ulycornel Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Poze si cu celelalte 2 “chiar daca nu le—am cumparat eu“ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Ahoi! Un prieten cauta o aripa de dragstar classic de 1100, nu aveti careva una de vanzare desigur!??!! Multumesc. Cu turometrul s-a rezolvat.Si e programabil...Ma gandeam eu ca era cam scump pentru un simplu turometru.Cornele,baga ceva si cu Venturele si cealalta,chiar daca sunt off topic...Asa,de clatit lentila. Ahoi! Uite un single carb pe dragstar 1100 Ma-si uita la un video sa vad cum se curata carburatorul la un dragstar de 1100cc dar numai video-uri pentru dragstar 650cc gasesc. E aceasi treaba cumva? Editat Februarie 12, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 La 650 sunt asezate orizontal,dar tot carburatoare sunt.Vezi manualul pentru unspe sute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Chiar ieri m-am uitat un pic in manual, tre sa scot la imprimanta toate foile si sa-l demontez pas cu pas si sa-l curat cum zice cartea Today's Work Un pic de ordine la carburator!!! Editat Februarie 15, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salutare la toata lumea. IceLord vad ca demontezi intr-o veselie... Acu ceva timp vroiam sa te rog ceva si anume sa-mi spui cum fac sa demontez roata spate pentru a schimba anvelopa la drag-ul de 650 cu frana spate pe tambur. Desfac si cardanul, sau daca desfac axul roata o sa iasa fara a desface cardanul. Tamburul il mai dau jos (cred eu ca da ca altfel nu pot echilibra)? Vreau sa stiu asta pentru ca atunci cand o sa ma apuc de treaba sa nu fac alte trasnai. E valabila parerea tuturor celor care ati mai desfacut. Multam' si astept un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Uite aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai15 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salutare, am si eu un dragstar 650 custom pe care l.am refacut complet(aripa spate,tobe,filtru aer, kit carburatie, ambreiaj barnett, ghidon,suspensii progresive si tot ce inseamna accesorii) iar proiectul este gata saptamana viitoare, singura problema este ca nu a ajuns saua inca iar acesta este motivul pentru care va scriu: Are cineva sa imi imprumute o sa pentru cateva saptamani, pana in martie ar trebuii sa ajunga? Nu stiu ce sa zic ca las garantie daca imi lasati saua, ziceti voi daca sunteti dornici sa ma ajutati ce vreti ca sa nu credeti ca fug cu ea:) Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Salutare la toata lumea. IceLord vad ca demontezi intr-o veselie... Acu ceva timp vroiam sa te rog ceva si anume sa-mi spui cum fac sa demontez roata spate pentru a schimba anvelopa la drag-ul de 650 cu frana spate pe tambur. Desfac si cardanul, sau daca desfac axul roata o sa iasa fara a desface cardanul. Tamburul il mai dau jos (cred eu ca da ca altfel nu pot echilibra)? Vreau sa stiu asta pentru ca atunci cand o sa ma apuc de treaba sa nu fac alte trasnai. E valabila parerea tuturor celor care ati mai desfacut. Multam' si astept un raspuns. Ahoi! Apoi demontez pana unde ma duc cunostiintele si curajul . Uite aici: Bun video si explicit! Editat Februarie 17, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Am rezolvat-o si cu turometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Am rezolvat-o si cu turometrul Ahoi! Hai ca tare, chiar ca ma uimesti unde i-ai gasit locul. TARE!!! De la bobinele de inductie ai tras cablurile? Sau de undeva de la CDI? Ca vad ceva cabluri pe acolo (rosu si galben). Chiar sunt curios, te rog sa-mi dai detalii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) Initial l-am pus aici,dar se incingea atat de tare incat mai devreme sau mai tarziu l-as fi distrus.Asa ca l-am mutat in spate unde caldura e mai mica si ventilatia mai buna.Arata haios si asa!Oricum,turometrul la DS e doar sa reglezi corect relantiul.In rest se uita dracu la el...Montarea e cam asa:negrul la minusul bateriei,albastru l-am bagat in papucul bobinei de inductie cilindru fata(asa spunea instructiunea) si rosul oriunde,dar dupa siguranta.Nu inaintea ei.Si asta este rezervorul fostei mele Virago 750.Amicul caruia am vandut-o a facut-o varza,din pacate.Il voi pune pe perete,in loc de tablou..... Editat Februarie 18, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Multam de clip BlackSeraph si tie Ursule pentru reconfirmare. O sa ma bag sa o desfac singur si sa vad ce iasa. Nu ar fi mare filozofie. o sa va spun cat de bun mecanic am fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Un site util, daca nu aveti turometru http://www.650ccnd.com/calc.