Sari la conținut

Postări Recomandate

Mersi :) Deja caut oferte. Sa vedem ce gasim...

 

Vin cu alte doua intrebari:

- Pe partea de accesorii, nu am vazut sa se discute aici, se poate pune ceas digital pe acest model? Sa arate turatii / viteza / nivelul combustibilului etc? Sau daca nu digital, macar alte ceasuri cum e cel de km/h?

- Ce an de fabricatie sa caut? am vazut ca modelele pana in 2000 sunt foarte ieftine, comparativ cu cele din 2001 incoace. Este asa mare diferenta intre ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi :) Deja caut oferte. Sa vedem ce gasim...

 

Vin cu alte doua intrebari:

- Pe partea de accesorii, nu am vazut sa se discute aici, se poate pune ceas digital pe acest model? Sa arate turatii / viteza / nivelul combustibilului etc? Sau daca nu digital, macar alte ceasuri cum e cel de km/h?

- Ce an de fabricatie sa caut? am vazut ca modelele pana in 2000 sunt foarte ieftine, comparativ cu cele din 2001 incoace. Este asa mare diferenta intre ele?

 

Referitor la ce intrebasei inainte - in principiu este adevarat, iarna sunt preturile un pic mai mici. Dar nu sunt diferente senzationale. Pana la urma cumperi o singura motocicleta nu cumperi toata productia fabricii. Iar pentru o motocicleta conteaza si ce accesorii are pe ea si cat de bine e intretinuta etc.

Dacai ai banii pregatiti, poti sa incepi sa cauti de pe acum. In momentul in care o sa gasesti ceva care iti place cu adevarat atunci o iei si gata.

 

Se poate pune ceas digital, dar nu se merita efortul. Ca sa arate ceva concret acel ceas ar trebui sa pui si niste senzori si e destul de complicat.

Ceas care sa iti arate viteza si kilometri are din fabrica. E mare si pus pe rezervor. De turometru nu ai neaparata nevoie. Dupa cateva drumuri o sa inveti sa asculti motorul si o sa iti dai seama cam in ce turatii e din felul cum suna.

Vitezele le poti schimba si dupa vitezometru.

Pentru benzina ai un comutator sub rezervor - on, off, rez. In mod normal mergi pe on, cand ti s-a terminat benzina treci pe rezerva si de aici incolo ai putea sa mai mergi aproximativ 50km, in majoritatea cazurilor suficient cat sa gasesti o benzinarie.

 

Dragstarul este un singur model, de cand a fost facut prima data (in 1997) si pana in prezent. Nu exista nicio diferenta intre anii de fabricatie. Poate 2000 este un prag psihologic, dar atat.

Exista motociclete mai vechi, dar bine intretinute si care merg foarte bine si exista motociclete noi (sau aproape noi) si care sunt foarte harbuite pentru ca proprietarul si-a batut joc. Nu cred ca anul de fabricatie este atat de relevant.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu am incercat sa pun turometru (analog) pe el dar n-am reusit sa-l fac sa functioneze, era posibil ca era dus turometru. Eu mi-am mai pus priza auto ca sa-mi pot incarca telefonul, dar aia nu e mare lucru. Cu privire la ce model sa iti alegi si din ce an, eu pot sa-ti zic ca nu conteza anul ci propieterul sau proprietarii pe care i-a avut. Daca sunt intretinute atunci au o durata de viata si functionalitate mai lunga. Luni m-am dus la un prieten din Odorhei si am vazut un Harley Ironhead din 1975 perfect functional, sa nu mai zic ca nu are vitezometru, turometru, ci doar indicator de ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, asa cum am promis am revenit cu poze.

post-66014-0-85637900-1349158921_thumb.jpgpost-66014-0-01444800-1349158936_thumb.jpg

 

 

 

 

Salutare , mc frumos pt primire si incurajari.

Felicitari! A mea e la fel, doar in locul culorii negre, eu am crem :rolleyes:

 

Din ce an e si cati banuti te-a costat jucaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! A mea e la fel, doar in locul culorii negre, eu am crem :rolleyes:

 

Din ce an e si cati banuti te-a costat jucaria?

