IceLord Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Sal'tare Este ceva de citit pe topicul asta... Dupa cateva zile de lupte cu forumul am ajuns la zii Facusem un pact cu un amic. Sa ne luam motoare in primavara. Planuim excursii lungi... El inca nu a decis ce vrea, eu insa am decis sa merg pe un DragStar 650 Classic, dotat pentru calatorii lungi. Probabil ca nu e inca timpul sa intru in discutie, ca deh pana in primavara mai este ceva, dar mai bine caut din timp, nu? Pentru moment, am o singura intrebare: Cand credeti ca e mai bine sa caut mai serios? Acum in toamna? La iarna? In primavara? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Eu personal iti recomand din inima sa iei acum la sfarsit de sezon pentru ca preturile sunt mai mici. Iar cu privire la alegerea ta eu pot sa iti zic ca e motocicleta excelenta pentru drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Sal'tare Este ceva de citit pe topicul asta... Dupa cateva zile de lupte cu forumul am ajuns la zii Facusem un pact cu un amic. Sa ne luam motoare in primavara. Planuim excursii lungi... El inca nu a decis ce vrea, eu insa am decis sa merg pe un DragStar 650 Classic, dotat pentru calatorii lungi. Probabil ca nu e inca timpul sa intru in discutie, ca deh pana in primavara mai este ceva, dar mai bine caut din timp, nu? Pentru moment, am o singura intrebare: Cand credeti ca e mai bine sa caut mai serios? Acum in toamna? La iarna? In primavara? Mersi. Sfatul meu exact cum ti-a zis si IceLord este bine sa-ti cauti acum pt ca sunt preturile mai mici, deja din primavara cresc preturile. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Mersi Deja caut oferte. Sa vedem ce gasim... Vin cu alte doua intrebari: - Pe partea de accesorii, nu am vazut sa se discute aici, se poate pune ceas digital pe acest model? Sa arate turatii / viteza / nivelul combustibilului etc? Sau daca nu digital, macar alte ceasuri cum e cel de km/h? - Ce an de fabricatie sa caut? am vazut ca modelele pana in 2000 sunt foarte ieftine, comparativ cu cele din 2001 incoace. Este asa mare diferenta intre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Mersi Deja caut oferte. Sa vedem ce gasim... Vin cu alte doua intrebari: - Pe partea de accesorii, nu am vazut sa se discute aici, se poate pune ceas digital pe acest model? Sa arate turatii / viteza / nivelul combustibilului etc? Sau daca nu digital, macar alte ceasuri cum e cel de km/h? - Ce an de fabricatie sa caut? am vazut ca modelele pana in 2000 sunt foarte ieftine, comparativ cu cele din 2001 incoace. Este asa mare diferenta intre ele? Referitor la ce intrebasei inainte - in principiu este adevarat, iarna sunt preturile un pic mai mici. Dar nu sunt diferente senzationale. Pana la urma cumperi o singura motocicleta nu cumperi toata productia fabricii. Iar pentru o motocicleta conteaza si ce accesorii are pe ea si cat de bine e intretinuta etc. Dacai ai banii pregatiti, poti sa incepi sa cauti de pe acum. In momentul in care o sa gasesti ceva care iti place cu adevarat atunci o iei si gata. Se poate pune ceas digital, dar nu se merita efortul. Ca sa arate ceva concret acel ceas ar trebui sa pui si niste senzori si e destul de complicat. Ceas care sa iti arate viteza si kilometri are din fabrica. E mare si pus pe rezervor. De turometru nu ai neaparata nevoie. Dupa cateva drumuri o sa inveti sa asculti motorul si o sa iti dai seama cam in ce turatii e din felul cum suna. Vitezele le poti schimba si dupa vitezometru. Pentru benzina ai un comutator sub rezervor - on, off, rez. In mod normal mergi pe on, cand ti s-a terminat benzina treci pe rezerva si de aici incolo ai putea sa mai mergi aproximativ 50km, in majoritatea cazurilor suficient cat sa gasesti o benzinarie. Dragstarul este un singur model, de cand a fost facut prima data (in 1997) si pana in prezent. Nu exista nicio diferenta intre anii de fabricatie. Poate 2000 este un prag psihologic, dar atat. Exista motociclete mai vechi, dar bine intretinute si care merg foarte bine si exista motociclete noi (sau aproape noi) si care sunt foarte harbuite pentru ca proprietarul si-a batut joc. Nu cred ca anul de fabricatie este atat de relevant. