ChickenX Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Va multumesc pentru urari si aprecieri. Abia astept sa vin si eu in Buc si sa incalec "utilajul" pt prima data cu adevarat Cum sunt incepator mai am cateva intrebari pentru voi referitor la un drum lung, aprox 1100-1200 km undeva in luna aprilie (daca o sa permita vremea). Vreau sa imi aduc motocicleta in Slovacia si ma gandeam sa fac o plimbare pana aici. In mod normal cu masina drumul asta il fac in aprox 14-16h cu tot cu oprile pt mancare/nevoi. E clar pentru mine ca nu il pot face cu moto dintr-o bucata, cel putin nu acum cand nu am experienta, dar: - se poate face un asa drum in 2 zile? adica plecat din Bucuresti si oprit pentru somn undeva aproape de granita sau mai devreme depinde cum rezist apoi urm zi restul de drum. - voi cam cati km rezistati? - este mai obositor/solicitant mersul pe autostrada sau pe drumurile nationale? (ma gand ca este diferit fata de masina) - in functie de asta imi pot programare si pauza/ele - cam cu ce trebuie sa ma pregatesc pentru drum? sunt ceva piese de schimb ce nu trebuie sa lipseasca? (moto o sa fie trecuta pe la un mecanic inainte pentru o revizie) - ce echipament folositi la drumuri lungi? (momentan am in dotare o geaca de piele cu niste protectii din spuma pentru spate,umeri,coate, o casca intreaga si o pereche de manusi) Momentan astea sunt lucrurile la care m-am gandint, va rog sa mai adaugati daca este cazul . Referitor la echipament vreau sa imi achizitionez ceva si pentru zona picioarelor dar deocamdata am gasit niste blugi cu ceva protectii tot din spuma pe la Louis dar cam scumpi. Cred ca o sa optez pentru o pereche de blugi normali mai largi si niste aparatori hard pentru tibie/genunchi pe sub ei. Evident prima data o sa fac o sesiune de acomodare si sper ca o sa imi dau seama daca am curaj sa fac acest drum. In caz contrar imi ramane sa o duc cu platforma. @Valhalla, da, mai sunt ceva accesorii care nu apar in poze @Tom, ai reusit sa aduci motocicleta acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varanu Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut Cosmin, Inca o data iti doresc sa o stapanesti cu placere si asfalt uscat. Referitor la drum da-mi voie sa iti spun sincer, parerea mea: - sunt cam multi km, dar dupa ce te obisnuiesti cu motorul cred ca poti sa il faci in 2-3 zile. Asa cum stii si tu problema este in tara noastra minunata unde te plictisesti pana ajungi la granita!!! Te astept cand se deschide sezonul pentru o iesire de 200-250 km. - in ceea ce priveste solicitarea din punct de vedere al drumului la noi trebuie sa fii atent atat pe autostrada cat si pe alte drumuri pentru ca unii soferi romani cred (inca), ca soseaua este numai a lor...Afara se schimba total toate datele problemei. - eu am condus maxim intr-o zi aprox 400 km, dar cu opriri, mers lejer etc... - nu am plecat niciodata cu nicio piesa la mine, nu am avut nicio problema tehnica cu ea pe drum, sigur nu o sa ai nici tu. - in general la fiecare iesire (drum lung sau scurt) folosesc tot echipamentul (geaca cu protectii, pantaloni cu protectii). Stii si tu cum circula unii pe drumurile de la noi!!! Nu am reusit inca, cam in 2 sapt ma duc sa o iau, oricum la noi este cam frig si ploua, numai de iesit nu este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 @ ChickenX Nu e deloc imposibil ceea ce vrei tu. Pana la Arad faci cam 9-10 ore, cu tot cu opriri. Depinde si cat de tare mergi si cat de aglomerat e drumul, dar cred ca te poti incadra in timpul asta. Asta inseamna cam jumatate din drum. Eu am facut drumul asta cu motocicleta de multe ori si n-am depasit niciodata 10 ore. Cealalta jumatate e mai usoara pentru ca o sa ai mai multe autostrazi