 

 

Salut ma bucur ca suntem persoane care indragest modelul acesta.

E din 2002 si m-a costat 3500e.

 

Bafta

 

Mersi :) Deja caut oferte. Sa vedem ce gasim...

 

Vin cu alte doua intrebari:

- Pe partea de accesorii, nu am vazut sa se discute aici, se poate pune ceas digital pe acest model? Sa arate turatii / viteza / nivelul combustibilului etc? Sau daca nu digital, macar alte ceasuri cum e cel de km/h?

- Ce an de fabricatie sa caut? am vazut ca modelele pana in 2000 sunt foarte ieftine, comparativ cu cele din 2001 incoace. Este asa mare diferenta intre ele?

 

 

Salut, da poti sa-i pui turometru, tot ce vrei. A mea are asa ceva.

C'ya

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor...

 

Vin si eu cu o intrebare catre voi. Vreau sa iau o motocicleta Yamaha la mana a 2-a, fabricata intre 1999 si 2005. Oscilez intre Yamaha Drag Star 1100 (XVS1100 A), Yamaha Wild Star si Yamaha Royal Star.

 

Ce model imi recomandati?

 

Se mai gasesc piese pentru ele? Daca da, cat timp se mai gasesc piese dupa ce un model iese din fabricatie? (intreb asta deoarece daca imi va placea doresc sa o tin mult timp).

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor...

 

Vin si eu cu o intrebare catre voi. Vreau sa iau o motocicleta Yamaha la mana a 2-a, fabricata intre 1999 si 2005. Oscilez intre Yamaha Drag Star 1100 (XVS1100 A), Yamaha Wild Star si Yamaha Royal Star.

 

Ce model imi recomandati?

 

Se mai gasesc piese pentru ele? Daca da, cat timp se mai gasesc piese dupa ce un model iese din fabricatie? (intreb asta deoarece daca imi va placea doresc sa o tin mult timp).

 

Multumesc

/index.php?/topic/675079-vand-yamaha-dragstar-xvs-1100/ salut,da,gasesti piese la xvs 1100 si se vor mai gasi mult timp.preturile?diferite.de exemplu am avut electromotorul stricat.l-am cautat in tara si l-am gasit..la orice magazin de piese moto la aproximativ 800 euro :angryfire: .l-am gasit si pe ebay,nou cu 110 dolari.in 10 zile l-am avut acasa.iti doresc sa faci alegerea cea mai buna ptr sufletul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor...

 

Vin si eu cu o intrebare catre voi. Vreau sa iau o motocicleta Yamaha la mana a 2-a, fabricata intre 1999 si 2005. Oscilez intre Yamaha Drag Star 1100 (XVS1100 A), Yamaha Wild Star si Yamaha Royal Star.

 

Ce model imi recomandati?

 

Se mai gasesc piese pentru ele? Daca da, cat timp se mai gasesc piese dupa ce un model iese din fabricatie? (intreb asta deoarece daca imi va placea doresc sa o tin mult timp).

 

Multumesc

 

In primul rand, motocicletele astea nu prea se strica si nu o sa ai nevoie de piese.

In al doilea rand, niciunul din modele nu a iesit din fabricatie si nici nu o sa se intample prea curand. Vezi Star Motorcycles. Asta e brandul sub care vand in US. La ei Wild Star e Road Star, iar Dragstar e V Star.

In al treilea rand, exista o piata foarte mare de componente aftermarket, mai ales pentru Wild Star/ Road Star.

Deci poti sa stai linistit.

 

Oricare din modele e super Ok. Depinde in ce buget te incadrezi, ce gusturi ai, gabaritul tau etc. Wild Star e cea mai tare si asta nu pentru ca are motorul cel mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, motocicletele astea nu prea se strica si nu o sa ai nevoie de piese.

In al doilea rand, niciunul din modele nu a iesit din fabricatie si nici nu o sa se intample prea curand. Vezi Star Motorcycles. Asta e brandul sub care vand in US. La ei Wild Star e Road Star, iar Dragstar e V Star.

