Sari la conținut

Accident iesire Brasov (pod Ghimbasel) 15.06.2014


CaptainBusa
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor...

 

Incep prin a multumii serviciului SMURD Brasov si Politiei Rutiere Brasov pentru promptitudine si profesionalism.

 

Multumesc unui motociclist cu un VFR galben... (Nu mai stiu numele si detaliile) care a oprit si a asteptat pana m-a vazut in salvare.

 

Multumesc Spitalului de Urgente Brasov, et 3, sectia chirurgie toracica.

 

Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a aratat calea premergatoare accidentului si m-a scos pe picioare din spital.

 

Celorlalti...pentru sprijinul moral si suport...:)

 

Pe 15.06 inainte de ora 14:00 veneam impins din spate de un Audi Q7, dinspre Sighisoara sper Bv.

La intrare in Bv., inainte de podul peste Gimbasel (asa cred ca-i zice) am lasat Q7-le sa treaca incetinind.

Audi-ul a ajuns pe pod primul eu urmandul la vreo 25metri...

O Dacia Logan a oprit pe pod si a facut stanga imediat dupa ce Q7-le a trecut. S-a oprit o secunda... Am crezut ca m-a vazut, am lasat frana... Cand mai erau 10 metri, apoi a tasnit in fata mea.

Am apucat sa franez un metru...doi... Roata s-a blocat, usor inclinat pe stanga. Am intrat in Dacie in cadere m-am desprins de moto si am strans bratele.

...

 

Scuza a fost... Nu v-am vazut.

Regrete...vorbe...etc... etc.

 

Zile bune si mult noroc in trafic.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sorry Capitane, sper ca ai prins ideea cu cauciucurile aderente pe fatza, care tin maxim 2000km.

Nu cred ca asta era problema... Femeia venea de la imormantarea mamei sale catre casa... Era cu mintea neclara, in alta parte... Sa uitat inainte a vazut un Q7, apoi a dat sa vireze, masina oprita pe pod in treapta a doua a icnit... Absenta a calcat ambreajul, s-a oprit din nou (am zis ca ma vede)... ea se uita in stanga cand a tasnit inainte. A zis ca se asigura sa nu o depaseasca cineva pe pod. Zicea ca se intampla in zona. Stia intersectia si mergea zilnic de 5 ani de cand avea permisul pe acolo.

Nu a fost timp de nimic...

» Post actualizat in 18 Jun 2014 20:48

In plus PR3-ul cu care este chipat motorul sunt aproape noi. 2000km facuti anul trecut si aproape 1000 anul asta nu cred ca au imbatranit asa de rau pneul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ar trebui sa crezi ca la 1 an de la dezvirginare, nu mai au demult aderenta maxima, si oricum, chiar si noi, aluneca daca pui o frina brusca. Daca pe mine nu ma crezi, da-i un telefon amicului Sokatu (Stefan).

 

Mi-am permis sa-ti dau reply deoarece stiu ca-ti permiti financiar la orice ora sa-ti cumperi orice cauciuc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, gumele fac un an undeva in august 2014... PR3-ul s-a comportat ff bine. Nu-ti face griji ca nu's de ieri pe starda, iar ce imi permit cred ca e treaba mea... problema e sa vad ce fac cu Carpatica. Urasc sa ma gandesc ce ma asteapta.

» Post actualizat in 19 Jun 2014 05:38

TNG le-a montat pe motor anul trecut... Simo le-a adus cu intarziere nu la inceput de sezon. Am venit de pe mare in Aprilie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce carene era echipata motocicleta Capitane ? :(

Mult succes cu baietii/doamnele de @Carpatica,sper sa vad cat de curand un topic in bine legat de "cat de rpd am rezolvat problema cu Carpatica"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cap - omul a incercat sa te linguseasca, dar el nu stie ca PR3 sunt gume de touring care trebuie sa tina 2 sezoane sau unul foarte intens, nu 2000 de km....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce carene era echipata motocicleta Capitane ? :(

Mult succes cu baietii/doamnele de @Carpatica,sper sa vad cat de curand un topic in bine legat de "cat de rpd am rezolvat problema cu Carpatica"

cu cele de Carbon... au explodat la impact. Daune destule... am inceput sa imping deja in Carpatica. O sa caut un avocat in caz ca nu se misca nimic. Nu ma las, ca nu e cazul... nu cred ca o sa cadem usor la pace.

» Post actualizat in 19 Jun 2014 12:54

@cap - omul a incercat sa te linguseasca, dar el nu stie ca PR3 sunt gume de touring care trebuie sa tina 2 sezoane sau unul foarte intens, nu 2000 de km....

Nu cred ca Jagi a fost rau intentionat. Cat despre PR3... am vazut la adunare gume cu 12k pe ele... si erau inca destul de coltoase dupa un sezon intens si o iarna de pauza.

» Post actualizat in 19 Jun 2014 13:27

Am de gand sa trag si administratia drumurilor in judecata. Anual in respectiva intersesctie (pod cu drum secundar la 90 grade la iesire) se intampla accidente. Practic legislatia rutiera e incalcata grav in zona zilnic. Unii depasesc pe pod in intersectie sa faca stanga. Nu ai unde sa fugi sau sa te retragi in caz de urgenta. Linie continua la intrare si iesire de pe pod, inclusiv pe pod nu exista. Tipa care a facut stanga, dupa cum era orientata a intrat de pe pod sa faca stanga. (Asa declarase inspectorul de politie care se ocupa de caz.)

