StefanSC Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 iar km pe afara nu se prea dau inapoi...asa ca eu sunt adeptul acelui 500 de euro in plus , pentru un motor din it, gr..dar care e mult mai bine intretinut, si care nu are km dati inapoi. Vrabia malai biseaza... Se dau KM inapoi in draci prin Italia. Chiar m-au amuzat doua GS-uri la care m-am uitat si pe bord cica avea ~30k km iar prin ele am gasit stickere de la ultima revizie de 38k din 2007 respectiv 43k din 2009 . Sa fie cat mai RAW si sa faca fata contactului cu asfaltul fara sa lase daune nasoale... Ce face experienta din om . De asemenea nu ma impac deloc cu ghidoanele clasice de enduro,as pune ceva mai jos pe ea (asta e o preferinta personala,pe care 90% din enduristi/adv-toureri nu ar agrea-o). Ceea ce, daca nu esti urangutan, e o prostie mare. Cand ies cu jangina la pascut pe verdeata, stau mai mult in scari. Ghidon jos mi-ar da o pozitie superba Cum am mai zis si in alte parti, batalia (pt mine) se da intre un mono de 600/650 si un V2 de 600/650. Pe hirtie ambele au avantaje si dezavantaje. Cel mai mare dezavantaj pt v2 (gen transalp) pt mine ar fi masa la gol (motorul precedent nu era usor, avea 187 la gol,dar era speed si in mers era ca o pana. La adv-touring masa "cantareste" mult,daca il dau des pe o parte, lucru inevitabil in noroi/offroad). Ca idee, am vagul sentiment ca F650GS-ul e mai greu decat Transalpul. Si legat de TransVaca, am mers relativ recent cu una pe asfalt si sincer... comod si plicticos motor. P.P.S: Honda Dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 @ cstelia: de acord cu tine,cu mici precizari: Si eu ma mir de unii pe forum cand intreaba ce motor sa-si ia, daca tii minte tipul de la adventure touring care a sfarsit prin a-si lua Super Tenere 1200 parca, si facuse un topic de XX pagini, si toti ii sugerau ce credeau ca li se potriveste lor,putini incercau sa filtreze prin preferintele si specificatiile omului.. Reamintesc cateva aspecte: - tipul (subsemnatul) a incercat sa initieze un topic comparativ, paginile in numar de XX fiind completate de useri. - nu am cerut sfaturi de cumparare ci pareri. - nu am sfarsit prin a-mi cumpara XT1200Z, eu il consider un inceput - modalitatea de a alege mobra cat si decizia/alegerea facuta imi apartin si sunt extrem de incantat de mobra dupa 7500 km/3 luni. O seara faina. Eu de ex,daca intreb pe un forum (fie asta sau altul) info despre un motor, ma intereseaza caracteristicile la care lumea nu e subiectiva. De ex daca intreb de consum, sau chestii concrete, la alea e greu sa fii subiectiv. Incerc sa evit intrebarile la care oamenii dau raspunsuri subiective,pt ca ei vor raspunde prin prisma perceptiei lor. @ Fanu: Nu stiu daca postul tau imi este adresat, dar raspund pt ca oarecum,pe viitor,sunt si eu interesat de un adventure-enduro-touring (un struto-camila). La mine e simplu,am luat-o prin eliminare, gen: tai de pe lista alea scumpe (peste 3500 eur ies din schema), alea grele ( 1100/1200 GS, KTM 950/990/1190 Adv, Super Tenere 750/1200 etc), BIne,astea enumerate is si alea scumpe. Sunt sincer cu mine si stiu ca nu o sa vreau sa fac vreodata hardcore enduro cu motoreta vizata. Adica vreau sa ma bag peste TOT si ORIUNDE cu ea,dar nu in stilul in care se aventureaza baietii cu KTM 450 sau DRZ 400 etc... Am scos de pe lista si mobrele gen V Strom, sau BMW GS cu jantele turnate,as prefera ceva cu jante spitate. Cum am mai zis si in alte parti, batalia (pt mine) se da intre un mono de 600/650 si un V2 de 600/650. Pe hirtie ambele au avantaje si dezavantaje. Cel mai mare dezavantaj pt v2 (gen transalp) pt mine ar fi masa la gol (motorul precedent nu era usor, avea 187 la gol,dar era speed si in mers era ca o pana. La adv-touring masa "cantareste" mult,daca il dau des pe o parte, lucru inevitabil in noroi/offroad). Iarasi, nu voi umbla dupa o mobra cu plastice intacte,probabil vor zbura aproape toate de pe ea. As baga-o la un regim de slabire (tot ce nu are un rost,jos). Sa fie cat mai RAW si sa faca fata contactului cu asfaltul fara sa lase daune nasoale... De asemenea nu ma impac deloc cu ghidoanele clasice de enduro,as pune ceva mai jos pe ea (asta e o preferinta personala,pe care 90% din enduristi/adv-toureri nu ar agrea-o). Un aspect important o constituie fiabilitatea motocicletei (a motorului mai ales, ca in rest, subansamblele se mai serviseaza ele......). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 @ StefanSC posibil ca GS ul sa fie mai greu decat Transalp,mi-e lene sa ma uit pe bikez.com La faza cu ghidonul stiu ca ai dreptate,dar nu-ti imagina ca pun semighidoanele de pe RSV pe un Transalp + ca pe mine ma intereseaza ca mobra sa fie capabila offroad, nu neaparat sa fie capabila sa faca 80km/h constant prin hartoape,ca eu sa stau in scarite Domi nu are acelasi motor de pe SLR/Vigor ? Daca ar fi sa ma gandesc la Domi,mai degraba XT600E. E singurul mono care ma atrage. Any thoughts? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) De ex daca intreb de consum, sau chestii concrete, la alea e greu sa fii subiectiv. Incerc sa evit intrebarile la care oamenii dau raspunsuri subiective,pt ca ei vor raspunde prin prisma perceptiei lor. Consumul e chestie cat se poate de subiectiva. La mers din punctul A in punctul B, pe acelasi traseu, in acelasi timp ca timp de plecare / sosire, la incarcare similara si cu acelasi model de mobra eu aveam consum semnificativ diferit fatza de alta mobra din grup. Si nu era mobra mai prost sau mai bine reglata ca s-a repetat de mai multe ori scenariul si cu XTZ si cu niste XR de inchiriat pe care le-am mai si schimbat intre noi... Editat Iunie 24, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Consumul e chestie cat se poate de subiectiva. La mers din punctul A in punctul B, pe acelasi traseu, in acelasi timp ca timp de plecare / sosire, la incarcare similara si cu acelasi model de mobra eu aveam consum semnificativ diferit fatza de alta mobra din grup. Si nu era mobra mai prost sau mai bine reglata ca s-a repetat de mai multe ori scenariul si cu XTZ si cu niste XR de inchiriat pe care le-am mai si schimbat intre noi... Daca o luam asa, totul e subiectiv. In general cand intreb de consum intreb si in ce regim s-a mers, pt ca degeaba cineva imi spune ca i-a luat 2% un Transalp,daca nu-mi spune si cum a mers, pe ce drum etc. Eu de ex cu RSV stiam exact ce consum am la anumite plaje de turatii & viteze... Adica daca m-ar intreba cineva de consum la RSV as putea sa-l edific destul de bine, fara sa fie vreo nota de subiectivism.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Daca o luam asa, totul e subiectiv. cam asta e ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Intreb si eu,chiar daca stiu ca trebe sa merg la un mecanic bun.... merge oare sa adaptez un motor de suzuki gs500 pe un cadru de Freewind?? » Post actualizat in 24 Jun 2014 20:17sau unul de Cb 500.... in principiu stiu si eu ca merge facut manevra..insa fara complicatii mai mari de 500 Euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Apropos de fiabilitate, observ multe pareri care se bat cap in cap... Unii sustin ca e ok sa iei un motor din generatia 89-95 sa zicem (de ex chiar Transalp,ca tot vorbeam de el),ca sunt vechi,facute ca lumea, motoarele fiabile etc...Altii zic sa iei ceva mai nou, cu mai putini km, ca sa nu stea prea mult in garaj la reparat si reglat.. Cumva tind sa vad si samburele de adevar din afirmatia asta, pt ca, oricat de fiabil ar fi fost un model de motorizare sa zicem din 89, are totusi o vechime si chiar daca are 40-50 mii km reali (ceea ce-i f rar), uzura isi spune cuvantul in multe locuri: garnituri,supape, bucse,rulmenti + tot felul de subansamble de la motor.....Care e parerea voastra? care-i calea de mijloc? sau cea mai eficienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 nu de alta,insa ma deranjeaza vibratiile monocilindrului....si m-am tot gandit cum as putea s-o rezolv! singura care imi place si mi-o doresc insa nu mi-o permit in urmatorii 5 ani ar fi f 800 gs! » Post actualizat in 24 Jun 2014 20:26in rest pentru mine,toate care au minim 2 cilindrii din clasa medie enduro touring...sunt grele! peste 190 la gol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Care e parerea voastra? care-i calea de mijloc? sau cea mai eficienta? e subiectiva. . pana mea, cu ce ai cu aia te dai. ce-ti permiti aia iti iei. » Post actualizat in 24 Jun 2014 21:10 nu de alta,insa ma deranjeaza vibratiile monocilindrului....si m-am tot gandit cum as putea s-o rezolv! sell mono. buy bi. simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 25, 2014 Autor Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) nu de alta,insa ma deranjeaza vibratiile monocilindrului....si m-am tot gandit cum as putea s-o rezolv! singura care imi place si mi-o doresc insa nu mi-o permit in urmatorii 5 ani ar fi f 800 gs! » Post actualizat in 24 Jun 2014 20:26 in rest pentru mine,toate care au minim 2 