si poti sa scoti medie de viteza mult mai buna. O motocicleta de tip cruiser e facuta pentru autostrada. Nu obosesti mai tare pe autostrada decat pe alte drumuri. Da, e mai monoton, dar pentru tine e mai bine asa decat sa te umpli de nervi pe Valea Oltului in spatele unui TIR. Dupa o perioada, incep sa-ti cam amorteasca toate alea pentru ca stai nemiscat in aceeasi pozitie. Nu e nicio problema. Mai faci 100 km, te mai opresti, daca esti fumator tragi o tigare, daca nu dai un ocol pe langa motocicleta si pleci din nou. Stii cum se spune... pauzele lungi si dese cheia marilor succese. Totusi, nu face pauze prea lungi daca nu vrei sa te prinda noaptea pe drum. Pentru drumuri lungi echipamentul e foarte important. Si nu e vorba de protectie la accidente ci de confort. Costumul de piele e cel mai bun. Aerul curge mai bine pe langa el, in schimb costumele din material textil se umfla de la vant si te flutura cu tot cu motocicleta. Nu e pericol sa cazi din cauza asta, dar e mai putin confortabil. E bine ca ai geaca de piele. Ideal ar fi sa ai si pantaloni de piele. La pantaloni aerodinamica nu e asa de importanta, dar sunt alte chestii - pietricele sau insecte de care te apara mult mai bine. Pentru asta e bine sa ai si cizme inalte. Genunchere trebuie sa ai musai ca te tot bate vantul si altfel peste cativa ani te vei trezi cu un reumatism de toata frumusetea. Si manusile sunt importante. Odata mi-a intrat o viespe chiar intre manseta de la geaca si manusa, m-a intepat si mi s-a umflat mana de mai mare frumusetea. De atunci, la drumuri lungi nu mai plec decat cu manusi lungi - tip muschetar, care trec peste manseta de la geaca. Casca e si ea foarte importanta. O casca proasta suiera si fluiera si te oboseste foarte mult. Castile ieftine au si aerodinamica proasta. Pana pe la 90-100 km/h nu se simte mare diferenta, dar dupa ce treci de viteza asta o sa inceapa sa-ti zgaltaie capul cu totul. O sa vezi ca o casca cu aerodinamica buna isi merita toti banii. Nu ai nevoie de nicio piesa de schimb sau altceva. Ti-ai luat o motocicleta foarte solida. Foarte putin probabil sa se strice ceva la ea multi ani de aici inainte. Trebuie sa ai la tine doar bani de benzina si nah, o mica rezerva pentru orice eventualitate, asta asa ca sa stai linistit pe drum. Te sfatuiesc sa pleci pe lumina si sa ajungi pe lumina. Noaptea nu e prea placut. Motocicleta este destul de joasa si iei in freza toate farurile. Pe autostrada conteaza mai putin, poti sa mergi si noaptea fara probleme, dar daca te prinde noaptea pe drumuri nationale, mai ales daca e aglomeratie, mai bine te opresti. Daca iti iei bagaje cu tine asigura-te ca sunt bine legate de motocicleta si ca nu atarna nicio sforicica. S-au mai intamplat cazuri in care au zburat bagajele in mers, iar cel mai nasol ar fi sa ti se impleticeasca ceva la roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Totusi pentru linistea ta sufleteasca, iti remonad un cablu de ambreiaj. Asta poate pica fara niciun anunt. Deasemenea,un kit de pana sa nu ai surprize ar fi util, in rest apa, paie si bataie . Cum spunea Dstar, e o motocicleta fiabila si simpla. Cat despre traseu, tiruri sunt peste tot iar pana la Arad o sa te apuce toate cele. Parerea mea e ca sa ramai in Arad sau pe aproape.Nu te fortezi nici tu, si ai timp si de admirat si locurile. Multa Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Va multumesc pentru urari si aprecieri. Abia astept sa vin si eu in Buc si sa incalec "utilajul" pt prima data cu adevarat Cum sunt incepator mai am cateva intrebari pentru voi referitor la un drum lung, aprox 1100-1200 km undeva in luna aprilie (daca o sa permita vremea). Vreau sa imi aduc motocicleta in Slovacia si ma gandeam