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) Initial l-am pus aici,dar se incingea atat de tare incat mai devreme sau mai tarziu l-as fi distrus.Asa ca l-am mutat in spate unde caldura e mai mica si ventilatia mai buna.Arata haios si asa!Oricum,turometrul la DS e doar sa reglezi corect relantiul.In rest se uita dracu la el...Montarea e cam asa:negrul la minusul bateriei,albastru l-am bagat in papucul bobinei de inductie cilindru fata(asa spunea instructiunea) si rosul oriunde,dar dupa siguranta.Nu inaintea ei.Si asta este rezervorul fostei mele Virago 750.Amicul caruia am vandut-o a facut-o varza,din pacate.Il voi pune pe perete,in loc de tablou..... Ahoi! Clar ca nu era bine pozitionat acolo, pe cel stricat pe care il am eu am vrut sa-l pun pe ghidon intre inaltatoare ca imi placea sa-l admir in mers.Chiar daca o sa-mi i-au alt turometru o sa-l pun tot in pozitia asta. Apropo e carcasa de plastic la turometru? La care siguranta faci referire? E vreo siguranta pe langa bobinele de inductie ca nu imi aduc aminte? Multam de clip BlackSeraph si tie Ursule pentru reconfirmare. O sa ma bag sa o desfac singur si sa vad ce iasa. Nu ar fi mare filozofie. o sa va spun cat de bun mecanic am fost. Ahoi! Asa sa faci, oricum video e destul de explicit! Editat Februarie 19, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Carcasa este metalica.Referitor la firul de alimentare,m-am intepat la un fir pe care am curent la punerea contactatului.Cat despre siguranta,ma refeream la tabloul de sigurante al motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasi71 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 salutare, voi ce ulei de motor mai folositi la dragstarele voastre? Vreau sa schimb si eu uleiul,si ma gandeam sa incerc si altceva.De 3 ani folosesc motul 7100 V-twin 20w50. E doar o intrebare,nu vreau sa aprofundam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Motul 20w50 full sintetic.Ma feresc de mineral dat fiind faptul ca circul preponderent in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) salutare, voi ce ulei de motor mai folositi la dragstarele voastre? Vreau sa schimb si eu uleiul,si ma gandeam sa incerc si altceva.De 3 ani folosesc motul 7100 V-twin 20w50. E doar o intrebare,nu vreau sa aprofundam. Ahoi! Eu am folosit cativa ani la rand 20W40 (Castrol) dar fata de 20W50 se useaza mai repede si apar probleme daca mergi un pic peste 5000-6000 de km si am folosit semisintetic. Anul trecut am bagat 20W50 Bel Ray mineral si n-a fost bai si am facut aproape 7000, dar la 6000 recomand sa faceti schimbul desi nu am avut probleme. In manualul de folosita este un tabel care specifica ce uleiuri intra in "javra" Eu personal nu prea merg urban si de aia am facut aceasta alegere pe mineral, un 20W50 sintetic si semisintetic e clar mai bun pentru oras. Eu a-si inclina spre un semisintetic, dar fiecare alege ce crede ca e corect. Editat Februarie 20, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Va salut. Nu are cineva de vanzare un bord de dragstar si un buson pentru rezervor.cu respecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 650 sau unspe sute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 650 sau unspe sute? unspe zerozero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasi71 Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 salutare, voi ce ulei de motor mai folositi la dragstarele voastre? Vreau sa schimb si eu uleiul,si ma gandeam sa incerc si altceva.De 3 ani folosesc motul 7100 V-twin 20w50. E doar o intrebare,nu vreau sa aprofundam. de fapt,sa fiu mai concret, eu oscilez intre Motul 7100 , Repsol si Bel-Ray,toate 20W50 pt V-twin.Inca nu stiu care o sa fie alegerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 unspe zerozero Din pacate,nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 de fapt,sa fiu mai concret, eu oscilez intre Motul 7100 , Repsol si Bel-Ray,toate 20W50 pt V-twin.Inca nu stiu care o sa fie alegerea... Ahoi! Mai ai de ales intre sintetic, semisintetic si mineral. Acuma depinde si unde vrei sa-l folosesti, urban, extern sau mixt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am si eu nevoie de aripa fata si melcul de la kilometraj pe 650... ma poate ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.