Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua domnilor. Caut sa cumpar sa calaret, eventual si pasager, dragstar 650, indiferent de conditia acesteia.

Intru foarte rar pe forum. Ma puteti gasi doar la 0724166934.

 

Cu stima,

Gabi Manole

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la epuratorul de carter.Scoate furtunul din airbox si pune-i un filtru de aer din ala mic de la K&N.

 

intrucat nu ma pricep, am nevoie de niste lamuriri- tu zici sa scot amandoua furtunele din airbox si pentru fiecare sa pun cate un filtru de aer? (adica sa anulez filtrul standard si airboxul?)

 

in alta ordine de idei, e o problema nasoala? afecteaza motoreta?

Editat de elvantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ...

 

Pentru ca pistoanele nu sunt 100% etanse, amestec de benzina si fum intra in motor pe langa ele. Ca sa nu ramana acestea in motor, ele sunt evacuate prin acel furtun. Pentru ca sa nu fie eliminate in aer - ca sa nu polueze - ele sunt conduse inapoi in burduful de aer. Uleiul se scurge mai greu, deci va ramane pe acolo mai mult. Nu ar trebui sa fie o problema. La mine acest amestec a dizolvat adezivul dintre cauciuc si plastic. In cazul acesta, este posibil ca sa intre aer fals pe acolo. Asta nu vrei sa se intample. Eu am re-sigilat cu niste adeziv siliconic. O sa-l mai urmaresc, dar pare ok acum.

 

Poti sa o elimini, adica sa lasi sa evapore benzina in aer. In cazul asta cauti un filtru pentru furtun, si cauti un dop pentru partea din burduf. Desi ... nu are rost sa te complici, mai ales daca nu ai alte probleme. Simplul fapt ca este ulei pe acolo nu este o problema. Asa a fost gandit. Sterge-l din cand in cand, si e ok.

 

intrucat nu ma pricep, am nevoie de niste lamuriri- tu zici sa scot amandoua furtunele din airbox si pentru fiecare sa pun cate un filtru de aer? (adica sa anulez filtrul standard si airboxul?)

 

in alta ordine de idei, e o problema nasoala? afecteaza motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos! :)

 

Deci ...

 

Pentru ca pistoanele nu sunt 100% etanse, amestec de benzina si fum intra in motor pe langa ele. Ca sa nu ramana acestea in motor, ele sunt evacuate prin acel furtun. Pentru ca sa nu fie eliminate in aer - ca sa nu polueze - ele sunt conduse inapoi in burduful de aer. Uleiul se scurge mai greu, deci va ramane pe acolo mai mult. Nu ar trebui sa fie o problema. La mine acest amestec a dizolvat adezivul dintre cauciuc si plastic. In cazul acesta, este posibil ca sa intre aer fals pe acolo. Asta nu vrei sa se intample. Eu am re-sigilat cu niste adeziv siliconic. O sa-l mai urmaresc, dar pare ok acum.

 

Poti sa o elimini, adica sa lasi sa evapore benzina in aer. In cazul asta cauti un filtru pentru furtun, si cauti un dop pentru partea din burduf. Desi ... nu are rost sa te complici, mai ales daca nu ai alte probleme. Simplul fapt ca este ulei pe acolo nu este o problema. Asa a fost gandit. Sterge-l din cand in cand, si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi mi-a ajuns si mie GPS Trakerul....Acum ajutati-ma cu alimentarea (de unde sa il alimentez si cum) si unde sa il ascund?

Asta l-am cumparat..... http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-CAR-GPS-Tracker-GT02A-real-address-reply-google-link-free-platform-Free-Shipping/1280619501.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a ajuns si mie GPS Trakerul....Acum ajutati-ma cu alimentarea (de unde sa il alimentez si cum) si unde sa il ascund?

Asta l-am cumparat..... http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-CAR-GPS-Tracker-GT02A-real-address-reply-google-link-free-platform-Free-Shipping/1280619501.html

 

Genul acesta de GPS trebuie sa aiba o mufa de extensie care sa iti dea 3 fire libere: 1 ignition reader/stop (stop doar cu releu) , 1 plus si 1 minus. Plus si minus se leaga direct pe baterie, iar ignition se clipseaza (daca este fara releu) cu clips pe firul de ignition care primeste curent doar cand ignition este on.