sa fac o plimbare pana aici. In mod normal cu masina drumul asta il fac in aprox 14-16h cu tot cu oprile pt mancare/nevoi. E clar pentru mine ca nu il pot face cu moto dintr-o bucata, cel putin nu acum cand nu am experienta, dar: - se poate face un asa drum in 2 zile? adica plecat din Bucuresti si oprit pentru somn undeva aproape de granita sau mai devreme depinde cum rezist apoi urm zi restul de drum. - voi cam cati km rezistati? - este mai obositor/solicitant mersul pe autostrada sau pe drumurile nationale? (ma gand ca este diferit fata de masina) - in functie de asta imi pot programare si pauza/ele - cam cu ce trebuie sa ma pregatesc pentru drum? sunt ceva piese de schimb ce nu trebuie sa lipseasca? (moto o sa fie trecuta pe la un mecanic inainte pentru o revizie) - ce echipament folositi la drumuri lungi? (momentan am in dotare o geaca de piele cu niste protectii din spuma pentru spate,umeri,coate, o casca intreaga si o pereche de manusi) Momentan astea sunt lucrurile la care m-am gandint, va rog sa mai adaugati daca este cazul . Referitor la echipament vreau sa imi achizitionez ceva si pentru zona picioarelor dar deocamdata am gasit niste blugi cu ceva protectii tot din spuma pe la Louis dar cam scumpi. Cred ca o sa optez pentru o pereche de blugi normali mai largi si niste aparatori hard pentru tibie/genunchi pe sub ei. Evident prima data o sa fac o sesiune de acomodare si sper ca o sa imi dau seama daca am curaj sa fac acest drum. In caz contrar imi ramane sa o duc cu platforma. @Valhalla, da, mai sunt ceva accesorii care nu apar in poze @Tom, ai reusit sa aduci motocicleta acasa? Nu vreu sa ma intelegi gresit .... dar ia in calcul si varianta de a o aduce pe o remorca. Pe autostrada e plictisitor .... iar drumul asa lung il faci cu 2 opriri. Cel putin asa cred ... am facut un sezon pe 650 XVS si putin peste 4000 km. Intr-o zi, lejer poti face 600 km. Optimizat si 800. Dar e plictisitor si nu te poti misca ca in masina ... Eu am facut un drum de mare dus-intors (420 km) intr-o dupa amiaza, cu o masa si o bere ... a fost ok. Seara am dormit neintors totusi. . A doua zi as fi repetat figura fara probleme. Parerea mea e ca vremea e totul. Daca ai timp ok, drumul e o placere...dar de e frig sau umed .... .... nasol. Oricum bafta in ce alegi sa faci. Ia seama la ce zic colegii de echipament !!! Ca zic bine !!! Cele bune si sa ne vedem pe ele !!! ( fara aluzii si interpretari colegii!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Nu am de ce sa ma supar ambele variante sunt luate in considerare. E posibil sa nu imi permita vremea. Tocmai pentru ca acest tip de motocicleta este pentru drum intins, plimbari mai relaxate, vreau sa si fac acest traseu. Avand in vedere ca o sa fie primul drum lung cu moto si sunt atat de entuziastmat sa o vad, nu cred ca o sa ma plictisesc Pe mine sincer ma incanta mai mult drumul la noi decat autostrada de afara pentru ca oricum nu cred ca o sa merg cu viteza mare. Drumul prin RO e frumos si bun, partea nasoala este cu traficul care intradevar este intens. As avea probleme pe autostrada in cazul in care circul cu o viteza de maxim 100km/h si o sa fiu depasit de masini, dube, TIR-uri ? Adica si in masina simti cand trece unu mai racheta pe langa tine. @ Nocturnus, La kit-ul acela de pana m-am gandit si eu dupa ce am mai rasfoit forumul si cred ca e chiar recomandat. @Varanu, sper sa am timp de o iesire organizata cand vin in Buc pana sa plec. @DStar, Phoenix referitor la echipament trebuie sa mai achizitionez cate ceva. chiar acum ma uitam pe net, iar pentru picioare as vrea ceva in genul asta http://www.military-shop.ro/Autoaparare/Genunchiere-si-Cotiere/APARATORI-TIBIE-SI-GENUNCHI Casca pe care o am este