Sari la conținut

Adventure bike ... ieftin, ieftin


Postări Recomandate

iar km pe afara nu se prea dau inapoi...asa ca eu sunt adeptul acelui 500 de euro in plus , pentru un motor din it, gr..dar care e mult mai bine intretinut, si care nu are km dati inapoi.

 

Vrabia malai biseaza...

 

Se dau KM inapoi in draci prin Italia.

Chiar m-au amuzat doua GS-uri la care m-am uitat si pe bord cica avea ~30k km iar prin ele am gasit stickere de la ultima revizie de 38k din 2007 respectiv 43k din 2009 ;).

 

Sa fie cat mai RAW si sa faca fata contactului cu asfaltul fara sa lase daune nasoale...

Ce face experienta din om ;).

 

De asemenea nu ma impac deloc cu ghidoanele clasice de enduro,as pune ceva mai jos pe ea (asta e o preferinta personala,pe care 90% din enduristi/adv-toureri nu ar agrea-o).

Ceea ce, daca nu esti urangutan, e o prostie mare. Cand ies cu jangina la pascut pe verdeata, stau mai mult in scari. Ghidon jos mi-ar da o pozitie superba :P

 

Cum am mai zis si in alte parti, batalia (pt mine) se da intre un mono de 600/650 si un V2 de 600/650. Pe hirtie ambele au avantaje si dezavantaje. Cel mai mare dezavantaj pt v2 (gen transalp) pt mine ar fi masa la gol (motorul precedent nu era usor, avea 187 la gol,dar era speed si in mers era ca o pana. La adv-touring masa "cantareste" mult,daca il dau des pe o parte, lucru inevitabil in noroi/offroad).

Ca idee, am vagul sentiment ca F650GS-ul e mai greu decat Transalpul.

Si legat de TransVaca, am mers relativ recent cu una pe asfalt si sincer... comod si plicticos motor.

 

P.P.S:

Honda Dominator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ cstelia: de acord cu tine,cu mici precizari: Si eu ma mir de unii pe forum cand intreaba ce motor sa-si ia, daca tii minte tipul de la adventure touring care a sfarsit prin a-si lua Super Tenere 1200 parca, si facuse un topic de XX pagini, si toti ii sugerau ce credeau ca li se potriveste lor,putini incercau sa filtreze prin preferintele si specificatiile omului..

 

Reamintesc cateva aspecte:

- tipul (subsemnatul) a incercat sa initieze un topic comparativ, paginile in numar de XX fiind completate de useri.

- nu am cerut sfaturi de cumparare ci pareri.

- nu am sfarsit prin a-mi cumpara XT1200Z, eu il consider un inceput :)

- modalitatea de a alege mobra cat si decizia/alegerea facuta imi apartin si sunt extrem de incantat de mobra dupa 7500 km/3 luni.

O seara faina.

 

Eu de ex,daca intreb pe un forum (fie asta sau altul) info despre un motor, ma intereseaza caracteristicile la care lumea nu e subiectiva. De ex daca intreb de consum, sau chestii concrete, la alea e greu sa fii subiectiv. Incerc sa evit intrebarile la care oamenii dau raspunsuri subiective,pt ca ei vor raspunde prin prisma perceptiei lor.

 

@ Fanu: Nu stiu daca postul tau imi este adresat, dar raspund pt ca oarecum,pe viitor,sunt si eu interesat de un adventure-enduro-touring (un struto-camila).

 

La mine e simplu,am luat-o prin eliminare, gen: tai de pe lista alea scumpe (peste 3500 eur ies din schema), alea grele ( 1100/1200 GS, KTM 950/990/1190 Adv, Super Tenere 750/1200 etc), BIne,astea enumerate is si alea scumpe.

Sunt sincer cu mine si stiu ca nu o sa vreau sa fac vreodata hardcore enduro cu motoreta vizata. Adica vreau sa ma bag peste TOT si ORIUNDE cu ea,dar nu in stilul in care se aventureaza baietii cu KTM 450 sau DRZ 400 etc...

 

Am scos de pe lista si mobrele gen V Strom, sau BMW GS cu jantele turnate,as prefera ceva cu jante spitate.

Cum am mai zis si in alte parti, batalia (pt mine) se da intre un mono de 600/650 si un V2 de 600/650. Pe hirtie ambele au avantaje si dezavantaje. Cel mai mare dezavantaj pt v2 (gen transalp) pt mine ar fi masa la gol (motorul precedent nu era usor, avea 187 la gol,dar era speed si in mers era ca o pana. La adv-touring masa "cantareste" mult,daca il dau des pe o parte, lucru inevitabil in noroi/offroad).