Trebuia sa primesti un manual cu GPS-ul, de asemenea nu inteleg de ce ai aruncat $16,25 pe un GPS care nu te va ajuta cu nimic in caz de furt.... firma pt care lucrez a testat acest tip de GPS si altele, este bun doar pentru 6luni (daca ai noroc si nu incepe sa bata campii mai devreme, si nu iti vei da seama decat cand crapa de tot) cand va incepe sa trimita sms-uri pt o alarma nu se va oprii si vei plati pt orice alarma falsa pe sms mai mult decat pe un abonament de GPS cu monitorizare pe platforma in timp real si SIM m2m cu abonament. De asemenea timpul de raspuns este de peste 1 min ceea ce inseama ca in caz de furt pana iti raporteaza GPS-ul motocicleta ta este deja in alt loc.

Pt a monta GPS-ul si ca alarma va trebuii sa ai un releu care sa se potriveasca cu acesta pt a impiedica pornirea si pt a oprii motocicleta de la distanta... dar prin sms.... nu va functiona corect. Sa nu mai vorbim de abaterea de peste 500m pe care o are de cele mai multe ori spre deosebire de un GPS de calitate care are o abatere de 10-50m in medie la intervale de timp mai rare si doar in zone cu interferente mari.

Sa stii ca: CAT DAI ATATA FACE, GPS-urile de calitate, pe care te poti baza, incep de la $100-$150 in sus si au platforma de monitorizare globala fie ca sunt chinezesti fie ca sunt de alta provenienta.

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Genul acesta de GPS trebuie sa aiba o mufa de extensie care sa iti dea 3 fire libere: 1 ignition reader/stop (stop doar cu releu) , 1 plus si 1 minus. Plus si minus se leaga direct pe baterie, iar ignition se clipseaza (daca este fara releu) cu clips pe firul de ignition care primeste curent doar cand ignition este on.

Trebuia sa primesti un manual cu GPS-ul, de asemenea nu inteleg de ce ai aruncat $16,25 pe un GPS care nu te va ajuta cu nimic in caz de furt.... firma pt care lucrez a testat acest tip de GPS si altele, este bun doar pentru 6luni (daca ai noroc si nu incepe sa bata campii mai devreme, si nu iti vei da seama decat cand crapa de tot) cand va incepe sa trimita sms-uri pt o alarma nu se va oprii si vei plati pt orice alarma falsa pe sms mai mult decat pe un abonament de GPS cu monitorizare pe platforma in timp real si SIM m2m cu abonament. De asemenea timpul de raspuns este de peste 1 min ceea ce inseama ca in caz de furt pana iti raporteaza GPS-ul motocicleta ta este deja in alt loc.

Pt a monta GPS-ul si ca alarma va trebuii sa ai un releu care sa se potriveasca cu acesta pt a impiedica pornirea si pt a oprii motocicleta de la distanta... dar prin sms.... nu va functiona corect. Sa nu mai vorbim de abaterea de peste 500m pe care o are de cele mai multe ori spre deosebire de un GPS de calitate care are o abatere de 10-50m in medie la intervale de timp mai rare si doar in zone cu interferente mari.

Sa stii ca: CAT DAI ATATA FACE, GPS-urile de calitate, pe care te poti baza, incep de la $100-$150 in sus si au platforma de monitorizare globala fie ca sunt chinezesti fie ca sunt de alta provenienta.

 

 

Pai asta nu este anti-furt, de fapt ... Eu cel putin asa inteleg. Este un device prin care iti inregistrezi pe unde ai trecut, sa stie cei de acasa pe unde esti, sa-ti faci jurnal, etc. Cat de calitativ este ... nu stiu, e posibil sa fie cum zici tu. Totusi, poate e bun pentru ce vrea omul sa o foloseasca. Ca nu stim el de ce l-a cumparat.

 

Azi mi-a ajuns si mie GPS Trakerul....Acum ajutati-ma cu alimentarea (de unde sa il alimentez si cum) si unde sa il ascund?

Asta l-am cumparat..... http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-CAR-GPS-Tracker-GT02A-real-address-reply-google-link-free-platform-Free-Shipping/1280619501.html

 

Incearca la sectiunea service si intretinere, poate te ajuta cineva acolo cu intrebarea asta. Sunt mai putine sanse sa gasesti un Dragstarist care si-a montat gps ca al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta nu este anti-furt, de fapt ... Eu cel putin asa inteleg. Este un device prin care iti inregistrezi pe unde ai trecut, sa stie cei de acasa pe unde esti, sa-ti faci jurnal, etc. Cat de calitativ este ... nu stiu, e posibil sa fie cum zici tu. Totusi, poate e bun pentru ce vrea omul sa o foloseasca. Ca nu stim el de ce l-a cumparat.