CABERG EGO pe care am vazut-o la louis in magazin fara sa ma interesez initial de ea pe net si am ramas surprins de aerisirea mare pe care o are in crestet. Din motive de siguranta am ales o casca full in defavoarea uneia flip sau open face iar aerisirea asta mare a fost un bonus. Sunt putin sceptic insa ca nu mi se potriveste dar sincer nici nu ma pricep sa aleg o casca. Am impresia ca acea curelusa cu care se prinde casca imi vine pe gat, pe marul lui Adam (sa cum se numeste). Manusile sunt din piele dar fara protectii. Geaca este tot de la Louis, Highway 1 Pilot. Tot la ei am vazut niste bocanci care arata frumos pe net dar cand am fost in magazin mi-au lasat o impresie cam proasta si parca incomozi, se puneau greu in picioare...nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 @ChickenX Pe autostrada poti sa mergi si cu viteza mai mare de 100 ca nu se intampla nimic. La inceput o sa ai ceva senzatii, dar te obisnuiesti repede. Ca sa nu te plictisesti observa traficul - vezi in oglinda ca vine cineva tare din spate te tragi si tu mai pe partea dreapta a benzii Teoretic, cu cat mergi cu viteza mai mare cu atat motocicleta e mai stabila. E vorba de chestia aia cu giroscoapele, iar rotile motocicletei actioneaza ca 2 giroscoape. Te mai bate vantul, te mai clatini, dar din senin nu ai cum sa cazi. Pentru echipamente moto e greu sa faci recomandari. Sunt multe oferte pe piata, fiecare cu plusuri si minusuri. Fiecare isi cumpara in functie de buget si de gusturi. In principiu, e mai bine sa iti iei genunchere care au fost facute pentru motocicleta. Astea de la military-shop nu stiu ce utilizare au - sunt pentru paint-ball sau pentru ce? Poate ca la aspect arata la fel, dar cred ca sunt diferente in ceea ce priveste rezistenta plasticului ala la diferite forte de impact. Despre casti - am scris eu mai demult niste articole moto pentru incepatori. Cred ca e exact ce iti trebuie. Mai bine citesti de acolo ca sa nu mai repet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Sunt convins ca ma voi obisnuii cu viteza, mai ales ca mersul in linie dreapta este cel mai usor. Nu ma refer strict la alea de la military shop dar am vazut ca in genul asta sunt si pentru motociclisti si mi se par misto ca acopera si tibia. Acum nu stiu cat de lungi sunt si daca iti permit sa mai porti o pereche de bocanci putin mai inalti sau nu. Referitor la casca, rasfoiam forumul acum si am gasit un filmulet cu un tip ce iti arata cum trebuie sa iti stea o casca pe cap si sincer cred ca eu m-am grabit putin. l.e: am gasit si la louis: http://www.louis.de/_1091d7333fbb9fff0b1f06b278281b018e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=120&wgr=900&list_total=51&anzeige=0&page=3&artnr_gr=20019224 Editat Februarie 26, 2013 de ChickenX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Eu cand am cumparat motoru' am fost tocmai la Satu Mare dupa el, Carei. Tin minte ca am plecat din Campina (prahova) cu un Rapid intr-o zi de august in jurul orei 19.30 iramnd ca dupa 14 ore de mers cu trenul sa ajung in gara carei unde vanzatorul ma astepta. Am ajuns in jur de 9.45 insa tina sa precizez ca desi am luat cuseta, nu am putut dormi deloc, Era extrem de cald, trenu facea ca toate alea, eram convins ca vom deraia si ca in acea cuseta voi muri (va dati seama in ce hal facea, se clatina si trosnea peste macazurile alea). Mort de somn am ajuns la garaj unde astepta jucaria si in jur de 11 am pleca , Cap Compas Campina. Am mers exact 533 km (mentionez ca nu eram incepator, doar nou venit in cele ale chopper-elor) iar intregul drum l-am facut in 8 ore cu tot cu pauza de masa, alimentat, opriri ptr necesitatile fiziologice, timp in care nu m-am grabit si am putut sa ma