Sari la conținut

Postări Recomandate

Am rezolvat problema cu semnalizarea multumita lui fast_ Joe. Acum am alta nelămurire. Vreau sa reglez jocul la supape. Am început să desfac si am o nelămurire. Ce rol are furtunul care pleaca dintre cele doua carburatoare si se oprește intre cilindrii, dar fără să fie obturat? Asa trebuie sa fie?

Ar fii de folos sa faci o poza sa vedem noi ce si cum. Ne-ar ajuta un pic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Furtunul respectiv elimina surplusul de benzina din carburator in cazul depasirii nivelului optim. Legat de supape, nu e indicat sa te bagi p acolo decat daca e nevoie, respectiv daca tzacane la cald; reglajul e destul de pretentios si risti sa faci mai mult rau decat bine...

Editat de fast_joe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma tem ca stric ceva. am cumparat moto de putin timp, nici macar nu am inmatriculat-o, si vreau sa stiu de unde plec. sa stiu ca e reglata si curatata, sa imi iau de-o grija. am mai avut moto si tot eu i-am facut totul. plus ca dacia 1300 o desfac si o fac inapoi. nu sunt strain de mecanica. ba mai mult, o consider relaxare. chiar daca e duminica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urca-te si vezi cum ti se pare. parerile sunt subiective.

 

revin: dar furtunul care pleaca de sub asnamblul vitezometrului unde intra? sau e lasat liber, pentru a nu se crea vacuum in rezervor?

Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma tem ca stric ceva. am cumparat moto de putin timp, nici macar nu am inmatriculat-o, si vreau sa stiu de unde plec. sa stiu ca e reglata si curatata, sa imi iau de-o grija. am mai avut moto si tot eu i-am facut totul. plus ca dacia 1300 o desfac si o fac inapoi. nu sunt strain de mecanica. ba mai mult, o consider relaxare. chiar daca e duminica.

 

:D stiu cum e si te inteleg perfect! Si eu m-am obisnuit sa fac intretinerea singur si nu numai. Momentan imi fac curaj sa m apuc sa portuiesc o chiulasa. Procedura e relativ simpla daca urmezi exact pasii din cartea de service - am vazut ca detii. Daca totusi culbutorii nu tzacane dupa ce se incalzeste motorul eu zic sa o lasi asa cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin_zbr, @fast_joe cred-ca are dreptate. Dar ma gandesc doar prin presupunere ca poate e si pentru condens respectivul furtun.

 

@vasiledintomis Singura recomandare pe care ti-o fac e sa incaleci unu si sa-i dai bice, oricum mai tare ca un HD nu tremura asta-i sigur, desigur si la HD sunt multe modele care tremura mai mult si altele mai putin. Eu personal am fost extrem de multumit de felul cum se comporta la 90-100 km/h, am mers cu al meu si cu 175km/h dar inafara de trepidatiile normale nimic dubios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare pentru posesorii de Dragstar 650 : la 90-100 km/h cat de confortabil este ?

Intreb deoarece am auzit de la un posesor ca ar vibra foarte tare in acea zona, acum nu stiu daca motorul respectiv avea o problema sau nu.

L am dus pe al meu pan pe la 150km/h, nu mi s-a parut ca vibreaza mai tare decat in mod normal. In general vibratiile iesite din comul au legatura cu roti descentrate sau spite slabite/rupte. Acum depinde, daca te ai dat pe scuter electric (figura de stil), ma gandesc ca vibratiile DragStar-ului ar putea parea mari.

 

revin: dar furtunul care pleaca de sub asnamblul vitezometrului unde intra? sau e lasat liber, pentru a nu se crea vacuum in rezervor?