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ahoi! Eu am incercat sa pun turometru (analog) pe el dar n-am reusit sa-l fac sa functioneze, era posibil ca era dus turometru. Eu mi-am mai pus priza auto ca sa-mi pot incarca telefonul, dar aia nu e mare lucru. Cu privire la ce model sa iti alegi si din ce an, eu pot sa-ti zic ca nu conteza anul ci propieterul sau proprietarii pe care i-a avut. Daca sunt intretinute atunci au o durata de viata si functionalitate mai lunga. Luni m-am dus la un prieten din Odorhei si am vazut un Harley Ironhead din 1975 perfect functional, sa nu mai zic ca nu are vitezometru, turometru, ci doar indicator de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Salve, asa cum am promis am revenit cu poze. Salutare , mc frumos pt primire si incurajari. Felicitari! A mea e la fel, doar in locul culorii negre, eu am crem Din ce an e si cati banuti te-a costat jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Felicitari! A mea e la fel, doar in locul culorii negre, eu am crem Din ce an e si cati banuti te-a costat jucaria? Salut ma bucur ca suntem persoane care indragest modelul acesta. E din 2002 si m-a costat 3500e. Bafta Mersi Deja caut oferte. Sa vedem ce gasim... Vin cu alte doua intrebari: - Pe partea de accesorii, nu am vazut sa se discute aici, se poate pune ceas digital pe acest model? Sa arate turatii / viteza / nivelul combustibilului etc? Sau daca nu digital, macar alte ceasuri cum e cel de km/h? - Ce an de fabricatie sa caut? am vazut ca modelele pana in 2000 sunt foarte ieftine, comparativ cu cele din 2001 incoace. Este asa mare diferenta intre ele? Salut, da poti sa-i pui turometru, tot ce vrei. A mea are asa ceva. C'ya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Seara buna tuturor... Vin si eu cu o intrebare catre voi. Vreau sa iau o motocicleta Yamaha la mana a 2-a, fabricata intre 1999 si 2005. Oscilez intre Yamaha Drag Star 1100 (XVS1100 A), Yamaha Wild Star si Yamaha Royal Star. Ce model imi recomandati? Se mai gasesc piese pentru ele? Daca da, cat timp se mai gasesc piese dupa ce un model iese din fabricatie? (intreb asta deoarece daca imi va placea doresc sa o tin mult timp). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escu-01 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Seara buna tuturor... Vin si eu cu o intrebare catre voi. Vreau sa iau o motocicleta Yamaha la mana a 2-a, fabricata intre 1999 si 2005. Oscilez intre Yamaha Drag Star 1100 (XVS1100 A), Yamaha Wild Star si Yamaha Royal Star. Ce model imi recomandati? Se mai gasesc piese pentru ele? Daca da, cat timp se mai gasesc piese dupa ce un model iese din fabricatie? (intreb asta deoarece daca imi va placea doresc sa o tin mult timp). Multumesc /index.php?