Iarasi, nu voi umbla dupa o mobra cu plastice intacte,probabil vor zbura aproape toate de pe ea. As baga-o la un regim de slabire (tot ce nu are un rost,jos). Sa fie cat mai RAW si sa faca fata contactului cu asfaltul fara sa lase daune nasoale...

 

De asemenea nu ma impac deloc cu ghidoanele clasice de enduro,as pune ceva mai jos pe ea (asta e o preferinta personala,pe care 90% din enduristi/adv-toureri nu ar agrea-o).

 

Un aspect important o constituie fiabilitatea motocicletei (a motorului mai ales, ca in rest, subansamblele se mai serviseaza ele......).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ StefanSC

 

posibil ca GS ul sa fie mai greu decat Transalp,mi-e lene sa ma uit pe bikez.com :)

 

La faza cu ghidonul stiu ca ai dreptate,dar nu-ti imagina ca pun semighidoanele de pe RSV pe un Transalp :) + ca pe mine ma intereseaza ca mobra sa fie capabila offroad, nu neaparat sa fie capabila sa faca 80km/h constant prin hartoape,ca eu sa stau in scarite :)

 

Domi nu are acelasi motor de pe SLR/Vigor ? Daca ar fi sa ma gandesc la Domi,mai degraba XT600E. E singurul mono care ma atrage.


Any thoughts?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ex daca intreb de consum, sau chestii concrete, la alea e greu sa fii subiectiv. Incerc sa evit intrebarile la care oamenii dau raspunsuri subiective,pt ca ei vor raspunde prin prisma perceptiei lor.

 

Consumul e chestie cat se poate de subiectiva. La mers din punctul A in punctul B, pe acelasi traseu, in acelasi timp ca timp de plecare / sosire, la incarcare similara si cu acelasi model de mobra eu aveam consum semnificativ diferit fatza de alta mobra din grup. Si nu era mobra mai prost sau mai bine reglata ca s-a repetat de mai multe ori scenariul si cu XTZ si cu niste XR de inchiriat pe care le-am mai si schimbat intre noi...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Consumul e chestie cat se poate de subiectiva. La mers din punctul A in punctul B, pe acelasi traseu, in acelasi timp ca timp de plecare / sosire, la incarcare similara si cu acelasi model de mobra eu aveam consum semnificativ diferit fatza de alta mobra din grup. Si nu era mobra mai prost sau mai bine reglata ca s-a repetat de mai multe ori scenariul si cu XTZ si cu niste XR de inchiriat pe care le-am mai si schimbat intre noi...

 

Daca o luam asa, totul e subiectiv. In general cand intreb de consum intreb si in ce regim s-a mers, pt ca degeaba cineva imi spune ca i-a luat 2% un Transalp,daca nu-mi spune si cum a mers, pe ce drum etc.

 

Eu de ex cu RSV stiam exact ce consum am la anumite plaje de turatii & viteze... Adica daca m-ar intreba cineva de consum la RSV as putea sa-l edific destul de bine, fara sa fie vreo nota de subiectivism....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu,chiar daca stiu ca trebe sa merg la un mecanic bun....

merge oare sa adaptez un motor de suzuki gs500 pe un cadru de Freewind??


» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:17

sau unul de Cb 500....

in principiu stiu si eu ca merge facut manevra..insa fara complicatii mai mari de 500 Euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Apropos de fiabilitate, observ multe pareri care se bat cap in cap...

 

Unii sustin ca e ok sa iei un motor din generatia 89-95 sa zicem (de ex chiar Transalp,ca tot vorbeam de el),ca sunt vechi,facute ca lumea, motoarele fiabile etc...

Altii zic sa iei ceva mai nou, cu mai putini km, ca sa nu stea prea mult in garaj la reparat si reglat..


Cumva tind sa vad si samburele de adevar din afirmatia asta, pt ca, oricat de fiabil ar fi fost un model de motorizare sa zicem din 89, are totusi o vechime si chiar daca are 40-50 mii km reali (ceea ce-i f rar), uzura isi spune cuvantul in multe locuri: garnituri,supape, bucse,rulmenti + tot felul de subansamble de la motor.....

Care e parerea voastra? care-i calea de mijloc? sau cea mai eficienta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu de alta,insa ma deranjeaza vibratiile monocilindrului....si m-am tot gandit cum as putea s-o rezolv!

singura care imi place si mi-o doresc insa nu mi-o permit in urmatorii 5 ani ar fi f 800 gs!


» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:26

in rest pentru mine,toate care au minim 2 cilindrii din clasa medie enduro touring...sunt grele! peste 190 la gol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e parerea voastra? care-i calea de mijloc? sau cea mai eficienta?

