Sari la conținut

Postări Recomandate

@Dkw. Este un termo simplu fara sonda montat in locul capacului de carter.

Deci este un termometru de carcasa, fara precizie prea mare. Multzam de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Dkw. Este un termo simplu fara sonda montat in locul capacului de carter. @Alexaa. Am pus doar informatia despre termometru. Nu am spus ca acel kit nu poate fii util. Stima!

Nu am spus ca zici ca nu e util. Si acel capac este util in limita de instiintare. Ceea ce dorea sa iti spuna sotul meu (DKW) este ca capacul cu indice de temperatura este cu adevarat mai bun daca are sonda. Cel fara sonda iti da temperatura locala la capac nu cea interioara reala a motorului. De asemenea orice astfel de instrument de masurare are o abatere de +-3-5 grade, in functie de cat de bun este.

 

 

cand o sa vezi cat costa piesele o sa-ti treaca avantul se vede ca nu ai facut asa ceva! dar poti face experiente pe tine!

 

Stiu cat costa piesele, dar nu ma obliga nimeni sa le iau pe toate o data si nici de la primul vanzator intalnit. EX: kitul pt filtrul de ulei il gasesti pe e-bay intre $150-$280 fara trasport, doar ca scrie pe el "X" firma. Daca, cauti mai bine vei gasi si la $100 pe e-bay si daca mai cauti vei gasi vanzatorul respectiv ca are si online shopul lui unde acelasi kit este la $89,99 fara trasport iar trasportul este mai ieftin decat pe e-bay. Ai aceasi protectie data de PayPal cumparatorului si un suport direct mult mai bun.

Asta se intampla cu toate piesele de care vb.

6SigmaJet kitul de carburator este tot de la un producator mai mic 100% american made si care are un suport superior marilor firme, isi da tot interesul ... cumparatorul sa fie multumit iar kiturile toate sunt facute in functie de clima, conditiile de drum ale motoretei si in functie de modificarile aduse acesteia. Kitul e pe e-bay la $49,89, eu pot sa scot kit sage 2 complet la $40 si doar piesele de upgrade pt stage 3 la $20 toate trimise cu $18,42 pana la usa mea.

Cu chargerul de la Kuryakyn e mai complicat, dar mai am timp sa vanez o oferta, oricum am gasit si la $219 pe un site cu $48,42 trasportul.

 

Mai sunt si taxele vamale , insa eu prefer American Made ... sunt totusi cei care au pornit curentul custumizarilor... sunt "taticii" custom/chopper.

 

 

Nu toata lumea are bani si mai ales timp sa bibileasca motocicleta cum zici tu.

Daca esti mecanic si o faci din pasiune sau peste iarna din plictiseala, atunci da, dar altfel toate operatiunile alea minutioase ar costa mai mult decat costa toata motocicleta. Mai ieftin ar fi sa o arunc si sa cumpar alta.

 

Daca nu ai bani nu mergi cu motoreta, astepti pana strangi banii, ii faci reglajele/reparatiile si apoi te pui pe facut km. Daca nu ai timp dai banii la mecanic. Exista si mecanici buni la bani ok. Reglajele nu se fac din plictiseala sau pt ca esti mecanic, se fac pt ca este spe binele si siguranta ta si a motoretei tale. Nu te costa cat motocicleta in nici un caz daca stii sa cauti un mecanic bun si cu preturi decente. Doar reglarea ulterioara a carburatorului (1 data pe an) cu analiza gaze te costa mai mult.

Un reglaj al supapelor compiuterizat, daca stii sa cauti gasesti la 60 RON pe supapa (la xvs650 ai 4 supape in total) cu introducere supapa in locasul ei compiuterizat, restul de operatiuni de deschidere/inchidere/garnituri o poate face si mecanicul din colt. O garnitura de cilitdru este 70RON dar gasesti si la 50RON daca cauti, etc.

 

 

Dragstarul 650 este ca un mic magarus de povara. Parerea mea e ca trebuie privit asa cum e, exploatat asa cum e si sa va bucurati de tot ce va ofera (pentru ca ofera multe).

Dar din magar nu se poate face armasar. Toate kiturile aftermarket care promit mari imbunatatiri de perfromanta sunt de fapt apa de ploaie. Inclin sa cred ca mai mult cresti puterea motorului daca ii pui benzina de 98 in loc de benzina de 90 decat daca te apuci sa cumperi nu stiu ce carburatoare, hyperchargere sau tobe custom. Aaa, ca o faci asa, pentru design, atunci Ok, dar sa ai pretentia ca o sa devina motocicleta de curse...

 

Nu consider xvs650 un magarus , in primul rand nu poate cara cat care vx800 la consum de 5% si cadrul spate nu este atat de ok pt carat, cat despre masa max. autorizata.... e mica fata de alte motoare.

