Sari la conținut

ambreiaj greu , se poate face ceva ?


Sanim
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

Detin un Gs500e din 2000 , si la inceput mi s-a parut mai greu ambreiaju, adica maneta se strange greu si trebuie sa o tin bine cu degetele sa nu o scap caci se trage singura inapoi foarte tare.

In poligon tot pe un gs500 fac scoala, la ala e o idee mai usor ambreiaju , insa s-a stricat si ala si am facut pe un Hornet, de atunci doar la hornetu ala ma gandesc.. ambreiaju mergea foarte usor, se tragea usor se lasa usor, parca era ambreiaj de Loncin 125cc (am avut unu deaia fac comparatie).

Acum va intreb, se poate face ceva sa mearga mai usor ambreiaju la gs ? sau asa e la modelu asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta putin mai simpla : se da jos cablul de ambreaj , se curata bine cu WD40 dupa care se introduce ulei in teaca . Dupa ce este curatat si uns bine vei afla daca ai sau nu nevoie de altul nou . Varianta putin mai complicata : desfaci tot ce a zis colegul de mai sus dar trebuie sa iei in calcul faptul ca vei avea nevoie de o garnitura la capacul ambreajului si risti sa desfaci inutil daca ai doar mizerie pe cablu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa cablu, trebuie verificata si maneta in sine daca se misca usor si daca nu cumva este uzata tare la surubul de prindere, unde facea miscarea.

Apoi, capatul cablului care intra in maneta are un butoias, acel butoias intra in gaura din maneta. Ei, intre acel butoias si gaura din maneta exista de obicei o bucsa de plastic alb, aia face ca acel butoias sa se roteasca usor in maneta cand se trage.



Daca bucsa lipseste maneta se misca mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

sa o tin bine cu degetele sa nu o scap caci se trage singura inapoi foarte tare.

 

 

Ce treaba are sula cu prefectura? Dacă se si trage înapoi la fel de tare ia-l pe unul din desteptii astia sa-ți unga cablul.

 

Nu stiu la care " destepti " faci referire dar cred ca nici tu nu pricepi fenomenul . Dupa ce spune baiatul pot fi si fire rupte in interiorul tecii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau arcuri de ambreiaj mai dure...

 

intreaba la fm moto, parca am vazut sa aiba o cutiuta care se monteaza pe cablu si amplifica forta. NU mai gasesc acum postul lor dar intreaba ca ei aveau asa ceva pt enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ar fi uns cablul, sau ar intampina "obstacole" la strangere, nu ar trebui sa aiba aceleasi probleme si la eliberare? Nu stiu ce ar putea fi, dar nu cred ca este faptul ca nu e uns cablul.... parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresat maneta,cablu in camasa,iar la motor ai un mecanism de actionare gen melc,care trebuie curatat,gresat.

Atentie ca sunt cateva bile acolo,la demontare sa nu le pierzi.

Mecanismul arata asa:

post-15340-0-66655400-1394627328_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ar fi uns cablul, sau ar intampina "obstacole" la strangere, nu ar trebui sa aiba aceleasi probleme si la eliberare? Nu stiu ce ar putea fi, dar nu cred ca este faptul ca nu e uns cablul.... parerea mea

Arcurile sunt la fel de puternice ca si mana lui. In plus alea nu au cum sa se planga ca merge greu cablul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine ca tot e vreme faina ma apuc si curat teaca + o gresez , ma uit si la maneta sa vad ce trebuie gresat, daca tot nu se imbunatateste nimic desfac capacu ambreiajului.

Multumesc mult de sfaturi

 

 

inca o idee doar cum sa-l pot slabi de la maneta cablu ? strang surubu acela sau il destrang ?

Editat de Sanim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am avut la actuala motocicleta, gsxf....s-a rezolvat fara alte batai de cap doar prin schimbarea cablului de ambreiaj....unele cabluri (daca nu chiar toate!) au interiorul din teflon, sau ceva asemanator, pentru a culisa mai usor......acele cabluri nu se ung cu ulei....

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat ulei pe camasa de la cablu.. am defacut capacu acela de la pinion , am curatat pe acolo tot cu ocazi asta, am pus ulei pe melcu acela si merge ceva mai usor acum, insa tot obositor pentru mana.

O sa-l duc sa imi faca o curatare si sincronizare la carburatoare, si le spun sa imi puna si alt cablu eventual sa verifice de ce merge asa greu,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

salut, 

resurscitez eu topicul . 

 

 

am schimbat ieri kit-ul de ambreiaj la gsxf 750 ul meu din 2000  - a inceput sa patineze destul de tare, si m-am gandit sa fac schimbul 

am cumparat un kit complet trw - seturile de placi plus arcuri si garnitura de capac. 

 

faza e ca dupa ce am pus kit-ul nou, maneta mea de ambreiaj este PIATRA de tare.

abia reusesc sa o trag. 

 

am desfacut jos la melc, am incercat sa curat cat am putut, am si reglat melcul acolo , insa degeaba . 

tot asa este . 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, latenightevents a spus:

resurscitez eu topicul 

 

Daca nu e ceva montat gresit sunt arcurile de vina, la kit-uri aftermarket s-a intamplat sa gasesc arcuri mai tari si le-am montat pe cele vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci , ambreiajul meu se apasa destul de usor - a inceput sa patineze destul de rau si m-am gandit sa il schimb - am comandat un kit complet de la TRW 

m-am apucat sa schimb singur

placile vechi, nu aveau absolut nici un semn - placile noi au o crestatura pe o parte. 

le-am asezat pe toate cu acea crestatura la ora 11 cum te uiti la ambreiaj . 

am alternat corect, placile de otel puse cu partea mai rotunjita in interior. 

pus inapoi placa, arcurile noi din kit, strans la mana ca nu am dinamometrica pus ulei ... 

cand trag maneta... harcore... se misca, dar se misca greu . 

am pornit, ea cupleaza, schimba.. merge. 

faza e ca ambreiajul tine foarte " jos" adica daca slabesc putin o ia din loc. 

e greu sa tin maneta pt ca opune rezistenta. 

 

am incercat eu sa curat acolo la melc, dar fara succes....

am incercat sa si reglez acolo din surubul de la melc 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...