spitfiredragos Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Azi am reusit sa fac o prostie la schimbatul uleiului! Cand am pus noul filtru de ulei la loc si am vrut sa strang prima piesa , cea care fixeaza filtrul, unul din sufuburi (cel lung care este cumva in mijloc) din motive necunoscute a res filetul in interiorul motorului! Se strange insa nu la max asa cum ar trebui! Sper sa nu curga si sa nu am probleme! In cazul contrar, ce credeti, merge sa fac un nou filet interior mai mare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Ceea ce ti s-antamplat tie acolo, cred ca la un anumit moment dat va fi experimentat, daca nu a fost inca, de orice posesor de 650 cu aplecare spre cheie.Ca fapt divers,eu la primul schimb de ulei dupa achizitie am constatat ca pe langa faprul ca surubul era majorat, buza/marginea in care era dat filetul era plesnita si sudata chimic (o mare vrajeala). Am rezolvat-o abia iarna asta cand fiind cu motorul desfacut am putut duce carterul la sudat la Cristian Ionescu (mare om, mare caracter!!!) dupa care a fost data gaura si filet la diametrul initial. Acum revenind la problema ta, poti sa refiletezi cu un tarod de 8 si sa infigi un un surub M8, problema e ca o sa slabesti peretii marginii in care e dat filetul si la urmatoarea problema de genul nu mai scapi decat cu sudura in argon, recomandat e ca de cate ori strangi surubul acela sa folosesti dinamometrica la valoarea indicata de producator (10Nm) Problema surubului respectiv e destul de delicata, e unul dintre suruburile care tine presat filtrul de ulei, daca nu e egal presat risti sa nu etanseze perfect si sa nu ai presiune in rampa. PS. Daca majorezi gaura din careter va trebui sa majorezi si gaura din carcasa filtrului de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Multumesc de sfat, cred ca asta am sa fac. Am o idee cu acea solutie care se apilca pe surub si il fixeaza etans cand se usuca! O sa incerc sa fac asta! Azi cand am mers la salon am observat ca se pierde putin ulei ins animik grav, fara sa afecteze nivelul. Partea cu presiunea este delicata, am sa iau masuri sa rezolv cat mai curand posibil. Incerc intai cu acea solutie iar apoi cu alt filet. Multumesc de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lake_of_tears Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 cum zice si fast_joe, am patit si eu chestia asta. se pierde foarte putin, da-i enervant, ca se prelinge si ajunge pe evacuare si nu arata prea bine, tre sa umblu mereu cu carpa dupa mine... am pus alt o-ring, cu substanta de-aia de temperatura ridicata dedesubt, sa-l tina mai afara, si tot curge... da parca n-as face gaura mai mare si sa-l refiletez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Am vb cu mecanicul si am sa incerc cu acea solutie LOCK TITE sa vedem ce se intampla! sper sa mearga asa fara sa dau alt filet. Daca nu merge nu imi raman prea multe solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Azi am reusit sa fac o prostie la schimbatul uleiului! Cand am pus noul filtru de ulei la loc si am vrut sa strang prima piesa , cea care fixeaza filtrul, unul din sufuburi (cel lung care este cumva in mijloc) din motive necunoscute a res filetul in interiorul motorului! Se strange insa nu la max asa cum ar trebui! Sper sa nu curga si sa nu am probleme! In cazul contrar, ce credeti, merge sa fac un nou filet interior mai mare!? Asa am patit si eu cu al meu, cand l-am luat. Incepuse sa curga din pacate Eu am cautat un surub de aceeasi grosime si filet dar mai lung cu vreo doi centimetri. Se gasesc pe toate drumurile. Gaurile sunt mai lungi decat suruburile deci ar trebui sa iti stranga fara probleme. La mine a mers si nu a mai curs nici macar o picatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Asa am patit si eu cu al meu, cand l-am luat. Incepuse sa curga din pacate Eu am cautat un surub de aceeasi grosime si filet dar mai lung cu vreo doi centimetri. Se gasesc pe toate