Sari la conținut

Cum sa aleg mai bine?


Postări Recomandate

noi bmw.stii stim ca in sufletul TAU asta iti doresti ....DAR NU POTI.......

mai bine i-mi tai o mana si un picior decat sa devin ca voi bmw.isti, o parte din voi , si mai ales tu

 

da vad ca si tu iti cam doresti de ceva vreme sa scapi de el (BMW) ...... DAR NU POTI :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine i-mi tai o mana si un picior decat sa devin ca voi bmw.isti, o parte din voi , si mai ales tu

 

da vad ca si tu iti cam doresti de ceva vreme sa scapi de el (BMW) ...... DAR NU POTI :crack:

ce nu o sa POTI tu intelege ....niciodata.... este ca si cu mana si piciorul taiate/vandute BMW NU TE MERITA......

 

on topic

 

KTM 950 este ceea ce iti trebuie!!!!

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Dupa ce ai avut exc si duke, vei scoate la vanzare un proaspat achizitionat tenere in maxim 2 saptamani :)).

 

Ai ajuns intr-un punct unde toti ajungem pana la urma, si anume tocmai ti-ai dat seama ca producatorii moto dupa 2000 incoace s-au (cuvant urat) pe nisa asta de piata, adica a celor care stiu sa foloseasca un enduro-touring la limita,solo sau cu bagaje full si pasager, si in offroad si pe sosea. Acestia sunt prea putini si nu intereseaza economic fata de o mare categorie de motociclisti care vin de pe stradale si cred ca un varadero sau un v-strom au ceva "enduro" in ele :crack: , sau altii care se urca direct pe un 1200 GS Adv numai pentru ca isi permit si oricum maximul de enduro pe care il fac e linia de tramvai pe piatra cubica.

 

"Piata" moto este cea din vest, iar acolo nu mai poti scoate o motocicleta de pe sosea decat in cadru organizat, caz in care mergi direct pe un cross, iar a ta ramane doar pe strada. Au calculat ca daca ar scoate un 750 decent cu 200 kg la plin, 80 de cai si suspensii bune , ar ramane cu ele nevandute, pentru ca oricum noi, astia, asteptam sa se invecheasca un pic pana sa ni le permitem sh.

 

Suntem inca privilegiati in Europa pt ca mai putem scoate mobra "la noroaie" la liber.

 

Din cate ai povestit optiunea ta acum care intra si pe buget este un F800GS, pe care sa-l protejezi cu scut,crashbar-uri si sist de bagaje. Atata doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca noul tau motor de 7000 de euro poate sa isi borseasca uleiul pe motor din 20 in 20 de mii de km si are in el atata electronica de nu o mai descurca nici aia din reprezentanta cand incepe sa se aprinda pomul de craciun in bord.

 

PS 990 Adv iti da senzatii foarte "ude" daca te tin bracinarii sa dai in el cat poate el sa duca, pe sosea si in coclau... probelma e ca te impinge la situatii necugetate, iar cand eziti.....gata, l-ai scapat. A, si in oras iti fierbe bijuteriile de familie de nu iti mai trebuie nimic dupa o zi de vara in bucuresti...

 

Spor la alegeri !

:cheers:

Editat de Axa cu Scame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi bmw.stii stim ca in sufletul TAU asta iti doresti ....DAR NU POTI.......

ai perfecta dreptate, doar ca dorinta este ascunsa atat de adanc in sufletul meu ca nu va iesi la iveala pana la 50 de ani ...;)

 

 

mai bine imi dai mie bani si te car eu in spate .

Merge, dar stii sa faci zgomote ca un Akrapovic???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Au calculat ca daca ar scoate un 750 decent cu 200 kg la plin, 80 de cai si suspensii bune , ar ramane cu ele nevandute,

[...]

Din cate ai povestit optiunea ta acum care intra si pe buget este un F800GS,

[...]

 

Are sub 800cc, 207kg plin, 85CP, suspensii decente ( nu au avut alte twin din '90 suspensii mai bune ). Că-i plictisitor ca naiba, aia da. E atât de liniar motorul încât te dai jos de pe el mai plictisit faţă de atunci când te-ai urcat. La fel şi TDM850, deci cred că aceaşi senzaţie este şi pe SuperTenere 750.

 

Dacă aş avea bani de o singură motocicletă şi aş fi în a ta situaţie, aş alege 990. Dar la cum ai descris situaţia, probabil un monocilindru ţi-ar fi mai bun, 690 sau Tenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa te contrazic, chiar daca eu calaresc un Varadero si mi se potriveste ca o manusa. Dar omul are nevoie de:

´´1. sa pot sa-l foloses zilnic prin oras pentru a merge la munca fara sa-mi bat cuie in talpa

2. sa pot sa ies cu el la o noroiala de weekend prin jurul Buc sau pe un drum ceva mai desfundat de munte´´

 

Ori sa te plimbi prin Bucuresti (sau prin oricare alt oras) cu un bivol de 276 kg, adica cu 20 kg mai mult decat un 1200 GS Adventure, nu cred ca-i cea mai buna alegere. Desi, nu greutatea il face nepractic pentru mersul in oras, ci gabaritul... Iar in ceea ce priveste iesitul la noroiala, nu zic ca nu se poate, dar tre sa fi destul de masochist :)

 

Eu daca as avea aceleasi necesitati ca Alex, as alege Tenere-ul de 660, incaltat cu ceva gen Heidenau K60 sau Metzeler Karoo. Consuma putin, se descurca in offroad si poate duce si doi oameni in conditii decente.

