Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate ramane maneta blocata in momentul in care ghidonul este intors spre dreapta, la stanga revine dar greu. Asa ca am comandat ambele cabluri.

Posibil sa fie pus intr-o pozitie neinspirata si sa fie foarte curbat undeva pe traseu, dupa ce il gresezi, dupa cum ti s-a recomandat, aseaza-l intr-o pozitie cat mai lejera, fara curbe prea stranse.

 

Mecanic gasesti pe strada Tintasului, Clavi.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am golit tobele si am sincronizat si curatat carburatoarele.Rezultatele se vad atat la consum cat si la sunet.Dar,la 120km/h mi se aprinde beculetul de la motor.Am cautat pe net si codul(4 flash-uri) este pentru o eroare la citirea vitezei.La 120 daca mai accelerez motorul face ciudat ca si cum ar opune rezistenta,aproape ca sacadeaza.Pot face ceva sa prind viteze mai mari,am citit pe net ca 154 este viteza maxima.Imi puteti explica va rog in ce consta acel beculet aprins si daca asta este o problema majora.Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am golit tobele si am sincronizat si curatat carburatoarele.Rezultatele se vad atat la consum cat si la sunet.Dar,la 120km/h mi se aprinde beculetul de la motor.Am cautat pe net si codul(4 flash-uri) este pentru o eroare la citirea vitezei.La 120 daca mai accelerez motorul face ciudat ca si cum ar opune rezistenta,aproape ca sacadeaza.Pot face ceva sa prind viteze mai mari,am citit pe net ca 154 este viteza maxima.Imi puteti explica va rog in ce consta acel beculet aprins si daca asta este o problema majora.Va multumesc!

 

Cand golesti tobele trebuie sa schimbi si jicloarele si sa bagi mai mult aer. S-a discutat cu vreo pagina sau doua in urma exact tema asta. Vezi ca sunt si niste linkuri. Exista si un tabel cu setari ale carburatorului pentru tot felul de conditii. In principiu ai nevoie de mai mult aer si jicloare cu gauri mai mari in carburator. Dar nu oricum, vezi ca ai de studiat.

 

Cred ca tu ajungi in limitare cu 120, pentru ca nu ai amestecul potrivit. Daca turatia motorului ajunge la limita, exista un limitator care opreste cilindrul respectiv. Nu opune rezistenta, se opreste pentru cateva milisecunde - deci nu mai trage, pana cand scade turatia sub limita. Dupa ce scade turatia, porneste cilindrul si cand se tureaza peste iar se opreste, samd. Asta e fenomenul de "sacadat" care il simti tu. Explicatia babeasca, pentru ca mai mult nu stiu nici eu.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce putere au alternatoarele noastre?

Am citit ca ar fi in jur de 290W, dar nu sunt sigur. Vreau sa imi montez proiectoare, care vin cu 2x 12V H3 55W.

Banuiesc ca farul este si el 55-60W, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sau, calculatia facuta pentru dragstar aici http://650ccnd.com/calc.htm

 

 

Ce putere au alternatoarele noastre?

Am citit ca ar fi in jur de 290W, dar nu sunt sigur. Vreau sa imi montez proiectoare, care vin cu 2x 12V H3 55W.

Banuiesc ca farul este si el 55-60W, nu?

 

Ce zici de linkul asta? ;)

 

http://650ccnd.com/ele.htm

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de link aship!

Oare este la fel si pentru 1100 ? Daca da, voi avea problema cu proiectoarele :o

 

No ca tu ai DS 1100. Uite alt link: http://s180867979.onlinehome.us/docs/CurrentCapacity.htm

 

Using the nominal voltage of 14.5:

 

The manual LIT-11616-12-63 page 2-18 claims the stator is capable of 350 watts (24 amps) at 5000 rpm.

But actual testing shows 290 watts (20 amps) at 2500+ rpm.

 

The stock regulator SH650D is stated as handling 18 amps (261 watts) .

 

Even if the 1100 drew minimum wattage of 161 watts, then the most you would have left over to "safely"

use for accessories would be 100 watts. ( regulator 261 watts minus operating 161 watts).

 

Deci, cam ai 100W cu care poti sa te joci. Cele 2 becuri sunt 110, adica peste. Ai cateva solutii:

 

- montezi proiectoare cu LED. Am vazut unele chiar misto pe ebay, in jur de 20 euro, parca.

- schimbi din celelalte becuri si pui LED in asa fel incat sa mai castigi aia 10W din alta parte.

- Montezi alt stator care iti da putere mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi am vrut sa ies prima data anul asta cu moto si am avut o supriza neplacuta.