In al treilea rand, exista o piata foarte mare de componente aftermarket, mai ales pentru Wild Star/ Road Star.

Deci poti sa stai linistit.

 

Oricare din modele e super Ok. Depinde in ce buget te incadrezi, ce gusturi ai, gabaritul tau etc. Wild Star e cea mai tare si asta nu pentru ca are motorul cel mai mare.

Si pe mine Wild Star m-a cucerit, e o combinatie interesanta dintre Harley si Indian si pot sa zic ca mai fiabila, dar in acelasti timp e originala ideea si in plus se poate costumiza la greu.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Ieri m-am apucat de modificat un pic la motor:

Asa imi arata inainte partea din spate - post-25613-0-99252500-1349597945_thumb.jpg

Iar ieri m-am apucat de modificat suportul la sea pentru ca imi tot lovea aripa cand treceam prin gropi, iar rezultatul a fost ca mi-a crapat aripa la un momentdat. Iar ieri m-am hotarat sa modific acest suport, in plus am modificat si suportul de numar lateral, totul a durat de la ora 09-16.30 iar rezultatul ma incanta, cu aceasta ocazie tin sa multumesc prietenului care imi e coleg in Ugly Bears.

Rezultatul:

1.post-25613-0-21221200-1349598101_thumb.jpg

2.post-25613-0-73998800-1349598105_thumb.jpg

3.post-25613-0-07976200-1349598112_thumb.jpg

4.post-25613-0-20958100-1349598117_thumb.jpg

O zi buna, tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine Wild Star m-a cucerit, e o combinatie interesanta dintre Harley si Indian si pot sa zic ca mai fiabila, dar in acelasti timp e originala ideea si in plus se poate costumiza la greu.

 

Lordule, treaba asta de ai zis-o cu combinatia m-a dat gata! Wild Star este o combinatie dintre Harley si Indian? headscratch.gif

Hmmm...dar nu mai comentez ca cine stie ce mai iese.

Cred ca exprimarea mai trebuia putin ... ajustata zic eu. Sau eventual sa ne si descrii ce anume s-a luat de la Harley (bun sau rau?) si de la Indian (bun sau rau?) si asa mai departebaldy.gif

Multumesc.

 

In rest drum uscat si toamna lunga!

 

PS: Arata super Dragstarul tau. La el ce combinatie au facut japonezii? beer.gifroflol.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, treaba asta de ai zis-o cu combinatia m-a dat gata! Wild Star este o combinatie dintre Harley si Indian? headscratch.gif

Hmmm...dar nu mai comentez ca cine stie ce mai iese.

Cred ca exprimarea mai trebuia putin ... ajustata zic eu. Sau eventual sa ne si descrii ce anume s-a luat de la Harley (bun sau rau?) si de la Indian (bun sau rau?) si asa mai departebaldy.gif

Multumesc.

 

In rest drum uscat si toamna lunga!

 

PS: Arata super Dragstarul tau. La el ce combinatie au facut japonezii? beer.gifroflol.gif

Gama Star are multa inspiratie de la Harley si Indian se vede pe ele, si crede-ma ca am vazut si de una si de alta, in plus gama Star are putina vechime e din 1997.

Sa nu mai zic ca Virago vrea sa fie un Sporster varianta Japoneza.

Nu vreau sa creez o discutie in contradictoriu, ci una constructiva. Mie personal imi place tot ceeace e pe doua roti si are motor in V, dar am tot respectul pentru ceeace fac si cei de la Harley si cei de la Yamaha...etc Dar iti zic cu mana pe inima ca Indian e preferatul meu, pentru ca e cel mai vechi si cel care a facut legea din multe puncte de vedere.

 

Te rog sa-ti spui opinia despre orice gama de la orice producator, chiar si parerea ta fata de mine ca am impresia ca are tenta personala, eu sper ca nu te-am suparat cu nimic si daca te-am suparat imi cer scuze.

 

Ficare producator si-a adus aportul cu cate o inovatie asta-i clar si nu avem ce nega.

Exemplu bun de bun si rau e discul de frana (produs de japonezi) care a fost implementat si la modelele Americane si la cele Europene.