intind putin. Dupa tot acest timp pe drum am ajuns acasa si nu ma simteam obosit. Am facu un dush rapid si direct la bere in oras ptr a-mi prezenta utilajul! Ideea este ca in opinia mea, poti parcurge lejer distante mari (eu am mers constant cu viteze cuprinse intre 90km/h si 110 km/h ptr ca asa imi pare cel mai relaxat motorul). Daca ai experienta si te simt ok in sea, cred ca poti "fenta" traficul foarte usor si cu lejeritate, reducand timpul considerabil . iti doresc multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Ahoi! @ChickenX eu personal am facut multe ture de peste 1000 de km in 2-3 zile, in 2 zile poti face calatoria asta dar ca incepator o sa-ti fie dificil si iti recomand 3 zile, dar recomandarea mea e sa fii odihnit inainte de a pleca la o calatorie lunga plus sa fii bine echipa, luna aprilie e surprinzatoare pentru ca acum e soare si peste o ora toarna cu galeata mai ales cand treci prin munti. Haine de piele clar plus protectii si eventual un costum pentru ploaie. O bluza mai groasa in bagaj daca eventual te prinde noaptea. E important sa ai manusi care iti tin calde mainile pentru ca mainile or sa fie cele mai expuse la frig si din ele faci majoritatea manevrelor si e bine sa nu-ti fie frig la maini, si eu umblu cu casca integrala, cagula si un fel de brau la gat care nu lasa sa-mi intre frigul pe sub haine. Eu am echipament fain, pentru ca m-am dat si cand ningea afara si n-am congelat. O intrebare baietii: Nu stiu cati dintre voi aveti idee despre uleiuri dar va intreb ce uleiuri folositi? Mineral, sintetic sau semi? Eu pana acuma am folosit Castrol, am auzit care au folosit si MOTUL dar niciodata nu m-am intersat daca e mineral sau sintetic, ci doar de faptul ca sa fie in parametrii din manual (20w40 sau 20w50). Acuma am gasit Motul 20w50 si sintetic si mineral si nu stiu ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Nu am de ce sa ma supar ambele variante sunt luate in considerare. E posibil sa nu imi permita vremea. Tocmai pentru ca acest tip de motocicleta este pentru drum intins, plimbari mai relaxate, vreau sa si fac acest traseu. Avand in vedere ca o sa fie primul drum lung cu moto si sunt atat de entuziastmat sa o vad, nu cred ca o sa ma plictisesc Pe mine sincer ma incanta mai mult drumul la noi decat autostrada de afara pentru ca oricum nu cred ca o sa merg cu viteza mare. Drumul prin RO e frumos si bun, partea nasoala este cu traficul care intradevar este intens. As avea probleme pe autostrada in cazul in care circul cu o viteza de maxim 100km/h si o sa fiu depasit de masini, dube, TIR-uri ? Adica si in masina simti cand trece unu mai racheta pe langa tine. @ Nocturnus, La kit-ul acela de pana m-am gandit si eu dupa ce am mai rasfoit forumul si cred ca e chiar recomandat. @Varanu, sper sa am timp de o iesire organizata cand vin in Buc pana sa plec. @DStar, Phoenix referitor la echipament trebuie sa mai achizitionez cate ceva. chiar acum ma uitam pe net, iar pentru picioare as vrea ceva in genul asta http://www.military-shop.ro/Autoaparare/Genunchiere-si-Cotiere/APARATORI-TIBIE-SI-GENUNCHI Casca pe care o am este CABERG EGO pe care am vazut-o la louis in magazin fara sa ma interesez initial de ea pe net si am ramas surprins de aerisirea mare pe care o are in crestet. Din motive de siguranta am ales o casca full in defavoarea uneia flip sau open face iar aerisirea asta mare a fost un bonus. Sunt putin sceptic insa ca nu mi se potriveste dar sincer nici nu ma pricep sa aleg o casca. Am impresia ca acea curelusa cu care se prinde casca imi vine pe gat, pe marul lui Adam (sa cum se numeste). Manusile sunt din piele dar fara protectii. Geaca este tot de la Louis, Highway 1 Pilot. Tot la ei am vazut niste