Sari la conținut

Near miss ...Voi cum ati fi facut?


Hekate
 Share

Postări Recomandate

Sigur data viitoare cand o sa rulezi prin localitati , mai ales cele de pe la tara , o sa rulezi cu viteza mai mica avand in vedere experientele avute in aceasi zi.

De curiozitate.....la al doilea eveniment nu mai filmai , sau nu vrei sa pui filmarea ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am vazut dap ...

Dupa al doilea cal cu care am avut de-a face eram socata ca mi s-a intamplat tot mie! Acu tre sa gasesc ce incearca universul sa-mi spuna prin caii de duminica ... tinand cont ca am scapat doar cu vanatai si dureri din a doua faza, cand chiar puteam sa crap acolo...

 

 

Daca eram cu masina la ambele faze iesea muult mai urat decat a iesit. Mult mult...Momentan nu prea am nici o tragere de inima sa ma urc pe motor, nu dupa ce am vazut iarba-pietris, iarba-pietris in fata ochilor si am aterizat cumva sub motor ...

Hai Crisule...ai trecut tu prin chestii mult mai nasoale, doar nu lasi o chestie de-asta sa te doboare. :hug:

PLus ca eu cu cine ma mai plimb?! :D

 

Sigur data viitoare cand o sa rulezi prin localitati , mai ales cele de pe la tara , o sa rulezi cu viteza mai mica avand in vedere experientele avute in aceasi zi.

De curiozitate.....la al doilea eveniment nu mai filmai , sau nu vrei sa pui filmarea ???

Daca te-ai fi plimbat cu fata, ai fi stiut ca nu e genul care sa ruleze cu viteza doar de dragul de a-i da gaz.Pur si simplu ceasu rau, pisica neagra , Neti Sandu... :peace:

Editat de Cucciolo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut noroc chior. Ce ma mira e ca in patru pagini doar vreo 2 au remarcat ca mergeai cam repejor in localitate. In sate poti avea tot felul de surprize, cai, caini, gaste etc. La 50/h chiar poti frana sa te opresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut noroc chior. Ce ma mira e ca in patru pagini doar vreo 2 au remarcat ca mergeai cam repejor in localitate. In sate poti avea tot felul de surprize, cai, caini, gaste etc. La 50/h chiar poti frana sa te opresti.

Si daca frana si oprea (in fata calului)..tu ce crezi ca s-ar fi intamplat?! Eu ma gandesc ca ar fi ajuns calul direct pe ea si n-a fi iesit deloc bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ai fi plimbat cu fata, ai fi stiut ca nu e genul care sa ruleze cu viteza doar de dragul de a-i da gaz.Pur si simplu ceasu rau, pisica neagra , Neti Sandu... :peace:

 

Eu nu am spus ca asta este genul ei....sa mearga tare prin localitati.....am spus ca data viitoare SIGUR va merge mai incet , mai ales dupa cele intamplate

Cu anumite situatii ramai marcat si greu se mai sterg din minte....

De exemplu eu am avut primul accident cu o tipa "de la tara" care mi-a sarit in fata motocicletei de dupa o duba parcata pe prima banda. tipa vb la tel si a vrut sa treaca B.dul Iuliu Maniu care are 4 benzi pe sens , si garduri pe mijloc....dar ea pe acolo a zis ca este bine....desi avea trecere la 20 m mai in spate.

De atunci nu mai merg pe langa dube parcate sau daca nu am pe unde....incetinesc

 

Si daca frana si oprea (in fata calului)..tu ce crezi ca s-ar fi intamplat?! Eu ma gandesc ca ar fi ajuns calul direct pe ea si n-a fi iesit deloc bine...

 

La 80-100 cat a spus ca avea....eu nu cred ca puteai sa opresti la faza asta....numai pana reactionezi si pana incepi sa franezi....trec momente bune , dar mai ales sa franezi.

Si daca este asa cum a calculat cineva mai sus...2,2 sec cu atat mai mult nu reuseai....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aceasta filmare se vede ca de fapt calul a fost speriat de prima motocicleta , a doua a trecut exact cand el a inceput sa sara iar de atunci pana la Hekate au fost 25 de sec.....din ce se vede pe filmare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mi se confirma inca odata...cei care blameaza viteza au minunatele inginerii tehnologice GS500 sau alte cacarumbe <50 cp =))

A da, iar ceio care spun ca franarea era mai buna...cand franezi , motocicleta se indreapta si ai 99% sanse sa primesti bonus points pentru point fixation, pe cand , la accelerare poti inclina mai usor motoreta.

Pe gagica noastra zvapaiata a salvat-o semislickul de ploaie (SM) cand a trecut de vibrator si a intrat in gravel pit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aceasta filmare se vede ca de fapt calul a fost speriat de prima motocicleta , a doua a trecut exact cand el a inceput sa sara iar de atunci pana la Hekate au fost 25 de sec.....din ce se vede pe filmare.....

unde ai vazut tu 25 sec?au fost vreo 4-5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am spus ca asta este genul ei....sa mearga tare prin localitati.....am spus ca data viitoare SIGUR va merge mai incet , mai ales dupa cele intamplate

Cu anumite situatii ramai marcat si greu se mai sterg din minte....

De exemplu eu am avut primul accident cu o tipa "de la tara" care mi-a sarit in fata motocicletei de dupa o duba parcata pe prima banda. tipa vb la tel si a vrut sa treaca B.dul Iuliu Maniu care are 4 benzi pe sens , si garduri pe mijloc....dar ea pe acolo a zis ca este bine....desi avea trecere la 20 m mai in spate.

