Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu merita pe Varadero. Sau Caponord. Cel mult Karoo3.

Cine ti-a spus!!!??..daca faci abstarctie de zgomotul de la rulare un crampon chiar face diferenta in anumite conditii mai ales ca vorbim de motociclete grele unde nu in toate situatiile poti " venii tare" si iti permite sa stai " la cuplu"..!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt ca pierzi din confortul pe asfalt iar castigul pe cei 100m pe care ii parcurgi pe iarba intr-o excursie cu elefanti d-astia mi se pare minimal. Parerea mea.... Eu ma gandesc daca sa pun TKC sau ContiEscape pe Africana....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat nu m-am dat pe nici unul din modelele precizate ce experieta si sfaturi sa dau?vrei pareri despre gama ktm,husqwarna sau husaberg ia-ti 5 zile liber si iti povestesc.oricum am gasit la iasi un varadero echipat cu tot ce vreau si maine plec dupa el.multumesc tuturor de sfaturi,va povestesc cat de repede imi permite starea de sanatate cum se face enduro cu varadero.o singura intrebare ar mai fi si anume, care sunt cele mai agresive gume de macadam?

Poti sa bagi si MITAS E09.Sunt mai ieftine un pic decat Karoo sau TKC80. Excelente pe macadam, mocirla, dar mare grija pe asfalt ud.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu fiabilitatea e din desene animate....

Foarte de acord, în epoca modernă a consumismului.

 

Andry esti praf, sincer nu ma asteptam la tine la un astfel de comentariu total aiurea :)

 

Sa le luam pe rand:

 

Varadero este prea greu = pai sunt aceeasi clasa frate, deci Andry stai jos ai 4 !

Varadero este touring = pai si Caponordul la fel , deci Andry stai jos ai 2 !

 

 

Nu asa trebuie vazut, hai sa vedem realist.

Am unul dintre cei mai buni prieteni ai mei si membru in club cu mine care are Caponord si este motociclist vechi , am facut iesiri impreuna, m-am dat eu cu motorul lui si el cu al meu si cu toate ca este Aprilia pot spune ca Caponordul este un motor bun. La unele capitole este mai bun ca si Varadero, dar la altele este mai slab.

 

1. Caponordul este mai ,,sprinten'' un pic daca iti place sa faci liniute.

2. Caponordul are mai multe ,,brizbrizuri'' si dotari electronice care sunt frumoase cu conditia sa nu se strice.

3. Unii spun ca ,,desingnul'' este mai frumos la Caponord . Depinde de fiecare in parte cum priveste, gusturile nu se discuta, dar cu toate astea unii cumpara motorul cu sufletul .

 

4. Varadero (pe injectie) este mai economic (consum), am facut noi teste .

5. Varadero are motorul mai fiabil (nu se poate pune in discutie asta), dar si la Varadero mai cad unele piese colaterale

6. Piesele sunt mai usor de gasit si mult mai ieftine la Varadero.

 

Deci daca esti un om mai practic mergi spre Varadero, dar daca conteaza doar pasiunea atunci si Caponordul este un motor frumos.

 

PS

Sunt Hondist convins , am avut Transalp, acum am Varadero , mi-as dori un Crosturrer si cu toate astea este frumos sa fim obiectivi .

Comentariu aiurea? Am spus atât : Varadero este mai greu şi mai touring. Ce-am greşit? Vezi în quoteul de mai jos diferenţele de la punctele 7, 8 şi diferenţa de greutate dintre cele două modele, care atestă că Varadero este "mai touring" faţă de Caponord. Dacă sunt din aceaşi clasă nu mai contează greutatea? Te înşeli amarnic.

Omul a făcut hard enduro, vrea o motocicletă care să nu se rupă-n prima groapă. O fi el beteag, dar n-o să meargă ca moşuleţul cu ea pe macadam. A spus că vrea enduro. Enduro este mai mult decât plimbarea offroad cu viteza a doua pe care o faci tu şi mulţi alţi "aDventurieri". Poţi să te superi, dar ăsta e adevărul. ( nu vreau să te superi pe mine! )

Mai fiabil Varadero? Da, cum să nu. Adică nu ai treabă la Varadero cu pompa de apă de exemplu, dar schimbi alte 5 repere care se strică de-amboulea, că d'eh, e Japoneză.

