antalkafka Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 (editat) Salutare! Aș vrea să cumpăr o anvelopă pe dragstarul meu, pe spate... nu știu de unde ar merita s-o cumpăr? știți vreun site bun de unde se poate comanda o anvelopă și să nu fie o anvelopă din aia de a fost depozitată 3-4 ani undeva... Sau ar merita mai bine o anvelopă second hand? și m-ar interesa un site și pentru baterii?!?! Editat Aprilie 17, 2015 de antalkafka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 (editat) Ahoi! Anvelopemoto.eu Bateriimoto.ro Eu de aici am facut cumpărături în ultimul timp si iti recomand cu căldură. Editat Aprilie 17, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare! Aș vrea să cumpăr o anvelopă pe dragstarul meu, pe spate... nu știu de unde ar merita s-o cumpăr? știți vreun site bun de unde se poate comanda o anvelopă și să nu fie o anvelopă din aia de a fost depozitată 3-4 ani undeva... Sau ar merita mai bine o anvelopă second hand? și m-ar interesa un site și pentru baterii?!?! motoemotion.ro prompti, rapizi, baieti OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Anvelopemoto.eu Eu am achizitionat de la ei si sunt fff ok. Cat despre baterii am achizitionat o Varta AGM 12v 12Ah YT12B-BS. E la pret ok si sper sa aibă durata cat mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005. Ahoi! E membrana de la carburator spre cilindru, din cate imi dau eu seama. Daca e crapata sau fisurata ai sa ai probleme cu funtionarea motorului, ori nu va functiona corect, ori in mers vei pierde putere fix cand ai nevoie de ea. Iti recomand sa o schimbi, te va costa nitel dar e mai sanatos. Editat Aprilie 21, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 E tubul de admisie pentru amestecul de benzina si aer care merg de la carburator la pistoane. Daca este crapat si intra aer fals, iti intra impuritati in motor. Amestecul va contine prea mult aer, si va fi sarac in benzina. Ca sa verifici daca iti intra aer fals, da un spray de benzina (sau alt carburant) in apropierea lor in timp ce ai motorul pornit. Daca se tureaza motorul in momentul ala, ai gaura. Daca nu, esti ok... deocamdata. Totusi, cea mai buna solutie este sa le schimbi cu totul. Ale mele au costat in jur de 60 euro pe ebay. Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kremator Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005. Schimba-le. Gasesti cu vreo 240 de lei setul. Galerii admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Doua piese frumoase! "Shine on, You Crazy Diamond"! Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Doua piese frumoase! "Shine on, You Crazy Diamond"! IMAG0808.jpg Hai norock! Da ce iti mai plac roscatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Vand crash bar Highway Hawk-Pret 100euro Vand Maneta ambreiaj moto - Yamaha - Pret 100 lei Vand tobe chopper Silvetail K02 (Leovince), sunet deosebit, se prezinta intr-o stare foarte buna, fara zgarieturi, fara rugina. Se pot asculta daca accesati urmatorul link: https://www.youtube.com/watch?v=kPDTgab0t1k. - Pret 250 euro TEL: 0726665668 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 » Post actualizat in 05 May 2015 10:47proaspat su fericit posesor DreagStar 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Ahoi! Bun venit in rândul posesorilor de Star, să ai numai călătorii plăcute și evenimente plăcute. Apropo, cât te-a costat, dacă nu deranjez cu întrebarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Superbă. Si un an de fabricație, dacă nu e cu supărare, vorba lui Icelord? Și da, sa o plimbi sănătos, fără evenimente neplăcute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Foarte frumoasa! Sa te bucuri de ea si sa ai numai călătorii frumoase. Poti sa pui o poza si fara cutii? Ce volum au cutiile si ce sistem de prindere au? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Sa te poarte sanatos Intrebare....esapamentul stanga e doar estetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Bun venit! Sa ai noroc de ea! Daca nu ma insel e din 2005, identica cu a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Ahoi! Bun venit in rândul posesorilor de Star, să ai numai călătorii plăcute și evenimente plăcute.Apropo, cât te-a costat, dacă nu deranjez cu întrebarea? Quote MultiQuote Bine v-am gasit.....m-a costat 4500 euro. Adusa din Italia si neinmatriculata in RO. Eu zic ca e un pret bun....oricum jucariile astea se cumpara cu inima » Post actualizat in 05 May 2015 21:26 Superbă. Si un an de fabricație, dacă nu e cu supărare, vorba lui Icelord? Și da, sa o plimbi sănătos, fără evenimente neplăcute. Multumesc. Este din 2005 si 19700 km Intrebare....esapamentul stanga e doar estetic? Esapamentul nu e doar estetic. este un esapament de la MCJ, mi se pare ca de fabricatie italiana