Sari la conținut

Postări Recomandate

@IceLord la un ulei mineral 20w50 care ar fi intervalul de schimb?

Mineral?Vrei sa-ti cardesti motorul cu manuta ta,se pare!Sintetic,dom'le pentru motoare racite cu aer,gen Motul,Mobile1(cel mai bun dar cam greu de gasit),Castol,etc.Sinteticul se degradeaza mult mai greu decat mineralul si scade temperatura motorului.Si eu am motor racit cu aer dar mineralul e exclus!La Harley mai merge,dar si ei au trecut mai nou pe sintetic!Si inca ceva! Eu,pentru confortul meu psihic,la max. 4K km.il schimb...cat o fi el de sintetic.Motoarele noastre sunt altfel decat ca si cele cu lichid...Pe caldurile astea infernale,sa prinzi un trafic nasol si sa fii pe mineral.... :-L ?Merci,nu!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va facem in ciuda, ca sa mai iesiti si voi din orase :D

 

 

Se rezolva cu copiatul, trimite-mi adresa pe PM.

Ahoi!

De acord, mai lasati jungla urbana, eu personal va recomand curbe nestiute pe munti sau dealuri. Acolo e placerea mersului pe moto!

» Post actualizat in 15 Jun 2015 20:55

Mineral?Vrei sa-ti cardesti motorul cu manuta ta,se pare!Sintetic,dom'le pentru motoare racite cu aer,gen Motul,Mobile1(cel mai bun dar cam greu de gasit),Castol,etc.Sinteticul se degradeaza mult mai greu decat mineralul si scade temperatura motorului.Si eu am motor racit cu aer dar mineralul e exclus!La Harley mai merge,dar si ei au trecut mai nou pe sintetic!Si inca ceva! Eu,pentru confortul meu psihic,la max. 4K km.il schimb...cat o fi el de sintetic.Motoarele noastre sunt altfel decat ca si cele cu lichid...Pe caldurile astea infernale,sa prinzi un trafic nasol si sa fii pe mineral.... :-L ?Merci,nu!

Eu l-am incercat si am mers si 7000 km pe mineral, pe semisintetic la 5000 patina ambreaj, nu intra in viteza, si am incercat MOTUL, CASTROL, BELRAY si BELRAY mi-a placut cum se comporta, dupa care MOTUL si CASTROL a fost ultimul, le-am incercat si pe mineral si pe semisintetic.

 

ABSOLUT intra in calcul traficul in care te dai, eu personal foarte rar merg urban, dar cand sunt in trecere pintr-un oras mare si dau peste semafoare si agitatie n-am avut probleme pe MINERAL, clar se uzeaza mai repede ca semisintetic si sintetic dar daca il schimbi mai repede merge mai bine. Eu recomand oamenilor sa incerce!

 

Sa nu uit, am incercat 20W40 si 20W50 semisintetic la temperaturi mai joase, gen 3-5 grade. Nu recomand 20W50 semisintetic, se comporta motorul urat de tot, nu trage, nu functioneaza normal, nu se incalzeste, asa ca ATENTIE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cumpar mineral pentru ca sunt sigur ca nu are aditivi si alte porcarii. Oricum schimb uleiul de 2 ori pe an, asa ca nu are timp sa se strice. Pana acum n-am avut probleme decat cand am avut 20W50 ...

 

 

ABSOLUT intra in calcul traficul in care te dai, eu personal foarte rar merg urban, dar cand sunt in trecere pintr-un oras mare si dau peste semafoare si agitatie n-am avut probleme pe MINERAL, clar se uzeaza mai repede ca semisintetic si sintetic dar daca il schimbi mai repede merge mai bine. Eu recomand oamenilor sa incerce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre o evantuala intalnire. Propun sa o facem in cadrul intrunirii de la Rasnov. Ar fi o ocazie super. E in centrul tarii, e eveniment moto pentru socializare (nu sunt concerte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre o evantuala intalnire. Propun sa o facem in cadrul intrunirii de la Rasnov. Ar fi o ocazie super. E in centrul tarii, e eveniment moto pentru socializare (nu sunt concerte).

