Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari! am pornit Dragstarul si dupa cateva sute de metri am simtit un miros puternic de benzina. Un furtun din spatele filtrului de aer pica benizina direct pe chiuloasa. Am demontat filtrul si am pozat furtunul. Orice sfat e binevenit!

post-62347-0-77155300-1457700821_thumb.jpg

post-62347-0-92584800-1457700832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari! am pornit Dragstarul si dupa cateva sute de metri am simtit un miros puternic de benzina. Un furtun din spatele filtrului de aer pica benizina direct pe chiuloasa. Am demontat filtrul si am pozat furtunul. Orice sfat e binevenit!

Ahoi!

Se poate ca ai mizerie in carburator si iti e dereglat carburatorul.....

Asta sigur nu pot sa ti-o confirm, trebuie dat jos si verificat carburatorul si scurgerea din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Se poate ca ai mizerie in carburator si iti e dereglat carburatorul.....

Asta sigur nu pot sa ti-o confirm, trebuie dat jos si verificat carburatorul si scurgerea din rezervor.

 

Furtunul acela vine direct de la carburator. E un fel de aerisire. Cred ca e normal sa iasa ceva benzina. Daca e mai mult, poate fi un carburator infundat sau asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine de la preaplin, cuiul de la plutitor nu inchide perfect, pe acelasi furtun se face si golirea carburatorului/carburatoarelor. Trebuiee sa dai carburatoarele jos si sa le cureti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,am gasit care era problema cu dragstarul(sunetele ciudate din toba si incalzirea excesiva).In primul rand o teava de esapament nu imi era stransa bine,si avea joc,plus ca o teava are sita cealata nu.Am inteles ca este indicat ori amandoua sa aiba sita ori nici una.Ce avantaje,dezavantaje ar avea tobele fara sita?Stiu ca sunetul este mai puternic,practic nu mai are nimic sa atenueze sunetul,dar ramane la fel de ritmat sau placut auzului?Am citit undeva ca tobele fara sita pot determina o pierdere in cuplu,nu stiu daca este adevarat sau nu.Am mai aflat ca este posibil sa imi intre pe undeva aer fals in amestec,de aceea devenea prea bogat in aer.Fostul proprietar a folosit bujii DPR8EA9 si in manual sunt indicate DPR7EA9.Deja am cumparat DPR8EA9,ar putea exista ceva diferenta daca sunt diferite fata de cele din manual?Va multumesc anticipat pentru raspunsuri,o zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce avantaje,dezavantaje ar avea tobele fara sita?

Fara site/filtre este mai galagioasa dar ceva mai puturoasa, va compensa prin consum marit pentru a avea aceleasi performante. daca vrei sa mergi fara site va trebui sa umbli la carburatoare. Cu 150-200 euro poti sa iei esapament stock (nemodificat) de pe ebay si rezolvi dilema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am gasit care era problema cu dragstarul(sunetele ciudate din toba si incalzirea excesiva).In primul rand o teava de esapament nu imi era stransa bine,si avea joc,plus ca o teava are sita cealata nu.Am inteles ca este indicat ori amandoua sa aiba sita ori nici una.Ce avantaje,dezavantaje ar avea tobele fara sita?Stiu ca sunetul este mai puternic,practic nu mai are nimic sa atenueze sunetul,dar ramane la fel de ritmat sau placut auzului?Am citit undeva ca tobele fara sita pot determina o pierdere in cuplu,nu stiu daca este adevarat sau nu.Am mai aflat ca este posibil sa imi intre pe undeva aer fals in amestec,de aceea devenea prea bogat in aer.Fostul proprietar a folosit bujii DPR8EA9 si in manual sunt indicate DPR7EA9.Deja am cumparat DPR8EA9,ar putea exista ceva diferenta daca sunt diferite fata de cele din manual?Va multumesc anticipat pentru raspunsuri,o zi faina!

 

 

Pune bujiile din carte. Nu merita sa experimentezi cu ele, nu te costa mult. Vezi poate ti le schimba la magazinul de unde le-ai luat, daca ai chitanta.