Am pus contactul pompa a lucrat, i am tras socul si a pornit din prima dar sunetul era diferit fata de ce stiam eu, in fine am zis ca poate trebuie sa mearga si el putin cu toate ca l am mai pornit odata saptamana trecut cand am montat bateria si a pornit fara sa observ ceva dubios. Dupa cateva minute am zis sa mai slabesc socul si pe masura ce il slabeam observam cum se ineaca si se opreste. Am incercat sa pornesc fara soc dar nu a pornit deloc, am tras socul a pornit dar motorul parca functiona pe jumatate, cum incercam sa invart de acceleratie cum se oprea bursc.

Am reusit totusi sa il accelerez cu degetul pe butonul de start apasat si invartind violent de acceleratie si se simtea cum ca ar trece peste un hop sau ar scuipa ceva si apoi turandu se parca normal dar apoi cum slabeam putin murea.

Am plecat cu ea de pe loc cu socul tras la ralanti fara sa accelerez, am trecut si in a doua tot la ralanti cu gandul ca poate isi da drumul dar degeaba cum incercam sa accelerez putin se oprea.

Aveti idee cam despre ce ar fi vorba sau ce as putea sa fac pt a mai elimina din posibilitati avand in veder ca nu ma pricep la mecanica?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel le-am schimbat anul trecut.

O sa incerc sa ma uit totusi asta daca ma descurc :) caut acum ceva video pe youtube

 

Edit: Bun, am gasit si am vazut ca sunt foarte usor accesibile, doar ca nu am am cheie dinamometrica sa le strang exact cat trebuie dar aia e. Acum o sa caut sa vad ce tip de bujii am nevoie si maine ma duc sa le scot si poate si gasesc sa cumpar de undeva.

Editat de ChickenX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le schimba inca, eu doar imi dau cu presupusul, verifica culoarea bujiilor, distanta la electrod si daca dau scanteie corect. Scoti bujiile, electrodul trebuie sa fie rosiatic/caramiziu, distanta se verifica cu lera (in manual ar trebui sa scrie cat e recomandat), pui pe rand fisa pe cate o bujie, atingi filetul bujiei de motor (sa faca contact la masa) si dai scurt la automat... scanteia trebuie sa fie puternica si sa nu se duca pe langa electrod. Ceramica sa nu fie crapata.

Nu am strans niciodata bujiile cu dinamometrica, doar la mana si nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ar fi chiar o paguba mare daca le-as schimba direct pentru ca oricum nu sunt scumpe dar oricum maine nu cred ca am de unde sa cumpar asa ca o sa incerc sa le verific. Nici lera nu am.

Nu am manual la ea asa ca tre sa cam cotrobai pe net.

Este posibil sa porneasca motorul daca o bujie nu face aprinderea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu da deloc scanteie, porneste intr-un singur piston, se simte imediat ca merge f prost.

Mai exista posibilitatea sa dea o scanteie slaba sau pe langa electrod, caz in care pistonul merge dar prost.

O bujie care nu functioneaza corect va fi neagra la electrod, cu depuneri mari (in functie de cat timp a functionat asa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ca tu ai DS 1100. Uite alt link: http://s180867979.onlinehome.us/docs/CurrentCapacity.htm

 

 

Deci, cam ai 100W cu care poti sa te joci. Cele 2 becuri sunt 110, adica peste. Ai cateva solutii:

 

- montezi proiectoare cu LED. Am vazut unele chiar misto pe ebay, in jur de 20 euro, parca.

- schimbi din celelalte becuri si pui LED in asa fel incat sa mai castigi aia 10W din alta parte.

- Montezi alt stator care iti da putere mai mare.

 

Mersi! Exact asta cautam.

Am ieri montat priectoarele, dar sunt pe alt circuit, am buton separat, asa le pornesc numai cand am nevoie, asa nu ar trebui sa fie problema.

Poate voi schimba pe LED mai tarziu...

 

Uite asa arata :

post-70239-0-97031000-1463904003_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost acum la garaj am scos bujiile le am pus pe fisa dadeau scanteie una putin mai slaba, le-am curatat putin cu un smirghel fin le-am pus la loc si tot asa fara soc nu porneste. Cand trag socul maxim porneste dar parca nu este complet pornit motorul. Cand ii dau din acceleratie se simte cum se ineaca m-am jucat cate putin din acceleratie si in momentul cand trece peste jumatate din rotire si urca in ture parca incepe sa finctioneze complet. Cum o slabesc iar o sinte cum se ineaca si moare. Poate este carburatorul inecat cumva sau poate primeste mai mult aer. Aveam si explozie pe esapament si cred ca putina flacara atunci cand reusam sa o turez mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las-o si tu sa se incalzeasca cateva minute, pana sa tragi de gaz. Daca o lasi 10 minute sa mearga si inchizi socul, merge mai bine motorul, se accelereaza corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat motorul sa mearga si ieri si astazi si cum slabesc socul cum se ineaca.

Nu are cum sa se inece cand sabesti socul, de obicei se ineaca cand il tragi, imingi, in fine cand este actionat. S-ar putea sa ai murdarie pe circuitul de ralanti/putere mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...