Noi ne asteptam sa facem un cadru mai privat si exclusiv pentru gama STAR de la Yamaha ca sa impartim opinii, la o intrunire ca cea de la Rasnov clar nu poate sa iasa asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne rezervam camere si dormim cate doi proprietarii de Dragstar......Apropo,v-am spus care e cantaretul meu preferat??George Michael si Elton John!! :laugh: :laugh: :laugh:

Deci care sta cu mine???

Intai sa ajungem noi acolo si apoi vedem ce si cum.....Iesim seara undeva doar Dragstaristii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu sunt inteles gresit, nu vreau sa fiu exclusivist, dar e mai de bun augur sa discuti cu cineva care are acceasi gama de motocicleta ca si celalalt, exista un numitor comun si altfel se discuta.

Eu mai am si un HD Sportster si cand ma intalnesc cu alti posesori de HD apar multe discutii chiar divergente, dar nu vreau sa intru in amanunte pentru ca e prea mare munca de lamurire si poate chiar plictisitoare.

Asa ca insist in a face ceva care sa fie cu numitor comun.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici bine. De exemplu, ce faceti weekendul asta? Intalniri sunt la Iasi si Timisoara - cam departe, deci o ieseala de Dragstarisit prin centrul tarii s-ar potrivi de minune. Locatii sunt multe... Pt mine e ok cu cortul, ca sa fie ieftin, dar daca vreti sa innoptati la pensiune tot ok. Chiar si ambele. Sa iesim!

 

 

 

Sper ca nu sunt inteles gresit, nu vreau sa fiu exclusivist, dar e mai de bun augur sa discuti cu cineva care are acceasi gama de motocicleta ca si celalalt, exista un numitor comun si altfel se discuta.

Eu mai am si un HD Sportster si cand ma intalnesc cu alti posesori de HD apar multe discutii chiar divergente, dar nu vreau sa intru in amanunte pentru ca e prea mare munca de lamurire si poate chiar plictisitoare.

Asa ca insist in a face ceva care sa fie cu numitor comun.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut pentru un prieten "sa pasager" de Dragstar 1100 Custom originala/standard.

Eventual setul rider+pasager.

Daca are cineva, sau cunoaste pe cineva care vinde, rog un PM.

Multumesc.

Editat de Ciuchi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu....

 

https://vid.me/0Dym

 

:(

Deci clar, e dus ambreajul de pornire!!!

Eu cand am pus la vanzare dragstarul de 1100 am zis ca am schimbat ambreajul de pornire. Dar lumea cauta mai ieftin, dar cand tragi linie e mai urat.

In fine discutie in derizoriu!

 

Succes in al schimba!

» Post actualizat in 17 Jun 2015 22:06

Salutare, am un Dragstar XVR de

650 si vreau sa-i schimb cauciucurile

. Ma ajutati cu ceva recomandari? Multumesc

anvelopemoto.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci clar, e dus ambreajul de pornire!!!

Eu cand am pus la vanzare dragstarul de 1100 am zis ca am schimbat ambreajul de pornire. Dar lumea cauta mai ieftin, dar cand tragi linie e mai urat.

In fine discutie in derizoriu!

 

Succes in al schimba!

» Post actualizat in 17 Jun 2015 22:06

anvelopemoto.eu

 

Mersi,

 

Dar eu nu am experienta de mecanic.

Insa am un service foarte ok care are grija de moto de can l am cumparat.

Mi-au spus ca unul nou costa peste 3500 lei (original), dar au ei pe cineva care face cam cu 200 eur, doar ca nu sunt originale. Am si garantie si mi s-a spus ca o sa reziste inca vreo 30.000 KM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat eu de pe ebay zilele trecute cu 720 Ron.Urmeaza sa-l montez zilele astea.E de pe ebay.co.uk.Daca vrei link-ul ti-l pot da.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 12:07

Am achizitionat eu de pe ebay zilele trecute cu 720 Ron.Urmeaza sa-l montez zilele astea.E de pe ebay.co.uk.Daca vrei link-ul ti-l pot da.

http://www.ebay.com/itm/111232921923?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,solicit pareri despre anvelopa Pirelli MT66 . Stiti cum se comporta (stabilitate, umezeala...).Multumesc anticipat.