Daca nimeni nu inceara pt ca "e prea scump", "consuma timp", "nu stiu daca va functiona" normal ca nu iese armasar, dar eu sunt genul care a mai dovedit contrariul :) . (Da siu e dureros pt unii si altii ca sunt femeie si teoria spune ca ar trebuii sa fac copii, mancare, curat si sa fiu ascultatoare barbatului. Nu, nu fac astea din principiu, copil am deja, si chiar daca fac pot face si motoreta si copil si prefer sa nu imi iau toale, sa nu imi fac unghiile, stiu sa ma coafez si singura... si sa imi fac motoreta)

Kiturile alea nu sunt apa de ploie ca nu le-ar mai lauda proprietari de VStar americani pe toate forumurile lor. Nu iau kit complet, eu iau ce consider in urma cercetarilor ca functioneaza si combin asa cum am fost sfatuita de un pilot de curse auto, mecanic si motociclist, care tuneaza atat masini de curse cat si motorete (doar pt cine vrea el). Iau aceste kituri pt a lungii viata motorului nu atat pt performante. Singura performanta dorita in plus este putere o idee mai mare pe curbe (ceva intre 650 si 1100).

Nu doresc sa o fac motoreta de curse dar nici doar pt design.

 

 

 

Daca iti place sa faci customizari mai bine cauta un RoadStar / WildStar / Warrior. Alea sunt motoare care merita customizate, merita sa bagi bani, energie si pasiune in ele.

 

Eu pot spune ca am acest "bug" al motociclismului in sange de la 10 ani cand am vazut primul chopper la TV. Umblu de la 16 ani cu motociclisti (cei cu "comuniste")(am acum 30 ani), de, daca tata le dadea cheii sa isi repare motoretele la blocul vecin, ghinionul sau norocul lor este ca s-au pomenit si cu mine care "chibitam" pe langa ei cand isi reparau motorele si puneam 1000 intrebari tehnice incomode.

O sa spui , clar, ca nici comunistele alea nu "meritau" custumizate. Eu spun, cu tot respectul, ca gresesti. Multi din noi nu s-au "nascut" pe 1000 cc + , iar pasiunea trebuie incurajata si respectata, indiferent de cc, model, an. Orice motocicleta, mai vache, mai noua, mai mica sau mai mare trebuie respectata si merita tot ce este mai bun din partea proprietarului sau. Cu cat o respecti si ingrijesti mai mult cu atat iti va respecta ea viata mai mult.

Din nou, cu tot respectul, te contrazic, cand iti spun ca MERITA si AM ALES BINE un xvs 650 pt ca se preteaza foarte bine la modificarile pe care le doresc eu. De asemenea aste una dintre putine lmotorete pt care Americanii au facut o groaza de kituri pt optiuni de modificare.

 

Respect tututor si ganditiva mai bine: A intretine motoreta si ai face verificarile alea minutioase inseamna nu doar respect pt motoreta si propria viata inseamna respect de sine! Motociclismul nu este o pasiune/placere ieftina!

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam daca esti femeie sau doar e identitate de imprumut

N-am mai intalnit nicio alta femeie care sa stie atatea despre mecanica moto (cel putin la nivel de vocabular)

Pe mine m-ai spart. Trebuie sa ma uit prin dictionare sa inteleg tot ce spui :)

 

 

Depinde ce intelege fiecare prin ”a merita”

- din punct de vedere performanțe nu merita. De ce? Pentru ca pleci de la un motor foarte mic. Ii cresti performanta cu 10-20%, dar asta se traduce in cel mult 10 hp in plus, ceea ce nu e foarte relevant

- din punct de vedere comercial nu merita. De ce? Pentru ca oricati bani ai baga intr-un Dragstar pretul lui de piata nu va creste extraordinar de mult.

- din punct de vedere al satisfactiei personale merita. De ce? De aia. E satisfactia lucrului facut de tine, in care te-ai implicat si ai pus pasiune. E priceless

 

 

Cat despre bani...

Eu am avut bani sa imi cumpar o motocicleta in stare foarte buna de functionare, am avut bani sa ii fac reviziile si sa ii schimb consumabilele la timp.

Poate nu am facut totul ca la carte. Nu am facut motorul boabe doar ca asa ar fi bine sa il faci din cand in cand. Am mers pe principiul - cat timp merge nu umbla la el ca sa nu-l strici. Daca s-o strica o sa vad eu ce fac. Deocamdata merge bine asa ca nu imi fac griji in avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam daca esti femeie sau doar e identitate de imprumut

N-am mai intalnit nicio alta femeie care sa stie atatea despre mecanica moto (cel putin la nivel de vocabular)

Pe mine m-ai spart. Trebuie sa ma uit prin dictionare sa inteleg tot ce spui :)

 

Depinde ce intelege fiecare prin ”a merita”

- din punct de vedere performanțe nu merita. De ce? Pentru ca pleci de la un motor foarte mic. Ii cresti performanta cu 10-20%, dar asta se traduce in cel mult 10 hp in plus, ceea ce nu e foarte relevant

- din punct de vedere comercial nu merita. De ce? Pentru ca oricati bani ai baga intr-un Dragstar pretul lui de piata nu va creste extraordinar de mult.

- din punct de vedere al satisfactiei personale merita. De ce? De aia. E satisfactia lucrului facut de tine, in care te-ai implicat si ai pus pasiune. E priceless

 

Cat despre bani...

Eu am avut bani sa imi cumpar o motocicleta in stare foarte buna de functionare, am avut bani sa ii fac reviziile si sa ii schimb consumabilele la timp.

