Sari la conținut

Postări Recomandate

Ia legatura cu userul @motodez, stiu ca are o Virago la dezmembrat.

 

Mersi. O sa vorbesc cu el.

 

Am gasit site-ul asta: http://www.romimoto-piese.ro/

 

Ei s-ar parea ca pot face comanda. 12-15 zile, piesa noua, pretul pare ok. Ati mai cumparat de la ei, sunt seriosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

Inainte sa opresti motocicleta ai obicei sa o accelerezi? S-ar putea sa fie amestecul bogat si intra multa benzina in cilindrii. Fumul negru inseamna ca e cam bogat amestecul (daca ma insel las si pe altii sa isi zica parerea) dar la Sporty al meu daca era bogat amestecul atunci imi iesea fum negru.

Dar totusi ai trecut pe la Lacu Rosu si Cheile Bicazului si nu ai zis nimic :( poate imi faceam timp de o cafea sau o bere, pentru ca eu stau in Gheorgheni.

 

Salut! o sa verific filtrul, poate e plin de gandaci sau ceva, ca am hypercharger...

Si scuze, nu mi-a trecut prin cap ca stai asa de aproape... Dar cu prima ocazie te sun! Chiar mi-ar face placere sa ne vedem :)

Eventual voi posta traseul, si ne putem intalni mai multi chiar.

 

Mobra tragea bine pe portiunile alea de drum? A mai facut figurile astea si dupa aceea? E posibil sa fie altitudinea de vina, aerul mai putin oxigenat

 

De tras tragea fara probleme... Am mers cu 50 in 1-a in tunelul din Bicaz :)))))) cred ca am speriate pe toata lumea

De patit am patit in Targu-Mures (Oprit 2 min, si pornit la cererea unui vecin...) si la vama Bors (Era coada, pornit oprit pornit oprit etc...), altfel a mers foarte bine. O sa verific astazi filtrul de aer, de cand am revenit nu am avut timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. O sa vorbesc cu el.

 

Am gasit site-ul asta: http://www.romimoto-piese.ro/

 

Ei s-ar parea ca pot face comanda. 12-15 zile, piesa noua, pretul pare ok. Ati mai cumparat de la ei, sunt seriosi?

Au magazin in Cluj, toata lumea ii recomanda, par a fi ok. Eu m-am dus sa-mi cumpar echipament de la ei dar erau foarte sictiriti si nu m-au sfatuit mai deloc, dar era lume in magazin care cumpara si facea comenzi de tot felul. So, yeah, go for it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi. O sa vorbesc cu el.

 

Am gasit site-ul asta: http://www.romimoto-piese.ro/

 

Ei s-ar parea ca pot face comanda. 12-15 zile, piesa noua, pretul pare ok. Ati mai cumparat de la ei, sunt seriosi?

Salut. Vorbeste si la mymoto,respectiv la motodynamics-dealer yamaha in bucuresti. Cred ca motodynamics iti aduce mai repede piesa. Bafta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat eu de la ei ceva echipamente de piele (geaca, nadragi, cizme, etc). Sunt foarte seriosi oamenii,

Bafta!

Mersi. O sa vorbesc cu el.

 

Am gasit site-ul asta: http://www.romimoto-piese.ro/

 

Ei s-ar parea ca pot face comanda. 12-15 zile, piesa noua, pretul pare ok. Ati mai cumparat de la ei, sunt seriosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au magazin in Cluj, toata lumea ii recomanda, par a fi ok. Eu m-am dus sa-mi cumpar echipament de la ei dar erau foarte sictiriti si nu m-au sfatuit mai deloc, dar era lume in magazin care cumpara si facea comenzi de tot felul. So, yeah, go for it.

 

 

Salut. Vorbeste si la mymoto,respectiv la motodynamics-dealer yamaha in bucuresti. Cred ca motodynamics iti aduce mai repede piesa. Bafta!

 

 

Am cumparat eu de la ei ceva echipamente de piele (geaca, nadragi, cizme, etc). Sunt foarte seriosi oamenii,

Bafta!

 

 

Multumesc pentru raspunsuri. Intr-adevar, romimoto par seriosi, deci merita de tinut minte.

 

Din pacate, dupa ce m-am uitat mai bine la situatie, nu de ax am nevoie, ci de partea cealalta, axul care face conexiunea cu roata ... care nu se vinde separat. Romimoto m-au lamurit. Deci o sa am nevoie de intreaga transmisie de langa roata spate. Asta ma costa mult prea mult de noua (~1000E). Asa ca va trebui sa caut la dezmembrari.

