morarugeorge Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Schimba axul pompei, verifica sa se invarta tot usor, pune-i ulei, scoate alimentarile bobinelor si apoi da-i la automat sa vezi daca se modifica nivelul de ulei pe ochiul de nivel. Motorul probabil a suferit ceva sau nu, o sa afli. Daca se invarte cand dai la automat (fara scanteie) si nu ai sunete de bataie, o sa porneasca (dupa ce ii pui scanteia) si o sa il asculti sa vezi daca bate, daca nu bate esti in regula, schimba-i uleiul la 5000km sau 1 an de zile (inainte de a o baga la iernat) si foloseste un ulei bun. Ca fapt divers si informatie pentru tine pe viitor, turatia motorului in gol este inutila, mai ales pana in limitare, e doar un gest prin care unii vor sa iasa in evidenta sa-i vada si pe ei lumea ca ce motoreta smechera au (cel putin asa cred ei). Editat Februarie 27, 2014 de morarugeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 cuzinetii s-ar putea sa aibe noroc sa fi scapat ca s-au uns prin balbotaj. de segmenti.... e fix invers. pe la capacul tachetilor sau prin orificiul bujiei huh? Motorul probabil sigur a suferit ..... numai prin post si rugaciune mai poate fi salvat motorul asta, si prin salvat am vrut sa zic absolvit de pacate, amen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 umai prin post si rugaciune mai poate fi salvat motorul asta, si prin salvat am vrut sa zic absolvit de pacate, amen Nu stiu de ce aveti voi impresia ca totul e facut din branza si gata s-a stricat. O sa ramaneti uimiti cand o sa va zica omul ca motoreta a pornit si merge ok acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu stiu de ce aveti voi impresia ca totul e facut din branza si gata s-a stricat. O sa ramaneti uimiti cand o sa va zica omul ca motoreta a pornit si merge ok acum. pentru ca am desfacut suficiente motoare pentru ca am stricat si mai multe pentru ca am avut ocazia sa lucrez intr-un centru de testare al motoarelor pentru ca .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Extraordinar, si trebuie sa te lauzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Extraordinar, si trebuie sa te lauzi? fail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Atunci cand stii bine cum functioneaza un motor,si cand stii ca unul dintre cele mai esentiale functii este ungerea,atunci poti afirma fara sa gresesti ca daca intr-o singura secunda acel vibroken s-a invartit de 160 ori fara ungere motorul este compromis. Faptul ca s-a oprit din mers nu face de cat sa confirme frecarile mari si gripajul vibrokenului. Chiar daca v-a porni acel motor viata lunga nu mai are. La pornire o sa fie avantajul vascozitati mari a uleiului rece,dar cand motorul va ajunge la temperatura optima si va fi pus in sarcina or sa apara si bataile. Este doar parerea mea,si pot sa gresesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Ar putea merge fără bătăi perceptibile dar care se agravează în câteva sute de km. aşa că oricum i-a grăbit sfârşitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 si tot nu m-a lamurit nimeni de la ce se poate rupe axul ala. is curios pentru a evita asemenea "neplaceri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Este doar parerea mea,si pot sa gresesc... o fi. numai ca din pacate pentru unii si din fericire pentru altii......tu nu prea gresesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Nu se stie in urma carui abuz s-a rupt axul ala. Dar am vazut motor care a mers fara presiune la ulei (tot dupa un schimb) in 3-4 reprize a cate 10-12 secunde. Si merge si azi, bine-merci, dupa ce s-a rezolvat problema presiunii la ulei. Era tot un Kawasaki, si problema presiunii s-a rezolvat prin desurubarea si scoaterea senzorului de ulei (inauntru arata ca o tija) si dat la automat de cateva ori cu fisele de la bujii scoase. Cand a tasnit uleiul prin gaura senzorului, l-am insurubat la loc, pus fisele si pornit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Axul acela se poate rupe daca se tureaza aiurea motorul, la pornire, la temperatura scazuta, cand uleiul este mai vascos si nu este de calitate. Se mai poate intampla daca se blocheaza supapa de suprapresiune a pompei sau filtru de ulei nu este cel indicat. Filtrele pot parea identice dar in interior sunt cateva supape care au taraje diferite. Puneti filtrul indicat, nu este de joaca cu ungerea. Cred ca ma repet, cum a spus si TNG, un motor se termina in cateva secunde