Poate nu am facut totul ca la carte. Nu am facut motorul boabe doar ca asa ar fi bine sa il faci din cand in cand. Am mers pe principiul - cat timp merge nu umbla la el ca sa nu-l strici. Daca s-o strica o sa vad eu ce fac. Deocamdata merge bine asa ca nu imi fac griji in avans.

 

Dap, chiar sunt femeie, nu il las sa intre pe contul meu, are contul lui dupa cum poti vedea, cu care scrie mult pe la cafe-racer.... si chestii din astea.

Stai calm ca nu stiu eu cat as dorii sa stiu, inca. Mai il intreb si pe el si pe mecanicul meu moto si pe mecanicul /pilot (mecanicul meu de masina scolit la Solihul), mai citesc mult si pe forumurile din state sau din UK si cu informatiile citite stresez mecaniicii spre disperarea lor. :crack:

Lui nu ii plac chopperele (stilul meu de choppere), el vrea pe toate sa le faca bobere, scramblere, etc Adica vrea "vitezana undercover" ca nici vitezanele nu ii plac, ii plac clasicele mai mult.

 

A merita: Pai daca te gandesti la bani, nu ii mai cumperi nici consumabile lol. Pentru unii 10%-20% in plus este exact ceea ce cauta. Unii nu doresc nici 1100 nici 650, vor ceva intre, un echilibru mai bun performante-kg decat pot cumpara de-a gata. Iar pt siguranta si satisfactia lucrului facut de tine... aici sunt complet de acord: PRICELESS

 

E problema ta daca nu ii faci toate verificarile, devine problema altora daca incerci sa o vinzi la un moment dat ascunzandu-i probleme tehnice. Daca o vinzi cu probleme si zici "ba are asta, asta si poate asta" omu stie ce cumpara si e ok. Eu am o problema cu cei care ascund defectele tehnice.

Dar eu tot zic ca e bine la fiecare 20000km sa ii verifici supapele alea si sa le ajustezi daca e cazul, ca daca o faci, nu ajungi sa ai probleme mai mari, iar orice reparatie e mult mai ieftina daca problema e depistata din timp, inainte sa incepa sa scoata sunete dubioase motorul.

 

Respect, si imi pare bine ca discutia a avut interlocutori de calitate. Orice dezbatere, chiar contradictorie, uneori, ajuta pe interlocutori dar si pe cititori :)

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca doar eu am pitici pe creier si demontez Drag-ul pana la ultimul șurub. Când l-a vazut soția demontat mi-a zis ca din ce rămâne la montaj sa ii fac si ei un scuter.

On topic: bănuiesc ca a fost gândit si pentru temperaturi caniculare din fabrica. Dar daca in timp modificarea are feedback-ul ok, atunci poate merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@doru1900 : merci :) , oricand exista un inceput. Dar am experienta sotului care are 8 motoare toate "in modificare".

 

 

Daca va intrebati cum de il mai primesc in casa (cu o parte din motoare la etajul 1) .... pai nu vedeti ca s-a transmis "microbul" :crack: LMAO sau poate il avem eu deja dar nu imi dadeam seama, ca l-am luat de barbat cand avea 5 motoare "in modificare"

 

 

@ermitaje: Eu banuiam ca nu sunt singura care demonteaza fara un motiv grav motoreta . Nu, nu prea a fost gandit pt temperaturi de "Africa" cum avem noi in ultimul timp de acea americanii au inventat kitul asta, din nevoie de o racire mai buna.

Te anunt (probabil cel mai concludent de sezoul viitor) rezultatul. Pt tine si cine mai o fi interesat.

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexaa ai zis: Merita sa iei o motoreta mai cu probleme si sa ii dovedesti fostului proprietar ca, cu o investitie mai mica decat cat ai da pe o motocicleta noua, o poti readuce la viata si o poti face mai buna decat una nou-nouta.

 

Mi se pare mie sau te-ai cam "ambalat" un pic si spui prostii?Oricat ai lua un motor second nu il poti face mai bun ca unul nou.....

 

Zicea cineva ca Dragstarul e facut pentru america....Pai aia care circula in statele alea desertice si cu tempersturi de peste 30 grade zilnic de ce le mai cumpara??

Am mers in ultima aproape zilnic in Bucuresti cu el si nu s-a mai aprins nici un bec si nici nu a crapat.Si in bucuresti au fost numai temperaturi de peste 35 grade.Si am prins si bara la bara si aglomeratie.....Intr-adevar,se incinge ca dracu si daca nu ai pantaloni lungi te cam arde,dar sincer eu chiar nu am avut nici o problema....

Era o gluma la BMW,ca cica daca ii lipesti in spate sticker cu M mai castigi cativa cai in plus.....Asa si aici,punem 100 de modificari ca sa mai castigam cativa caluti in plus.Dar daca faci un calcul simplu,banii dati pe modificarile alea + valoarea motorului fac exact cat un motor mai mare.

Un drgastar 650 se vinde intre 2500 si 3000e,iar unul de 1000cm se vinde intre 3000-4000e (media preturilor nu cat cere unul anume).Pai daca iei kit nu stiu de care sau admisie nu stiu de care sau mai stiu eu ce tobe,ajungi la 1000e,adica exact diferenta pentru unul mai mare.Asa ca ziceti voi daca merita....

Cine a vrut de 650cm din asta si-a luat....