drumurile. Gaurile sunt mai lungi decat suruburile deci ar trebui sa iti stranga fara probleme. La mine a mers si nu a mai curs nici macar o picatura. Am am observat si eu asta. Filetul se mai lungeste putin in bloc. Am sa caut un asa surub si sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Am am observat si eu asta. Filetul se mai lungeste putin in bloc. Am sa caut un asa surub si sper sa fie ok. Vezi la Bricostore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 bai, ma puneti pe ganduri. cum ati reusit sa rupeti suruburile alea? ati strans prea tare, ati schimbat prea des filtrul si s-a uzat surubul, nu l-ati schimbat deloc si s-a intepenit? zilele urmatoare vreau sa ii schimb si eu uleiul si filtrele. Sper sa nu ma trezesc ca raman fara filete ca n-am nevoie de alta bataie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Azi am reusit sa fac o prostie la schimbatul uleiului! Cand am pus noul filtru de ulei la loc si am vrut sa strang prima piesa , cea care fixeaza filtrul, unul din sufuburi (cel lung care este cumva in mijloc) din motive necunoscute a res filetul in interiorul motorului! Se strange insa nu la max asa cum ar trebui! Sper sa nu curga si sa nu am probleme! In cazul contrar, ce credeti, merge sa fac un nou filet interior mai mare!? Ahoi...parerea mea e sa incerci prima data cu LOCTITE 243 pt filete normale si daca observi ca si asa iti curge cel mai bine e sa-i bagi o insertie daca se poate. De retinut!!!! ....Folositi suruburi doar din inox si cu acelasi pas. Bafta Editat Aprilie 15, 2013 de share_khan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Dupa ce am rupt si eu cateva suruburi : - orice surub, il strang doar cu momentul recomandat in cartea tehnica. - daca simt ca surubul opune o rezistanta nefireasca, inainte de a ajunge la capat, corectez filetele la surub (filiera) si gaura filetata (tarod). Asa nu ai cum sa dai gres, doar daca filetele sunt deja distruse. Imi amintesc ca, mai demult, am corectat si filetul bujiei in chiulasa, cu un tarod ... ..... am pus multa vaselina pe tarod, iar spanul sa impregnat in vaselina de pe tarod, fara sa cada in cilindru, SPER ... Marcel Editat Aprilie 15, 2013 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Maine am sa incerc cu solutia recomandata! Sper sa tina. Daca nu reusesc varianta nr 2 e sa caut un surub mai lung la Brico. Daca primele 2 pica, nu imi ramane decat sa dau un alt filet! In opinia mea nu cred ca am gresit cu nimik De iesit a iesit far aprobleme insa la infiletare au fost nereguli cred odata ce am patit-o. Ce pot sa spun, surubul a intrat f ok, nu am simtit nicio rezistenta in imbus! Doar in mom in care am vrut sa il strang (fara sa fortez) am vazut ca nu se intampla nimik si merge in gol! Editat Aprilie 15, 2013 de spitfiredragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Maine am sa incerc cu solutia recomandata! Sper sa tina. Daca nu reusesc varianta nr 2 e sa caut un surub mai lung la Brico. Daca primele 2 pica, nu imi ramane decat sa dau un alt filet! In opinia mea nu cred ca am gresit cu nimik De iesit a iesit far aprobleme insa la infiletare au fost nereguli cred odata ce am patit-o. Ce pot sa spun, surubul a intrat f ok, nu am simtit nicio rezistenta in imbus! Doar in mom in care am vrut sa il strang (fara sa fortez) am vazut ca nu se intampla nimik si merge in gol! Poate fusese " atins" de vechiul proprietar ... prea a cedat asa usor. E posibil? Sper sa se rezolve repede si usor. Nu de alta dar primavara bate la usa si e pacat sa somezi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Nu stiu ce sa zic, nu e pt prima oara cand ii fac eu skimbul de ulei! Cred ca....HABAR n-am!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ahoi! Acum m-am apucat sa ma joc si eu un pic cu jucaria mea: 1. 2. 