 

Ce sa mai zic... comentariile sunt de prisos. Echipati-va ca de razboi la drum lung...ca nu se stie niciodata ce se poate intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi sutine ideea ca e mai util sa ai niste gume fff moi, care sa tina 2000 km , dar care sa nu piarda aderenta usor,

gume care costa ceva mai mult ca exploatare si multi nu-si le permit, dar acest cost se recupereaza insutit cand

trebuie sa le duci la limita pe frane si eviti un accident (= mobra busita si oase indoite).

In sensul asta nu-i plac PR3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti avea super gume Man... in 5 metri nu opresti de la 60km la ora cu toate sistemele lui peste... intrarea pe pod este curba usoara de stanga, pe contrasens masini, pe sensul de mars te trezesti cu un Logan de-a latul, in dreapta cap de pod... si un drum la mai mult de 90 grade peste umarul meu drept...

unde sa fug?... ce sa fac? Busa s-a dus in stop pe roata fata, inclinata stanga... 2metri de frana. Vreo 3 m-am dus prin aer, am scapat la impact si m-a prins soferita cu roata de spate. Dupa un metru jumate, tarat si calcat...a calcat si ea frana.

» Post actualizat in 19 Jun 2014 13:59

Busa a intrat in ea si a trezit-o din meditatie...

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:01

 

Cam asa arata o pereche de picioare dupa ce stagul e rasnit de o roata spate de Logan. Si asta nu e tot, splina, rinichi drept,brat stang,umar stang...plus alte aprox.24 vanatai gratuite...

Puneti echipamente la drum, chiar si pentru deplasari scurte. Nu faceti discount la "sanatate"

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:03

Ore de durere, pungi de gheata... totul dintr-o neatentie la volan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

apreciez sfaturile lui JAGI dar sincer in orice topic de accident apare si-i da inainte cu gumele...........

 

Dupa JAGI,toate ACCIDENTELE din Romania,in care au fost implicate motociclete, puteau fi evitate daca erau echipate cu D212 / D211 / Supercorsa / R10 / etc..

 

Nu neaga nimeni aportul unor gume moi/aderente, dar daca intr-adevar guma moale/aderenta ar fi un fel de miracol,atunci toti ar circula doar cu ele,si n-ar mai exista nici un alt tip de guma (decat alea dedicate enduro).

 

Aia care bat Europa in lung si in lat ar merge doar pe D211 si ar avea vreo 3 colaci de D211 in spate, pe top-case, de rezerva, sa le ajunga pt turul Europei....

 

In multe accidente cauciucurile joaca un rol important,dar in cele mai multe cazuri, un singur aspect joaca rolul cel mai important: GRESEALA CUIVA. Si alegerea unui tip de cauciuc nu intra in categoria asta....

 

Sanatate CaptainBusa........ca restu.......


Te-as compatimi,dar recent am trecut prin mai rau........asa ca ma rezum doar la urarea de sanatate.

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capitane, ce sa zic, pun maine o lumanare la Cozia si pentru tine ca e nevoie.

 

Sa te tina Dumnezeu sanatos si sa se fi spart ghinioanele ( paianjent.etc)..

 

Sanatate sa fie si ..sezon mai e de fapt nici n a inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate vanataile si durerile, atata timp cat nu ai nimic rupt si nu trebuie sa stai internat in spital te poti considera (oarecum) norocos. Fazele astea se pot lasa cu chestii mult mai grele.

Fa-ti certificat medico-legal la IML, poate asa mai ai o parghie sa obtii despagubiri.

Bafta si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of...ce zice COLREG-ul ala despre viteza de siguranta? serios acum, o tampenie d'asta poate avea urmari nedorite si foarte neplacute pentru un marinar. deci, pe viitor, in trafic ne plimbam ca in marea chinei de sud-est, da? intre noi fie vorba, stim bine ca nu s-a respectat regula de catre femeia aia, dar nici procedura de la bord nu a fost strict respectata, despre vicii ascunse ale agregatului - gen frane sau cauciucuri, nici nu poate fi vorba...este ca asa se intampla de obicei accidentele si ca asa a fost si-n cazul asta? ;)

odihna buna si insanatosire corecta si-n timp util.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut viteza Man, eram regulamentar, femeia era cu gandul in Nirvana... ghinionul meu...amestecat cu necazurile ei... daca aveam viteza, eram mort cu gatul rupt, inpachetat in Loganul unchiului ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Sigur femeia.nu bause ceva in memoria raposatei? De la pomeni se cam.pleaca pe multiple carari. in rest sanatate de fier si nervi de otel in recuperarea daunelor.

dar oare CaptainBusa nu era beat tzapan?

 

ce-s cu supozitiile astea de ca.cat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Capitane si sanatate maxima!

Am avut si eu doua accidente (cu masina) doi ametiti s-au urcat pe bara de spate a masinii, prima data conducea doamna si a doua oara eram eu la volan ambii cetateni fiind asigurati la Carpatica. Firma de asigurare plateste repede, chiar foarte repede, 2-3 saptamani de la constatare dar platesc foarte putin!!!!

La primul accident, al sotiei mele, constatatorul "n-a vazut" ca e spart si stopul spate si era gata sa incheie procesul verbal de constatare fara sa mentioneze stopul spart, noroc ca doamna a fost vigilenta si l-a atentionat... Mare atentie cand mergi la constatare sa-ti treaca fiecare plastic si surubel ca altfel te trezesti ca nu-ti platesc nici macar valoarea unei carene.

Bafta si mare atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...