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva ca Dragstarul e facut pentru america....Pai aia care circula in statele alea desertice si cu tempersturi de peste 30 grade zilnic de ce le mai cumpara??

Am mers in ultima aproape zilnic in Bucuresti cu el si nu s-a mai aprins nici un bec si nici nu a crapat.Si in bucuresti au fost numai temperaturi de peste 35 grade.Si am prins si bara la bara si aglomeratie.....Intr-adevar,se incinge ca dracu si daca nu ai pantaloni lungi te cam arde,dar sincer eu chiar nu am avut nici o problema....

Era o gluma la BMW,ca cica daca ii lipesti in spate sticker cu M mai castigi cativa cai in plus.....Asa si aici,punem 100 de modificari ca sa mai castigam cativa caluti in plus.Dar daca faci un calcul simplu,banii dati pe modificarile alea + valoarea motorului fac exact cat un motor mai mare.

Un drgastar 650 se vinde intre 2500 si 3000e,iar unul de 1000cm se vinde intre 3000-4000e (media preturilor nu cat cere unul anume).Pai daca iei kit nu stiu de care sau admisie nu stiu de care sau mai stiu eu ce tobe,ajungi la 1000e,adica exact diferenta pentru unul mai mare.Asa ca ziceti voi daca merita....

Cine a vrut de 650cm din asta si-a luat....

Pai tocmai aia din America isi pun kiturile alea. Cand s-a lansat pe piata Drag Star-ul era si clima oleaca mai favorabila. Acum ca pe astia de la Yamaha (sau orice alt producator) ii doare la 100 de km in ocean de micile probleme aparute in utilizare e alta discutie.

Vis-a-vis de banii bagati in diverse piese, daca poti sa optimizezi ceea ce detii, de ce nu ai face-o? Uneori cateva add on-uri pot rezolva probleme pe care multi producatori le ascund sub pres.

Si ar mai fi un aspect, daca motorul ales este aproape perfect in privinta greutatii, manevrabilitatii, etc, dar ar avea nevoie de cativa caluti in plus, de ce ai trece la altul mai greu si nu l-ai optimiza pe cel actual?

Sa nu fiu inteles gresit, din toate marcile japoneze Yamaha este favorita mea, nu am nimic impotriva chopperelor, imi plac, dar nu sa merg cu ele. Daca vreodata o sa-mi iau un chopper o sa fie un Drag Star 1100 si sa-l fac un bobber dopat, fara comenzi avansate sii usurat cat mai mult posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george_eu25 : Nu ma obosesc sa iti raspund, deoarece am inteles deja de la discutia cu GPS Trackere ca DOAR si NUMAI parerile tale conteaza indiferent cat de gresite sunt ele si indiferent cati oameni nu te aproba. Esti mult prea incapatanat ca nu vezi padurea de copaci. Sotul meu vad ca are mai multa rabdare sa explice cuiva care oricum nu va dorii sa inteleaga.

 

Voi spune doar atat: un dragstar 650 in foarte buna stare este peste €3500 si unul de 1100 bun este peste €4500. Daca ar exista unul de 1000 probabil unul bun tot peste €4000 ar fi ;).

 

Pt cineva care da $18 pe un tracker normal ca nu merita :), nu o lua personal este o pura constatare.

 

 

Stiu, o sa spui ca generalizez si te incadrez intr-o categoriie mult prea devreme, dar ti-am umarit postarile, opiniile si parerile pe aici... crede-ma nu, nu ma grabesc deloc, iar in cazul tau nu gresesc. Esti foarte, foarte, foarte incapatanat in ideiile tale si nu vrei sa vezi adevarul nici daca te loveste in fata, din pacate. Ai mereu replici acide si ne la locul lor, ironice fara motiv, atacuri voalate personale. Iar mie nu imi face deloc placere sa discut cu astfel de persoane, nu iese nimic constructiv.

 

 

 

Hai.... noapte buna

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau Alexaa ca nu ma ridic la nivelul asteptarilor tale!!! Chiar sufar un pic....

Cat despre ce vrei sa cumperi sau sa pui pe motor e treba ta,dar nu te mai chinui sa ne dai exemple sau sa incerci pe noi sa ne convingi cumva ca ce vrei tu e cel mai bine,ca la niste copii de gradinita.Banuiesc ca daca aveai bani luai un Dragstar mai bun nu unul de 1800e ca sa ne arati noua ce poti tu face cu el apoi.

Si da,o sa dau si 1$ pe GPS atata timp cat isi face treaba!Daca vrei ne intalnim si iti arat cum functioneaza si cat de exact e.Nu trebuie sa dai sute de lei sau dolari ca sa iei ceva cu care sa iti faci treaba!Ala e snobism si pe mine nu prea ma intereseaza genul acela de oameni!

Eu sunt adeptul utilitatii in detrimentul firmei sau bradului....

Cat despre posturile mele chiar nu ma intereseaza parerea ta.....Nu cred ca am vreun report si mai ales nu cred ca cineva imi poate reprosa ceva (iar daca e cineva chiar il rog sa o faca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat ai lua un motor second nu il poti face mai bun ca unul nou.....

 

Corect

 

Zicea cineva ca Dragstarul e facut pentru america....Pai aia care circula in statele alea desertice si cu tempersturi de peste 30 grade zilnic de ce le mai cumpara??