 

Eşti Hondist convins şi se vede. Eram şi eu până să văd bârna din ochii mei şi-atunci am aflat că mai sunt şi alte motociclete mult mai reuşite faţă de porcăriile ce le scoate Honda in ultimii 20 de ani. Singura porcărie pe care mi-aş cumpăra-o ar fi Crosstourer, dar şi acela numai pentru motorul V4. În rest aş merge liniştit pe ştruţo cămila de la BMW, cu motorizările lor de-a curmezişul.

PS : Am avut Transalp, acum am două Africa Twin şi nu mi-ar displăcea un VFR750. Asta ca să nu zici că nu am treabă cu Hondele.

7. dpmdv Caponordul are suspensia mai buna decat Varadero, parca mai stabil si cu ciclistica mai buna Caponordul

8. spitele pentru macadam/off

 

Varadero as alege, am calarit ambele modele de Varadero cat si Caponord, votul meu ar merge pentru Varadero

 

diferenta este de 26 kg

Diferenţa de greutate este mare. De exemplu între XL600V şi XRV750 sunt tot pe acolo kilogramele la gol, iar diferenţa de manevrabilitate în offroad este net în favoarea Transalpului, pare jucărie comparativ cu Africana.

Iar şpiţele...rămân spiţe.

 

Pt ca pierzi din confortul pe asfalt iar castigul pe cei 100m pe care ii parcurgi pe iarba intr-o excursie cu elefanti d-astia mi se pare minimal. Parerea mea.... Eu ma gandesc daca sa pun TKC sau ContiEscape pe Africana....

Omul vrea să facă şi ceva macadam serios cu motocicleta. Aşadar va avea nevoie de cauciucuri foarte bune, motocicleta e grea, dorinţele şi aştepările din partea lor vor fi mari.

 

Cele mai bune anvelope pentru o motocicletă adventure : Continental TKC80 . Ce trebuie ştiut la ele : se duce spatele în 5000km, iar pe asfalt poţi să te duci ca şi cu un oricare alt cauciuc de top al clasei enduro-touring. ( asta o spun eu, de la mine dintre picioare, dacă mă veţi întreba de unde am scos-o )

 

atillas : nu ştiu ce probleme ai cu spatele, dar dacă sunt la coloană să fi atent la simptomele ce-o să le ai pe motocicletă, poziţia verticală a spatelui de pe un enduro-touring nu prea-i indicată pentru problemele de coloană. Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"forestiere la greu" si "popoul nevestii plus bagaje" nu au mare legatura cu Varadero sau Caponord...ar trebui sa iei alte modele in calcul... Eu as alege F800GS adv...KTM 9x0...etc

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.oricum am gasit la iasi un varadero echipat cu tot ce vreau si maine plec dupa el

Oare sa fie vorba de asta ? e tot prin zona .

 

/index.php?/topic/712005-de-vanzare-honda-varadero-2003-injectie/

 

 

sau este vorba de una pe carburatie rosie :peace: te asteptam cu pozele

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va povestesc cat de repede imi permite starea de sanatate cum se face enduro cu varadero.

 

Asteptam filmulete cat de curand. :D

 

 

 

PS : Am avut Transalp, acum am două Africa Twin

 

 

Sa ghicesc: una din Africane e pentru piese, si amandoua Africanele nu fac cat Transalpul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mai exact?Vstromul e sub varadero cu mult...

Hmmmm....Daca mai multi cai,consum mai ok,kile in minus,cadru aluminiu,etc sunt pentru tine dezavantaje....fie cum spui tu.Avantaj VARADERO:franele.In rest mult sub VStrom.Si prefer eticheta Made in Hamamatsu,Japan decat Montesa,Spain.Numai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 :)

Binenteles ca in toate topicurile de genul...fiecare ori recomanda ce are ori ce ii place...Du te omule...probeaza cateva Honde cateva Haprilici si iti iei ce iti place.