 

Furtunul de care vb. este parte componenta din modulul AIS (recuperator de gaze - cica ar reduce nivelul de poluare), la mine e liber pe langa cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulţumesc. Al meu nu are AIS

gata, am reglat supapele. a fost nevoie doar la admisie la cilindrul spate. avea 0.2 mm și l- am adus la 0.08.În rest totul era bine. Merge ceva mai rotund dar trebuie sa sincronizeze și carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De actualitate -> Yamaha XVS1100 Dragstar Classic; An1999, 27000km, inmatriculat, cauciucuri+placute frana 90% noi, stare foarte buna, pregatit pt sezon. Pret: 4700euro.

post-5189-0-22874700-1362954088_thumb.jpg

post-5189-0-96629400-1362954096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am scos sambata dragstarul afara pentru al sterge si lustrui. Nu am rezistat si l-am pornit; a pornit din prima in conditiile in care nu a mai avut baterie pe el din Noiembrie, insa a iernat in casa (atat el, la caldurica, cat si bateria undeva unde a fost mai rece, cica e mai bine asa). Am ramas placut surprins sa vad ca o ia de la prima incercare.

A aparut insa si o mica problema pe care nu prea o inteleg si o sa va spun cum sta treaba, poate va dati cu parerea.

Am esapamente customizate de inox, tevi simple de la carter pana la final, fara nici o protectie. Cand am cumparat motorul, in toamna anul trecut, capetele dinspre cartere aveau rugina. Le-am dat jos si le-am dus la un nene pentru lustruit profesional. Au iesit niste bijuterii.

Si acu vine problema. Le-am montat si sambata, cum va spuneam, i-am dat cheie. A mers 2-3 min. cu shocul tras si apoi inca vreo 5 min.la relanti, fara nici o turare. In cele 5-7 minute de functionare capetele de tevi dinspre cartere sau facut albastre. Nu inteleg de ce pentru ca nu am turat-o, sa fie de la aditivul din benzina pe care l-a avut peste iarna (nu e aditiv de marire a cifrei octanice, e aditiv de curatare a carburilor, jiglioare, s.a.), de la faptul ca pe loc nu si-a facut racirea sau poate ca nenea cu lustruitul a intrat un pic cu abraziv sa scoata rugina si apoi a slefuit, in aceste conditii subtiind cat de putin tevile? Si poate ca si inainte erau albastre dar fiind acoperite de rugina nu se vedea.

Nu ma deranjeaza, dar sunt un pic nedumerit.

 

Sa strigati tare cand vreti sa faceti reuniunea ce se dorea la ICeLord la Gheorghieni, ca vreau sa vin si eu, sa nu ma uitati.

In rest numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am scos sambata dragstarul afara pentru al sterge si lustrui. Nu am rezistat si l-am pornit; a pornit din prima in conditiile in care nu a mai avut baterie pe el din Noiembrie, insa a iernat in casa (atat el, la caldurica, cat si bateria undeva unde a fost mai rece, cica e mai bine asa). Am ramas placut surprins sa vad ca o ia de la prima incercare.

A aparut insa si o mica problema pe care nu prea o inteleg si o sa va spun cum sta treaba, poate va dati cu parerea.

Am esapamente customizate de inox, tevi simple de la carter pana la final, fara nici o protectie. Cand am cumparat motorul, in toamna anul trecut, capetele dinspre cartere aveau rugina. Le-am dat jos si le-am dus la un nene pentru lustruit profesional. Au iesit niste bijuterii.

Si acu vine problema. Le-am montat si sambata, cum va spuneam, i-am dat cheie. A mers 2-3 min. cu shocul tras si apoi inca vreo 5 min.la relanti, fara nici o turare. In cele 5-7 minute de functionare capetele de tevi dinspre cartere sau facut albastre. Nu inteleg de ce pentru ca nu am turat-o, sa fie de la aditivul din benzina pe care l-a avut peste iarna (nu e aditiv de marire a cifrei octanice, e aditiv de curatare a carburilor, jiglioare, s.a.), de la faptul ca pe loc nu si-a facut racirea sau poate ca nenea cu lustruitul a intrat un pic cu abraziv sa scoata rugina si apoi a slefuit, in aceste conditii subtiind cat de putin tevile? Si poate ca si inainte erau albastre dar fiind acoperite de rugina nu se vedea.

Nu ma deranjeaza, dar sunt un pic nedumerit.