 

Pai pt a inregistra unde ai fost , traseu ... etc ... iti trebuie platforma de monitorizare care sa inregistreze si sa pastreze istoria GPS. Pt a fi corecta acea istorie trebuie sa fie un GPS de calitate, care sa nu aiba abateri mari. Cat de calitativ poate fi la pretul acela.... dupa cum spuneam, le cunosc foarte bine, iar modulul GPS cedeaza in primele 6 luni, apoi iti spune cu aproximatie unde este dupa modulul GSM , adica turnul de transmisie GSM cel mai apropiat. Daca cumva nu ai semnal GSM, chiar daca inca functioneaza modulul GPS, nu va transmite nimic , nici macar dupa ce are semnal GSM deoarece nu inmagazineaza pozitiile netrasmise.

Bateria interna tine de la bun inceput foarte putin (max. 2 zile) apoi cedeaza de tot si GPS-ul se va inchide cand ii tai alimentarea de la bateria motocicletei.

M-am abtinut cand am vazut primul link aici despre acest GPS, insa nu m-am mai putut abtine la al doilea link la acelasi GPS.

Doresc doar ca toti cei care nu cunosc diferentele dintre aceste GPS trackere sa nu se mai lase amagiti ca vor avea un GPS tracker de $17 - $50 care poate face ce face unul de $100-$150. Si doream sa se stie, ca trackerele ieftine NU pot fi folosite si NU pot indeplinii funtiile de baza , adica prevenirea unui furt si/sau recuperarea motocicletei in urma unui furt, monitorizarea in timp real si pastrarea istoriei traseelor.

 

Nu ma intelege gresit, nu incerc sa vand nimic aici. Firma pt care lucrez, intradevar are GPS trackere moto de 1000x mai performante si GPS auto made in USA care sunt in continuare folosite cu succes in Iraq. Eu vorbesc despre calitate si asteptari, incerc sa constientizez

» Post actualizat in 05 Jul 2015 19:14

*incerc sa ii fac sa constientizeze realitatea despre GPS trackere

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris mai demult un articol despre Alegerea uleiului pentru motocicleta.

 

Daca vreti detalii si explicatii (de ce un ulei si nu altul) va invit sa il cititi

 

Daca ma credeti pe cuvant...

 

Brand - In principiu nu conteaza brandul ci specificatiile. Totusi la un ulei no-name exista riscul ca eticheta sa fie mincinoasa, asa ca e mai bine sa cautati un brand mai cunoscut. Cred ca conteaza si din ce magazin il cumparati ca am auzit ca se falsifica etichetele (mai ales la brand-urile scumpe)

Vascozitate - partea de iarna (prima cifra urmata de W) nu intereseaza pe nimeni in afara de IceLord ca la el ninge pana prin mai :) Deci poate sa fie 10W, 15W sau 20W, mai putin important. Conteaza cealalta cifra - 40 daca frecati motocicleta mai mult prin oras si 50 daca o folositi mai mult prin zone putin aglomerate (motocicleta e mai mult in miscare si apuca sa se raceasca mai bine)

Mineral, Semisintetic, Sintetic - clar Sintetic. Tehnic vorbind exista foarte putine uleiuri cu adevarat sintetice si alea sunt foarte scumpe. Majoritatea uleiurilor cu eticheta sintetic sunt de fapt uleiuri minerale inalt rafinate. Dar e ok si asa. Sa scrie sintetic pe eticheta.

API SG

JASSO MA - trebuie sa fie neaparat A - pentru ambreiaj umed - poate sa fie A, A1 sau A2, dar musai sa inceapa cu A

 

De schimbat cred ca merge schimbat la un interval de 6-7.000 pentru un ulei 10W-40 si 7-9.000 pentru un ulei 20W-50. Cifrele sunt orientative. Nu va stresati pentru cativa kilometri in plus sau in minus.

 

Foarte important

 

Cand schimbati uleiul neaparat schimbati si filtrul. Nu costa foarte mult

 

Daca tineti la motocicleta voastra aveti grija la pornire. De ce? Cand motocicleta sta nefolosita uleiul se strange tot in baia de ulei. La pornire are nevoie de putin timp pana incepe sa circule peste tot si sa unga toate mecanismele si mai ales are nevoie de un pic de timp ca sa ajunga la temperatura optima (chiar daca o fi el multigrad, tot trebuie sa se incalzeasca putin ca sa curga bine).

 

Deci - porniti motocicleta cu socul tras la maxim. Dupa 5-10 secunde (depinde si cat de frig e afara) puteti impinge socul la jumatate. Dupa aia asteptati macar 1 minut - dati o tura in jurul motocicletei sa admirati-o cat de frumoasa e si uitati-va daca nu cumva a curs ceva din ea, daca sunt ok cauciucurile, daca merge farul si stopul. Intre timp va terminati tigarea (cine e fumator) si va echipati. Dupa aia puteti impinge socul de tot si motocicleta e gata de drum.