 

Prin Arizona, Sudul Californiei, Nevada sunt si peste 50 grade. Si cu toate astea merg foarte bine. Si nu e vorba doar de Dragstar. Majoritatea HDurilor au motor racit cu aer, iar in gama Star sunt ditamai balenele cu motor de 1900 cmc racit cu aer.

 

Alexaa ai zis: Merita sa iei o motoreta mai cu probleme si sa ii dovedesti fostului proprietar ca, cu o investitie mai mica decat cat ai da pe o motocicleta noua, o poti readuce la viata si o poti face mai buna decat una nou-nouta.

 

Mi se pare mie sau te-ai cam "ambalat" un pic si spui prostii?Oricat ai lua un motor second nu il poti face mai bun ca unul nou.....

 

Era o gluma la BMW,ca cica daca ii lipesti in spate sticker cu M mai castigi cativa cai in plus.....Asa si aici,punem 100 de modificari ca sa mai castigam cativa caluti in plus.Dar daca faci un calcul simplu,banii dati pe modificarile alea + valoarea motorului fac exact cat un motor mai mare.

 

Cam asta e si parerea mea. Toate asa zisele imbunatatiri au efect exact cat un sticker MPower - da bine la design

 

Nu zice nimeni ca sunt baliverne, ca nu se poate imbunatati performanta unui motor, dar in general nu merita efortul. Aaa, daca pleci de la un VMax si ii mai pui si turbina si evacuare custom, modifici si harta de injectie, mai schimbi si pistoanele... pai atunci da, faci o bestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zice nimeni ca sunt baliverne, ca nu se poate imbunatati performanta unui motor, dar in general nu merita efortul. Aaa, daca pleci de la un VMax si ii mai pui si turbina si evacuare custom, modifici si harta de injectie, mai schimbi si pistoanele... pai atunci da, faci o bestie.

Turbina este cam degeaba la ture joase, mai util ar fi un supercharger, dar mult mai complicat de actionat pe un motor de motocicleta, un ''charger'' tip ram air poate rezolva acest impediment, nu cu rezultate spectaculoase, dar cu un efect cat de cat. La un motor pe carburatie si cu foarte putina electronica tunarea se face 90% mecanic, nu doar evacuarea conteaza, ci si tot traseul de admisie. Iar toate astea se fac si atunci cand nu vrei sa treci de o anumita greutate a motocicletei. Acei 4-5 sau 10 cai castigati pot aduce echilibrul cautat, nimic mai mult.

M-am dat si eu cu Drag Star-ul si am simtit nevoia de inca un strop de putere raportat la greutatea motocicletei. Poate daca ar fi fost de 1100 ar fi fost alta treaba, dar si 30 kg in plus.

» Post actualizat in 06 Sep 2015 11:49

Prin Arizona, Sudul Californiei, Nevada sunt si peste 50 grade. Si cu toate astea merg foarte bine. Si nu e vorba doar de Dragstar. Majoritatea HDurilor au motor racit cu aer, iar in gama Star sunt ditamai balenele cu motor de 1900 cmc racit cu aer.

Intre timp au mai imbunatatit si ei produsele, in ultimii ani cam orice vehicul are anumite caracteristici in functie de piata de desfacere.Dar despre asta putem vorbi mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Am sesizat astazi in timp ce vorbeam cu un prieten de o sincronizare de carburatoare, ca acei "gatzi de admisie", niste piese de cauciuc am impresia, de pe partea stanga a motocicletei, sunt fisurate. Aveti idee cum se numesc piesele si unde as putea sa le gasesc?!

Atasez si 2 poze, in care am facut niste sageti spre respectivele piese.

Multam !

post-81862-0-21556800-1441559039_thumb.jpg

post-81862-0-23417500-1441559042_thumb.jpg

Editat de Ciuchi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Baieti si fete sau mai degraba va zic barbati si femei, sper ca nu o sa atacati personal. Dar daca aveti intentia sa o faceti prin PM va rog.

In final e un forum, ideea e sa comunicam, sa socializam si sa ne dam cu parerea despre ceea ce calarim si sa o facem cu o decenta.

 

Un mic sfat: - oferiti respect si primiti respect (o vorba de motociclisti)

Daca nu o veti face eu stiu ce am de facut!

 

Mai flacai, daca femeia are placerea sa se joace cu motorul ei e alegerea ei si nu o certati, e al ei si face ce vrea cu el, daca o puteti ajuta ajutat-o si asa sa faceti cu orisicine.

Eu respect ceea ce face ea, chiar am ramas impresionat de ceea ce scrie, raman blocat cand citesc si recitesc pentru ca o face extrem de explicativ.

Mi-ar fii placut sa socializez cu o persoana ca tine @Alexaa precis esti o enciclopedie si te rog sa o iei ca pe un compliment!

 

Manualul de folosire si cel de reparatie sunt doua lucuri care trebuiesc citite dar in felul urmator:

- manualul de folosire pentru cei care vor sa aiba o minima ideea despre cum trebuie folosit si intretinut;

- manualul de reparatie e pentru mecanici sau pentru pasionati.

 

@Ciuchi - e iti recomand sa schimbi acele membrane urgent chiar daca costa!