Din ce an e varadero al tau si ce consum ai la el?Urban si in afara?Te intreb pentru ca vreau sa ma trec si eu pe asa ceva,dar modelul peste 2007 cu pgm-fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

KTM 690 Enduro. De cati bani ai gasesti una accesorizata bine deja sau ii pui tu accesorii adventure de la Rally Raid Products.

Este cam incomod pentru pasagera.

Asa ca ramai si cu varianta 2 - F800Gs, Triumph 800XC, 990 Adv.

Tenerele nou te duce pana la capatul lumii dar nu va fi niciodata zambetul acela t.imp pe care l-am avut si eu pe 530.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce an e varadero al tau si ce consum ai la el?Urban si in afara?Te intreb pentru ca vreau sa ma trec si eu pe asa ceva,dar modelul peste 2007 cu pgm-fi

Al meu e din 2002 si consuma intre 4,4% si 6,7%. Nu pot sa vorbest despre un consum urban, pentru ca nu il folosesc ca mijloc de transport de zi cu zi. Consumul mixt cel mai frecvent este de 6% - 6,2%, in care mai intra si cate un drum prin oras, iar in rest drumuri lungi.

4,4% a fost o surpriza placuta, intre Simeria si Sibiu, dupa ce intre Orsova si Simeria scosesem 5,3%, cu pasager si bagaje.

Probabil ca in oras, pe a-ntaia si a doua te indoaie la consum, dar nu asta este terenul de joaca al unui Varadero.

Modelul pe injectie consuma mai putin.

Mai intreaba pe baietii de aici: /index.php?/topic/182340-honda-xl-1000v-varadero/page-91&do=findComment&comment=3726141

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine i-mi tai o mana si un picior decat sa devin ca voi bmw.isti, o parte din voi , si mai ales tu

 

da vad ca si tu iti cam doresti de ceva vreme sa scapi de el (BMW) ...... DAR NU POTI :crack:

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, ideea unui V-strom 650 nu-ti surade?

Fiabilitate mare, consum putin (3.8-4.2), excelent pe viraje, duce cu pasager/bagaje, merge destul de decent si in afara asfaltului (in limitele bunului simt) si are un design interesant si placut (strict din punctul meu de vedere).....

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum ce as vrea sa faca:

1. sa pot sa-l foloses zilnic prin oras pentru a merge la munca fara sa-mi bat cuie in talpa

2. sa pot sa ies cu el la o noroiala de weekend prin jurul Buc sau pe un drum ceva mai desfundat de munte

3. sa ma poate duce pe mine (si uneori si pe doamna) pe drum relativ confortabil in ture de vreo 400 km pe zi.

 

KTM 9X0 - poti sa-l scoti de pe lista, din cauza punctului 1 ( nu e un motor de folosit zilnic in oras)

 

In schimb se descurca minunat la punctuele 2 si 3.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru posturi si recomandari; cateva raspunsuri la obiect:

 

Dupa ce ai avut exc si duke, vei scoate la vanzare un proaspat achizitionat tenere in maxim 2 saptamani :)).

...

Din cate ai povestit optiunea ta acum care intra si pe buget este un F800GS, pe care sa-l protejezi cu scut,crashbar-uri si sist de bagaje. Atata doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca noul tau motor de 7000 de euro poate sa isi borseasca uleiul pe motor din 20 in 20 de mii de km si are in el atata electronica de nu o mai descurca nici aia din reprezentanta cand incepe sa se aprinda pomul de craciun in bord.

 

PS 990 Adv iti da senzatii foarte "ude" daca te tin bracinarii sa dai in el cat poate el sa duca, pe sosea si in coclau... probelma e ca te impinge la situatii necugetate, iar cand eziti.....gata, l-ai scapat. A, si in oras iti fierbe bijuteriile de familie de nu iti mai trebuie nimic dupa o zi de vara in bucuresti...

Multumesc pentru punctul de vedere articulat si coerent. Problemele cu incalzirea de care zici ma fac sa-l cam scot din lista.

Voi proba si tenere-ul pentru ca este foarte atragator la pret, si poate reuseste sa-i ia fata bmw-ului in clasamentul actual.

 

KTM 690 Enduro. De cati bani ai gasesti una accesorizata bine deja sau ii pui tu accesorii adventure de la Rally Raid Products.

Este cam incomod pentru pasagera.

Asa ca ramai si cu varianta 2 - F800Gs, Triumph 800XC, 990 Adv.

Tenerele nou te duce pana la capatul lumii dar nu va fi niciodata zambetul acela t.imp pe care l-am avut si eu pe 530.

De cand am vazut ca 690-ul are si ABS devine o optiune foarte interesanta exact in ideea cu un"Fairing" de rally raid.

Triumph-ul e greu si in principiu de strada.

 

Alex, ideea unui V-strom 650 nu-ti surade?

Fiabilitate mare, consum putin (3.8-4.2), excelent pe viraje, duce cu pasager/bagaje, merge destul de decent si in afara asfaltului (in limitele bunului simt) si are un design interesant si placut (strict din punctul meu de vedere).....

L-am vazut/admirat dar tot asa, e de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...