Fara vrrrrmmm, vrrrrmmmm in primele 5 minute de functionare a motorului. Lasati-l sa mearga usurel. Accelerati-l lin. Dupa aia nu ar mai trebui sa fie nicio problema.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexaa ai inteles cam totul pe dos.....Eu nu vreau nici sa imi opreasca motorul si nici alte functii evoluate.In plus de asta nu are nici baterie incorporata!E un GPS care vine cu doua fire de alimentare (plus si minus) si care trebuie alimentat in continu.Nu trimite nici un fel de alarme false pentru ca nu i-am setat asa ceva.Ce face el e foarte simplu.Doar,si specific DOAR,cand ii trimit eu mesaj de pe telefon,el imi raspunde cu sms in care imi da coordonatele unde se afla.Coordonatele alea le bagi pe orice GPS sau Google Maps si iti arata exact unde e.Se poate si monitoriza in continuu daca ii setez internetul,dar nu ma intereseaza.

Atunci de ce l-am luat o sa intrebi....Pai i-am bagat o cartela gsm care e valabila 1 an (in care 2 luni poate sa dea sms,apoi doar sa primeasca fiind in perioada de gratie) si nu mai am treaba cu el.Daca (Doamne fereste) raman fara motor ii dau sms si vad unde se afla.In cazul in care au trecut cele doua luni ale cartelei si nu imi poate raspunde,o reincarc repede cu 5e si gata.Practic singura grija e sa reincarc cartela o data pe an cu 5e...

El in sine e foarte exact.L-am testat si imi da exact locatia,fara absolut nici o eroare.Eu stau la curte si cand l-am testat l-am pus pe geam iar cand am bagat coordonatele trimise de el pe Google Maps mi-a aratat exact zona aia a casei,unde e geamul.

In concluzie e foarte util,iar la 16$ pe langa fatul ca e chilipir isi face si treaba foarte bine!

Acum ce intrebari am eu la voi....:

-unde sa-l pun?Ma refer unde e cel mai bine de ascuns?O sa-l invelesc intr-un buretel pentru socuri....

-cum sa-l alimentez?El daca nu are curent nu functioneaza,asa ca m-am gandit sa-i pun un mini intrerupator pe undeva si cand ies cu motorul si il las pe undeva,doar atunci sa ii pornesc GPS-ul.Deci cum il leg?Direct pe baterie??Dati-mi voi idei!!Eventual o poza ca exemplificare...

Cam asta e.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexaa ai inteles cam totul pe dos.....Eu nu vreau nici sa imi opreasca motorul si nici alte functii evoluate.In plus de asta nu are nici baterie incorporata!E un GPS care vine cu doua fire de alimentare (plus si minus) si care trebuie alimentat in continu.Nu trimite nici un fel de alarme false pentru ca nu i-am setat asa ceva.Ce face el e foarte simplu.Doar,si specific DOAR,cand ii trimit eu mesaj de pe telefon,el imi raspunde cu sms in care imi da coordonatele unde se afla.Coordonatele alea le bagi pe orice GPS sau Google Maps si iti arata exact unde e.Se poate si monitoriza in continuu daca ii setez internetul,dar nu ma intereseaza.

Atunci de ce l-am luat o sa intrebi....Pai i-am bagat o cartela gsm care e valabila 1 an (in care 2 luni poate sa dea sms,apoi doar sa primeasca fiind in perioada de gratie) si nu mai am treaba cu el.Daca (Doamne fereste) raman fara motor ii dau sms si vad unde se afla.In cazul in care au trecut cele doua luni ale cartelei si nu imi poate raspunde,o reincarc repede cu 5e si gata.Practic singura grija e sa reincarc cartela o data pe an cu 5e...

El in sine e foarte exact.L-am testat si imi da exact locatia,fara absolut nici o eroare.Eu stau la curte si cand l-am testat l-am pus pe geam iar cand am bagat coordonatele trimise de el pe Google Maps mi-a aratat exact zona aia a casei,unde e geamul.

In concluzie e foarte util,iar la 16$ pe langa fatul ca e chilipir isi face si treaba foarte bine!

Acum ce intrebari am eu la voi....:

-unde sa-l pun?Ma refer unde e cel mai bine de ascuns?O sa-l invelesc intr-un buretel pentru socuri....

-cum sa-l alimentez?El daca nu are curent nu functioneaza,asa ca m-am gandit sa-i pun un mini intrerupator pe undeva si cand ies cu motorul si il las pe undeva,doar atunci sa ii pornesc GPS-ul.Deci cum il leg?Direct pe baterie??Dati-mi voi idei!!Eventual o poza ca exemplificare...