» Post actualizat in 06 Sep 2015 20:18


Eu la dragstarul meu de 1100 am avut probleme si cu ambreajul de pornire (care e defect din fabrica), cu releul de incarcare, cu pompa de benzina, de natura electrica...etc

Am facut tot felul de modificari si am invatat multe din asta, am facut-o si de nevoie si de placere.

Cu privire la racirea lui, daca ii dai uleul corect pentru mediul in care il vei folosi nu vei avea probleme cu becurile de la senzori. E un tabel in manualul de folosire care zice ce ulei se foloseste in functie de temperatura si mod de folosinta.

Eu am avut problema cu senzorul de la ulei, l-am scos, am curatat contactele, am curatat locasul ca era plin de depuneri, am verificat firele si le-am pus la loc, de atunci merge brici. Au fost momente cand uleiul s-a uzat si s-a aprins martorul, datorita faptului ca nu era uleiul corect si s-a uzat mai repede. De exemplu l-am folosit in mediu urban cand era aproape de momentul in care trebuia schimbat si deja se aprindea, imediat dupa ce am vazut ca se tot aprinde martorul am facut schimbul si problema s-a rezolvat.

Defectele le-am remediat si m-au costat, de aia o vand cu 4650 euro negociabil. Cine o vrea o va cumpara, cine vine sa imi zica teoria chibritului ii zic sa plimbe ursul.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Am sesizat astazi in timp ce vorbeam cu un prieten de o sincronizare de carburatoare, ca acei "gatzi de admisie", niste piese de cauciuc am impresia, de pe partea stanga a motocicletei, sunt fisurate. Aveti idee cum se numesc piesele si unde as putea sa le gasesc?!

Atasez si 2 poze, in care am facut niste sageti spre respectivele piese.

Multam !

 

 

Li se spune "maniforld" "intake rubber kit" sau "intake/carburator addapter" in diverse siteuri. Diferit de buget si pretentia ta referitoare la garantia calitatii... de la $25 la $80.

Mai jos ai cateva linkuri de unde poti cumpara de la $25 la $.... in ordine crescatoare a pretului. (Depinde si modelul exact al DStarului tau de 650, in general sunt toate la fel dar asiigurate de asta mai intai)

 

http://es.aliexpress.com/item/Fit-Yamaha-XVS650-1997-2013-Carburetor-adapter-Carburetor-Interface-glue-Free-International-Shipping/32379354237.html

 

http://www.ebay.ie/itm/YAMAHA-LEFT-CARBURETOR-JOINT-MANIFOLD-XVS650-650-VSTAR-V-STAR-CUSTOM-CLASSIC-/221135531624?hash=item337cb46e68

 

http://www.ebay.ie/sch/i.html?_odkw=intake+xvs+650&LH_PrefLoc=2&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xintake+ruber+xvs+650.TRS0&_nkw=intake+ruber+xvs+650&_sacat=0

» Post actualizat in 06 Sep 2015 22:36

@IceLord: Cu cel mai mare drag daca te aflii perin Bucuresti, sau ma aflu eu prin tara si se poate sa ne vedem la o dezbatere tehnica si pe teme motociclistice cu cea mai mare place. Eu intodeauna caut persoane care au tipul acesta de motorete de ceva timp (si acum si inainte de a o cumpara am facut asta) pt a schimba pareri, opinii, a afla lucruri noi si sa aflam reciproc probleme si rezolvari. De acea sunt atat de explicativa.

Nu stiu despre restul, dar eu, desi nu sunt atat de inaintata in varsta, am "scoala" veche de motociclism, aia in care cand cineva dadea o informatiie ceilalti care nu erau de acord ziceau siplu si cordial " mha... eu nu as face, dar poate ai dreptate sau poate ii intereseaza pe altii" si comentariile in general erau constructive; eu am acea "scoala de motociclism" in care era normal sa postezi orice modificare indiferent cat de absurda parea si se dezbatea constructiv si toata lumea era interesata, chiar daca ar fi facut si ei sau nu acea modificare... asa pt cunostiinte generale.

"Scoala" in care nu existau oameni care sa insiste ca o piesa de "2 lei" face cat una de "10 lei" (piese care dupa caracteristici isi merita acei bani real).

 