 

O sa trec si pe la mymoto, poate au ei vreo sursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea

Aship/ Eu am schimbat piesa aceea cilindrica,cupla, sau cum i_o spune. Am cumparat de la Mymoto, 80 ron, si m-a tinut una saptamana pana sa vina. O am pe cea veche, mai merge, dar are canelurile cam ascutite. Daca ai nevoie pot sati-o dau si mergi cu ea pana vine cea noua. Vezi ca la Virago 553 axul trece printr-o teava care are rol de bascula. Daca axul seamana cu cel de pe DS este ok. Eu nu am vazut-o.

Sper ca am fost de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.mrcycles.com/oemparts/c/yamaha_motorcycle/parts

 

Baga aici o geana, an model, cauta piesa pe categorii si ia codul ei. Apoi suna la mymoto si motodynamics, cere cat costa/termen. Vezi ca site ul asta e de la americani, preturile in dolari. Cam la acelasi pret ti o vor da si mymoto si motody, dar euro-probqt de mine cu niste maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Intr-adevar, romimoto par seriosi, deci merita de tinut minte.

 

Din pacate, dupa ce m-am uitat mai bine la situatie, nu de ax am nevoie, ci de partea cealalta, axul care face conexiunea cu roata ... care nu se vinde separat. Romimoto m-au lamurit. Deci o sa am nevoie de intreaga transmisie de langa roata spate. Asta ma costa mult prea mult de noua (~1000E). Asa ca va trebui sa caut la dezmembrari.

 

O sa trec si pe la mymoto, poate au ei vreo sursa.

Eu am schimbat tot asamblul din spate, cardan, grup. Am gasit la un jupan din Cluj care avea la dezmembrat un Virago 535 cu circa 21 000km la bord(Asa zicea el). Mi l-a trimis prin curier. Piesa ete foarte buna. Am mutat continutul dintr-o parte in alta, am strans suruburile si asta a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat tot asamblul din spate, cardan, grup. Am gasit la un jupan din Cluj care avea la dezmembrat un Virago 535 cu circa 21 000km la bord(Asa zicea el). Mi l-a trimis prin curier. Piesa ete foarte buna. Am mutat continutul dintr-o parte in alta, am strans suruburile si asta a fost.

 

Bun de stiut. Ne gandeam noi ca se potriveste de la Virago, dar nu eram sigur 100%. Daca tu ai facut, inseamna ca merge. Sa vad ce gasesc. Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat tot asamblul din spate, cardan, grup. Am gasit la un jupan din Cluj care avea la dezmembrat un Virago 535 cu circa 21 000km la bord(Asa zicea el). Mi l-a trimis prin curier. Piesa ete foarte buna. Am mutat continutul dintr-o parte in alta, am strans suruburile si asta a fost.

Am uitat sa zic.

Am dat 500ron cu transport cu tot.

O zi buna tuturor.

» Post actualizat in 06 Sep 2016 10:17

Am uitat sa zic.

Am dat 500ron cu transport cu tot.

O zi buna tuturor.

-------------------------------------------------

Revin....

Am pus ulei proaspat. Vasilina pe caneluri.

Din pacate am facut kilometri putini, un drum la mare, unul la Sinaia. Acum, luna asta voi face un control la cardan ca sa vad cum s-a asezat si o bag la iernat. Am echipament subtire si o pensie cam nasoala.

Fac control pentru ca voi da jos si bascula pentru a verifica starea crucii cardanului. Intentionez sa schimb si transmisia mediana, daca am joc prea mare(si ceva imi spune ca am ceva joc).

Vorbim

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea

Aship/ Eu am schimbat piesa aceea cilindrica,cupla, sau cum i_o spune. Am cumparat de la Mymoto, 80 ron, si m-a tinut una saptamana pana sa vina. O am pe cea veche, mai merge, dar are canelurile cam ascutite. Daca ai nevoie pot sati-o dau si mergi cu ea pana vine cea noua. Vezi ca la Virago 553 axul trece printr-o teava care are rol de bascula. Daca axul seamana cu cel de pe DS este ok. Eu nu am vazut-o.

Sper ca am fost de folos.

 

Am uitat sa zic.

Am dat 500ron cu transport cu tot.

O zi buna tuturor.

 

Stai ca nu stiu daca inteleg bine. Ai schimbat asta cu totul

 

post-69810-0-40522100-1473157198_thumb.jpg

 

 

sau numai asta

 

post-69810-0-09695200-1473157464_thumb.jpg

 

 

sau ai desfacut piesa si ai schimbat ce e inauntru? adica asta

 

post-69810-0-43893300-1473157385.jpg

» Post actualizat in 06 Sep 2016 10:28

Revin....