 

Esapament. Ai 2 solutii:

 

1. Scoti sitele cu totul. Fara filtre ai gaura mai mare si intra mai mult aer, deci "aer fals". Ca sa reglezi amestecul, trebuie sa schimbi jigloare, setezi acul, etc. Nu e foarte dificil, dar trebuie sa stii ce faci. Iti va lua ceva timp sa studiezi problema. Avantaje: Sunet mai adanc, ardere mai eficienta. Dezavantaje: vecinii se vor uita urat la tine, te latra cainii, trebuie sa studiezi problema si va trebui sa cumperi jigloare.

 

2. Pui sitele la loc. Asta nu e chiar asa de greu precum pare la prima vedere. Esapamentul este din bucati, deci poti schimba doar toba cu pricina. Depinde care dintre ele e "gaurit". Daca e partea de sus, ai noroc. Acela se gaseste mai usor si mai ieftin. Partea de jos e mai greu de gasit pentru ca se zgarie mai usor la cazaturi. Avantaje: Setari de fabrica, montaj/demontaj usor. Dezavantaje: trebuie sa gasesti si sa cumperi tamburul/toba respectiva. Eu am un set, cu zgarieturi, din pacate. Daca te intereseaza, ne intelegem pe PM.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune bujiile din carte. Nu merita sa experimentezi cu ele, nu te costa mult. Vezi poate ti le schimba la magazinul de unde le-ai luat, daca ai chitanta.

 

Esapament. Ai 2 solutii:

 

1. Scoti sitele cu totul. Fara filtre ai gaura mai mare si intra mai mult aer, deci "aer fals". Ca sa reglezi amestecul, trebuie sa schimbi jigloare, setezi acul, etc. Nu e foarte dificil, dar trebuie sa stii ce faci. Iti va lua ceva timp sa studiezi problema. Avantaje: Sunet mai adanc, ardere mai eficienta. Dezavantaje: vecinii se vor uita urat la tine, te latra cainii, trebuie sa studiezi problema si va trebui sa cumperi jigloare.

 

2. Pui sitele la loc. Asta nu e chiar asa de greu precum pare la prima vedere. Esapamentul este din bucati, deci poti schimba doar toba cu pricina. Depinde care dintre ele e "gaurit". Daca e partea de sus, ai noroc. Acela se gaseste mai usor si mai ieftin. Partea de jos e mai greu de gasit pentru ca se zgarie mai usor la cazaturi. Avantaje: Setari de fabrica, montaj/demontaj usor. Dezavantaje: trebuie sa gasesti si sa cumperi tamburul/toba respectiva. Eu am un set, cu zgarieturi, din pacate. Daca te intereseaza, ne intelegem pe PM.

Mi-au schimbat bujiile,trebuie stranse intr-un mod specific?Am citit pe net ca dupa ce le strangi cu mana trebuie sa le strangi aprox.1/4-1/2...Are chestia asta vreo importanta?Trebuie ajustat spatiul acel unde se produce scanteia (0.8mm-0.9mm)?Referitor la tobe,mi-ar fi mult mai comod sa scot sitele,nu prea ma incanta sa abuzez de banii parintilor,inca nu l-am inmatriculat,s-ar putea sa nu fie ok fara site la inmatriculare?Daca reglez carburatorul dupa scoaterea sitelor nu mai pierd putere nu?

» Post actualizat in 22 Mar 2016 14:26

Fara site/filtre este mai galagioasa dar ceva mai puturoasa, va compensa prin consum marit pentru a avea aceleasi performante. daca vrei sa mergi fara site va trebui sa umbli la carburatoare. Cu 150-200 euro poti sa iei esapament stock (nemodificat) de pe ebay si rezolvi dilema.