cilindrii din clasa medie enduro touring...sunt grele! peste 190 la gol! ... cumpara-ti o Kawasaki KLE 500 ! Gasesti ieftine si bune ! ... si nu vibreaza ca un monocilindu (... oare ?!) Editat Iunie 25, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 ca tot se vb de adventure, ma bate si pe mine un gand sa fac trecerea clasa asta, la KLE 500 ma gandesc (tot aud "ieftin si bun" ) Afara de KLE-ul asta, mai e ceva bi? Din aceeasi clasa zic Ce nu stiu si ce ma obsedeaza e garda la sol pentru un astfel de KLE, as vrea sa fie cat mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Garda e ok pentru un soft enduro. Si ajuta si roata pe 21 si telescoape reglabile cu aer comprimat. Doar ca trebuie sa cam mesteci cutia de viteze data fiind etajarea in 6 trepete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Am si eu KLE 500 (1994).In general este o motocicleta buna, merge peste tot dar nu exceleaza la nimica.Pe sosea merge bine fara sa o fortezi 100-120 , pe forestier de foarte buna calitate 80, merge si ceva incursiuni in padure cu cauciucuri adecvate dar foarte finute.Ca si calitate consumul 4,5% cu pinioane (17-42), este destul de fiabila avand in vedere varsta ei.Mi se pare destul de manevrabila si in teren ,asta este parerea mea avand si cativa ani de experienta pe hard enduro.Nu este o motocicleta cu o personalitate puternica dar este un bun companion de drum. Editat Iunie 25, 2014 de jilaveanucoste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Un review de calitate! O excursie de 2 zile cu 4 motoare Adventure middle weight! XTZ660 Tenere , KLR 650, G650 Sertao, V-Strom 650 Concluzii: V-strom cel mai bun on-road...slab insa pe off-road. Tenere si Sertao cei mai buni pe off-road. Tenere un pic mai mult spre off. Sertao fix pe mijloc le face pe amandoua la fel de bine. Cam scumpe! KLR e cal de bataie, isi face treaba bine dar in ritmul ei...castiga detasat la pret! http://www.motoring.com.au/reviews/2012/adventure-tourers/kawasaki/klr650/xtz660-v-klr650-v-sert%C3%A3o-v-v-strom-650-34228 Fanu. Editat Iunie 27, 2014 de Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 mno, topicul a ajuns un mare offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 mno, topicul a ajuns un mare offtopic dupa ultimul post al lui Fanu', da ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) ... sau una d'asta ! ... o gasesti intre 500 si 1000 euro, dar e cam ... multa !? ... si parca nici nu da asa bine la public ! Editat Iunie 30, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Un review de calitate! O excursie de 2 zile cu 4 motoare Adventure middle weight! XTZ660 Tenere , KLR 650, G650 Sertao, V-Strom 650 Concluzii: V-strom cel mai bun on-road...slab insa pe off-road. Tenere si Sertao cei mai buni pe off-road. Tenere un pic mai mult spre off. Sertao fix pe mijloc le face pe amandoua la fel de bine. Cam scumpe! KLR e cal de bataie, isi face treaba bine dar in ritmul ei...castiga detasat la pret! http://www.motoring.com.au/reviews/2012/adventure-tourers/kawasaki/klr650/xtz660-v-klr650-v-sert%C3%A3o-v-v-strom-650-34228 Fanu. Deci la finalul zilei, tot batranul monocilindru de la BMW e cea mai echilibrata alegere . Fara slabiciuni (dar si fara puncte cu adevarat forte) e ideal pentru orice fel de adventure, unde e mai bine sa te surprinda placut peisajul si drumul decat neplacut motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Deci la finalul zilei, tot batranul monocilindru de la BMW e cea mai echilibrata alegere . Fara slabiciuni (dar si fara puncte cu adevarat forte) e ideal pentru orice fel de adventure, unde e mai bine sa te surprinda placut peisajul si drumul decat neplacut motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Deci la finalul zilei, tot batranul monocilindru de la BMW e cea mai echilibrata alegere . Fara slabiciuni (dar si fara puncte cu adevarat forte) e ideal pentru orice fel de adventure, unde e mai bine sa te surprinda placut peisajul si drumul decat neplacut motorul Slabuț comparativul. Oricum comparația a fost de fapt între Tenere și Sertao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 up ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Guzzi overland : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Guzzi overland : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Adica sa inteleg ca iei in batjocura munca omului ala ce si modificat Guzzi-ul ? Aveam o impresie mai buna despre tine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.