bocanci care arata frumos pe net dar cand am fost in magazin mi-au lasat o impresie cam proasta si parca incomozi, se puneau greu in picioare...nu stiu. Salutare, Sumbscriu la ce au zis colegii de aici privitor la echipament si drum. Legat de TIR pe autostrada, TOATE au limitator de maxim 90km/h .... unii le mai scot, dar e caz penal. Putin probabil sa te depaseasca un TIR, de regula nu depasesc 100-110 km/h si nu merg ci viteza asta constant. Iar pe autostrada ii dai lejer sa-i ocolesti ca AI CU CE !!! . Te vei obisnui repede. Cum zice @DStar,, stabilitatea creste odata cu viteza si greutatea motocicletei, deci e ok. Mai ai si posibilitatea sa nu circuli pe autostrada nici in EU ...sunt si alte drumuri. Personal, as merge pe autostrada. O oprire, la Arad sau langa. A doua, acasa. Succes. O intrebare baietii: Nu stiu cati dintre voi aveti idee despre uleiuri dar va intreb ce uleiuri folositi? Mineral, sintetic sau semi? Eu pana acuma am folosit Castrol, am auzit care au folosit si MOTUL dar niciodata nu m-am intersat daca e mineral sau sintetic, ci doar de faptul ca sa fie in parametrii din manual (20w40 sau 20w50). Acuma am gasit Motul 20w50 si sintetic si mineral si nu stiu ce sa fac. Am folosit castrol mineral, 20W40 si totul e ok ... cel putin pana acum. Parerile sunt si pro si contra ... personal nu cred ca-i mare diferenta, poate deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) @ChickenX, Sunt din Arad si locuiesc langa soseaua pe care vei merge tu (inspre Nadlac). Langa mine este o pensiune unde poti sa innoptezi, iar eu iti ofer cu multa placere, mancare, bautura (doar de gustare, ca a doua zi ai drum lung de facut) si un loc in garaj pt motor. Marcel Editat Februarie 27, 2013 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O intrebare baietii: Nu stiu cati dintre voi aveti idee despre uleiuri dar va intreb ce uleiuri folositi? Mineral, sintetic sau semi? Eu pana acuma am folosit Castrol, am auzit care au folosit si MOTUL dar niciodata nu m-am intersat daca e mineral sau sintetic, ci doar de faptul ca sa fie in parametrii din manual (20w40 sau 20w50). Acuma am gasit Motul 20w50 si sintetic si mineral si nu stiu ce sa fac. Eu am avut dambla sa-i pun Castrol cumparat din Germania. In fine, am auzit ca asta din Romania nu ar fi chiar asa de bun si nah, sa ii pun lui Yamee cel mai cel. In primul sezon am fost la Louis in Germania si mi-au zis aia ca pentru modelul XVS 650 trebuie ulei mineral ca asa zice producatorul. Nu mai stiu daca zice in cartea de service ce tip de ulei sa se puna si n-am chef sa mai caut acum (nu mai stiu pe unde am pus carticica). In al doilea sezon n-am mai ajuns eu prin Germania si i-am dat bani unui prieten sa imi cumpere el. Ala a venit cu ulei sintetic. Nu stiam daca sa-l pun sau nu. Am intrebat in stanga si in dreapta si mai multi mi-au spus ca nu e nicio problema. Deci in al 2lea sezon i-am pus sintetic. Sincer eu n-am simtit vre-o diferenta. Motocicleta s-a comportat la fel. Nici in al 3lea sezon n-am mai ajuns in Germania Puteam sa dau comanda de ulei, dar mi-a trecut prin cap altceva. M-am dus la Yamaha si am facut acolo schimbul (ulei + filtru). Am pus Yamalube ca asta vinde Yamaha. Ala pe care mi l-au pus mie era semi sintetic. Anul urmator am pus tot Yamalube. Sezonul trecut in primavara am dus-o iar la service pentru verificare si astia mi-au pus Motul. Asta nici nu mai stiu ce fel de ulei a fost. Mi-au aratat ei cutiile, dar nu am retinut daca era sintetic sau nu. M-a interesat doar sa fie 20w50. Daca tin bine minte a fost Motul 7100. Deci... din ce am plecat eu ca ii voi pune lui Yamee numai Castrol nemtesc, pana la urma a inghitit saraca de toate. Si vad ca n-a tusit. Anul asta cred ca