Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum am ajuns acasa. Azi am fost la garaj si am facut ceva poze la motocicleta. Le descarc putin mai incolo. Vorbim dupa.

 

Uite ceva poze ... cu scuzele de intarziere, dar era parcata in garajul parintilor, langa Braila. De aceea am reusit abia azi sa fac ceva poze. Cred ca sunt suficiente pentru a se putea face o impresie generala asupra ei si a dotarilor mai ales !!!

Uite ceva poze ... cu scuzele de intarziere, dar era parcata in garajul parintilor, langa Braila. De aceea am reusit abia azi sa fac ceva poze. Cred ca sunt suficiente pentru a se putea face o impresie generala asupra ei si a dotarilor mai ales !!!

Minusuri ... a se vedea cromul de pe consolele de comanda, la manere. A sarit emblema de pe cobul lateral stanga. II lipseste o piesa de sarma ce tine un furtun legat de aripa fata. Maruntisuri.

La partea dotarilor ... ar fi urmatoarele:

- e modelul custom, intrata in circulatie 2000, comenzi avansate, cauciucuri talon alb Metzeler cu rizuri pe ele, (nu au mai mult de 4500 km, a se vedea pozele), toba Vance&Hines ( am si toba originala si o dau la pachet), bricheta 12 V, Franjuri piele manete ( am si pentru manere, nu le-am montat), crash-bar fata ( am si ..."alea"[ ca am uitat cum se cheama] de pus picioarele de odihna pe crash bar fata, nu-s montate dar se dau la pachet), imbracaminte piele rezervor, seile modificate la @Darian pentru comfort cat si estetic, suport bagaj spate (sissy - bar), coburile cu suporti - apropo, toate sunt custom din inox, demontabile sau cum se doreste, etc, etc. In rest se vede clar ce si cum.

- O am din decembrie anul trecut si partea electrica e ok integral (proiectoarele sunt montate pe faza scurta), semnalizarile spate merg si pe sissy montate ca in poza, si separat daca acesta se demonteaza ... tehnic TOTUL este impecabil ( nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, exista facturi de achizitie la ce am pus pe ea anul trecut, de la piese , bujii + rezerva, frane, fise, baterie noua, trusa de scule a ei, filtrele de aer si ulei, uleiul in sine plus cel din cardan .... mecanicul stie mai multe) si de la revizia asta completa am mers anul trecut de la 29.500 km pana la aproape 33 .000 km. Garantez pentru partea mecanica si tehnica. Esteticul se vede din poze. Pretul se discuta pe PM.

Aaaaa .... are si plinul facut + stabilizator de benzina, bateria demontata si tinuta la cald si redresor langa celelalte, la birou.

 

Ce mai e de facut, sunt actele ( are totul la zi, taxe platite dar RCA expirat, ITP valabil) si apoi sa fie pornita cu o cheie ( caci are 2) si gazzzz ... :oilleak:

Hai noroc si sanatate.

Simfonie curata, nu alta .... mai ales cu tobe custom!!!!

 

Colegul nu are sanse de scapare in ceea ce priveste V -ul ....

Ahahaaa! Cred ca @ Abru saliveaza puternic si nu mai are somn de cand ai postat pozele.

Splendid motorul, spor la vanzare!

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma de mult ma tineam sa va intreb... mai stie cineva ceva de Fast Joe?... am vb ceva cu Nocturnus aseara despre el... dar nimic clar... Joe daca ne auzi (vezi)... baga si tu un semn

 

Sal'tare flacai! Sunt bine, multumesc, n-am prea avut timp de socializari , deh, treaba multa insa something's cookin'! Momentan sunt pan la gat in activitati specifice sezonului motiv cu care am crapat si motorul sa vad ce-i p acolo si mai ales cum fac sa particularizez un pic configuratia :ninja: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahahaaa! Cred ca @ Abru saliveaza puternic si nu mai are somn de cand ai postat pozele.

Splendid motorul, spor la vanzare!

Hai norock!

Hehe...salivez de cand am fost la tine in garaj.

Asta alba nu e chiar pe gustul meu plus ca ma incanta mai tare varianta classic. Mai astept da de apare si aleasa.

 

Oricum spor la vanzare.

 

Intrebare de incepator: Daca tot ai suportii aia mari pentru picioare, in caz ca o scapi pe lateral mai ajuta crashbarul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata. am intrat in randul posesorilor de dragstar. e de 650, din 1998. are cateva mici "problemute", dar care nu aveau atat de multe de zis in achizitionare. asa ca profit de topic pentru a va intreba care simeringuri sunt vinovate de faptul ca la jamba dreapta fata iese afara uleiul din furca? si eventual ceva recomandari de unde sa le cumpar. multumesc.