Sa nu iti iei Honda si pe urma sa te plimbi cu o Aprilia si sa iti para rau sau invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este greu sa gasesti compromisul perfect, adica ceva bun si comod pe asfalt, cu roata de 21 pe fata si spite aprox 80-90 cp, motor injectie cu un consum nu foarte mare si o greutate decenta.

 

Adica sa zicem :

  • dimensiunea si greutatea unui Transalp de 650 ( poate fi ceva mai mare)
  • rotile lui
  • un motor de 80-90 cp
  • 6 trepte de viteza
  • un consum de rotax

Ar fi fost fumos o Afrikana cu 6 viteze injectie si ce are ea acum sa ramana neschimbat.Incet incet segmentul asta de mijloc gen Afrikana, ST 750 dispare .



:peace:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, nu inteleg de ce initiatorul topicului, nu a luat in calcul, pentru ceea ce doreste sa faca cu motocicleta, un AT, ST sau KTM 9X0. Din ce am inteles, vrea macadam cat mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lamurim problema,am ajuns ieri cu Varadero acasa,astazi si-a luat primele teste pe forestier semi uscat ,trage foarte bine de jos,franele mi se par un pic ciudate,telescoapele dupa 60 km/h se plafoneaza putin pe forestier (dar e vorba doar de o parere personala),motorul este ceea ce imi doream ca si gabarit poate putin prea mare,dar confortul isi spune cuvantul.

 

Inca operatia nu imi permite sa i-o trag asa cum mi-as dori, dar am reusit sa intru in viraje cu derapaje pe ambele roti,concluzia este ca pe forestiere si drumuri cu macadam nu prea ai ce cauta sa o alergi daca tehnic nu esti cat de cat pregatit,motorul este exagerat de mare iar cu bagaje si nevasta este destul de greu sa ai fun.

 

Pe asfalt se comporta ok (daca pot spune asta in cei 10 km facuti cu ea),poate un parbriz mai mare nu mi-ar arunca tot curentul in nas,pozitia este excelenta,seaua generoasa(fata de seaua tanga de pe modelele noastre de curse),momentan fac pauza pana o inmatriculez ca ma mananca sa plec la o tura cu ea.

 

La valcea a plouat destul de rau in ultimul timp,dupa ce se usuca prin padure va trimit poze cu papusa infipta prin vreun sleau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te feresti sa tragi capra pe coaste dar te apuci sa scoti Varadero din sleauri. Macar du-te cu nevasta la facut poza cu sleaul :D

Vezi ca pantele mici pe care le urcai intr-o doara cu capra, cu Varadero va fi mai delicat: 1) cauciucul nu va avea grip-ul cu care esti obisnuit si 2) chiar daca ai grip suficient, mobra fiind f grea, o sa constati ca accelerezi si elefantul nu inainteaza iar spatele se deplaseaza stanga-dreapta. Eu mereu am confuzii d-astea: cand ma dau cu Tenere cred ca sunt cu EXC si invers.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lamurim problema,am ajuns ieri cu Varadero acasa,astazi si-a luat primele teste pe forestier semi uscat ,trage foarte bine de jos,franele mi se par un pic ciudate,telescoapele dupa 60 km/h se plafoneaza putin pe forestier (dar e vorba doar de o parere personala),motorul este ceea ce imi doream ca si gabarit poate putin prea mare,dar confortul isi spune cuvantul.

 

Inca operatia nu imi permite sa i-o trag asa cum mi-as dori, dar am reusit sa intru in viraje cu derapaje pe ambele roti,concluzia este ca pe forestiere si drumuri cu macadam nu prea ai ce cauta sa o alergi daca tehnic nu esti cat de cat pregatit,motorul este exagerat de mare iar cu bagaje si nevasta este destul de greu sa ai fun.