ii pun ori Yamalube ori Motul si probabil sintetic. N-are rost sa ma mai agit pentru ca am vazut ca s-a comportat la fel cu tot ce i-am pus pana acum. @ChickenX, Sunt din Arad si locuiesc langa soseaua pe care vei merge tu (inspre Nadlac). Langa mine este o pensiune unde poti sa innoptezi, iar eu iti ofer cu multa placere, mancare, bautura (doar de gustare, ca a doua zi ai drum lung de facut) si un loc in garaj pt motor. Marcel Sa-mi fac si eu drum sezonul asta pe la Arad, sa imi arati si mie frumusetea aia de Raider. N-am vazut pana acum niciuna in realitate, doar in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Sa-mi fac si eu drum sezonul asta pe la Arad, sa imi arati si mie frumusetea aia de Raider. N-am vazut pana acum niciuna in realitate, doar in poze Te astept ..Bucuresti - Arad, 10 ore ... Poate ne vom intalni pe la Sibiu, cam in fiecare vara ajung pe acolo, in special la Artmania. Al meu (Raider-ul) nu mai arata ca in nici o poza, la cate modificari are ... si modificarile continua, este un proces care nu se incheie niciodata ... stiti si voi la fel de bine ca si mine. Marcel Editat Februarie 27, 2013 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 @DStar multumesc frumos de info, atunci fie ce o fi (mineral sau sintetic). Atat stiu ca 20w50 vreau sa incerc, ca pana acum am incercat doar 20w40 si vreau sa vad care-i difrenta. Anul trecut am fortat un pic cu 20w40 in sensul ca am mers 7000 si cativa km cu el fara sa-l schimb si trebuia sa-l schimb intre 5000-6000. La ultimele iesiri cu motorul mi se tot aprindea din cand in cand becul de ulei, clar uleiul deja e cam terminat. @Marcelm Ahoi, si eu sunt curios de Raider, am vazut multe video-uri pe net despre el, pare interesant. De ce nu ne surprinzi cu niste poze ca suntem curiosi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 @DStar multumesc frumos de info, atunci fie ce o fi (mineral sau sintetic). Atat stiu ca 20w50 vreau sa incerc, ca pana acum am incercat doar 20w40 si vreau sa vad care-i difrenta. Anul trecut am fortat un pic cu 20w40 in sensul ca am mers 7000 si cativa km cu el fara sa-l schimb si trebuia sa-l schimb intre 5000-6000. La ultimele iesiri cu motorul mi se tot aprindea din cand in cand becul de ulei, clar uleiul deja e cam terminat. Se pare ca am nimerit-o si eu ... Daca mergi pe w50, vascozitatea e mai mare ( din ce stiu) se foloseste la motoarele cu uzura mai mare si implicit km mai multi. Desemenea e mai indicat sa fie folosit in zone mai calde ... cam exclus zonai ta ... Scria un coleg pe un topic pe aici despre diferenta intre cele 2 uleiuri. Recomanda w50 pentru predilectie oras, temperaturi mai mari. FARA ALTI LUBRIFIANTI !!!! Personal sunt de acord cu el. Sa ne zici si noua ce alegi! Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Se pare ca am nimerit-o si eu ... Daca mergi pe w50, vascozitatea e mai mare ( din ce stiu) se foloseste la motoarele cu uzura mai mare si implicit km mai multi. Desemenea e mai indicat sa fie folosit in zone mai calde ... cam exclus zonai ta ... Scria un coleg pe un topic pe aici despre diferenta intre cele 2 uleiuri. Recomanda w50 pentru predilectie oras, temperaturi mai mari. FARA ALTI LUBRIFIANTI !!!! Personal sunt de acord cu el. Sa ne zici si noua ce alegi! Sa auzim de bine! Eu pana acuma am folosit 20w40 si acuma vreau sa vad ce stie 20w50, o sa fie mai greu cu pornirea pe racoare la mine ca e mai friguros dar n-am bube pentru ca am baterie pe gel si nu-i bai. Iar inainte de fiecare plecare la drum eu am obiceiul sa incalzesc un pic motorul 3-5 minute macar ca sa fie totul asa cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Eu am reusit sa intru in posesia unui MOTUL 300V 15w50 care din cate am