/topic/675079-vand-yamaha-dragstar-xvs-1100/ salut,da,gasesti piese la xvs 1100 si se vor mai gasi mult timp.preturile?diferite.de exemplu am avut electromotorul stricat.l-am cautat in tara si l-am gasit..la orice magazin de piese moto la aproximativ 800 euro .l-am gasit si pe ebay,nou cu 110 dolari.in 10 zile l-am avut acasa.iti doresc sa faci alegerea cea mai buna ptr sufletul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Royal star si vei fi fericit juma de viata. Restul poate va fi cu un custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.bodolan Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 salut, o vand pe a mea... desi s-ar putea sa fie micuta pt tine... http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar%20xvs-din-2000-457255.html bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 salut eu am luat de 1 saptamana yamaha dragstar 1100 ....sunt foarte multumit de tot ceea ce iti ofera aceasta motcicleta ...daragstar 1100 este fabricata 100% in japonia...celelalte nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Seara buna tuturor... Vin si eu cu o intrebare catre voi. Vreau sa iau o motocicleta Yamaha la mana a 2-a, fabricata intre 1999 si 2005. Oscilez intre Yamaha Drag Star 1100 (XVS1100 A), Yamaha Wild Star si Yamaha Royal Star. Ce model imi recomandati? Se mai gasesc piese pentru ele? Daca da, cat timp se mai gasesc piese dupa ce un model iese din fabricatie? (intreb asta deoarece daca imi va placea doresc sa o tin mult timp). Multumesc In primul rand, motocicletele astea nu prea se strica si nu o sa ai nevoie de piese. In al doilea rand, niciunul din modele nu a iesit din fabricatie si nici nu o sa se intample prea curand. Vezi Star Motorcycles. Asta e brandul sub care vand in US. La ei Wild Star e Road Star, iar Dragstar e V Star. In al treilea rand, exista o piata foarte mare de componente aftermarket, mai ales pentru Wild Star/ Road Star. Deci poti sa stai linistit. Oricare din modele e super Ok. Depinde in ce buget te incadrezi, ce gusturi ai, gabaritul tau etc. Wild Star e cea mai tare si asta nu pentru ca are motorul cel mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) In primul rand, motocicletele astea nu prea se strica si nu o sa ai nevoie de piese. In al doilea rand, niciunul din modele nu a iesit din fabricatie si nici nu o sa se intample prea curand. Vezi Star Motorcycles. Asta e brandul sub care vand in US. La ei Wild Star e Road Star, iar Dragstar e V Star. In al treilea rand, exista o piata foarte mare de componente aftermarket, mai ales pentru Wild Star/ Road Star. Deci poti sa stai linistit. Oricare din modele e super Ok. Depinde in ce buget te incadrezi, ce gusturi ai, gabaritul tau etc. Wild Star e cea mai tare si asta nu pentru ca are motorul cel mai mare. Si pe mine Wild Star m-a cucerit, e o combinatie interesanta dintre Harley si Indian si pot sa zic ca mai fiabila, dar in acelasti timp e originala ideea si in plus se poate costumiza la greu. Editat Octombrie 5, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 salut, o vand pe a mea... desi s-ar putea sa fie micuta pt tine... http://bikeshop.ro/m...000-457255.html bafta! Eu caut xvs 650 classic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 mai bine 1100 man de 650 te vei plictisi rapid...si sunt si mai problematice decat cele mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Seara buna, Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Astept in continuare opinii pro si contra. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Ce parere aveti despre motorul asta: http://otomoto.pl/yamaha-drag-star-650-xvs-M3395406.html ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 DACA DORETE CINEVA UN DRAGSTAR DE 1100 SA MA CONTACTEZE PE PM ....TREC LA ENDURO ...AM LISTAT-O SI LA BURSA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Ahoi! Ieri m-am apucat de modificat un pic la motor: Asa imi arata inainte partea din spate - Iar ieri m-am apucat de modificat suportul la sea pentru ca imi tot lovea aripa cand treceam prin gropi, iar rezultatul a fost ca mi-a crapat aripa la un momentdat. Iar ieri m-am hotarat sa modific acest suport, in plus am modificat si suportul de numar lateral, totul a durat de la ora 09-16.30 iar rezultatul ma incanta, cu aceasta ocazie tin sa multumesc prietenului care imi e coleg in Ugly Bears. Rezultatul: 1. 