Cam asta e.....

Multumim, am mai invatat cate ceva.

 

Cat despre intrebari, o sa incerc sa iti raspund cu parerea mea.

 

- Trebuie sa ii gasesti un loc pe motocicleta ta. Sunt destule ascunzisuri pe DStar, cauta si tu. Acuma zi si tu, daca ar exista un loc cel mai bun ascunzis pe motocicleta ta, tu ai vrea ca sa il publici pe internet, astfel ca sa afle toata lumea de el? Doar stii ca forumul acesta poate fi si este citit nu doar de motociclisti, ci si alte specimene. Asta include securisti, politicieni, hoti de cai si .... hoti de motociclete. Din aceasta cauza, cred ca va trebui sa gasesti singur un ascunzis bun.

 

- Despre alimentare. Nu imi dau seama, se alimenteaza la 12V sau nu? Daca nu, vei avea nevoie de o cutiuta care iti transforma tensiunea care trebe. Asta va trebui sa fie legat la baterie si de acolo la GPS. Daca e pt 12V, e putin mai usor. In cazul asta ....

 

- poti lega direct cu 2 fire. Daca asa faci, sa pui si o siguranta pe firul (pe plus) respectiv. In cazul tau, m-as gandi ca primul lucru care l-ar face un hot care cauta gps pe moto sa deconecteze tot ce este suspect. Adica ti-ar gasi GPS-ul mergand dupa fire.

- poti sa folosesti un releu. Releul ala functioneaza pe principiul ca iti conecteaza GPS-ul cand pornesti motorul. Sau, poti sa faci in asa fel incat sa iti alimenteze doar cand se opreste motorul. Dar, pana la urma alimentarea tot de la acumulatorul motocicletei iti va veni.

- sa gasesti o solutie sa alimentezi separat, printr-o baterie dedicata.

 

Bineinteles, poti sa pui si un intrerupator la oricare dintre solutiile de mai sus. Dar atunci ai inca o problema: trebuie sa ascunzi intrerupatorul. Ar fi o idee sa folosesti un intrerupator magnetic, care se ascunde mai usor. Vezi asta.

 

PS. Ziceai ca folosesti buretel pt. socuri. Nu cred ca e cazul, e o chestie electronica, nu ar trebui sa fie sensibil la socuri. Dar va trebui sa te asiguri ca nu intra apa cand ploua sau cand treci printr-o balta.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc aship.....

Da e la 12v si are siguranta pe fir.Cred ca pana la urma il alimentez direct la baterie si ii pun un intrerupator din asta pe fir.E un intrerupator luat din piata si e cam cat un varf de deget de mare,asa ca e usor de ascuns.La randul lui intrerupatorul o sa-l pun undeva mai ascuns si ii dau curent GPS-lui doar cand las motorul undeva.

Ma gandesc ca cine vine sa fure motorul nu sta sa caute intai firele sau gps sau alte dracii.Ala se chinuie,il ia cu masina si il duce undeva.E,ca sa il ia si sa il duca tot ii ia hotului cateva ore,timp in care cred ca oricine vede ca ia disparut motorul.Asa ca am timp sa vad unde a fost dus.

post-52095-0-36355500-1436246333_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

combinatie ar fi sa ne strangem 30 de oameni si sa ne facem un abonament la o firma specializata in "urmarirea prin GPS". Ne facem un cont si probabil platim 2,5euro pe luna... (cam acolo se invart abonamentele). Echipamentul in sine cat poate sa fie?.. 15-20 eur...

 

Astia de la firme astea fac conturi pe un numar minim de dispozitive (15-20... 30.. cam asa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma mai chinui sub nici o forma sa iti explic de ce ... daca iti dispare motorul , sansele ca acel GPS sa iti dea o pozitie corecta sunt de sub 50% , asta daca nu cumva, pana te prinzi ca nu mai ai motoreta iti lasa hotul cu funda rosie GPS-ul la posta

 

Google maps... link.... ahhhh ... normal ca stiu exact cum functioneaza... o sa te convingi pe pielea ta... desi nu iti doresc... pt ca sansele sa iti recuperezi motorul cu un astfel de GPS pe el sunt 1%, cu indulgenta

 

Faceti ce vreti, sunt satula de oameni care doresc sa faca din .... c.... bici si sa si pocneasca, eu am incercat sa va explic, si mai ales tie George, ca NU te va ajuta cu nimic, poate doar confort psihologic, doar atat... in caz de furt ZERO BARAT.... e treaba ta , dar daca tu intrebi aici cum se monteaza, nici macar o schema electica nu ti-au dat..... sa nu mai vb ca ai luat un tracker fara baterie... ahhh nu am cuvinte, pana si o alarma banala moto e mai eficienta