fara presiune de ulei. Chiar daca mai porneste, la cald, cand va scade vascozitatea uleiului, va spune tot. Sper sa n-am dreptate. Si astamparate, nu mai fa "inginerii" de genu' bagat ulei in pistoane si pornit. Uleiul este lichid, adica incompresibil. Mai spargi/rupi naibi ceva in interior. Muuuuuulta bafta iti doresc. Nu se stie in urma carui abuz s-a rupt axul ala. Dar am vazut motor care a mers fara presiune la ulei (tot dupa un schimb) in 3-4 reprize a cate 10-12 secunde. Si merge si azi, bine-merci, dupa ce s-a rezolvat problema presiunii la ulei. Era tot un Kawasaki, si problema presiunii s-a rezolvat prin desurubarea si scoaterea senzorului de ulei (inauntru arata ca o tija) si dat la automat de cateva ori cu fisele de la bujii scoase. Cand a tasnit uleiul prin gaura senzorului, l-am insurubat la loc, pus fisele si pornit motorul. Nu este nicio problema timp de cateva zeci de secunde, cu conditia sa nu se depaseasca prea mult turatia de relanti da' 10.000 rot/min !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Axul pompei se poate rupe din cauza blocării pompei cu impurităţi sau gheaţă, la uleiurile neaditivate de pe vremuri se putea rupe la turarea la rece din cauza uleiului vâscos. Înfundarea filtrului nu "se pune", acolo e o supapă by-pass pentru protecţie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Si uite asa va mai fi inca cineva care o sa sustine ca nu e bun, kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Nici unul din cei care au incercat sa dea niste explicatii nu a pomenit vreo marca de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 pentru ca am desfacut suficiente motoare pentru ca am stricat si mai multe pentru ca am avut ocazia sa lucrez intr-un centru de testare al motoarelor pentru ca .... Imi place raspunsul . Cu stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Nici unul din cei care au incercat sa dea niste explicatii nu a pomenit vreo marca de moto. Topicul e despre un Kawasaki mai putin norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 Salutare!am schimbat pompa de ulei! Motorul nu a suferit nimic!am avut noroc! Acum e problema de electrica! Imi merge cand in 3 pistoane cand in 4! Iam scimbat bujiile si tot asa face! In prima treapta trage bine, problema apare ptr restul treptelor cand incepe sa se balbaie! Merge in socuri.o sa verific electrica sa vad care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Salutare!am schimbat pompa de ulei! Motorul nu a suferit nimic!am avut noroc! Acum e problema de electrica! Imi merge cand in 3 pistoane cand in 4! Iam scimbat bujiile si tot asa face! In prima treapta trage bine, problema apare ptr restul treptelor cand incepe sa se balbaie! Merge in socuri.o sa verific electrica sa vad care e problema. Esti tu sigur ca e electrica ? Daca era electrica fie facea intr-o anumita plaja de turatii fie continuu indiferent de treapta, etc Verifica furtunele de la sitemul ram air, inclusiv cele care duc in carburatoare, din ce descrii tu aici problema cam asta ar fi. Editat Martie 20, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 21, 2014 Autor Share Postat Martie 21, 2014 Se aude in 3 pistoane si merge in 3! Probat!in prima treapta trage binisor pana in 10 mii....cum ii dau a 2 sau a 3 îmi taie gazul si da rateuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Eu am uitat sa bag furtunul de la ram air care vine din fata si facea la fel 1 mergea ok restul pa. Poate sa fie si o pipa/ bobina defecta, am avut si cu asta o problema.Dar verifica intai traseul ram air. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Se aude in 3 pistoane si merge in 3! Probat!in prima treapta trage binisor pana in 10 mii....cum ii dau a 2 sau a 3 îmi taie gazul si da rateuri Ai pus mana un pic pe galerii sau cu un termometru cu laser sa vezi daca e vreo diferenta de temperatura intre galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Martie 21, 2014 Autor Share Postat Martie 21, 2014 Am rezolvat problema! Releu de la lumini era in scurt! Motorul e ok acum! Trage perfect...fara batai! Slava domnului!in caz ca pateste cineva la fel e bine de stiut! Multumesc ptr sfaturi! Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 pentru ca am desfacut suficiente motoare pentru ca am stricat si mai multe pentru ca am avut ocazia sa lucrez intr-un centru de testare al motoarelor pentru ca .... Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.