Sari la conținut

Ture pe MotorPark Adancata


Denis_sbz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt restul exista Mastercard. Vezi ca exista un ZX10 2010 cu 180 cai, e racheta, 5000euro, full competition, e facut numai de pista. Ii pui benzina si te dai.

inca nu am 5000, ma pun la iarna la clocit elastice de bani, poate iese ceva din ele... si in primavara vedem cati cai pot sa insir pe asfalt... inca merg pe ideea ca herghelia incepe cu mai putini. si usor usor avnsam, si noi ca si crescatori de cai si numarul de cai, intelegi ce vreau sa zic... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma, cine merge pe 22 la trackday ?

 

Ce target aveti pentru ziua respectiva ? si nu ma refer neaparat la timpi ci asa in general: trase mai bune, lucratul la pozitia de mers ... etc

 

 

Daca vremea permite ( sa avem 18-20 de grade ), eu unul am sa incerc sa pun frina mai tirziu in curba 1, sa corectez trasa pe curbele 2 si 3 si sa intru mai agresiv in 9.

 

post-10481-0-85630700-1413441638_thumb.jpg

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Denis ... eu vreau sa vin sper sa fie soare si ceva caldurica .....

 

Ca target : trase mai bune -sper sa pot merge dupa cineva care le are deja in cap

: pozitie mai buna de pilotat...si sper sa fac si un mic progres cu inclinatul pe dreapta ...si in rest fun

O zi de exceptie iti doresc

Editat de catalin10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa merg miercuri.

Am de lucrat la mai multe aspecte pana cand sa ma intereseze timpul:

In primul rand am analizat unde pierd cel mai mult: pe lunga curba la stanga (2 si 3) si la curbele 9-10.

Trebuie mai tare pe acolo si respectat trasele largi din curba 4 si 9, pe care mi le-a aratat Adi duminica. Asta inseamna un pic de trailbraking.

Al doilea aspect la care o sa lucrez este iesitul din sa cu poponeata.

Am analizat diferenta de pozitie intre mine si Septimiu, pe aceiasi mobra, si pe langa diferenta de statura, el isi duce fundul mult in spate, prin urmare are mai mult loc de miscare.

Eu ma simt bine mai in fata dar nu prea imi lasa loc de miscare stanga-dreapta si ghidonul fiind inalt, e ne-naturala pozitia clasica de 'capul la oglinda', dar asta o sa incerc.

O sa mai incerc ce mi-a sugerat CMD (mersi pt sfat): sa rotesc si laba piciorului inspre viraj. Am incercat dar ma opreste tija pentru scarita de pasager. O sa le dau jos si sa vedem cum iese.

In rest targetul este mai mult timp in pista, dezvoltarea increderii in capacitatile motorului si ale subsemnatului si putin cate putin mai tare, mai bine tura de tura, asa cum s-a intamplat in weekend.

O intrebare pt cei cu SS cu semighidoane: va rezemati antebratul pe rezervor pe viraj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat pentru weekendul trecut saua de la motocicleta cu una mai groasa (dubla , poate dubla si ceva) , nu am putut sa-mi gasesc pozitia pe motocicleta ,mi-am dat seama abia acasa pe filmari de acest lucru,pe pista nu am putut sa-mi dau seama decat de faptul ca nu puteam sa dau cotul in jos ,am pus atunci pe circuit acest lucru pe faptul ca nu am mai mers de 1 luna si poate asta era problema ,am fost agitat ,eram prea prins sa descopar circuitul ,sa merg etc...

acum o sa schimb saua cu cealalta veche si o sa incerc sa-i dau blana ,o sa incerc sa franez intre 200-150m pe partea stanga a pistei incepand prima data cu lasatul gazului ,ridicarea corpului de pe rezervor si dupa aceea cu frana fata

chiar daca am scos un timp bun nu am fost multumit de mine data trecuta ,trebuie sa o recunosc


» Post actualizat in 16 Oct 2014 07:04

*** poate te bagi cu noi Denis sa ne tragi dupa tine <MULTUMIM> KISS!!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ziceti ca o sa iesiti in decor din cauza mea dar eu consider ca in curba 1 daca incepi franarea la panoul de 150m esti foarte-foarte departe de ce trebuie, cand o sa fie spatiu de degajare acolo cred ca se vor schimba multe in curba aia. Eu cred ca se poate merge un pic oblic spre dreapta si franat muuuult mai tarziu, abia apoi inclinat si luat apexul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc sa franez intre 200-150m pe partea stanga a pistei incepand prima data cu lasatul gazului ,ridicarea corpului de pe rezervor si dupa aceea cu frana fata

 

Exact asa faceam eu, pe la 200 lasam gazul si ma ridicam ( de parca, cu pozitia pe care o am pe tuono, nu eram deja ridicat ) urmind a frina pe la 150.