De atunci nu mai merg pe langa dube parcate sau daca nu am pe unde....incetinesc

Tu esti unul dintre putinii useri ce n-ar trebui sa aiba dreptul in a emite pareri legate de ceea ce se discuta pe acest forum in domeniul moto. No offence, dar nu te ajuta mentalitatea si principiile de viata.

 

Din ce vad am ajuns cu rotile pe iarba ...daca vad bine, trecusem de pietrisul de pe margine deja...

Hekate rulez!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zair vorbesti ca prostu toata ziua.....ai tu dreptul sa dai sfaturi ca esti cel mai in masura sa o faci.

Ai facut armata cu mine sa ma cunosti ???? vorbesti ca prostu ca sa ai mii de postari sa vada lumea ca ai activitate la taste.....macar daca ai face anual km cate postari ai....dar ma insel la cat timp stai in fata la taste...nu stiu cand ai timp sa faci km...

 

Tre' sa recunosti ca argumentul tau cu "data viitoare sigur vei merge mai incet" nu e foarte bun tinand cont ca peste 15 minute a facut accident cu alta caruta.... :))))))

 

Off: eu nu inteleg, cuiva chiar ii pasa de numarul de posturi??? refuz sa cred ca exista oameni atat de superficiali!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa recunosti ca argumentul tau cu "data viitoare sigur vei merge mai incet" nu e foarte bun tinand cont ca peste 15 minute a facut accident cu alta caruta.... :))))))

 

Off: eu nu inteleg, cuiva chiar ii pasa de numarul de posturi??? refuz sa cred ca exista oameni atat de superficiali!

Era sub influenta adrenalinei poate....

Stai linistit.....EXISTA astfel de oameni.... se vede mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta in continuare sper ca ai invatat ceva din intamplari :)

Totusi daca nu sunt cai si carute in astfel de sate sunt copii, gaini, biciclisti caini porci si diversi cu tractoare sau cazane care nu au nici pe departe permis.

Eu am luat un sant din cauza unui biciclist beat, de atunci tin un 50-60 top speed prin catune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca frana si oprea (in fata calului)..tu ce crezi ca s-ar fi intamplat?! Eu ma gandesc ca ar fi ajuns calul direct pe ea si n-a fi iesit deloc bine...

 

 

Si mi se confirma inca odata...cei care blameaza viteza au minunatele inginerii tehnologice GS500 sau alte cacarumbe <50 cp =))

A da, iar ceio care spun ca franarea era mai buna...cand franezi , motocicleta se indreapta si ai 99% sanse sa primesti bonus points pentru point fixation, pe cand , la accelerare poti inclina mai usor motoreta.

Pe gagica noastra zvapaiata a salvat-o semislickul de ploaie (SM) cand a trecut de vibrator si a intrat in gravel pit.

 

 

ma, unii din voi aveti un mod foarte prost de a pune problema...

 

In primul rand, exista diferite situatii in trafic...in unele e mai bine sa accelerezi, in altele sa franezi...aici a fost vorba de reflex, urmat de skill, noroc si gume bune in partea de redresare. Dar, revenind la partea dinainte de incident. Faptul ca avea viteza, in situatia de fata, a ajutat...din multe puncte de vedere: a apucat sa treaca inainte sa intoarca calul de tot, a avut stabilitate mai mare pe pamant s.a. Insa...concluzia pe care o trageti voi e foarte foarte proasta.

 

Doar pentru ca a existat un caz izolat in care viteza a favorizat victima, nu inseamna ca trebuie sa zburam tot timpul...e un caz izolat, oameni buni! In localitati, mai ales in zone rurale sunt multe pericole si trebuie adaptata viteza. In 90% din cazuri, o viteza mai mica te poate salva...aici e un caz din alea 10% si voi ridicati in slavi viteza. Vedeti ca citesc si incepatori forumul asta....nu mai dati sfaturi de rahat. Doar pentru ca unii zboara zilnic si inca nu s-au imprastiat si doar pentru ca in cazul de fata a fost un factor favorabil, NU inseamna ca e un lucru bun.

 

Cat despre ramarci legate de modelul si clasa motocicletei....sunt foarte deplasate colegu...stai pe fundul tau ca dai spre penibil. Da, o vitezana te poate scoate mai repede prin accelerare si are si frane mai bune, dar ingineriile alea tehnologice sunt mult mai usor de controlat si mult mai iertatoare, mai ales pentru un incepator (sau unu care merge legal).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu prima parte. Este foarte buna precizarea cu viteza care nu te scapa in orice situatie.

Din pacate la partea a 2-a trebuie sa te contrazic un pic. O motocicleta de 500cc are ~200 kg la gol, pe cand una de 599-999cc are ~180kg + frane + ciclistica...daca tu imi spui ca poti controla mai usor o motocicleta underpowered si construita pe sistem low budget inseamna ca esti doar ignorant.

Pe langa asta , viteza era un factor complet neinteresant pe sectorul ala de drum gol ... e ca si cand ai merge pe autostrada aia de 10 milioane de centimetri pe care o aveti voi cu viteza legala in conditiile in care stii clar ca nu e nici un radar in zona, chiar avea o viteza atat de mica incat nici macar nu i se ridica permisul.

Nu prea inteleg treaba asta cu urecheatul motociclistului ca avea toba sport si a speriat calu' sau mai stiu eu ce...tobele sport chiar salveaza vieti, se aud bine si atrag atentia, toate chestiile astea comuniste cu limite de zgomot si limite de viteze mentale etc. ingradesc toata senzatia de libertate pe care o cautati voi astia care va suiti pe mobre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...