2. 3. 4. O zi buna, tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Si pe mine Wild Star m-a cucerit, e o combinatie interesanta dintre Harley si Indian si pot sa zic ca mai fiabila, dar in acelasti timp e originala ideea si in plus se poate costumiza la greu. Lordule, treaba asta de ai zis-o cu combinatia m-a dat gata! Wild Star este o combinatie dintre Harley si Indian? Hmmm...dar nu mai comentez ca cine stie ce mai iese. Cred ca exprimarea mai trebuia putin ... ajustata zic eu. Sau eventual sa ne si descrii ce anume s-a luat de la Harley (bun sau rau?) si de la Indian (bun sau rau?) si asa mai departe Multumesc. In rest drum uscat si toamna lunga! PS: Arata super Dragstarul tau. La el ce combinatie au facut japonezii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) Lordule, treaba asta de ai zis-o cu combinatia m-a dat gata! Wild Star este o combinatie dintre Harley si Indian? Hmmm...dar nu mai comentez ca cine stie ce mai iese. Cred ca exprimarea mai trebuia putin ... ajustata zic eu. Sau eventual sa ne si descrii ce anume s-a luat de la Harley (bun sau rau?) si de la Indian (bun sau rau?) si asa mai departe Multumesc. In rest drum uscat si toamna lunga! PS: Arata super Dragstarul tau. La el ce combinatie au facut japonezii? Gama Star are multa inspiratie de la Harley si Indian se vede pe ele, si crede-ma ca am vazut si de una si de alta, in plus gama Star are putina vechime e din 1997. Sa nu mai zic ca Virago vrea sa fie un Sporster varianta Japoneza. Nu vreau sa creez o discutie in contradictoriu, ci una constructiva. Mie personal imi place tot ceeace e pe doua roti si are motor in V, dar am tot respectul pentru ceeace fac si cei de la Harley si cei de la Yamaha...etc Dar iti zic cu mana pe inima ca Indian e preferatul meu, pentru ca e cel mai vechi si cel care a facut legea din multe puncte de vedere. Te rog sa-ti spui opinia despre orice gama de la orice producator, chiar si parerea ta fata de mine ca am impresia ca are tenta personala, eu sper ca nu te-am suparat cu nimic si daca te-am suparat imi cer scuze. Ficare producator si-a adus aportul cu cate o inovatie asta-i clar si nu avem ce nega. Exemplu bun de bun si rau e discul de frana (produs de japonezi) care a fost implementat si la modelele Americane si la cele Europene. Fiabilitate: Te intreb la cati km schimbi uleiul la HD-ul tau? Din cate cunosc eu cred-ca intre 4000-5000 de km. La Yamaha mea Dragstar trebuie sa-l fac intre 5000-6000 de km. Daca gresesc te rog sa ma corectezi si sa ma informezi daca gresesc, dar te rog fara atitudine. Numai bine si sanatate Lordu' ! Editat Octombrie 7, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 In primul rand, motocicletele astea nu prea se strica si nu o sa ai nevoie de piese. In al doilea rand, niciunul din modele nu a iesit din fabricatie si nici nu o sa se intample prea curand. Vezi Star Motorcycles. Asta e brandul sub care vand in US. La ei Wild Star e Road Star, iar Dragstar e V Star. In al treilea rand, exista o piata foarte mare de componente aftermarket, mai ales pentru Wild Star/ Road Star. Deci poti sa stai linistit. Oricare din modele e super Ok. Depinde in ce buget te incadrezi, ce gusturi ai, gabaritul tau etc. Wild Star e cea mai tare si asta nu pentru ca are motorul cel mai mare. Roadliner, Stratoliner & Raider au motorul mai mare. Eu am Yamaha Raider, motorul este de 1900 (1854). Insa, din pacate, nu cred ca mai exista Raider in Romania. De Stratoliner sau Roadliner a auzit cineva de pe aici ? dat fiind faptul ca au acelasi motor, m-ar ajuta un schimb de experienta. Multumesc Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.