 

Skija, numai abonamentul de SIM m2m este 3,5€ pe luna, la 2,5 euro nu obtii abonamentul nici daca esti reseller, asta la cel mai chinezesc producator cu putinta.....

si repet....

un GPS bun incepe de la 100$ in sus, unul care poate sa previna furtul si in caz de orice tentativa de mutate, deconectare, miscare a motoretei sa te alarmeze....

mai mult de atat: se poate merge pana la a arde de la distanta CDI-ul moto, sau sa tai contactul, sau cu diverse accesorii sa scoata flacari sau sa curenteze.

 

Poti merge pana la capse pirotehnice actionate prin comanda de pe net a trackerului care sa scoata fum (caz pt furtul cu duba) Dar toate astea costa pe masura, insa asta inseamna protectie la furt adevarata, nu ceva ce hotul poate deconecta fara sa alarmeze si care nici macar nu da pozitia GPS corecta ....

 

Eu una merg pe premiza, prevenire, iar in caz ca hotul "se da peste cap" sa fure motoreta.... daca nu o pot recupera in maxim 1 ora , o fac scrum cu tot cu duba hotului

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexaa: dacă tot te ocupi cu așa ceva, o ofertă (pe PM) se poate? Sună promițător ceea ce descrii și mi-ar plăcea să dorm liniștit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma mai chinui sub nici o forma sa iti explic de ce ... daca iti dispare motorul , sansele ca acel GPS sa iti dea o pozitie corecta sunt de sub 50% , asta daca nu cumva, pana te prinzi ca nu mai ai motoreta iti lasa hotul cu funda rosie GPS-ul la posta

 

Google maps... link.... ahhhh ... normal ca stiu exact cum functioneaza... o sa te convingi pe pielea ta... desi nu iti doresc... pt ca sansele sa iti recuperezi motorul cu un astfel de GPS pe el sunt 1%, cu indulgenta

 

Faceti ce vreti, sunt satula de oameni care doresc sa faca din .... c.... bici si sa si pocneasca, eu am incercat sa va explic, si mai ales tie George, ca NU te va ajuta cu nimic, poate doar confort psihologic, doar atat... in caz de furt ZERO BARAT.... e treaba ta , dar daca tu intrebi aici cum se monteaza, nici macar o schema electica nu ti-au dat..... sa nu mai vb ca ai luat un tracker fara baterie... ahhh nu am cuvinte, pana si o alarma banala moto e mai eficienta

 

Skija, numai abonamentul de SIM m2m este 3,5€ pe luna, la 2,5 euro nu obtii abonamentul nici daca esti reseller, asta la cel mai chinezesc producator cu putinta.....

si repet....

un GPS bun incepe de la 100$ in sus, unul care poate sa previna furtul si in caz de orice tentativa de mutate, deconectare, miscare a motoretei sa te alarmeze....

mai mult de atat: se poate merge pana la a arde de la distanta CDI-ul moto, sau sa tai contactul, sau cu diverse accesorii sa scoata flacari sau sa curenteze.

 

Poti merge pana la capse pirotehnice actionate prin comanda de pe net a trackerului care sa scoata fum (caz pt furtul cu duba) Dar toate astea costa pe masura, insa asta inseamna protectie la furt adevarata, nu ceva ce hotul poate deconecta fara sa alarmeze si care nici macar nu da pozitia GPS corecta ....

 

Eu una merg pe premiza, prevenire, iar in caz ca hotul "se da peste cap" sa fure motoreta.... daca nu o pot recupera in maxim 1 ora , o fac scrum cu tot cu duba hotului

:laugh: :laugh: :laugh: nu am mai ras demult asa......Bravo!!!Am inceput ziua bine-dispus!

Orice GPS tracker intr-o anumita situatie (nu o detaliez pentru ca nu vreau sa dau idei) devine inutil,indiferent ca e de 10$ sau de 10.000$.Cine fura un "tanc" de Dragstar nu o fura pornind-o cu cheia,o fura cu duba.Si in 99% din cazuri cu duba se fura orice motor!

Acum,te intreb eu,tu crezi ca ala cand o fura sta sa traga pe dreapta sa verifice daca motorul are GPS ??? Sa fim seriosi !!!

Pomeneai de schema electrica.....Pai ce dracu schema sa imi dea cand el are 2 fire,plus si minus??? In cutie avea si o carticica cu instructiuni,dar ce sa citesti ca mare lucuru nu ai ce invata !!! Eu intrebasem de legat in sensul de cum sa o leg,adica pe contact,direct pe baterie...etc?