Bun venit! Sa ai noroc de ea! Daca nu ma insel e din 2005, identica cu a mea. Ai dreptate, imi lipseste un parbriz si ar fi si mai asemanatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Bine v-am gasit.....m-a costat 4500 euro. Adusa din Italia si neinmatriculata in RO. Eu zic ca e un pret bun....oricum jucariile astea se cumpara cu inima Esapamentul nu e doar estetic. este un esapament de la MCJ, mi se pare ca de fabricatie italiana Ahoi! Un pret bun, sper sa nu ai probleme degraba cu ambreajul de pornire. Esapamentul MCJ e facut de cate americani in special pentru motociclete Harley, dar au facut si pentru V-star=Dragstar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Un pret bun, sper sa nu ai probleme degraba cu ambreajul de pornire. Esapamentul MCJ e facut de cate americani in special pentru motociclete Harley, dar au facut si pentru V-star=Dragstar. Si eu sper sa nu am probleme. Stiu ca asta e boala lor....cat despre MCJ nu stiam ca e productie americana. Am vazut ca pe ebay se gasesc kit-uri de ambtraj de pornire cu 200 de euro....or fi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar. 1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere? 2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel? Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar. 1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere? 2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel? Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri. Nu ma incadrez la categoria "experienta mai mult", insa am vazut in cartea de mecanica a dragstarului ca are mufe separate pt fiecare chilometraj. O fi iesit mufa. incearca sa il dai jos si sa verifici asta. In legatura cu vibratiile eu nu le consider normale dupa 80 la ora. Poti sa verifici daca ai rotile echilibrate...s-ar putea asta sa fie problema. Toate cele bune!! Editat Mai 6, 2015 de StarClassic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Si eu sper sa nu am probleme. Stiu ca asta e boala lor....cat despre MCJ nu stiam ca e productie americana. Am vazut ca pe ebay se gasesc kit-uri de ambtraj de pornire cu 200 de euro....or fi bune? am luat eu de pe ebay un kit de ambreaj ,a costat 750 ron cu tot cu transport acasa adus de garcya,am fost foarte multumit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Nu ma incadrez la categoria "experienta mai mult", insa am vazut in cartea de mecanica a dragstarului ca are mufe separate pt fiecare chilometraj. O fi iesit mufa. incearca sa il dai jos si sa verifici asta. In legatura cu vibratiile eu nu le consider normale dupa 80 la ora. Poti sa verifici daca ai rotile echilibrate...s-ar putea asta sa fie problema. Toate cele bune!! valve.1.gif Bine ca ai specificat ca nu ai experienta. Nu sunt mufe separate pentru fiecare kilometraj, pentru indicatorul de viteza si cele doua contoare ai cupla 4 de la melc la ceas, transmisie mecanica. Cuplele 3 sunt electrice pentru luminite sau ce mai e pe acolo. @StarClassic Se poate repara, trebuie decapsulat (cam asa sunt toate) si inlocuit ce ai rupt sau deblocat, nu stiu sigur care este sistemul tau de contorizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Si eu sper sa nu am probleme. Stiu ca asta e boala lor....cat despre MCJ nu stiam ca e productie americana. Am vazut ca pe ebay se gasesc kit-uri de ambtraj de pornire cu 200 de euro....or fi bune? Eu am dat pe kitul meu de ambreaj de pornire undeva catre 500euro, iar montajul l-am facut eu cu niste prieteni si asa am iesit ieftin. Dar si montajul e destul de dificil! » Post actualizat in 06 May 2015 09:58 Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar. 1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere? 2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel? Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri. Nu are rost sa te bagi in kilometraj, o sa te complici prea mult si nu iti recomand. Iti recomand sa iti iei unul nou sau SH daca gaseti. Vibratiile sunt normal, sunt motoare in V. Sa vezi cum trepideaza un HD si atunci sa faci diferenta, care e mare crede-ma. » Post actualizat in 06 May 2015 10:00 Nu ma incadrez la categoria "experienta mai mult", insa am vazut in cartea de mecanica a dragstarului ca are mufe separate pt fiecare chilometraj. O fi iesit mufa. incearca sa il dai jos si sa verifici asta. In legatura cu vibratiile eu nu le consider normale dupa 80 la ora. Poti sa verifici daca ai rotile echilibrate...s-ar putea asta sa fie problema. Toate cele bune!! valve.1.gif Atata timp cat functioneaza o parte din el se cam exclude partea de cablu, dar pentru aia se poate face o proba, si o eventuala echilibrare a rotiilor e de recomandat, chiar si verificarea presiunii in anvelope. Editat Mai 6, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.