu e calat, e mobila de sufragerie poate ti-e invatatura de minte sa nu mai turezi motorul in gol, poate nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Am sunat pe cineva si imi da axul respectiv....intrebam doar daca se merita sudat....o sa il scot afara pe cel rupt si o sa il schimb.....daca o sa poata sa fie sudat ok incerc si asta poate....desi cred ca il cumpar pe ala ca daca mai ajung iar in sit asta il zapacesc de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Ca sa verifici daca ai blocat sau nu motorul , incearca sa-l invarti la mana , mai ales ca acum este desfacut . Dupa poze , era imposibil sa nu-mi vina si alte ideei : te sfatuiesc sa dai drumul la ulei si sa verifici atent sa nu ai alte bucati mici rezultate din ruperea axului . Alta intrebare : axul se mai invarte pe pompa ? Era pompa blocata ? Spor la treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 am dat jos uleiul si nu are nimic in el!am desfacut capacul si am verificat!si am invartit pompa si e ok se invarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Eu sper sa ma insel dar motorul tau este distrus,si ma refer la vibroken,cuzineti etc. 10000 rot/min,inseamna 166 de rotatii intr-o secunda pe care le-a facut vibrokenul fara ungere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 o sa verific!daca e varza il dezmembrez!sper sa nu fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 totusi is curios, de la ce se poate rupe axul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 cuzinetii s-ar putea sa aibe noroc sa fi scapat ca s-au uns prin balbotaj. de segmenti.....nu sunt sigur. fara ungere, fara racire, ture de 10.000. belea. eu as propune sa bagi si 2-3 linguri de zahar in rezervor. ajuta la aditivare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 de turat l-am turat de vreo 3-4 ori reprize scurte!am si turnat putin ulei in pistoane de frica sa nu fac ceva....poate nu e bn dar am zis ca cat de cat sa se unga.....habar nu am de la ce se putea rupe....o sa incerc sa scot bujiile si sa ii dau putin in gol sa vad daca celalat ax ce intra in axul rupt e blocat si el!totusi eu ramas capete de la cel rup....nu stiu cum sa le scot ca locul e mic si nu stiu cu ce as putea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 am si turnat putin ulei in pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 cuzinetii s-ar putea sa aibe noroc sa fi scapat ca s-au uns prin balbotaj. de segmenti.....nu sunt sigur. fara ungere, fara racire, ture de 10.000. belea. eu as propune sa bagi si 2-3 linguri de zahar in rezervor. ajuta la aditivare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 de turat l-am turat de vreo 3-4 ori reprize scurte!am si turnat putin ulei in pistoane de frica sa nu fac ceva....poate nu e bn dar am zis ca cat de cat sa se unga.....habar nu am de la ce se putea rupe....o sa incerc sa scot bujiile si sa ii dau putin in gol sa vad daca celalat ax ce intra in axul rupt e blocat si el!totusi eu ramas capete de la cel rup....nu stiu cum sa le scot ca locul e mic si nu stiu cu ce as putea... Spune-mi ca nu faci misto de noi . Cum ai turnat ulei in pistoane ? Pe unde ? Intreb , deoarece imi vin cateva variante in minte : pe la capacul tachetilor sau prin orificiul bujiei . Prima varianta , ar fi ok . A doua , in schimb NU ! Din punctul meu de vedere , cred ca ai stricat deja destul pana acum . Fa o pauza , fumeaza o tigara si roaga pe cineva priceput sa-ti dea o mana de ajutor . Poate se mai poate salva ceva . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.