O tot dai cu localizarea,cum ca nu e exacta.Dar ai folosit asa ceva?Eu nu cred ! Sau daca ai folosit,ai facut-o cu vreun model defect si de acolo e aversiunea asta a ta fata de ele....Atat timp cat eu il folosesc si imi arata pozitia cu eroare de maxim 2-3 m,sincer chiar nu ma intereseaza parerea altuia.

In definitiv si pana la urma fiecare face ce vrea si cumpara ce vrea.Eu am ales sa am o masura de siguranta in plus si da,ma simt mai linistit.....

p.s: tu lucrezi cumva in domeniul asta de esti asa pornita impotriva celor chinezesti si tot recomanzi din alea mai scumpe???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OMG... citeste posturile in intregime, te rog, George, ai sa aflii ca la o mare parte din intrebarile tale, raspunsurile se afla deja acolo... la fel si cu testarea... la fel si pentru ultima intrebare ....nu sunt pornita... exista produse Chinezesti foarte bune si altele foarte proaste, pretul face diferenta, e regula in comertul cu China, iar asta nu o spun eu o spun tehnicienii din domeniu. Bine inteles ca faci ce doresti, acum ca m-am lamurit ca nu te intereseaza calitatea lor si esti foarte incapatanat.... sunt linistita. Dar altii poate ca nu stiau. Bafta in continuare ! (o sa ai nevoie.... PS: scuze dar nu m-am putut abtine. )

Acum sincer, asfalt uscat si asa cum tu poti cumpara ce dorestii in cunostiinta de cauza, lasa-i si pe altii sa capete acele cunostiinte.

 

Si pt a inceta cu off topicul acesta care devine plictisitor si fara sens atata timp cat interlocutorul este foarte incapatanat.... voi continua cu motoreta mea inca in lucru.

 

Mecanica si reglajele le-am facut la ambulanta moto la Patrick si sunt extrem de incantata, mai am de lucru la lucruri care din punctul meu de vedere trebuie schimbate dar o sa le fac la iarna, nu sunt probleme, doar ca sunt eu mai perfectionista cand vine vorba de mecanica motoretei mele.

 

Are deja vopseaua inbunatatita, creatie personala, insa este doar o varianta imediata, pana la iarna, cand am mai mult timp, va fi tot in stilul acesta vopseaua dar facuta corect si voi lucra mai mult la motivele si partea de pictare manuala.

 

Are oglinzi schibate cu unele originale de VN1500 pt ca sunt cele mai mari oglinzi rotunde pe care le-am gasit, sei de VStar Clasic superbe si confortabile (multumesc mult, desi nu iti cunosc userul aici, stii tu care esti), mansoane de Sportster (Saru-mana Jane), tobe inca in lucru (stiu Zdriki ca nu esti multumit, dar conteaza sa fiu eu multumita si sunt), suportii de coburi sunt inca in lucru, crash-bar inca in lucru, aripa fata o voi schimba (este in lucru cea noua), voi muta semnalele mai in spate si le voi inlocuii cu altele care trebuie sa soseasca (bara de fixare pt ele este in lucru deja).

 

Si acum pozele :

 

BEFORE

 

post-89753-0-12723600-1436551192_thumb.png post-89753-0-48515200-1436551193_thumb.png

 

post-89753-0-58016700-1436551194_thumb.png post-89753-0-69981000-1436551195_thumb.png

 

post-89753-0-56464900-1436551197_thumb.png post-89753-0-51117100-1436551198_thumb.png

 

post-89753-0-32462800-1436551200_thumb.png post-89753-0-51253900-1436551201_thumb.png

 

 

AFTER (IN WORK)

 

post-89753-0-65476100-1436551897_thumb.jpg post-89753-0-30302600-1436551898_thumb.jpg

 

post-89753-0-23200700-1436551899_thumb.jpg post-89753-0-82455000-1436551899_thumb.jpg

 

post-89753-0-81935600-1436551900_thumb.jpg post-89753-0-37226800-1436551901_thumb.jpg


» Post actualizat in 10 Jul 2015 18:27

Au "zburat de pe ea" : capetele de morti, oglinzile mici si patrate (pt ca erau mici si patrate), mansoanele prea groase, semnalele prea mici, saua prea putin inalata si inconfortabila in caz de pasager, toba MCJ cu silencer reglabil pt ca nu se potrivea ca si look, sticarele de prost gust, vopseaua matuita si fara personalitate.

