Jorge Lorenzo Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Imi place cum merge tipul cu Fireblade negru (cel care a cazut la sfarsitul clipului postat mai sus). Chiar frumos merge. Daca citeste pe aici, sa stie ca are un like de la Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Petre Pop e numele, si e singurul roman care alearga la Isle of Man TT! merge nu bine, foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Multumesc! Dupa nume il stiu, si stiu si ca a participat la TT. Ma miram eu, ca prea mergea foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Pt restul exista Mastercard. Vezi ca exista un ZX10 2010 cu 180 cai, e racheta, 5000euro, full competition, e facut numai de pista. Ii pui benzina si te dai. inca nu am 5000, ma pun la iarna la clocit elastice de bani, poate iese ceva din ele... si in primavara vedem cati cai pot sa insir pe asfalt... inca merg pe ideea ca herghelia incepe cu mai putini. si usor usor avnsam, si noi ca si crescatori de cai si numarul de cai, intelegi ce vreau sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Are suspensii, traction control, quick shifter, scarite, ghidoane, ambreiaj slippery. Daca zici ca motoreta ta face 4000euro, nu vad ce ai avea de clocit prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 mai vine cineva miercuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Pina la urma, cine merge pe 22 la trackday ? Ce target aveti pentru ziua respectiva ? si nu ma refer neaparat la timpi ci asa in general: trase mai bune, lucratul la pozitia de mers ... etc Daca vremea permite ( sa avem 18-20 de grade ), eu unul am sa incerc sa pun frina mai tirziu in curba 1, sa corectez trasa pe curbele 2 si 3 si sa intru mai agresiv in 9. Editat Octombrie 16, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Salut Denis ... eu vreau sa vin sper sa fie soare si ceva caldurica ..... Ca target : trase mai bune -sper sa pot merge dupa cineva care le are deja in cap : pozitie mai buna de pilotat...si sper sa fac si un mic progres cu inclinatul pe dreapta ...si in rest fun O zi de exceptie iti doresc Editat Octombrie 16, 2014 de catalin10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Eu o sa merg miercuri. Am de lucrat la mai multe aspecte pana cand sa ma intereseze timpul: In primul rand am analizat unde pierd cel mai mult: pe lunga curba la stanga (2 si 3) si la curbele 9-10. Trebuie mai tare pe acolo si respectat trasele largi din curba 4 si 9, pe care mi le-a aratat Adi duminica. Asta inseamna un pic de trailbraking. Al doilea aspect la care o sa lucrez este iesitul din sa cu poponeata. Am analizat diferenta de pozitie intre mine si Septimiu, pe aceiasi mobra, si pe langa diferenta de statura, el isi duce fundul mult in spate, prin urmare are mai mult loc de miscare. Eu ma simt bine mai in fata dar nu prea imi lasa loc de miscare stanga-dreapta si ghidonul fiind inalt, e ne-naturala pozitia clasica de 'capul la oglinda', dar asta o sa incerc. O sa mai incerc ce mi-a sugerat CMD (mersi pt sfat): sa rotesc si laba piciorului inspre viraj. Am incercat dar ma opreste tija pentru scarita de pasager. O sa le dau jos si sa vedem cum iese. In rest targetul este mai mult timp in pista, dezvoltarea increderii in capacitatile motorului si ale subsemnatului si putin cate putin mai tare, mai bine tura de tura, asa cum s-a intamplat in weekend. O intrebare pt cei cu SS cu semighidoane: va rezemati antebratul pe rezervor pe viraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) am schimbat pentru weekendul trecut saua de la motocicleta cu una mai groasa (dubla , poate dubla si ceva) , nu am putut sa-mi gasesc pozitia pe motocicleta ,mi-am dat seama abia acasa pe filmari de acest lucru,pe pista nu am putut sa-mi dau seama decat de faptul ca nu puteam sa dau cotul in jos ,am pus atunci pe circuit acest lucru pe faptul ca nu am mai mers de 1 luna si poate asta era problema ,am fost agitat ,eram prea prins sa descopar circuitul ,sa merg etc... acum o sa schimb saua cu cealalta veche si o sa incerc sa-i dau blana ,o sa incerc sa franez intre 200-150m pe partea stanga a pistei incepand prima data cu lasatul gazului ,ridicarea corpului de pe rezervor si dupa aceea cu frana fata chiar daca am scos un timp bun nu am fost multumit de mine data trecuta ,trebuie sa o recunosc » Post actualizat in 16 Oct 2014 07:04*** poate te bagi cu noi Denis sa ne tragi dupa tine <MULTUMIM> KISS!! Editat Octombrie 16, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Nu vreau sa ziceti ca o sa iesiti in decor din cauza mea dar eu consider ca in curba 1 daca incepi franarea la panoul de 150m esti foarte-foarte departe de ce trebuie, cand o sa fie spatiu de degajare acolo cred ca se vor schimba multe in curba aia. Eu cred ca se poate merge un pic oblic spre dreapta si franat muuuult mai tarziu, abia apoi inclinat si luat apexul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 eu cred ca vin ca spectator. poate aveti nevoie de mine pe acolo... dau cu matura, ung lanturi, pun standere si incalzitoare... ma fac eu util cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 o sa incerc sa franez intre 200-150m pe partea stanga a pistei incepand prima data cu lasatul gazului ,ridicarea corpului de pe rezervor si dupa aceea cu frana fata Exact asa faceam