Lui "geaorge_eu25" i-am raspuns asa pt ca este a "N"-a oara cand imi "ofera" sa vad cum ii functioneaza GPS Trackerul dupa ce am scris de cel mutin 3 ori, sub forme diferite, in posturi diferite, ca STIU si AM TESTAT GPS-UL EXACT PE CARE IL ARE. Este frustrant cand cineva iti da o replica ca si se vede clar ca nici macar nu a citit tot ce am scris inainte, inainte sa deschida gura/tastatura. Sa nu mai vorbim de faptul ca incearca sa vanda castraveti gradinarului. I-am spus de 2 ori pana acum, in 2 forme diferite, ca stiu cam toate GPS Trackerele existente pe piata si platformele existente pe piata, nu doar ca pasionat sau curios de fenomen, ci ca "inside men/woman", dar nici pe asta nu a citit-o. I-am raspuns ce i-am raspuns pt ca dupa ce eu tocmai spun ca tocmai americanii isi cumpara astfel de kituri (filter kit, charger kit, etc) el vine cu fraza "De ce crezi ca isi mai cumpara americanii VStar-uri" Si peste toate astea, daca tot critica ceva , macar cilindrea tipului de motoreta (1100cc NU 1000cc) sa o nimereasca corect, mai ales cand se vorbeste de chestii, d.p.d.v. tehnic, avansate. Scuza-ma dar ma socheaza lipsa de interes a lui in ce are de spus cineva, mai putin de partea de care se poate lega el, sau partea pe care vrea el sa o contrazica , trecand peste tot ceea ce a spus acea persoana pe langa ( un fel de scoatere din context pe care o foloseste mereu) EX: daca eu zic "cravata" el ma intrerupe sau i-a doar prima parte si ii iese "cra" si "vata".... Si cu toate astea tot el se simpte lezat si ma insulta voalat spunand ca sunt "parvenita" ca doresc sa imi pun ceva de calitate pe motoreta, nu toate "ciurucurile" ieftine care fac 10% din ceea ce ar trebuii sa faca. Mai intaii m-a facut "sarantoaca" ca nu imi permit un motor functional..... Sa se hotarasca ori sunt "parvenita" ca cumpar piete care vor costa in total peste pretul unei motorete functionale si am bani ori sunt "sarantoaca" si nu imi permit o motoreta functionala... macar la asta sa se hotarasca ca insulta voalat dupa "cum bate vantul" sau "tastatura" ca nu imi explic altfel.

 

Oameni buni, cu cat este cineva mai sarac, cu atat ar trebuii sa cumpere lucruri mai de calitate (lucrurile de calitate nu au cum sa fie ieftine, dar nici exagerat de scumpe, ca nu cautam lux doar de dragul luxului). Vorba asta este veche.

 

Nu am nimic cu oamenii care nu imi impartasesc parerea, asa cum am dovedit ca nu am nimic cu DStar , care nu are aceasi parere cu mine, dar se exprima corect si poate respecta faptul ca nu toti ii impartasesc parerile, si ca nu ii poate convinge pe toti sa aiba aceleasi pareri cu el. Insa George_eu25, cand nu il aproba cineva "ataca", si nu poate sa imi inspire respect prin modul in care se adreseaza si contrazice, asa cum a facut DStar, chiar daca nu ma aproba.

 

 

Acestea fiind spuse, acum ca poate unii au inteles acum atitudinea mea diferita fata de 2 persoane care nu ma aproba, sa trecem la ce am citit aici ... IceLord... poate ai timp o data sa ma lamuresti cum a forst la tine cu problemele pe care le-ai avut, chiar ma intereseaza atat simptomele cat si rezolvarea.

 

 

Scuze de poatarea atat de lunga, dar uneori chiar trebuie sa "spuna omu'" ce simpte si sa explice uimirea, dezamagirea si socul vis-a-vis de anumite probleme/persoane.

» Post actualizat in 06 Sep 2015 23:08

PS: Spunea cine de aici, pe la calendarul intrunirilor de anul asta cred, cred ca cel care si-a desfacut si el DStarul, referitor la diverse fapte/lucruri pur "egoiste": "Credeam ca nuntem o comunitate."

 

Pai cum sa fiu "o comunitate", sa ma simpt ca intro comunitate, cu oameni care considera ca e foarte ok cand ei descriu ce si-au pus pe motorete, nu accepta nici o parere diferita sau critica la ceea ce au sau au spus, dar cand altii spun ce si-au pus/ o sa isi puna pe motoreta devine agresiv in a desfiinta "accesorile"

 

Cum mai pot eu sa ma opresc si sa il ajut cand il vad cu o problema pe marginea drumului dupa o astfel de atidudine. Ti se cam ia, si cand aflii ca cel la "ananghie" e exact "ala de atunci care a scris ce a scris", iti cam vine sa te urci la loc pe motoreta/in masina si nici macar sa nu ii explici de ce nu l-ai ajutat.

 

Probabil ca o sa dea o replica pe aici de genul: "ca are suficienti prieteni si ca daca nu il ajuti oricum are cine". Si va da dovada in continuare ca nu intelege de loc fenomenul si ceea ce ar trebuii sa insemne comunitatea asta de motociclisti si nici "motociclismul" in general (sper ca ma insel si ca e doar o refulare a vre unei frustari de moment si ca de fapt este un baiat ok cu o gura/tastatura prea mare si inpulsiva, pt ca daca am dreptate este spre dezavantajul nostru al tuturor sa avem asemenea motociclisti printre noi)

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata a fost o zi perfecta de calarit. Rasnovul a aratat minunat! Pacat ca eu nu am putut sta peste noapte si am ratat actiunile care au pornit destul de tarziu dupa amiaza :(

Aveti grija de voi si petreceti mai mult timp fizic in prezenta comunitatii decat in spatiul virtual.

Va iubesc pe toti asa carpanosi si artagosi :D. Asfalt uscat!

(nu am gresit forumul!)

Editat de misu67
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Paracioasa mica :P

 

Sa stii ca n-are nimeni nimic cu tine. Suntem o comunitate si ne intereseaza de motocicletele noastre si ce fac altii / ce imbunatatiri aduc motocicletelor lor care seamana cu ale noastre.