Fiabilitate:

 

Te intreb la cati km schimbi uleiul la HD-ul tau?

Din cate cunosc eu cred-ca intre 4000-5000 de km.

La Yamaha mea Dragstar trebuie sa-l fac intre 5000-6000 de km.

 

Daca gresesc te rog sa ma corectezi si sa ma informezi daca gresesc, dar te rog fara atitudine.

 

Numai bine si sanatate Lordu' !

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, motocicletele astea nu prea se strica si nu o sa ai nevoie de piese.

In al doilea rand, niciunul din modele nu a iesit din fabricatie si nici nu o sa se intample prea curand. Vezi Star Motorcycles. Asta e brandul sub care vand in US. La ei Wild Star e Road Star, iar Dragstar e V Star.

In al treilea rand, exista o piata foarte mare de componente aftermarket, mai ales pentru Wild Star/ Road Star.

Deci poti sa stai linistit.

 

Oricare din modele e super Ok. Depinde in ce buget te incadrezi, ce gusturi ai, gabaritul tau etc. Wild Star e cea mai tare si asta nu pentru ca are motorul cel mai mare.

 

Roadliner, Stratoliner & Raider au motorul mai mare.

Eu am Yamaha Raider, motorul este de 1900 (1854). Insa, din pacate, nu cred ca mai exista Raider in Romania. De Stratoliner sau Roadliner a auzit cineva de pe aici ? dat fiind faptul ca au acelasi motor, m-ar ajuta un schimb de experienta. Multumesc

 

Marcel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand tobe custom care se pot monta pe orice Dragstar de 650, din inox, cu silencere in interior custom made (model de silencer Vance & Hines cu azbest), suna extrem de bine, au protectii dupa cum se poate vedea din fibra termica, acelea fiind protectii anti heat la lansator de rachete (AGHEU). Tobele sun intr-o stare f buna, nu au defectiuni sau avarii, nu au fost cazute, sau alte probleme. Se vand ptr ca sotia nu le suporta si o innebunesc de cap in mers:))

post-50710-0-97429000-1349694654_thumb.jpg

post-50710-0-47619200-1349694698_thumb.jpg

post-50710-0-30100300-1349694734_thumb.jpg

post-50710-0-23586700-1349694785_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Stratoliner sau Roadliner a auzit cineva de pe aici ? dat fiind faptul ca au acelasi motor, m-ar ajuta un schimb de experienta. Multumesc

Marcel

 

Daaaa, cand am facut RAR-ul ca sa-mi inmatriculez motorul era un baiat cu un Stratoliner adus recent din State.

Baiatul e din Cluj dar lucreaza in Bucuresti...

Am fost realmente impresionat, in prima faza am crezut ca e un Harley Electraglide, sau asa ceva...

Din pacate a trebuit sa faca mai multe drumuri la RAR, pentru ca idiotii nu au gasit datele tehnice clare,

puterea motorului, dimensiuni, etc., am inteles ca a trebuit facuta ceva omologare individuala.

Asa ca il poti gasi (eventual) in Bucuresti.

Hai norock!

Editat de stcimponeriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roadliner, Stratoliner & Raider au motorul mai mare.

Eu am Yamaha Raider, motorul este de 1900 (1854). Insa, din pacate, nu cred ca mai exista Raider in Romania. De Stratoliner sau Roadliner a auzit cineva de pe aici ? dat fiind faptul ca au acelasi motor, m-ar ajuta un schimb de experienta. Multumesc

 

Marcel

 

Userul Smeagol are Stratoliner Deluxe.

 

Cat de tare s-a inspirat Yamaha de la Harley Davidson?

Yamaha a facut prima motocicleta in 1955. Decizia a fost luata deoarece, dupa razboi, le ramasesera capacitati de productie unde se puteau face vehicule, acumulasera experienta in domeniu, se pricepeau la prelucrarea metalului (de la instrumentele muzicale), iar in vremea aia erau mai multi care ar fi dorit sa isi cumpere un mijloc de transport decat un pian.