 

La fiecare tura simteam ca frina e pusa muuuuuuult prea devreme, mai ales la viteza mea de top ( 250 pe ceas ) din acel punct, care e mult mai mica ca la un sbk.

 

Stiind sigur ca e loc berechet de a opri si a intra pe trasa, de la o tura la alta imi spuneam in cap; `fok`it, ce pizdoi fricos esti, ti-e frica sa o mai lasi in gaz peste 200 de metri`; `mai lasa bai grasule gazul` si inca citeva indemnuri de genul asta :)

 

Pina la urma am rezolvat problema cu o manevra care nu-mi lasa loc de intors, in loc sa ma iau mina din gaz la 200, ii dau a sasea. Si asa, tot intru foarte incet in primul viraj :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de la ce viteza incepi franarea ,am franat de la 284km/h de cateva ori si nu am avut alta solutie decat sa fac cum ai zis tu ,sa ma duc spre draepta sa prelungesc spatiu de franare ,faza nasoala este urmatoarea ,daca nu esti pe partea stanga a pistei unde sunt panourile 200-150 cealalta parte este foarte denivelata si e un sentiment foarte nasol


» Post actualizat in 16 Oct 2014 07:21


* nu cred ca a fost data sa nu simt ca am franat prea devreme !!!!!


» Post actualizat in 16 Oct 2014 07:27


un lucru imbucurator pentru mine a fost frana fata ... nu am mai avut probleme din ziua recall`ului :),a fost un real succes rechemarea/schimbarea pompei

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si de la ce viteza incepi franarea ,am franat de la 284km/h de cateva ori

 

Asta am si subliniat, ca vitezele difera mult. Deaia ma si alintam singur in casca :)

 

Adica, un SBK care vine cu 280-290, frineaza la 200, si eu cu mocanita la 250 frinez tot acolo ... nu e bine.

 

Eu ( avind frine bune si cunostintele necesare ) ar trebui sa o fac pe la 150-100 si cu toate astea nu ma lasa bibilica :lool:

» Post actualizat in 16 Oct 2014 07:40

Nu vreau sa ziceti ca o sa iesiti in decor din cauza mea dar eu consider ca in curba 1 daca incepi franarea la panoul de 150m esti foarte-foarte departe de ce trebuie, cand o sa fie spatiu de degajare acolo cred ca se vor schimba multe in curba aia. Eu cred ca se poate merge un pic oblic spre dreapta si franat muuuult mai tarziu, abia apoi inclinat si luat apexul.

 

Absolut corect.

 

Teoretic asa e, in practica insa ....

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luati de aici o idee, intepati cu ceva furtunul de frana fata :)))))

 

Sau, daca vine Eusebiu, ne facem ceva curaj cu niste shoturi de tuica :)

 

 

Al doilea aspect la care o sa lucrez este iesitul din sa cu poponeata.

 

Corect, pentru a evolua trebuie neaparat sa-ti schimbi pozitia.

 

Incet - incet sa faci tranzitia de la o pozitie stradala, cu care sti obisnuit si unde nu se foloseste deloc corpul, la cea racing.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica tu ai conducte de cauciuc???? :eek:

Cica sunt metalice, se vede ceva printr-un plastic albastru, ca si cum ar fi, dar la cum se inmoaie dupa cateva franari, nu cred ca sunt ce trebuie.

@ Denis - sa bagam tuica in loc de lichid de frana? :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu e nevoie sa intep furtunul cu nimic!oricum dupa doua lapuri am frane aproape deloc!

la tg nu s-a simtit asa tare cat de praf sunt franele dar aici e alta treaba!

panica ce luam cand strangeam maneta si nu se mai oprea autobuzul!

daca o sa ies vreodata in decor dupa linia dreapta cu siguranta or sa faca astia metrou la urziceni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Denis ... eu vreau sa vin sper sa fie soare si ceva caldurica ..... Ca target : trase mai bune -sper sa pot merge dupa cineva care le are deja in cap : pozitie mai buna de pilotat...si sper sa fac si un mic progres cu inclinatul pe dreapta ...si in rest fun O zi de exceptie iti doresc

 

Multumesc la fel Catalin si ne vedem acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau, daca vine Eusebiu, ne facem ceva curaj cu niste shoturi de tuica :)

am adus mereu dar nu am gasit un om serios cu care sa introduc in conductele de frana si in conducta de acceleratie :)))))))

» Post actualizat in 16 Oct 2014 09:42

Slow motions de Duminica:

iulica,mi se pare mie sau ai suspensia foarte tare pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M as baga si eu dar sunt cateva chestii care ma fac sa ma blochez:

1 nu am pantaloni...nu utilizez decat pantaloni de strada..am decat jaca manusi casca si cizme

2 guma fata e ....pilaf, adica veche si proasta

3 nu cunosc pe nimeni

As veni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...