Am pus ulei proaspat. Vasilina pe caneluri.

Din pacate am facut kilometri putini, un drum la mare, unul la Sinaia. Acum, luna asta voi face un control la cardan ca sa vad cum s-a asezat si o bag la iernat. Am echipament subtire si o pensie cam nasoala.

Fac control pentru ca voi da jos si bascula pentru a verifica starea crucii cardanului. Intentionez sa schimb si transmisia mediana, daca am joc prea mare(si ceva imi spune ca am ceva joc).

Vorbim

O zi buna

 

Da ... Un singur loc nu am pus vaselina. Pentru ca nu stiam ca se desface si de acolo. Nu stiam de cilindrul ala. Imi lua cateva secunde sa bag vaselina. Si nu am bagat. Invatatura de minte. Toate celelalte caneluri sunt foarte bune.

 

:baldy::baldy::baldy:

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte ca mobra sa fie pusa la iernat, trebuie pregatit ceva in prealabil? Am inteles ca se pune cu rezervorul plin ochi, sa nu se rugineasca rezervorul pe interior. Mai trebuie facuta vreo revizie sau vreo verificare la inceput de primavara?


» Post actualizat in 06 Sep 2016 11:15

Si cam pe cand le puneti voi la iernat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand nu mai poti de frig sau da zapada :)

Primaravara e clasicul schimb de ulei si filtru, verificare bujii, filtru de aer, de benzina... Depinde unde o bagi la iernat. Ca sunt mici mari diferente intre tinut in fata blocului sau in garaj incalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte ca mobra sa fie pusa la iernat, trebuie pregatit ceva in prealabil? Am inteles ca se pune cu rezervorul plin ochi, sa nu se rugineasca rezervorul pe interior. Mai trebuie facuta vreo revizie sau vreo verificare la inceput de primavara?

» Post actualizat in 06 Sep 2016 11:15

Si cam pe cand le puneti voi la iernat?

 

Nu trebuie nimic special, dar poti sa eviti probleme in timp daca faci urmatoarele lucruri:

 

- inchizi robinetul de benzina cu motorul pornit si il lasi sa se opreasca in momentul in care se consuma benzina din carburator. Te va ajuta la pornire anul viitor.

- Scoti bateria si o pui la un incarcator, cam o data pe luna. Eu am un mic panou solar, e conectat in permanenta la baterie si sta la geamul din pivnita. Sau, pornesti moto cateva minute o data pe luna. Nu stiu cat, va trebui sa te interesezi daca asta e metoda pe care o folosesti. Bateria te va tine mai mult daca nu o lasi sa se descarce.

- Ulei sau WD40 sau alt material anti-coroziv pe care il gasesti. Asta pentru a preveni rugina. Sa nu uiti sa speli motocicleta inainte de pornire la primavara, sa nu se arda uleiul pe esapament. Se curata si ala daca e, dar e mai simplu sa speli inainte.

- Incearca sa gasesti o modalitate de a nu pastra moto pe cricul lateral. Un lemn, niste caramizi cu lemne/carpe deasupra, puse sub cadru in mijloc, o tin in aer. Rotile nu vor sta intr-un singur punct timp de sase luni, isi vor pastra forma si conditia mai bine. Si furca daca sta in aceeasi pozitie stramba toata iarna, s-ar putea sa piarda ulei pe la garnitura in primavara.

- o husa pentru protectie

- o carpa in capatul tevilor de esapament.

 

si cam atat. Pare mult, dar nu e. Cateva minute care iti fac viata mai usoara la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor, nu am mai intrat de ceva timp pe aici.... de... era vara :blush:

Ma gandesc ca ar fi posibil sa gasesc pe aici ceea ce caut, daca vre unul din voi a pastrat sau are asa ceva prin "curte"

Nu caut piesele pt ca am nevoie ci pentru ca doresc sa fac anumite modificari... mai putin pompa de frana la care "a cedat psihic" garnitura de la gemulet si gemuletul (cel mai probabil o piatra a fost motivul)

Deci:

Cumpar urmatoarele piese de pe un DragStar/VStar XVS1100 de preferat din 1999:

- pompa frana

- conducte complete frana cu etrieri sau doar etrier stanga

- jamba stanga sau jambe inferioare - pot fi de la o furca avariata, nu ma intereseseaza telescoapele si nici piesele din interior precum arcuri si distantiere.

- butuc roata 18' sau roata 18' avariata dar cu butucul in stare foarte buna

Am gasit pe E-bay la preturi avantajoase, dar prefer sa le iau din tara de aceea postez aici.

Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/741343-cumpar-de-la-un-xvs-1100-urmatoarele/

Pentru detalii si oferte va rog contactati-ma pe topicul din link sau pe PM

Merci


» Post actualizat in 08 Sep 2016 14:37

Updatare: cu butucul de roata s-a rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca nu stiu daca inteleg bine. Ai schimbat asta cu totul

 

attachicon.gifs-l300.jpg

 

 

sau numai asta

 

attachicon.giffinal_drive.JPG

 

 

sau ai desfacut piesa si ai schimbat ce e inauntru? adica asta

 

attachicon.gifimages.jpg

» Post actualizat in 06 Sep 2016 10:28

 

Da ... Un singur loc nu am pus vaselina. Pentru ca nu stiam ca se desface si de acolo. Nu stiam de cilindrul ala. Imi lua cateva secunde sa bag vaselina. Si nu am bagat. Invatatura de minte. Toate celelalte caneluri sunt foarte bune.

 

:baldy: :baldy: :baldy:

Salut La toata lumea

Aship/ am schimbat ce se vede in poza a3-a inclusv platoul acela care se ficseaza in suruburi si care are o coroana dintata bine prinsa de el. Am zis ca e mai bine sa le pun inperecheate. Vasilina pui si la cupla si pe canelurile din poza 3 si 2(numarat de sus in jos).

O zi buna

» Post actualizat in 12 Sep 2016 13:07

Salut La toata lumea

Aship/ am schimbat ce se vede in poza a3-a inclusv platoul acela care se ficseaza in suruburi si care are o coroana dintata bine prinsa de el. Am zis ca e mai bine sa le pun inperecheate. Vasilina pui si la cupla si pe canelurile din poza 3 si 2(numarat de sus in jos).

O zi buna

PS

Am sa revin cu pozele pieselor uzate, dar nu acum pentru ca trebuie sa le pozez. Maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de un mic sfat/ajutor. In urma cu cateva zile a inceput sa imi sara ulei din mobra (xvs650 classic), mai axact capacul din dreapta (vezi poze).

Din mica mea experienta cred ca este garnitura bulita. Rugamintea mea, pentru cei care stiu cum arata garnitura aia sa puna o poza aici, si daca stiti de unde as putea sa o achizitionez cat mai repede. Ce ulei imi recomandati sa bag in el, banuiesc ca am sa pierd ceva ulei cand voi schimba garnitura.

 

Multumesc

:cheers: :cheers: :cheers:

 

post-91247-0-40390700-1473772170_thumb.jpg

post-91247-0-47518300-1473772171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus

 

Sub capacul acela se afla filtrul de ulei. Din cate imi aduc aminte e un O-ring pe acolo, posibil sa scuipe pe acolo uleiul....

Poti sa te uiti aici:

 

Cat despre gasit, nu stiu pe unde....

Dar ca sa il schimbi, tre sa scoti mai tot uleiul din fier....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Aship/ Scuze de intarziere. Acum am reusit sa pun poze

 

 


» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:34

Salut

Aship/ Scuze de intarziere. Acum am reusit sa pun poze


» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:36

 

Salut

Aship/ Scuze de intarziere. Acum am reusit sa pun poze

 

 


» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:34

» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:44

 

Salut

Aship/ Scuze de intarziere. Acum am reusit sa pun poze

 

 


» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:34

» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:36

Se transfera tot ce se vede in poza 1 si 2 in carcasa din carcasa de virago in cea de dragstar. In poza 4 se vede un fel de cilindru cu filet, are patru crestaturi, acolo proptesti o surubelnita si-i dai cu ciocanu usurel, ARE FILET PE INVERS.(altfel nu poti sa scoti continutul din POZA 3)

in POZA 2 se vede o saiba cu gaurele, se transfera si aceea.

Sper ca am fost de folos.

O zi buna

post-92139-0-00659100-1474029111_thumb.jpg

post-92139-0-95534200-1474029222_thumb.jpg

post-92139-0-10052000-1474029276_thumb.jpg

post-92139-0-26848800-1474029356_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Aship/ Scuze de intarziere. Acum am reusit sa pun poze

 

 

» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:34

 

» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:36

 

» Post actualizat in 16 Sep 2016 12:44

Se transfera tot ce se vede in poza 1 si 2 in carcasa din carcasa de virago in cea de dragstar. In poza 4 se vede un fel de cilindru cu filet, are patru crestaturi, acolo proptesti o surubelnita si-i dai cu ciocanu usurel, ARE FILET PE INVERS.(altfel nu poti sa scoti continutul din POZA 3)

in POZA 2 se vede o saiba cu gaurele, se transfera si aceea.

Sper ca am fost de folos.

O zi buna

 

Foarte misto descrierea. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...