Asa ca, daca are cineva nevoie sau doreste : oglinzile, setul de semnale si saua.... pret... nu stiu, daca imi convin propunerile de pret le dau , daca nu ... nu le dau, va rog ofertele pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Alexa. Cred ca si Dragstarul tau rasufla usurat ca a scapat de kitschul care-l acoperea.

 

Imi place pictarea manuala facuta de tine. E facut cu pensula? Ai dat jos vopseaua veche, sau ai pictat peste? Ai dat cu lac la sfarsit?

 

 

Mi-ar fi placut niste poze mai bune, ca sa vad mai bine cum ti-a iesit. Oricum, continua ca faci bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Alexa. Cred ca si Dragstarul tau rasufla usurat ca a scapat de kitschul care-l acoperea.

 

Imi place pictarea manuala facuta de tine. E facut cu pensula? Ai dat jos vopseaua veche, sau ai pictat peste? Ai dat cu lac la sfarsit?

 

 

Mi-ar fi placut niste poze mai bune, ca sa vad mai bine cum ti-a iesit. Oricum, continua ca faci bine.

 

Asta ma gandem si eu , ca se va bucura cu orice alta vopsea si varianta de pictura, decat cu cea veche.

 

Am avut la dispozitie doar 24 ore sa curat rezervorul si aripile, sa le vopsesc si sa se si usuce, ca altfel se bateau Patrick cu Zdriki cine sa ma sugrume primul, Patrick avea de facut teste cu ea si Zdriki imi face tot ce e inox pe ea si ma programase deja.

 

Am pictat-o cu pensula si creion cu vopsea si vopsea facuta la cerere pusa in "sprei". Am dat jos o mare parte din vopseaua veche. Am dat-o cu lac la final si sub vopsea cu primer.

 

Aripa fata doar am vopsit-o cu ce sprei a mai ramas, ca oricum o schimb pana miercuri. Aripa spate am curatat-o complet de vopsea, rezervorul l-am curatat de vopsea pe partea de deasupra, pe laterale am lasat asa, ca avea stickerele cu dunga alba si DragStar care nu doreau cu nici un chip sa iasa. Oricum am mai avut portiuni foarte mici de vopsea care nu au dorit sa se dea jos si tinand cont de timpul extrem de scurt nu am putut sa insist.

Mi-a curs si lacul, ca m-am grabit, dar pe ala il rezolv cu un polish dupa ce vine de la "inoaxe"

 

Deoarece nu doresc sa ma dau cu ea abia la anu... o voi lasa asa pana la iarna, cand va suferii o revopseala ca la carte, dar tot cu pictare manuala, tot de mine facuta, dar cu o curatare si pregatire cum trebuie si cu multa rabdare cand vine vorba de pictat si lac.

Oricum doresc sa se vada ce e pictata manual , nu aerografiata, asa ca voi pastra aspectul tipic imperfect al picturii cu pensula.

 

Am niste poze de la probele de crash-bar, dar nu stiu cat de concludente sunt in ceea ce priveste vopseaua. Se poate vedea, un pic din lateralul rezervorului cu problema cu stickerul de dragstar. O sa-i fac mai multe poze dupa ce ii dau un polish, probabil pe final de saptamana.

 

post-89753-0-21556000-1436807179_thumb.jpg post-89753-0-32206300-1436807199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Alexaa iti recomand sa nu faci foarte rigid crashbarul, in cazul in care vei cadea cu motorul el va indoi si cadrul motocicletei si atunci problemele se complica.

Trebuie sa fie un pic flexibile din prinderi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord

Merci, dar stai linistit, acelasi sfat l-am primit de la Zdriki, cel care imi face crash-bar-ul, asa ca e pe maini bune.... oricum...

Motivul principal pt care il pun pe motor e..... sa zicem ca am o problema cu cricul.... uit sa il pun :eek: ... sau se incurca in pantaloni... sau vb cu cineva ceva important si ma intorc si uit ca nu pot tine motorul din pozitia aia :crack: :-L din astea de fire distrata care face cate 10 lucruri de o data.... asa ca nu doresc sa schimb rezervorul mai des decat filtrul de aer.... de aici si forma speciala a crash-bar-ului

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Alexaa... sa vii joi la rond sa o vedem si noi... si sa si discutam despre trackingul gps... cu pret de 1.5 - 2.00 eur pe luna GSM-ul... ;)

 

in nici un caz, nu redeschide subiectul nu doresc sa aud de chinezizme vandute cu 75€, dar cumparate cu 35$, stiu cam toate firmele de la noi cu preturi mari si mici, nu , in nici un caz ... nu stiu daca pot ajunge joia asta oricum....inca imi astept semnalele si in plus am o saptamana foarte aglomerata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...