 

e subiectiva. :D. pana mea, cu ce ai cu aia te dai. ce-ti permiti aia iti iei.

» Post actualizat in 24 Jun 2014 21:10

nu de alta,insa ma deranjeaza vibratiile monocilindrului....si m-am tot gandit cum as putea s-o rezolv!

 

sell mono. buy bi. simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu de alta,insa ma deranjeaza vibratiile monocilindrului....si m-am tot gandit cum as putea s-o rezolv!

singura care imi place si mi-o doresc insa nu mi-o permit in urmatorii 5 ani ar fi f 800 gs!

» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:26

in rest pentru mine,toate care au minim 2 cilindrii din clasa medie enduro touring...sunt grele! peste 190 la gol!

... cumpara-ti o Kawasaki KLE 500 !

Gasesti ieftine si bune ! ... si nu vibreaza ca un monocilindu (... oare ?!)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot se vb de adventure, ma bate si pe mine un gand sa fac trecerea clasa asta, la KLE 500 ma gandesc (tot aud "ieftin si bun" :D )

 

 

Afara de KLE-ul asta, mai e ceva bi? Din aceeasi clasa zic

 

Ce nu stiu si ce ma obsedeaza e garda la sol pentru un astfel de KLE, as vrea sa fie cat mai mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu KLE 500 (1994).In general este o motocicleta buna, merge peste tot dar nu exceleaza la nimica.Pe sosea merge bine fara sa o fortezi 100-120 , pe forestier de foarte buna calitate 80, merge si ceva incursiuni in padure cu cauciucuri adecvate dar foarte finute.Ca si calitate consumul 4,5% cu pinioane (17-42), este destul de fiabila avand in vedere varsta ei.Mi se pare destul de manevrabila si in teren ,asta este parerea mea avand si cativa ani de experienta pe hard enduro.Nu este o motocicleta cu o personalitate puternica dar este un bun companion de drum.

post-1341-0-65671500-1403714263_thumb.jpg

Editat de jilaveanucoste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un review de calitate! O excursie de 2 zile cu 4 motoare Adventure middle weight!

XTZ660 Tenere , KLR 650, G650 Sertao, V-Strom 650

 

Concluzii:

V-strom cel mai bun on-road...slab insa pe off-road.

Tenere si Sertao cei mai buni pe off-road. Tenere un pic mai mult spre off. Sertao fix pe mijloc le face pe amandoua la fel de bine. Cam scumpe!

KLR e cal de bataie, isi face treaba bine dar in ritmul ei...castiga detasat la pret!

 

http://www.motoring.com.au/reviews/2012/adventure-tourers/kawasaki/klr650/xtz660-v-klr650-v-sert%C3%A3o-v-v-strom-650-34228

 

Fanu.

Editat de Fanu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sau una d'asta ! ... o gasesti intre 500 si 1000 euro, dar e cam ... multa !? :D ... si parca nici nu da asa bine la public ! :P

post-10224-0-98383000-1404112675_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un review de calitate! O excursie de 2 zile cu 4 motoare Adventure middle weight!

XTZ660 Tenere , KLR 650, G650 Sertao, V-Strom 650

 

Concluzii:

V-strom cel mai bun on-road...slab insa pe off-road.

Tenere si Sertao cei mai buni pe off-road. Tenere un pic mai mult spre off. Sertao fix pe mijloc le face pe amandoua la fel de bine. Cam scumpe!

KLR e cal de bataie, isi face treaba bine dar in ritmul ei...castiga detasat la pret!

 

http://www.motoring.com.au/reviews/2012/adventure-tourers/kawasaki/klr650/xtz660-v-klr650-v-sert%C3%A3o-v-v-strom-650-34228

 

Fanu.

 

Deci la finalul zilei, tot batranul monocilindru de la BMW e cea mai echilibrata alegere :). Fara slabiciuni (dar si fara puncte cu adevarat forte) e ideal pentru orice fel de adventure, unde e mai bine sa te surprinda placut peisajul si drumul decat neplacut motorul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la finalul zilei, tot batranul monocilindru de la BMW e cea mai echilibrata alegere :). Fara slabiciuni (dar si fara puncte cu adevarat forte) e ideal pentru orice fel de adventure, unde e mai bine sa te surprinda placut peisajul si drumul decat neplacut motorul :P

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la finalul zilei, tot batranul monocilindru de la BMW e cea mai echilibrata alegere :). Fara slabiciuni (dar si fara puncte cu adevarat forte) e ideal pentru orice fel de adventure, unde e mai bine sa te surprinda placut peisajul si drumul decat neplacut motorul :P

 

 

Slabuț comparativul.

Oricum comparația a fost de fapt între Tenere și Sertao.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...