3. Sper ca pana la sf.lunii am sa va uimesc cu rezultatul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ahoi! Acum m-am apucat sa ma joc si eu un pic cu jucaria mea: 1.13040002.jpg 2.13040010.jpg 3.13040011.jpg Sper ca pana la sf.lunii am sa va uimesc cu rezultatul final. Ce de-ti mai place sa te joci cu ea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ahoi! Acum m-am apucat sa ma joc si eu un pic cu jucaria mea: 1.13040002.jpg 2.13040010.jpg 3.13040011.jpg Sper ca pana la sf.lunii am sa va uimesc cu rezultatul final. Tu vorbesti serios? Arata intr-un mare fel. Acum ce faci cu rezervorul? Vopsesti aripile cele noi ca sa semene la culoare cu el sau revopsesti rezervorul? btw, facusem mai demult un site pentru incepatori. Ramasese cam in paragina. Iarna asta, pentru ca a fost asa de lunga, m-am apucat si l-am modernizat. Ideea initiala a fost urmatoarea (si este valabila si azi) - In scolile moto de la noi nu se invata mare lucru. Din pacate multi isi iau carnetul si nu inteleg ce e aia o motocicleta. Multe accidente ar fi putut fi evitate daca riderii ar avut mai multe cunostinte legate de moto decat opturile si jaloanele din poligon. Daca aveti prieteni incepatori dati-le sa citeasca. Nu am pretentia ca ce am scris eu acolo o sa-i faca supermotociclisti, dar e un inceput. Deasemenea, m-as bucura sa contribuie si altii si sa impartaseasca din experienta lor. Am facut o rubrica - motocicleta mea. Deocamdata nu am pus nimic, dar sigur o sa ii "fur" niste poze lui IceLord cand isi termina modificarile la motocicleta. La trasee, destinatii, popasuri ar putea sa ma ajute toata lumea. Puteti sa spuneti pe unde ati fost si ce ati vazut. O sa mai pun si eu trasee si destinatii. site-ul e: www.moto1.ro sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am citit despre el. L-am vazut intr-un topic mai vechi, la sectia incepatori. E fain scris. Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Ma-si juca mai mult cu ea, dar totul e limitat de buget @Phoenix78 Totul urmeaza sa fie revopsit de un prieten de al meu (aripi, rezervor si casca moto), desigur ideile imi apartin. Mi ciuda cu cablurile de la ape, sunt prea mult ca sa le ascund in ghidon . Iar in proiect mai intra coburi de piele laterale usor detasabile si un sisybar unic. (dar asta in limita bugetului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Ahoi! Acum m-am apucat sa ma joc si eu un pic cu jucaria mea: 1.13040002.jpg 2.13040010.jpg 3.13040011.jpg Sper ca pana la sf.lunii am sa va uimesc cu rezultatul final. Fain Low Rider Alea sunt cumva aripi de shadow 750 classic? Maine am sa incerc cu solutia recomandata! Sper sa tina. Daca nu reusesc varianta nr 2 e sa caut un surub mai lung la Brico. Daca primele 2 pica, nu imi ramane decat sa dau un alt filet! In opinia mea nu cred ca am gresit cu nimik De iesit a iesit far aprobleme insa la infiletare au fost nereguli cred odata ce am patit-o. Ce pot sa spun, surubul a intrat f ok, nu am simtit nicio rezistenta in imbus! Doar in mom in care am vrut sa il strang (fara sa fortez) am vazut ca nu se intampla nimik si merge in gol! Eu am vb cu un mecanic inainte de surub si mi-a zis ca nu recomanda lock tite din cauza temperaturilor foarte mari din motor.... Eu as merge pe a doua varianta in locul tau. e si mai curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 @Nocturnus85 aripile sunt de la un Vulcan Classic de 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Lordule, nu ti ar strica o janta de 16 pe fata, vezi ca merge spitata a de harley cu 40 de gauri, mai ieftina si mai usor de gasit de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Am rezolvat problema. Am gasit un surub mai lung cu aprox 1 cm. A intrat perfect iar ptr a presa bine am pus 2 seibi si un grover care sa apese pe capac, E perfect si nu mai curge nimik! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 am o rugaminte....unde pot gasi / comanda un buson de benzina pentru un dragstar clasic 1100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 @fast_joe Sunt multumit de actuala janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.