Multumesc de raspuns,o reglare a carburatoarelor ar rezolva problema consumului marit si a peformantei?Prin ajustarea amestecului ar trebui sa fie acelasi raport benzina/aer.In cazul unui amestec sarac in combustibil (aer mult,benzina putina) se poate regla doar cantiatea de benzina care intra in amestec sau si cantitatea de aer?Mai exact,daca este prea mult aer,scad cantitea de aer sau compensez cu mai mult combustibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au schimbat bujiile,trebuie stranse intr-un mod specific?Am citit pe net ca dupa ce le strangi cu mana trebuie sa le strangi aprox.1/4-1/2...Are chestia asta vreo importanta?Trebuie ajustat spatiul acel unde se produce scanteia (0.8mm-0.9mm)?Referitor la tobe,mi-ar fi mult mai comod sa scot sitele,nu prea ma incanta sa abuzez de banii parintilor,inca nu l-am inmatriculat,s-ar putea sa nu fie ok fara site la inmatriculare?Daca reglez carburatorul dupa scoaterea sitelor nu mai pierd putere nu?

 

Bujiile ar trebui sa fie stranse cu cheia dinamometrica. Cartea iti spune valoarea. Poate are vreun vecin/prieten asa ceva? Asta nu e pentru functionare, ci mai mult pentru siguranta. Daca strangi prea mult, blocul motor fiind din aluminiu, se strica filetul. Daca strangi prea putin, zboara bujia. Daca esti atent si faci cu grija, merge cu strans la mana si dupa aia 1/2 ture sau cum zice cartea. Cuvantul-cheie fiind "cu grija". Spatiul ar trebui sa fie reglat din fabrica, doar verifica-l cu lere, daca ai asa ceva. Daca nu, le gasesti la dedeman/baumax etc.

 

Du-te asa cum e la inmatriculat, si vezi daca te primeste.

 

De platit va trebui sa platesti. Ori platesti pe cineva sa iti regleze carburatoarele. (Daca vrei sa faci tu, citeste aici. 2 jigloare iti trebuie cel putin. Va trebui sa modifici si filtrul de aer. Citeste RAK) Ori platesti pentru toba. Vezi tu cum iesi mai ieftin. Tot pe acelasi site ai si metoda de a scoate sitele cu totul.

 

 

 

 

» Post actualizat in 22 Mar 2016 14:26

Multumesc de raspuns,o reglare a carburatoarelor ar rezolva problema consumului marit si a peformantei?Prin ajustarea amestecului ar trebui sa fie acelasi raport benzina/aer.In cazul unui amestec sarac in combustibil (aer mult,benzina putina) se poate regla doar cantiatea de benzina care intra in amestec sau si cantitatea de aer?Mai exact,daca este prea mult aer,scad cantitea de aer sau compensez cu mai mult combustibil?

 

Amestecul nu se ajusteaza doar cu un surub. Ar fi simplu asa, dar din pacate e mai complicat de atat. Se schimba jigloarele pentru diverse faze ale accelerarii.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile ar trebui sa fie stranse cu cheia dinamometrica. Cartea iti spune valoarea. Poate are vreun vecin/prieten asa ceva? Asta nu e pentru functionare, ci mai mult pentru siguranta. Daca strangi prea mult, blocul motor fiind din aluminiu, se strica filetul. Daca strangi prea putin, zboara bujia. Daca esti atent si faci cu grija, merge cu strans la mana si dupa aia 1/2 ture sau cum zice cartea. Cuvantul-cheie fiind "cu grija". Spatiul ar trebui sa fie reglat din fabrica, doar verifica-l cu lere, daca ai asa ceva. Daca nu, le gasesti la dedeman/baumax etc.

 

Du-te asa cum e la inmatriculat, si vezi daca te primeste.

 

De platit va trebui sa platesti. Ori platesti pe cineva sa iti regleze carburatoarele. (Daca vrei sa faci tu, citeste aici. 2 jigloare iti trebuie cel putin. Va trebui sa modifici si filtrul de aer. Citeste RAK) Ori platesti pentru toba. Vezi tu cum iesi mai ieftin. Tot pe acelasi site ai si metoda de a scoate sitele cu totul.

 

 

 

 

 

Amestecul nu se ajusteaza doar cu un surub. Ar fi simplu asa, dar din pacate e mai complicat de atat. Se schimba jigloarele pentru diverse faze ale accelerarii.

