Sari la conținut

Bataie motor


Postări Recomandate

Salutare.Detin o Honda CBR 125R de o saptamana.La inceput cand am cumparato nu am sesizat un sunet(tacanit), insa cand am ajuns acasa si am mers umpic cu ea se aude acest tacanit destul de intens.. Am realizat un videoclip nu stiu cat de bine se aude...

 

http://www10.zippyshare.com/v/30880913/file.html

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..?

Indiferent de ce idee ti-ar da cineva trebuie sa demontezi motorul si sa-l evaluezi corect.

Din ce pot sa-mi dau seama pare bataie de arbore,cuzineti distrusi si pistonul bate in chiuloasa....parerea mea.

Sau pe distributie daca are culbutori..sa fie o problema cu unul dintre ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima recomadare ! nu mai pornesti motorul, altfel risti sa ai defectiuni multiple....bataia este la partea inferioara, asa sesizez/aud eu.. probleme la cuzineti si arbore. Demontare, verificare si schimb piese. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuzineti (biela sau arbore)...mai sigur biela - ori tacheti... una din ele , demontezi,verifici,cumperi, inlocuiesti si montezi la loc. :) dak nu te pricepi mergi la un mecanic. cuzineti verifici dak sunt zgariati, tociti (albastri) dai chiuloasa jos o intorci cu supapele in sus, verifici sa fie toate inchise, pui benzina si unde nu ramane benzina in capul supapei inseamna k akolo e o problema si trebuie remediat, tacheti se pot bloca depinde ce model ai , dak sunt paharele sau cei clasici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de ce idee ti-ar da cineva trebuie sa demontezi motorul si sa-l evaluezi corect.

Din ce pot sa-mi dau seama pare bataie de arbore,cuzineti distrusi si pistonul bate in chiuloasa....parerea mea.

Tot asa cred si eu. Din pacate trebuie sa te pregatesti cu bani... pentru aceasta mica problema...

Editat de Proxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa tensionezi putin mai tare lantul de distributie, vezi daca dispare bataia. de obicei se strange rotind surubelul din interiorul intinzatorului in sens invers acelor de ceas.

Editat de aethys
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare bataie la tacheti...pana sa desfsaci motorul mai bine dai capacul la chiulasa jos si verifici jocul la supape sa fie cel corespunza

 

Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..?

bun sa iti zic din proprie experienta , am avut cbr 125 acelas tip de motor...dar o problema putin diferita...la mine era o bataie ascutita ca si cum ai bate 2 linguri metalice una de alta...dar la mine era bataia din ce in ce mai deasa pe masura ce urca in turatie....la mine a fost axa cu came si tachetii care erau dusi de tot....ai tacheti cu reglaj ca la dacie...dai capacul jos si le verifici jocul cu lera dar uita te bine la uzura axei cu came si a culbutorilor la mine erau varza...axa se rotunjise :| ...am aflat si cautza...in partea de jos a motorului (trebuie sa dai unul din capace jos, cel de la aprindere parca nu mai stiu exact) ai o sita la pompa de ulei...la mine era plina de mizerie jeg etc...si nu mai trecea ulei pe acolo si nu mai ajungea sus in rampa...ceea ce a dus la uzarea axei cu came si aculbutorilor....la tine nu stiu ce poate fii...dar parerea mea e ca nu prea e sunet de tachet ala...din pacate...pe masura ce urca in turatie se mai aude? ...e posibil si lantul de distributie sa fie slab si sa bata in carter...si daca e slab si sare de la punct ai puso de niste supape...ai grija verifica intinzatorul

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pare bataie la tacheti...pana sa desfsaci motorul mai bine dai capacul la chiulasa jos si verifici jocul la supape sa fie cel corespunza

 

Multumesc de ajutor... Vreo idee cineva..?

bun sa iti zic din proprie experienta , am avut cbr 125 acelas tip de motor...dar o problema putin diferita...la mine era o bataie ascutita ca si cum ai bate 2 linguri metalice una de alta...dar la mine era bataia din ce in ce mai deasa pe masura ce urca in turatie....la mine a fost axa cu came si tachetii care erau dusi de tot....ai tacheti cu reglaj ca la dacie...dai capacul jos si le verifici jocul cu lera dar uita te bine la uzura axei cu came si a culbutorilor la mine erau varza...axa se rotunjise :| ...am aflat si cautza...in partea de jos a motorului (trebuie sa dai unul din capace jos, cel de la aprindere parca nu mai stiu exact) ai o sita la pompa de ulei...la mine era plina de mizerie jeg etc...si nu mai trecea ulei pe acolo si nu mai ajungea sus in rampa...ceea ce a dus la uzarea axei cu came si aculbutorilor....la tine nu stiu ce poate fii...dar parerea mea e ca nu prea e sunet de tachet ala...din pacate...pe masura ce urca in turatie se mai aude? ...e posibil si lantul de distributie sa fie slab si sa bata in carter...si daca e slab si sare de la punct ai puso de niste supape...ai grija verifica intinzatorul

Da se mai aude si cand urca in turatie... Din pacate nu am avut timp poate astazi o desfac.... Deci mai intai o sa intind lantul de distributie....M-ai intervine o problema cum se pune la punct acest motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tragi de ambreaj, tot asa suna? Sau dispare sunetul. Eu am o honda cb500 si am o bataie asemanatoare si dispare cand apas ambreajul... Si merge asa de 22000km.

Deci sunetul se aude cu sau fara ambreaj apasat... si la relanti si in mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sunetul se aude cu sau fara ambreaj apasat... si la relanti si in mers...

da capacul de la chiuloasa jos si ai sa iti dai seama daca e din lantul de distributie sau daca e din tacheti si axa....lantul trebuie sa stea tensionat...ai sa iti dai seama imediat daca e slab sau e ok...:) daca nu coboara mai jos si vezi ce ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Eu am rezolvat o problemă similară la un CB125R 2018.

Cum? Înlocuind piston, cilindru, segmenți,  arbore cu came și culbutori! De ce? Pt că dacă îi dai în gură motorul Honda euro cel puțin 4 scuipă uleiul pe furtunul ăla tip "dacia 1300 taxi" care iese din carter direct afară, utilizatorul dă goarnă în continuare, iar lipsa ungerii ce să vezi, strică agregatu'.

Costuri? Piese + manoperă probabil mai mult decât ai dat tu pe toată 🏍.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca va intelege?

Mai intai a intrebat daca "se merita" sa cumpere cotetul si nu a ascultat de sfaturi.

Apoi, desi motorul era intretinut maniacal, au aparut problemele: ba nu porneste, ba vobleaza, acum se aude cum bate ceva in motor.

Lumea continua sa cumpere cazane si apoi vin sa le repare pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...