Sari la conținut

Probleme cu presiunea de ulei.


2 fast
 Share

Postări Recomandate

Schimba axul pompei, verifica sa se invarta tot usor, pune-i ulei, scoate alimentarile bobinelor si apoi da-i la automat sa vezi daca se modifica nivelul de ulei pe ochiul de nivel.

 

Motorul probabil a suferit ceva sau nu, o sa afli. Daca se invarte cand dai la automat (fara scanteie) si nu ai sunete de bataie, o sa porneasca (dupa ce ii pui scanteia) si o sa il asculti sa vezi daca bate, daca nu bate esti in regula, schimba-i uleiul la 5000km sau 1 an de zile (inainte de a o baga la iernat) si foloseste un ulei bun.

 

Ca fapt divers si informatie pentru tine pe viitor, turatia motorului in gol este inutila, mai ales pana in limitare, e doar un gest prin care unii vor sa iasa in evidenta sa-i vada si pe ei lumea ca ce motoreta smechera au (cel putin asa cred ei).

Editat de morarugeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cuzinetii s-ar putea sa aibe noroc sa fi scapat ca s-au uns prin balbotaj. de segmenti....

 

e fix invers.

 

 

pe la capacul tachetilor sau prin orificiul bujiei

huh?

 

Motorul probabil sigur a suferit .....

 

 

numai prin post si rugaciune mai poate fi salvat motorul asta, si prin salvat am vrut sa zic absolvit de pacate, amen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

umai prin post si rugaciune mai poate fi salvat motorul asta, si prin salvat am vrut sa zic absolvit de pacate, amen

 

Nu stiu de ce aveti voi impresia ca totul e facut din branza si gata s-a stricat.

 

O sa ramaneti uimiti cand o sa va zica omul ca motoreta a pornit si merge ok acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce aveti voi impresia ca totul e facut din branza si gata s-a stricat.

 

O sa ramaneti uimiti cand o sa va zica omul ca motoreta a pornit si merge ok acum.

 

 

pentru ca am desfacut suficiente motoare

pentru ca am stricat si mai multe

pentru ca am avut ocazia sa lucrez intr-un centru de testare al motoarelor

pentru ca ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cand stii bine cum functioneaza un motor,si cand stii ca unul dintre cele mai esentiale functii este ungerea,atunci poti afirma fara sa gresesti ca daca intr-o singura secunda acel vibroken s-a invartit de 160 ori fara ungere motorul este compromis.

Faptul ca s-a oprit din mers nu face de cat sa confirme frecarile mari si gripajul vibrokenului.

Chiar daca v-a porni acel motor viata lunga nu mai are.

La pornire o sa fie avantajul vascozitati mari a uleiului rece,dar cand motorul va ajunge la temperatura optima si va fi pus in sarcina or sa apara si bataile.

Este doar parerea mea,si pot sa gresesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se stie in urma carui abuz s-a rupt axul ala. Dar am vazut motor care a mers fara presiune la ulei (tot dupa un schimb) in 3-4 reprize a cate 10-12 secunde. Si merge si azi, bine-merci, dupa ce s-a rezolvat problema presiunii la ulei.

Era tot un Kawasaki, si problema presiunii s-a rezolvat prin desurubarea si scoaterea senzorului de ulei (inauntru arata ca o tija) si dat la automat de cateva ori cu fisele de la bujii scoase. Cand a tasnit uleiul prin gaura senzorului, l-am insurubat la loc, pus fisele si pornit motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axul acela se poate rupe daca se tureaza aiurea motorul, la pornire, la temperatura scazuta, cand uleiul este mai vascos si nu este de calitate. Se mai poate intampla daca se blocheaza supapa de suprapresiune a pompei sau filtru de ulei nu este cel indicat. Filtrele pot parea identice dar in interior sunt cateva supape care au taraje diferite. Puneti filtrul indicat, nu este de joaca cu ungerea.

Cred ca ma repet, cum a spus si TNG, un motor se termina in cateva secunde fara presiune de ulei. Chiar daca mai porneste, la cald, cand va scade vascozitatea uleiului, va spune tot.

Sper sa n-am dreptate.

Si astamparate, nu mai fa "inginerii" de genu' bagat ulei in pistoane si pornit. Uleiul este lichid, adica incompresibil. Mai spargi/rupi naibi ceva in interior.

Muuuuuulta bafta iti doresc.



Nu se stie in urma carui abuz s-a rupt axul ala. Dar am vazut motor care a mers fara presiune la ulei (tot dupa un schimb) in 3-4 reprize a cate 10-12 secunde. Si merge si azi, bine-merci, dupa ce s-a rezolvat problema presiunii la ulei.

Era tot un Kawasaki, si problema presiunii s-a rezolvat prin desurubarea si scoaterea senzorului de ulei (inauntru arata ca o tija) si dat la automat de cateva ori cu fisele de la bujii scoase. Cand a tasnit uleiul prin gaura senzorului, l-am insurubat la loc, pus fisele si pornit motorul.

 

 

Nu este nicio problema timp de cateva zeci de secunde, cu conditia sa nu se depaseasca prea mult turatia de relanti da' 10.000 rot/min !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axul pompei se poate rupe din cauza blocării pompei cu impurităţi sau gheaţă, la uleiurile neaditivate de pe vremuri se putea rupe la turarea la rece din cauza uleiului vâscos. Înfundarea filtrului nu "se pune", acolo e o supapă by-pass pentru protecţie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca am desfacut suficiente motoare

pentru ca am stricat si mai multe

pentru ca am avut ocazia sa lucrez intr-un centru de testare al motoarelor

pentru ca ....

Imi place raspunsul :) . Cu stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!am schimbat pompa de ulei! Motorul nu a suferit nimic!am avut noroc! Acum e problema de electrica! Imi merge cand in 3 pistoane cand in 4! Iam scimbat bujiile si tot asa face! In prima treapta trage bine, problema apare ptr restul treptelor cand incepe sa se balbaie! Merge in socuri.o sa verific electrica sa vad care e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am schimbat pompa de ulei! Motorul nu a suferit nimic!am avut noroc! Acum e problema de electrica! Imi merge cand in 3 pistoane cand in 4! Iam scimbat bujiile si tot asa face! In prima treapta trage bine, problema apare ptr restul treptelor cand incepe sa se balbaie! Merge in socuri.o sa verific electrica sa vad care e problema.

Esti tu sigur ca e electrica ? Daca era electrica fie facea intr-o anumita plaja de turatii fie continuu indiferent de treapta, etc

 

Verifica furtunele de la sitemul ram air, inclusiv cele care duc in carburatoare, din ce descrii tu aici problema cam asta ar fi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude in 3 pistoane si merge in 3! Probat!in prima treapta trage binisor pana in 10 mii....cum ii dau a 2 sau a 3 îmi taie gazul si da rateuri

Ai pus mana un pic pe galerii sau cu un termometru cu laser sa vezi daca e vreo diferenta de temperatura intre galerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema! Releu de la lumini era in scurt! Motorul e ok acum! Trage perfect...fara batai! Slava domnului!in caz ca pateste cineva la fel e bine de stiut! Multumesc ptr sfaturi! Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca am desfacut suficiente motoare

pentru ca am stricat si mai multe

pentru ca am avut ocazia sa lucrez intr-un centru de testare al motoarelor

pentru ca ....

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...