Eu am MT66 (RUTE 66) pe spate , si Metzeler Turance pe fata, sincer ma gandeam sa imi cumpar MT66 si pt fata, eu m-am documentat destul de mult cu privire la ele pe la mecanici si motociclisti cu vechime mare si rezultatul este:

 

- Turance-ul se comporta mai bine pe nisip fiind un cauciuc oarecum dual (cu profil dual) dar pe apa se comporta ca orice cauciuc care are calitati si pt drumuri neasfaltate

- RUTE 66 se comporta bine pe udatura (acum nu te astepta la minuni... noroiul cu apa nu ii este prieten nici unui cauciuc, cu exceptia ALLTerain-urilor pt off-road-ere)

- ca si grad de uzura si durabilitate (ex moto mea) ambele se comporta la fel

- teoria spune ca Turance-ul ar trebuii sa franeze mai bine pe uscat dar practica si faptul ca au aparent acelasi grad de elasticitate si uzura spun ca franeaza amandoua la fel de bine, insa pretul este in favoarea Rute 66

 

 

Ce recomanda producatorul au review-uri mai proaste pe toate tipurile de asfalt dar fac de toate:

 

post-89753-0-09386000-1434896073_thumb.png

 

 

Producatorul spune de asemenea :

 

post-89753-0-99942700-1434896270_thumb.png post-89753-0-63216400-1434896271_thumb.png

 

Dar tehnologia a cam evoluat mult de atunci si au aparut si noi tipuri de cauciucuri mai performante

» Post actualizat in 21 Jun 2015 14:31

*ROUTE 66 (corect)

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un xvs 1100 din '99, iar aseara cand am inceput sa demontez tot ce trebuie pentru a ajunge la carburatoare (trebuie sa le curat) am descoperit ca in camera de aer (sau cum s-o numi- cea de sub rezervor) exista pelicula de ulei in dreptul burdufului care vine de la cilindul din spate. ce inseamna asta?

 

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua domnilor. Caut sa cumpar sa calaret, eventual si pasager, dragstar 650, indiferent de conditia acesteia.

Intru foarte rar pe forum. Ma puteti gasi doar la 0724166934.

 

Cu stima,

Gabi Manole

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la epuratorul de carter.Scoate furtunul din airbox si pune-i un filtru de aer din ala mic de la K&N.

 

intrucat nu ma pricep, am nevoie de niste lamuriri- tu zici sa scot amandoua furtunele din airbox si pentru fiecare sa pun cate un filtru de aer? (adica sa anulez filtrul standard si airboxul?)

 

in alta ordine de idei, e o problema nasoala? afecteaza motoreta?

Editat de elvantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ...

 

Pentru ca pistoanele nu sunt 100% etanse, amestec de benzina si fum intra in motor pe langa ele. Ca sa nu ramana acestea in motor, ele sunt evacuate prin acel furtun. Pentru ca sa nu fie eliminate in aer - ca sa nu polueze - ele sunt conduse inapoi in burduful de aer. Uleiul se scurge mai greu, deci va ramane pe acolo mai mult. Nu ar trebui sa fie o problema. La mine acest amestec a dizolvat adezivul dintre cauciuc si plastic. In cazul acesta, este posibil ca sa intre aer fals pe acolo. Asta nu vrei sa se intample. Eu am re-sigilat cu niste adeziv siliconic. O sa-l mai urmaresc, dar pare ok acum.

 

Poti sa o elimini, adica sa lasi sa evapore benzina in aer. In cazul asta cauti un filtru pentru furtun, si cauti un dop pentru partea din burduf. Desi ... nu are rost sa te complici, mai ales daca nu ai alte probleme. Simplul fapt ca este ulei pe acolo nu este o problema. Asa a fost gandit. Sterge-l din cand in cand, si e ok.

 

intrucat nu ma pricep, am nevoie de niste lamuriri- tu zici sa scot amandoua furtunele din airbox si pentru fiecare sa pun cate un filtru de aer? (adica sa anulez filtrul standard si airboxul?)

 

in alta ordine de idei, e o problema nasoala? afecteaza motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...