 

Sa strigati tare cand vreti sa faceti reuniunea ce se dorea la ICeLord la Gheorghieni, ca vreau sa vin si eu, sa nu ma uitati.

In rest numai de bine.

Apoi prin aprilie, mai,iunie o sa vedem ce si cum a fi. Nu-i asa graba si nu-i neaparat sa fie la Gheorgheni, atat ar fii plusul ca a-si putea rezolva de o cabana si loc de parcat motoarele, cort si foc de tabara.Iar in a II-a zi am putea face o plimbare de 200-250 km.

 

Cu privire la inalbastrire nu pot sa zic decat ca ceva a facut sa fie arderea mai intensa. Oricum chiar daca nu schimbau culoarea acuma in timp tot o schimbau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi prin aprilie, mai,iunie o sa vedem ce si cum a fi. Nu-i asa graba si nu-i neaparat sa fie la Gheorgheni, atat ar fii plusul ca a-si putea rezolva de o cabana si loc de parcat motoarele, cort si foc de tabara.Iar in a II-a zi am putea face o plimbare de 200-250 km.

 

Cu privire la inalbastrire nu pot sa zic decat ca ceva a facut sa fie arderea mai intensa. Oricum chiar daca nu schimbau culoarea acuma in timp tot o schimbau!

DA, io-s patit a fel ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi prin aprilie, mai,iunie o sa vedem ce si cum a fi. Nu-i asa graba si nu-i neaparat sa fie la Gheorgheni, atat ar fii plusul ca a-si putea rezolva de o cabana si loc de parcat motoarele, cort si foc de tabara.Iar in a II-a zi am putea face o plimbare de 200-250 km.

 

Cu privire la inalbastrire nu pot sa zic decat ca ceva a facut sa fie arderea mai intensa. Oricum chiar daca nu schimbau culoarea acuma in timp tot o schimbau!

Salut, banuiesc ca o sa dati un anunt cu privinre la intalnire, ca o fi la gheorghieni sau altundeva, nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, banuiesc ca o sa dati un anunt cu privinre la intalnire, ca o fi la gheorghieni sau altundeva, nu conteaza.

Normal ca da, stai linistit ca aici o sa fie afisat ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una-alta astept cu nerabdare sa pot face si eu o plimbare mai .... vremea e destul de rea si se mentine.

Am reusit sa o scot de proba un 10 km, dar nimica serios ... voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una-alta astept cu nerabdare sa pot face si eu o plimbare mai .... vremea e destul de rea si se mentine.

Am reusit sa o scot de proba un 10 km, dar nimica serios ... voi?

Doar prin oras, in afara nu m-am incumetat momentan. Asteptam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un dragstar de 650 la care vreau sa-i fac niste tobe custom dar am intampinat o mica problema. Imbinarea noilor tobe cu galeria de evacuare (sper ca m-am expimat bine ) este foarte greu de realizat manual si foarte scump. Nu vreau sa-mi stric nici tobele originale deci caut ceva aftermarket sau din dezmembrari. Daca aveti informatii despre ceva asemanator , va rog lasati un mesaj sau pm. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am inghetat totzi ... topicul al fel.

Maine se anunta ninsoare la braila .... sambata la fel.... cred ca-mi scot schiurile si plec, asa nu se mai poate !!!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am inghetat totzi ... topicul al fel.

Maine se anunta ninsoare la braila .... sambata la fel.... cred ca-mi scot schiurile si plec, asa nu se mai poate !!!! :baldy:

Nu te speria asa de tare, sunt doar BABELE ultimele zile ale acestei ierni. Voi cel putin acolo in Sud nu aveti de ce sa va faceti griji! Eu inca mai incerc sa rab vreo 20-25 de zile pana sa incep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Babe, babe ... dar nu puteau ele sa ne evite???

Nu de alta, dar nu ne deranja .... iar cand se face caldicel, te astept la o palinca clujeana si un bors de peste la botu.calului, aici la Braila... :cheers:



Sa ne incalzim mai bine !!!! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca totul merge asa cum am planificat in a II-a parte a lunii mai fac o iesire spre Dobrogea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...