 

si cateva poze..

post-55322-0-74799200-1361338051_thumb.jpg

post-55322-0-57122800-1361338069_thumb.jpg

post-55322-0-61377400-1361338085_thumb.jpg

post-55322-0-81979500-1361338111_thumb.jpg

post-55322-0-09768900-1361338147_thumb.jpg

Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de incepator: Daca tot ai suportii aia mari pentru picioare, in caz ca o scapi pe lateral mai ajuta crashbarul?

 

Ajuta, ajuta, pentru ca suportii aceia mari sunt rabatabili, exact ca si scaritele, nu au rol de protectie.

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de incepator: Daca tot ai suportii aia mari pentru picioare, in caz ca o scapi pe lateral mai ajuta crashbarul?

 

Ajuta, ajuta, pentru ca suportii aceia mari sunt rabatabili, exact ca si scaritele, nu au rol de protectie.

Hai norock!

Scaritele se rabateaza oricum. Crash-ul previne indoirea pedalelor si a rezervorului ;)

 

gata. am intrat in randul posesorilor de dragstar. e de 650, din 1998. are cateva mici "problemute", dar care nu aveau atat de multe de zis in achizitionare. asa ca profit de topic pentru a va intreba care simeringuri sunt vinovate de faptul ca la jamba dreapta fata iese afara uleiul din furca? si eventual ceva recomandari de unde sa le cumpar. multumesc.

 

si cateva poze..

Sa o stapanesti cu placere! Ai luat-o la super pret! Semeningurile nu sunt scumpe, Cateva zeci de lei parca am dat eu la fosta mea motocicleta. Ce e drept era un Shadow dar chiar si asa nu cred sa fie peste 100 ron cu tot cu ulei. Du-o la un mecanic. In afara de asta mai are ceva neinregula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata. am intrat in randul posesorilor de dragstar. e de 650, din 1998. are cateva mici "problemute", dar care nu aveau atat de multe de zis in achizitionare. asa ca profit de topic pentru a va intreba care simeringuri sunt vinovate de faptul ca la jamba dreapta fata iese afara uleiul din furca? si eventual ceva recomandari de unde sa le cumpar. multumesc.

 

si cateva poze..

Ahoi! Sa stapanesti sanatos noua jucarie!

In ultimul timp de aici mi-am facut cumparaturile http://www.motodiscount.ro/ , posibil sa gasesti cam tot ce cauti aici la preturi decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata. am intrat in randul posesorilor de dragstar. e de 650, din 1998. are cateva mici "problemute", dar care nu aveau atat de multe de zis in achizitionare. asa ca profit de topic pentru a va intreba care simeringuri sunt vinovate de faptul ca la jamba dreapta fata iese afara uleiul din furca? si eventual ceva recomandari de unde sa le cumpar. multumesc.

 

si cateva poze..

 

Aceleasi urari si din partea mea - sa te bucuri din plin de ea.

 

Cum zicea si Nocturnus85, nu e nimic grav daca iese ulei din amortizoarele fata. Simeringurile alea sunt la capitolul consumabile si trebuie schimbate dupa un numar de ani.

In primul rand, nu e o chestie grava, dar e o urgenta. Te sfatuiesc sa o rezolvi inainte de a incepe sa mergi cu motocicleta. De ce? Pentru ca uleiul care se scurge de pe amortizor poate sa ajunga direct pe discul de frana si o sa ai probleme cu opritul motocicletei.

In al doilea rand, e vorba de 4 simeringuri - 2 de ulei si 2 de praf. Eu le-am schimbat sezonul trecut. Am luat un set All Balls. Se pare ca sunt printre cele mai bune. Operatia de schimbare nu e foarte complicata, dar e cam time consuming. E de preferat sa o faca un mecanic ca o face mai bine.

 

Eu am dat 100 lei pentru setul de simeringuri, schimbare si ulei nou de furca. Cred ca e pretul minim pe piata. Vad ca esti din Sibiu si nu stiu daca te ajuta prea mult, dar pun totusi adresa caci poate mai au si altii nevoie - Ambulanta Moto Are user si pe forum si ii recomand cu caldura.

Alternativa: Louis - cautare "fork seals" si "dust cover" (in varianta engleza, nemteste eu nu stiu) - o sa gasesti seturi marca Satto - 10 euro fiecare set. Cred ca orice mecanic din oras stie sa inlocuiasca simeringurile, totul depinde cati bani cere pentru asta. Deobicei mecanicul are si ulei de furca asa ca nu trebuie sa iei separat.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DStar, un mare domn! Multumesc. Respecte IceLord.

Sunt 2 de ulei si 2 de praf doar pe o jamba, sau setul e pentru ambele? Oricum, ma gandesc sa fac schimbarea simeringurilor la toata furca, chiar daca doar jamba dreapta are probleme.

Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DStar, un mare domn! Multumesc. Respecte IceLord.