Sitele se pot cumpara separat nu?Am vazut pe net si ceva variante de tobe costum taiate,cu instructaj,totusi pare destul de complicat.Mi-ar placea sa nu am tobe,dar nu prea ma incanta pierderea de putere,la viteze mici pierzi putere (low torque),poate de la un anumit prag o sa prinzi putere,dar sa fim seriosi,120+ deja e greu mai ales pentru un incepator.Sunetul e fain,dar poate totusi prea puternic.Referitor la site,pe net am gasit preturi destul de mari 80$,atat ar costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sitele se pot cumpara separat nu?Am vazut pe net si ceva variante de tobe costum taiate,cu instructaj,totusi pare destul de complicat.Mi-ar placea sa nu am tobe,dar nu prea ma incanta pierderea de putere,la viteze mici pierzi putere (low torque),poate de la un anumit prag o sa prinzi putere,dar sa fim seriosi,120+ deja e greu mai ales pentru un incepator.Sunetul e fain,dar poate totusi prea puternic.Referitor la site,pe net am gasit preturi destul de mari 80$,atat ar costa?

 

Asa .... Daca reglezi carburatoarele si filtrul de aer le aduci la parametri corecti, cu tobele golite vei castiga si putere si viteza. Ardere mai eficienta. Toba prin faptul ca amortizeaza scade eficienta. Eu am tobe stoc insa am schimbat filtrul de aer si reglat carburatorul. Putere mai mare, viteza mai mare si consum mai mic. Interesant, nu? :D Cu tobele golite, se poate mai mult. Dar mie nu imi place zgomotul. As fi totusi tentat sa incerc.

 

 

Cu sitele nu stiu. Pune si tu un link sa vedem ce ai gasit. De vreme ce au fost scoase, alea nu mai pot fi puse la loc, parerea mea. Pentru simplul fapt ca nu poti sa refaci sudurile respective - adica n-ai cum sa intri cu electrodul asa de adanc. Pe site-ul ala care ti l-am dat exista cateva metode cum sa faci un fel de amortizor. Uite aici. Si aici. Si aici.

 

Pana la urma, care din tobe este gaurita, si cat de mult? este gaurit total, sau doar partial? Uite aici, pe la mijlocul paginii ai un grafic cu toba, cum trebuie sa arate. Daca e strapuns pana la al treilea perete (third baffle) si scoase tevile, inseamna ca e strapuns total. Ai o vedere de sus si una laterala. Vezi pana unde a "mesterit" vechiul proprietar, sa vedem ce avem.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sitele se pot cumpara separat nu?Am vazut pe net si ceva variante de tobe costum taiate,cu instructaj,totusi pare destul de complicat.Mi-ar placea sa nu am tobe,dar nu prea ma incanta pierderea de putere,la viteze mici pierzi putere (low torque),poate de la un anumit prag o sa prinzi putere,dar sa fim seriosi,120+ deja e greu mai ales pentru un incepator.Sunetul e fain,dar poate totusi prea puternic.Referitor la site,pe net am gasit preturi destul de mari 80$,atat ar costa?

Daca vrei sa nu ai dureri de cap la RAR/ITP te duci cu o pereche de tobe stock. daca si pe viitor nu vrei sa ai probleme faci rost si de cealalta toba, gauresti sitele si la final faci niste flanse/ornamente care sa astupe gaurile de la exterior, astfel tobele isi pastreaza eficienta si la ture joase, dar vor suna si mai tare fara a fi nevoit sa umbli si in carburatoare.

Iti dau exemplul meu, am un VX800 cu tobe de Intruder (VS800), fiecare toba avea cate 8 gauri date cu simt de raspundere prin toate filtrele/sitele. Sunau tare si deranjant, motorul avea o pierdere de putere sesizabila, asa ca am confectionat niste flanse si le-am sudat pe exterior, si am rezolvat problema, motorul merge normal, back pressure-ul din tobe este normal iar de sunat suna foarte bine, galagia facandu-se simtita doar in ture mari.