inteles este ideal ptr pornirile la rece si recomandat ptr motoare care se incing (acesta fiind si cazul xvs 650 racit pe aer.) Eu pana in prezent am mers doar cu sintetic 10w40 si ptr prima data cand am simtit ca uleiul este usor depasit a fost vara trecuta cand am mers la intrunire la bulgari iar afara erau multe grade peste 40 si cod rosu in zona respectiva. Sunt curios sa vad cum se va descurca acest mult laudat 300V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) @Marcelm Ahoi, si eu sunt curios de Raider, am vazut multe video-uri pe net despre el, pare interesant. De ce nu ne surprinzi cu niste poze ca suntem curiosi?Pozele sunt facute anul trecut, momentan motocicleta este pe butuci pt modificarile pt acest sezon, care sper sa inceapa cat mai curand. Marcel Editat Februarie 28, 2013 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIPPY10 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Super bine arata, spor la modificat in continuare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Eu am reusit sa intru in posesia unui MOTUL 300V 15w50 care din cate am inteles este ideal ptr pornirile la rece si recomandat ptr motoare care se incing (acesta fiind si cazul xvs 650 racit pe aer.) Eu pana in prezent am mers doar cu sintetic 10w40 si ptr prima data cand am simtit ca uleiul este usor depasit a fost vara trecuta cand am mers la intrunire la bulgari iar afara erau multe grade peste 40 si cod rosu in zona respectiva. Sunt curios sa vad cum se va descurca acest mult laudat 300V Salut! Cum "ai simtit ca uleiul este usor depasit"? Cum s-a manifestat? Multumesc, hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Pozele sunt facute anul trecut, momentan motocicleta este pe butuci pt modificarile pt acest sezon, care sper sa inceapa cat mai curand. Marcel Sunt curios cum merge si cum suna. Mai am o curiozitate, anume ce modificari vrei sa-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Eu pana acuma am folosit 20w40 si acuma vreau sa vad ce stie 20w50, o sa fie mai greu cu pornirea pe racoare la mine ca e mai friguros dar n-am bube pentru ca am baterie pe gel si nu-i bai. Iar inainte de fiecare plecare la drum eu am obiceiul sa incalzesc un pic motorul 3-5 minute macar ca sa fie totul asa cum trebuie. Daca incalzesti , totul va fi ok. Asa a zis si mecanicul meu. Spor. Pozele sunt facute anul trecut, momentan motocicleta este pe butuci pt modificarile pt acest sezon, care sper sa inceapa cat mai curand. Marcel Frumos calul !!! Stapanesti sanatos in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salut! Cum "ai simtit ca uleiul este usor depasit"? Cum s-a manifestat? Multumesc, hai norock! Ma refer la faptul ca fiind cod ROSU in acea zona temperatura era extrem de mare iar totul era mai mult decat incins. Am simtit cum motorul vibreaza si este mai galagios decat de regula, nu mi se parea ca am un minus de putere sau altceva decat faptul ca avea un alt mers. Acelasi sentiment la-u avut si prietenii mei care erau pe vn1500 (racite pe apa) si care la randul lor se vaitau ca moturul clantzane mai tare ca ianinte. Aceste aspecte m-au facut sa cred ca un w50 este mult mai ok si mai rezistent in astfel de situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salutare tuturor. Mi-am luat si eu carnetul de curand si vreau sa-mi iau motor cat de curand. Eu as vrea sa-mi iau Dragstar si am gasit ceva pe bikeshop. Asta e anuntul : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xvs%20400%20dragstar-din-1995-492775.html As fi recunoscator daca mi-ati da o parere ceva, in special daca ati vorbit si voi cu proprietarul sau daca mai sunt oferte de care stiti pt un dragstar. mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.