Sunt 2 de ulei si 2 de praf doar pe o jamba, sau setul e pentru ambele? Oricum, ma gandesc sa fac schimbarea simeringurilor la toata furca, chiar daca doar jamba dreapta are probleme.

E bine sa faci la ambele pentru ca e mai bine asa. Nu e mare costul, iar in final te gandesti la siguranta ta!

Eu inca nu le-am schimbat la a mea pentru ca inca nu-s probleme. Iar detalii nu stiu sa-ti dau pentru ca a ta e de 650cc iar eu am de 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DStar, un mare domn! Multumesc. Respecte IceLord.

Sunt 2 de ulei si 2 de praf doar pe o jamba, sau setul e pentru ambele? Oricum, ma gandesc sa fac schimbarea simeringurilor la toata furca, chiar daca doar jamba dreapta are probleme.

 

Unul de ulei si unul de praf pentru fiecare amortizor.

Cred ca nu degeaba vin in set de cate 2. E bine sa le schimbi pe amandoua odata si sa ai acelasi nivel de ulei in ambele amortizoare

 

Daca nu gasesti simeringuri de praf se poate si fara ele. Evident simeringurile de ulei vor avea viata mai scurta pentru ca inevitabil va intra mizerie si le va strica. Exista sansa sa salvezi simeringurile de praf pe care le ai si sa le refolosesti. Dar, avand in vedere cat costa, cred ca e mai mare daraua decat ocaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de saptamana trecuta ma numar si eu printre posesorii de DragStar! yuhuu :D

Mai exact un DragStar Classic 650 din 2003 aprox 50000km. Nu am apucat sa il calaresc decat putin prin curtea RARului inainte si dupa autentificare iar acum este parcat intr-un depozit in asteptarea sezonului :)

"Utilajul" a fost achizitionat de la colegul de forum "varanu" caruia ii multumesc si il recomand cu caldura.

Atasez cateva poze primite inainte de cumparare:

 

photo4hiuf.jpg

photo3kw.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de saptamana trecuta ma numar si eu printre posesorii de DragStar! yuhuu :D

Mai exact un DragStar Classic 650 din 2003 aprox 50000km. Nu am apucat sa il calaresc decat putin prin curtea RARului inainte si dupa autentificare iar acum este parcat intr-un depozit in asteptarea sezonului :)

"Utilajul" a fost achizitionat de la colegul de forum "varanu" caruia ii multumesc si il recomand cu caldura.

Atasez cateva poze primite inainte de cumparare:

 

photo4hiuf.jpg

 

photo3kw.jpg

 

 

Frumoasa foc dracia! Sa o stapanesti sanatos! :) Cati iepuroi ai dat pe dansa daca nu sunt indiscret? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ChikenX - sa-l stapanesti sanatos si sa ai grija de el. E un motoras de incredere si Tom (Varanu) a avut mare grija de el.Pozele sunt ceva mai vechi si paremi-se ca lipsesc ceva accesorii care au fost montate ulterior (foot-rest si sissy bar pilot sigur nu sunt in poze:))

 

PS si crash bar-ul:)

Editat de valhalla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi dragstaristi, chiar daca nu mai am Dragstarul am ramas fidel marcii Yamaha. Doar ca am trecut pe ceva mai mare.

 

superba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata. am intrat in randul posesorilor de dragstar. e de 650, din 1998. are cateva mici "problemute", dar care nu aveau atat de multe de zis in achizitionare. asa ca profit de topic pentru a va intreba care simeringuri sunt vinovate de faptul ca la jamba dreapta fata iese afara uleiul din furca? si eventual ceva recomandari de unde sa le cumpar. multumesc.

 

si cateva poze..

FELICITARI !!!! Frumoasa achizitie ! Stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si fara incidente!

 

Salutare, de saptamana trecuta ma numar si eu printre posesorii de DragStar! yuhuu :D

Mai exact un DragStar Classic 650 din 2003 aprox 50000km. Nu am apucat sa il calaresc decat putin prin curtea RARului inainte si dupa autentificare iar acum este parcat intr-un depozit in asteptarea sezonului :)

"Utilajul" a fost achizitionat de la colegul de forum "varanu" caruia ii multumesc si il recomand cu caldura.

Atasez cateva poze primite inainte de cumparare:

 

photo4hiuf.jpg

 

photo3kw.jpg

 

Frumos frumos !!!Aceleasi calde urari si tie !!!

Ma bucur ca se ingroasa randurile fericitilor posesori de DStar.. Astept sa ne vedem la un chef, sa povestim si altele!!!

 

Dragi colegi dragstaristi, chiar daca nu mai am Dragstarul am ramas fidel marcii Yamaha. Doar ca am trecut pe ceva mai mare.

Frumos exemplar ! Stapanesti cu placere !

Avem cate ceva de udat cand ne vedem ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...