Aceeasi modificare o s-o fac si la Drag Star-ul sotiei, spre disperarea vecinilor. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Iti dau exemplul meu, am un VX800 cu tobe de Intruder (VS800), fiecare toba avea cate 8 gauri date cu simt de raspundere prin toate filtrele/sitele. Sunau tare si deranjant, motorul avea o pierdere de putere sesizabila, asa ca am confectionat niste flanse si le-am sudat pe exterior, si am rezolvat problema, motorul merge normal, back pressure-ul din tobe este normal iar de sunat suna foarte bine, galagia facandu-se simtita doar in ture mari.

Aceeasi modificare o s-o fac si la Drag Star-ul sotiei, spre disperarea vecinilor. :alcy:

 

 

Cum stii ca motorul merge in parametri normali de functionare? Ai facut masuratori, sau teste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Eu am un esapament MCJ care se poate regla sa fie ON si OFF la dragstarul meu de 1100cc

Niciodata nu am pus problema de crestere de consum sau lipsa de putere, se poate ca acest sistem e bine calculat dar niciodata n-am simtit o pierdere de putere cand a fost OFF sau un consum mai mare.

Iar la motoare de 650cc chiar daca cresterea ar exista e vorba de 200-300ml in plus iar pierderea de putere e nula, spre exemplu un gasca mea e un Dragstar de 400cc si unul de 650cc si sunt fara filtre si merg de rup.

Desigur o curatare si sincronizare de carburator si o schimbare de filtru de benzina o recomand la oricine.

 

Sa nu uit: cand setez esapamentul ON dispare orice kick back (rateu) si motorul devine foarte silentios, iar cand e OFF apare galagia si cate un kick back (rateu) iar n-am sesizat mari diferente la consum.

 

Apropo cineva a facut la dragstar xvs 1100 reglarea supapelor?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MCJ-urile sunt evacuari omologate, pentru o evacuare libera cam este nevoie de alt reglaj din carburatoare pentru eficienta. In cazul meu (VX800) motorul este identic cu cel de pe VS800 dar cu o diferenta de vreo 8 cp, cu o evacuare mai putin restrictiva s-a simtit imediat pierderea de putere. La motoarele de generatie mai veche (si carburatie) evacuarile sunt gandite nitel diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teste, stiind cum mergea motorul cu tobele stock, l-am probat cu tobele gaurite apoi cu flansele sudate.

 

Adica dupa sunet, dupa putere, sau cum iti dai seama ca merge la fel cum mergea inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor eu nu inteleg ceva....

Eu stiu ca atunci cand evacuarea este mai mare si puterea motorului este mai mare...Deci la motor daca as avea tevi goale,fara site si alte flanse...etc,atunci si puterea lui ar fi mai mare (binenteles cu reglarea amestecului in mod corespunzator).Ori din cate scrieti voi aici (sau inteleg eu prost) daca sunt site sau tobele stock atunci si pierderea de putere este mai mica!Va rog mult explicati-mi si mie cum vine asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica dupa sunet, dupa putere, sau cum iti dai seama ca merge la fel cum mergea inainte?

Dupa putere, sunetul este irelevant. Am acasa cel mai bun loc de teste, rampa de iesire din garaj, scurta, inclinatie cca 20° si ''curba'' de 90° la dreapta. Nu am loc de elan, nu am unde sa ma duc inainte, daca nu sunt in zona de turatie necesara ori nu urc rampa, ori risc sa ma opresc in gardul din fata. cu tobele gaurite a trebuit sa turez mai mult motorul pentru a urca...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 10:04

Bai fratilor eu nu inteleg ceva....

Eu stiu ca atunci cand evacuarea este mai mare si puterea motorului este mai mare...Deci la motor daca as avea tevi goale,fara site si alte flanse...etc,atunci si puterea lui ar fi mai mare (binenteles cu reglarea amestecului in mod corespunzator).Ori din cate scrieti voi aici (sau inteleg eu prost) daca sunt site sau tobele stock atunci si pierderea de putere este mai mica!Va rog mult explicati-mi si mie cum vine asta!