 

Pe asfalt se comporta ok (daca pot spune asta in cei 10 km facuti cu ea),poate un parbriz mai mare nu mi-ar arunca tot curentul in nas,pozitia este excelenta,seaua generoasa(fata de seaua tanga de pe modelele noastre de curse),momentan fac pauza pana o inmatriculez ca ma mananca sa plec la o tura cu ea.

 

La valcea a plouat destul de rau in ultimul timp,dupa ce se usuca prin padure va trimit poze cu papusa infipta prin vreun sleau.

cu ce model te-ai Varaderizat? baga poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat ieri intr-o zona cu pietris mai gros unde am facut o mica pauza.cand am incercat sa plec de pe loc,pauza,se ingropa roata in pietris de mai mare dragul.imi comand luni un set de mezeler karoo 3,din cate am citit pana acum s-ar preta pentru ce vreau eu sa fac cel mai bine,

 

Te feresti sa tragi capra pe coaste dar te apuci sa scoti Varadero din sleauri. Macar du-te cu nevasta la facut poza cu sleaul :D

Vezi ca pantele mici pe care le urcai intr-o doara cu capra, cu Varadero va fi mai delicat: 1) cauciucul nu va avea grip-ul cu care esti obisnuit si 2) chiar daca ai grip suficient, mobra fiind f grea, o sa constati ca accelerezi si elefantul nu inainteaza iar spatele se deplaseaza stanga-dreapta. Eu mereu am confuzii d-astea: cand ma dau cu Tenere cred ca sunt cu EXC si invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) Inca operatia nu-mi permite sa i-o trag asa cum mi-as dori, dar am reusit sa intru in viraje cu derapaje pe ambele roti (... ...)

Am subliniat pentru ca modestia ta mi se pare monumentala :-)))

Altii nu reusesc intr-o viata complet valizi sa faca ceea ce faci tu, operat fiind! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu inteleg care e problema,intr-o luna sunt pe picioare complet si va invit sa veniti la valcea sa Ne dam.Facem strategica ptr incalzire de la valea marului la ranca.cum va spuneam,stiu trasee excelente de touring in zona noastra.o sa va convingeti daca exagerez sau nu.va pupa fane pe toti,va multumesc de sfaturi si de ajutor.topicul se poate inchide.alte comentarii si ironii nu le vad rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze ca intervin si eu. sunt fost posesor Varadero iar tata are Caponord. am spicuit nitel printer randuri.... insa ce nu inteleg eu.........de ce se vb de enduro cu varadero si caponord?! Ambele chiar si pe siteul official sunt declarate ca fiind 99% touring........si ptr cunoscatori ....sunt vizibile o gramada de trasaturi la ambele ca nu au ce cauta pe off road...cel mult un drum mai stricat, pietruit,etc...greutate mare , motor mare ...etc... asemenea trasaturi nu au motoarele de offroad...vrei sa faci offroad muta ti gandul de la astea 2. sunt motociclete exceptionale doar de touring. insa intre cele 2 optez ptr Varadero. Caponordul mai aratos si bordul complet ( indicator benzina, temp mediului,etc) dar zgomotos nevoie mare....zici ca se cearta pistoanele intre ele ...iar la un drum mai lung te ia durerea de cap...problema la varadero ca pe la 60- 70 mii km pica pompa de benzina si ce e mai costisitor :distributia. la Caponord atentie mare!!!! pica pe la 50000 km fraiul ....sau asa zisul un fel de bendix...piesa intermediara care o roteste electromotorul sa invarta motorul ptr pornire. ne a costat 500 euro si facuta din bucati ...originala era 700 e. in rest amandoua sunt ok... ma rog ar fi multe de spus despre ele....insa in nici un caz despre valentele de offroad EXCLUS!!!!



acum ca musai vrei tu sa faci offroad cu varadero.....se poate.......si cu ferari daca vrei intri pe drum de tara ...dar asta nu inseamna ca are si asemenea valente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar zgomotos nevoie mare....zici ca se cearta pistoanele intre ele ...iar la un drum mai lung te ia durerea de cap...

Poate la motorul tatalui tau se intampla asta. In rest perfect adevarat tot ce spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...