Problema e nu cu ce ai spus ci cu felul in care ai spus. Esti foarte sigura pe tine, ceea ce nu e rau, dar prea ti se pare ca restul lumii nu a mai citit ce ai citit tu, ca nimeni nu s-a mai gandit la ce te-ai gandit tu. Si prea crezi ca toata lumea si-a luat motocicleta ca sa aiba ce mesteri. De fapt majoritatea ne-am luat motoare ca sa avem cu ce sa ne plimbam.

 

Lasa-ne pe fiecare sa apreciem singuri ce trebuie si ce nu trebuie sa ne punem pe motociclete. Apreciez foarte mult informatiile pe care le-ai postat, apreciez foarte mult pasiunea ta pentru motociclete (cred ca am mai zis o data), dar pe mine personal ma enerveaza la culme cand cineva ma preseaza ce sa fac. Nah, fiecare cu orgoliul lui. Lasa-ma sa decid eu. Daca ma dau cu capul de un perete eu imi sparg capul. Si btw, ma enerveaza si cei care spun ”ti-am spus eu” dupa ce am dat cu capul.

Spre exemplu, e foarte frumos ca ai impartasit cu noi informatia legata de filtrul de ulei extern. Dar nu itrebuie sa insisti ca ar fi bine sa ne punem toti asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata a fost o zi perfecta de calarit. Rasnovul a aratat minunat! Pacat ca eu nu am putut sta peste noapte si am ratat actiunile care au pornit destul de tarziu dupa amiaza

Aveti grija de voi si petreceti mai mult timp fizic in prezenta comunitatii decat in spatiul virtual.

Va iubesc pe toti asa carpanosi si artagosi . Asfalt uscat!

(nu am gresit forumul!)

 

Hehe, vad ca multi dintre noi am fost pe acolo. Pacat ca nu ne stim. :D

 

e foarte frumos ca ai impartasit cu noi informatia legata de filtrul de ulei extern. Dar nu itrebuie sa insisti ca ar fi bine sa ne punem toti asa ceva.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord: Cu cel mai mare drag daca te aflii perin Bucuresti, sau ma aflu eu prin tara si se poate sa ne vedem la o dezbatere tehnica si pe teme motociclistice cu cea mai mare place. Eu intodeauna caut persoane care au tipul acesta de motorete de ceva timp (si acum si inainte de a o cumpara am facut asta) pt a schimba pareri, opinii, a afla lucruri noi si sa aflam reciproc probleme si rezolvari. De acea sunt atat de explicativa.

Ahoi!

 

Cu placere ne putem intalni, chiar si daca e 15-30 de minute.

Deja am facut-o cu multi din aceasta comunitate, pe toti am incercat sa nu-i judec dupa prima impresie chiar daca a fost buna sau rea.

Dar pot sa zic ca am cunoscut multi oameni faini!

Eu in general particip la multe evenimente din tara noastra (atat cat imi perimite bugetul si timpul) am fost deja si la cel mai mare eveniment din Europa (Faaker See) chiar imi e ciuda ca maine nu ma pot porni inspre acolo sa stau o zi sau doua. E ceva deosebit, acolo se vede "crema" motociclista din Europa desi e dedicat in mare HD dar vezi ceea ce nu ai crezut ca exista, si le vezi pe toate acolo.

 

Eu am fost la Rasnov sf.de saptamana ce a trecut, a fost exact cum mi-am dorit. Am cunoscut oameni faini si mi-am intarit prietenia cu cei pe care ii cunosteam.

 

Cu placere te pot lamurii la tot ceea ce stiu si ma duce bibilica, si pot sa-ti povestesc intamplarile prin care am trecut cu Dragstarul meu XVS 1100 (care e defapt 1063cc).

» Post actualizat in 07 Sep 2015 16:52

Hehe, vad ca multi dintre noi am fost pe acolo. Pacat ca nu ne stim. :D

 

 

:10:

E bine ca ne stiim noi doi.

Pacat ca Huni nu a venit, sa ii rup fasul.

» Post actualizat in 07 Sep 2015 16:54

@aship Poate reusim in weekendul asta la Slowride the city 4 Stima

Eu va recomand sa mai iesiti din comuna cu ministrii ca provincia e minunata, betoanele va fac rau :D Daca am gresit cu afirmatia asta tot nu imi cer scuze!

Eu tot visez la intrunirea Staristilor (altii ne-au luat-o inainte demult)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu va recomand sa mai iesiti din comuna cu ministrii ca provincia e minunata, betoanele va fac rau :D

Dac-ai sti cata dreptate ai... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord Mult stimate Lord al Ghetii, noi betonistii din comuna mentionata nu pierdem multe ocazii de a veni catre tinuturi cu aer dulce de brad si foioase. Ne luam insa pedeapsa in serios si incercam sa o indulcim cu cate o ocazie de a strange calaretii si de a responsabiliza toate categoriile de participanti la trafic, ca prea multe grozavii se vad in fiecare zi. Iar de suparare nu poate fii vorba atata timp cat doar 2% din Bucuresteni sunt originali de pe aici :). Cea mai mare parte vine din toate colturile tarii si se aclimatizeaza la beton :), apoi cauta orice ocazie (ca Rasnovul) sa ia o gura de aer (in special chopperisti).

Asa ca asfalt uscat tuturor si nu judecati gresit niciodata! Cu stima si respect pentru toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...