Pe majoritatea chopperelor tehnologia nu a avensat prea mult, O evacuare mai mare inseamna doar o evacuare mai rapida, nimic mai mult, degeaba ai o evacuare rapida daca restul este stock. Pentru a compensa in ture mari ai nevoie de un debit de gaz marit, pe vremuri se foloseau carburatoare dublu corp pentru a rezolva problema, mai nou se foloseste sistemul pe injectie care gestioneaza singur debitul in functie de necesitate, la carburatie faci rejetare si daca se poate o reglare cat mai corecta cu analizor de gaze, alt filtru de aer, etc.

Daca vrei sa ai o evacuare libera si care sa functioneneze ok trebuie sa pastrezi anumite dimensiuni pe traseul de evacuare, La tobele clasice se rezolva foarte simplu pastrand intacta dimensiunea finala, gaura de iesire a gazelorr din tobe.Cand gauresti tobele de fapt reduci efectul amortizoarelor de sunet interne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 27 Mar 2016 10:04

Pe majoritatea chopperelor tehnologia nu a avensat prea mult, O evacuare mai mare inseamna doar o evacuare mai rapida, nimic mai mult, degeaba ai o evacuare rapida daca restul este stock. Pentru a compensa in ture mari ai nevoie de un debit de gaz marit, pe vremuri se foloseau carburatoare dublu corp pentru a rezolva problema, mai nou se foloseste sistemul pe injectie care gestioneaza singur debitul in functie de necesitate, la carburatie faci rejetare si daca se poate o reglare cat mai corecta cu analizor de gaze, alt filtru de aer, etc.

Daca vrei sa ai o evacuare libera si care sa functioneneze ok trebuie sa pastrezi anumite dimensiuni pe traseul de evacuare, La tobele clasice se rezolva foarte simplu pastrand intacta dimensiunea finala, gaura de iesire a gazelorr din tobe.Cand gauresti tobele de fapt reduci efectul amortizoarelor de sunet interne.

Corect spus si in mare am inteles ideea,dar ca exemplu,daca las tobele goale si maresc debitul de benzina combinat cu un alt tip de filtru de aer,nu cresc si puterea motorului?Nu stiu cu cat,dar teoretic nu asa ar trebui sa se intample??

Sau voi (ma refer la ei care ati explicat aici) va refereati la faptul ca pierderea de putere se aplica DOAR cand se modifica tobele fara a umbla la carburatie si admisia de aer !?

Oricum multam DKW pentru explicatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierderea de putere apare doar cand umbli la tobe, si nu faci ceea ce trebuie. De exemplu o toba de ''scandal'' omologata street legal garanteaza nealterarea parametrilor constructivi de functionare desi va fi mai galagioasa.


» Post actualizat in 27 Mar 2016 10:26

Corect spus si in mare am inteles ideea,dar ca exemplu,daca las tobele goale si maresc debitul de benzina combinat cu un alt tip de filtru de aer,nu cresc si puterea motorului?Nu stiu cu cat,dar teoretic nu asa ar trebui sa se intample??

De fapt vei compensa ce pierzi datorita evacuarii modificate, si un mic + de putere aparut in urma consumului marit. Cam asa sta treaba la carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa putere, sunetul este irelevant. Am acasa cel mai bun loc de teste, rampa de iesire din garaj, scurta, inclinatie cca 20° si ''curba'' de 90° la dreapta. Nu am loc de elan, nu am unde sa ma duc inainte, daca nu sunt in zona de turatie necesara ori nu urc rampa, ori risc sa ma opresc in gardul din fata. cu tobele gaurite a trebuit sa turez mai mult motorul pentru a urca...

 

Exista un set precis de teste, care bineinteles nu il gasesc acum. E pe siteul 650ccnd. Na, c-am gasit.

 

Daca ai chef sa surubaresti la 650, iti recomand modificarea RAK in primul rand. Daca golesti tobele, alea nu se mai refac. Aici e un tabel cu modificarile care au fost facute si ce setari trebuiesc executate pentru fiecare etapa a "golirii". Nu cred ca o sa-ti mearga o golire pur si simplu, fara alte modificari la carb si aer. S-ar putea sa iti creeze probleme. Orice faci, da-ne de stire, vrem sa invatam.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...