 

Prima motocicleta Yamaha - YA-1 a fost inspirata de o motocicleta germana DKW RT 125.

d_yamaha-ya1-1955.jpg

Prima motocicleta Yamaha care ar putea fi incadrata la categoria cruiser a fost V Max in 1985. Nu cred ca a fost inspirata din nicio alta motocicleta pentru ca la vremea respectiva a devenit un etalon (deci nu se mai vazuse ceva asemanator).

Prima motocicleta Yamaha din gama Star a fost facuta in 1996 - Royal Star. Deja exista o categorie distincta - retro bike / big cruiser. Intr-adevar Harley Davidson era cea mai reprezentativa marca in aceasta categorie, dar deja existau si japoneze - Kawasaki Vulcan 1500, Honda Shadow Ace sau Suzuki Intruder. Nu stiu daca HD au ramas la retro din cauza ca nu erau in stare sa evolueze sau datorita faptului ca asta le cerea piata din US. Cert este ca in US cruiserele sunt foarte apreciate si era normal sa incerce si japonezii sa ia o parte din piata.

Royal Star a fost proiectata in America (dpdv design). Daca seamana cu HD este pentru ca asta au vrut americanii sa aiba. Toate cruiserele seamana mai mult sau mai putin intre ele pentru ca... fac parte din clasa cruiser. Tot la fel seamana speedurile intre ele, la fel seamana si motocicletele de motocross etc. Cand a fost proiectat Roayal Star, deja Yamaha avea peste 40 de ani de experienta in fabricarea motocicletelor si nenumarate titluri de MotoGP castigate. Nu aveau nevoie sa copieze nimic de la nimeni pentru ca aveau suficienta expertiza tehnologica. La capitolul design au inteles ca nu pot face inovatii pentru ca motocicleta nu este o necesitate asa cum este masina ci un vehicul recreational. Segmentul de cumparatori de cruisere nu apreciaza neaparat performanta ci vor un anumit stil.

Royal Star a avut succes imediat in US. Totusi, avea ceva care ii facea pe unii americani sa carcoteasca - motor 4 cilindri in V (probabil idee imprumutata de la V Max), iar lor le placeau V Twin-urile. Asa ca Yamaha a venit si ea cu un V Twin, exact dupa gustul americanilor. Uite asa a aparut modelul Road Star, probabil cel mai de succes cruiser japonez. Road Star a fost proiectat tot in America, exact dupa cerintele publicului de acolo si e foarte posibil sa fi fost facut cu urmatorul scop - sa fie un concurent direct pentru HD FatBoy. Road Star are un motor jumatate clasic jumatate modern. Are tije impingatoare si este racit pe aer, exact ca motoarele HD, pentru ca asa le place americanilor. Dar are 4 supape pe cilindru (fata de doar 2 la FatBoy) si ceva materiale compozite (ceramice) care fac motorul mai usor, mai durabil si disipeaza mai bine caldura.

Royal Star si Road Star sunt singurele modele Star Motorcycles care se poate spune ca seamana cu HD. Modelele mai noi - Warrior, Roadliner, Stratoliner, Raider nu seamana cu nicio alta motocicleta.

 

Inca odata, Star Motorcycles sunt proiectate in USA si sunt destinate pietei din USA. Este normal sa aiba elemente comune de design cu celelalte cruisere pentru ca altfel nu ar fi pe placul americanilor. Dar nu exista niciun model Star care sa fie copiat dupa alt model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau nici eu sa discut aiurea dar toate motoarele V2 seamana (cu exceptia celor de la Moto-Guzzi) cu Harley si Indian. Tocmai ca ele au fost primele. In rest avem variatiuni pe aceeasi tema.

Deci totul este atat de evident ca nu vad ce se mai poate comenta. De aia mi s-a parut putin hilar comentariu tau.

 

Parerea mea este ca toate motoarele de tipul de care vorbim sunt variatiuni pe aceeasi tema.

Unele vibreaza mai putin, altele au alt unghi al cilindrilor, altele au racire cu apa si asa mai departe. Dar ce face Harley si Indianul diferit de restul este ritmul Harley si istoria Indianului.

Si apoi de aici ... variatiuni pe aceeasi tema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...