eu, pe la 200 lasam gazul si ma ridicam ( de parca, cu pozitia pe care o am pe tuono, nu eram deja ridicat ) urmind a frina pe la 150. La fiecare tura simteam ca frina e pusa muuuuuuult prea devreme, mai ales la viteza mea de top ( 250 pe ceas ) din acel punct, care e mult mai mica ca la un sbk. Stiind sigur ca e loc berechet de a opri si a intra pe trasa, de la o tura la alta imi spuneam in cap; `fok`it, ce pizdoi fricos esti, ti-e frica sa o mai lasi in gaz peste 200 de metri`; `mai lasa bai grasule gazul` si inca citeva indemnuri de genul asta Pina la urma am rezolvat problema cu o manevra care nu-mi lasa loc de intors, in loc sa ma iau mina din gaz la 200, ii dau a sasea. Si asa, tot intru foarte incet in primul viraj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) depinde si de la ce viteza incepi franarea ,am franat de la 284km/h de cateva ori si nu am avut alta solutie decat sa fac cum ai zis tu ,sa ma duc spre draepta sa prelungesc spatiu de franare ,faza nasoala este urmatoarea ,daca nu esti pe partea stanga a pistei unde sunt panourile 200-150 cealalta parte este foarte denivelata si e un sentiment foarte nasol » Post actualizat in 16 Oct 2014 07:21 * nu cred ca a fost data sa nu simt ca am franat prea devreme !!!!! » Post actualizat in 16 Oct 2014 07:27 un lucru imbucurator pentru mine a fost frana fata ... nu am mai avut probleme din ziua recall`ului ,a fost un real succes rechemarea/schimbarea pompei Editat Octombrie 16, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) depinde si de la ce viteza incepi franarea ,am franat de la 284km/h de cateva ori Asta am si subliniat, ca vitezele difera mult. Deaia ma si alintam singur in casca Adica, un SBK care vine cu 280-290, frineaza la 200, si eu cu mocanita la 250 frinez tot acolo ... nu e bine. Eu ( avind frine bune si cunostintele necesare ) ar trebui sa o fac pe la 150-100 si cu toate astea nu ma lasa bibilica » Post actualizat in 16 Oct 2014 07:40 Nu vreau sa ziceti ca o sa iesiti in decor din cauza mea dar eu consider ca in curba 1 daca incepi franarea la panoul de 150m esti foarte-foarte departe de ce trebuie, cand o sa fie spatiu de degajare acolo cred ca se vor schimba multe in curba aia. Eu cred ca se poate merge un pic oblic spre dreapta si franat muuuult mai tarziu, abia apoi inclinat si luat apexul. Absolut corect. Teoretic asa e, in practica insa .... Editat Octombrie 16, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Luati de aici o idee, intepati cu ceva furtunul de frana fata )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Luati de aici o idee, intepati cu ceva furtunul de frana fata )))) Adica tu ai conducte de cauciuc???? Editat Octombrie 16, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Luati de aici o idee, intepati cu ceva furtunul de frana fata )))) Sau, daca vine Eusebiu, ne facem ceva curaj cu niste shoturi de tuica Al doilea aspect la care o sa lucrez este iesitul din sa cu poponeata. Corect, pentru a evolua trebuie neaparat sa-ti schimbi pozitia. Incet - incet sa faci tranzitia de la o pozitie stradala, cu care sti obisnuit si unde nu se foloseste deloc corpul, la cea racing. Editat Octombrie 16, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Adica tu ai conducte de cauciuc???? Cica sunt metalice, se vede ceva printr-un plastic albastru, ca si cum ar fi, dar la cum se inmoaie dupa cateva franari, nu cred ca sunt ce trebuie. @ Denis - sa bagam tuica in loc de lichid de frana? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 @ Denis - sa bagam tuica in loc de lichid de frana? ))) Nu stiam ca se consuma si lichidul de frina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 la mine nu e nevoie sa intep furtunul cu nimic!oricum dupa doua lapuri am frane aproape deloc! la tg nu s-a simtit asa tare cat de praf sunt franele dar aici e alta treaba! panica ce luam cand strangeam maneta si nu se mai oprea autobuzul! daca o sa ies vreodata in decor dupa linia dreapta cu siguranta or sa faca astia metrou la urziceni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut Denis ... eu vreau sa vin sper sa fie soare si ceva caldurica ..... Ca target : trase mai bune -sper sa pot merge dupa cineva care le are deja in cap : pozitie mai buna de pilotat...si sper sa fac si un mic progres cu inclinatul pe dreapta ...si in rest fun O zi de exceptie iti doresc Multumesc la fel Catalin si ne vedem acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Sau, daca vine Eusebiu, ne facem ceva curaj cu niste shoturi de tuica am adus mereu dar nu am gasit un om serios cu care sa introduc in conductele de frana si in conducta de acceleratie )))))) » Post actualizat in 16 Oct 2014 09:42 Slow motions de Duminica: iulica,mi se pare mie sau ai suspensia foarte tare pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 nu am stat sa reglez suspensiile pt motorpark, insa le.am strans mai tare putin cu gandul ca pista e ok... nu ma asteptam la atatea valuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 M as baga si eu dar sunt cateva chestii care ma fac sa ma blochez: 1 nu am pantaloni...nu utilizez decat pantaloni de strada..am decat jaca manusi casca si cizme 2 guma fata e ....pilaf, adica veche si proasta 3 nu cunosc pe nimeni As veni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.